Maar uitsluiten zou ik ook niet willen doen, deze tijdrit zou hem ook beter moeten liggen dan die in de Dauphinéquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij moet sneller dan Pogacar en mag enkele tellen verliezen op Vingegaard. Dat lijkt me niet heel waarschijnlijk.
Hij gaat hier gewoon 8e worden ofzo.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar uitsluiten zou ik ook niet willen doen, deze tijdrit zou hem ook beter moeten liggen dan die in de Dauphiné
Vos?quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ga staan voor de dubbele Olympisch kampioen en drievoudig wereldkampioen.
Koffie-Josequote:Op woensdag 9 juli 2025 16:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ga staan voor de dubbele Olympisch kampioen en drievoudig wereldkampioen.
Gevallen?quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:44 schreef Slobeend het volgende:
Ach Martin Guyonnet (dit klinkt nu meer als een Napeolonistische generaal).
Het wind mee gedeelte komt nu pas.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:43 schreef The_Undertone het volgende:
Florian verbetert niet echt in het tweede deel.
quote:
Wat is het nu?quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:43 schreef The_Undertone het volgende:
Florian verbetert niet echt in het tweede deel.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:19 schreef Felagund het volgende:
https://www.sporcle.com/games/g/tourdefrance
76/7875/78SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |