Al genoemd maar blijft fàscinerend.quote:
Van Nieuwkerk vs Smeets, 2013 DWDD.quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
In het EPO tijdperk was dat toch ook zo? Is al even geleden, maar staat me wel bij.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:15 schreef Mani89 het volgende:
Stef Crass staat momenteel 19de in het klassement.
T.Dekker en S.de Jongh hielden anders ook wel van een circlejerkquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel fijn en verfrissend dat het hier 3 weken per jaar niet constant dezelfde circlejerk is.
Dagjesmensen welkom!![]()
Ik las Steffie Graf.quote:
Ik ben er heilig van overtuigd dat Thomas Dekker in die passage uit zijn nek kletste en gewoon nog een persoonlijke rekening met Steven de Jongh te vereffenen had. Er is echt geen enkele andere reden om dat in je boek op te nemen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:12 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
T.Dekker en S.de Jongh hielden anders ook wel van een circlejerk
Maar de laatste maanden waren hun tijdritten juist weer beter (Algarve, Dauphiné, Affini met een heuse renaissance) dan daarvoor.quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Visma heeft in het laatste anderhalf jaar misschien een of twee tijdritten gewonnen, ging een jaar lang constant af als een gieter met de horrorhelm, maar Youri IJnsen begint langzaam tot de conclusie te komen dat ze 'hun voorsprong in het tijdrijden' aan het verliezen zijn.
Dat is iets heel anders dan het hebben van een voorsprong.quote:Op donderdag 10 juli 2025 12:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar de laatste maanden waren hun tijdritten juist weer beter (Algarve, Dauphiné, Affini met een heuse renaissance) dan daarvoor.
Ik vind het ook niet echt passen bij de Steven de Jongh van nu, maar sporters zijn rare mensen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 12:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben er heilig van overtuigd dat Thomas Dekker in die passage uit zijn nek kletste en gewoon nog een persoonlijke rekening met Steven de Jongh te vereffenen had. Er is echt geen enkele andere reden om dat in je boek op te nemen.
Het doping-gedeelte zal vast wel waar zijn en het drank- en drugs-gedeelte ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |