Ok @tong80quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:55 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hé Bugno!
Zet eens wat Mozart op.
In een warm bad.
Daar knap je van op.
Een dag later dan vorig jaar! Er zit vooruitgang inquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Halverwege de eerste week en de eerste meltdowns...
Dat laatste is inderdaad verdacht.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:50 schreef Bill_Hillie het volgende:
Pagina's vol met dat eeuwige geleuter over Pogacar door betweters hier die je nog net niet gaan uitleggen hoe de wereld nou daadwerkelijk in elkaar steekt
En dan won hij nog niet eens vandaag
Maar heeft Pogacar ooit, in welke koers dan ook, bewust de leiderstrui weggegeven?quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze een groepje weg laten rijden om zo de bollen en geel weg te geven.
Tsja.quote:
En dan nog, wat rukt het. Jij betaalt geen cent ik betaal geen cent. We hebben nergens "recht" op. Bevalt het je niet? prima ga je meisjesvoetbal kijken of wat anders. Geneuzelquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:07 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat laatste is inderdaad verdacht.
Die Evenepoel is 1 grote oplichter.
Het had zo zijn charme toen ik werd bedonderd door renners die Zwitserse gehoorapparaten en Franse verwarmingsketels aan mij probeerde slijten. Maar opgelicht worden door zo'n land, dat is toch wel een ander verhaal...quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan nog, wat rukt het. Jij betaalt geen cent ik betaal geen cent. We hebben nergens "recht" op. Bevalt het je niet? prima ga je meisjesvoetbal kijken of wat anders. Geneuzel
Halve finalequote:Op woensdag 9 juli 2025 21:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ook nog Djokovic-Sinner in de finale. Er word als weinig bespaard.
Over het algemeen probeert Pogacar, als hij de beste kan zijn, ook aan te tonen dat hij de beste is.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar heeft Pogacar ooit, in welke koers dan ook, bewust de leiderstrui weggegeven?
Ik kan het me niet herinneren eigenlijk. Kan me sowieso buiten de Tour van 2022 geen rittenkoers bedenken waar hij de trui pakte en hem later in de koers kwijtraakte
En de winnaar verliest sowieso van Alcaraz.quote:
Ik vind het eigenlijk wel fijn en verfrissend dat het hier 3 weken per jaar niet constant dezelfde circlejerk is.quote:
Dank jequote:Op woensdag 9 juli 2025 21:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel fijn en verfrissend dat het hier 3 weken per jaar niet constant dezelfde circlejerk is.
Dagjesmensen welkom!![]()
Gewoon dit jaar nog naar Rwanda vliegen. Daar laat UAE ook even een WK op poten zetten voor wat sportwashing van de bloedvergieten in Congo.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De vraag is ook hoe je aan de info gaat komen. Lijkt me niet dat iedereen zomaar uit de school gaat klappen.
Als zuurkutten mochten tennissen had jij een wildcard tot in de halve finale van Wimbledon.quote:
In het EPO tijdperk was dat toch ook zo? Is al even geleden, maar staat me wel bij.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is 2025, fatsoenlijke en kwalitatief goede media bestaat praktisch niet meer. Een chromosoompje minder hebben lijkt tegenwoordig een vereiste om journalist te worden.
Als je niks kan wordt je journalist. En als je zelfs dát niet kan wordt je sportjournalist. De absolute onderlaag van de samenleving, dat is het.
Al genoemd maar blijft fàscinerend.quote:
Van Nieuwkerk vs Smeets, 2013 DWDD.quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
In het EPO tijdperk was dat toch ook zo? Is al even geleden, maar staat me wel bij.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:15 schreef Mani89 het volgende:
Stef Crass staat momenteel 19de in het klassement.
T.Dekker en S.de Jongh hielden anders ook wel van een circlejerkquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel fijn en verfrissend dat het hier 3 weken per jaar niet constant dezelfde circlejerk is.
Dagjesmensen welkom!![]()
Ik las Steffie Graf.quote:
Ik ben er heilig van overtuigd dat Thomas Dekker in die passage uit zijn nek kletste en gewoon nog een persoonlijke rekening met Steven de Jongh te vereffenen had. Er is echt geen enkele andere reden om dat in je boek op te nemen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:12 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
T.Dekker en S.de Jongh hielden anders ook wel van een circlejerk
Maar de laatste maanden waren hun tijdritten juist weer beter (Algarve, Dauphiné, Affini met een heuse renaissance) dan daarvoor.quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Visma heeft in het laatste anderhalf jaar misschien een of twee tijdritten gewonnen, ging een jaar lang constant af als een gieter met de horrorhelm, maar Youri IJnsen begint langzaam tot de conclusie te komen dat ze 'hun voorsprong in het tijdrijden' aan het verliezen zijn.
Dat is iets heel anders dan het hebben van een voorsprong.quote:Op donderdag 10 juli 2025 12:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar de laatste maanden waren hun tijdritten juist weer beter (Algarve, Dauphiné, Affini met een heuse renaissance) dan daarvoor.
Ik vind het ook niet echt passen bij de Steven de Jongh van nu, maar sporters zijn rare mensen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 12:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben er heilig van overtuigd dat Thomas Dekker in die passage uit zijn nek kletste en gewoon nog een persoonlijke rekening met Steven de Jongh te vereffenen had. Er is echt geen enkele andere reden om dat in je boek op te nemen.
Het doping-gedeelte zal vast wel waar zijn en het drank- en drugs-gedeelte ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |