Niet in de zin dat ze daarom achter een kopgroep aan gaan rijden ofzo, maar ze gaan niet bewust laten lopen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zouden ze echt voor het ploegenklassement gaan bij Visma?
quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:19 schreef Felagund het volgende:
https://www.sporcle.com/games/g/tourdefrance
76/7873/78SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Demain, on roule
Beter dan niksquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:26 schreef Faraday01 het volgende:
@:Pino112 dank je voor de last minute reminder. Was wel bijna blind invullen
76/7871/78SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verwacht er niet heel veel van eerlijk gezegd.quote:
Van de andere kant: Wie had dat moeten doen?quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:33 schreef The_Undertone het volgende:
Er komt al anderhalf uur niemand dichter dan 40' van de tijd van Plapp.
Dit jaar zal het niet gebeuren. Hij zegt al blij te zijn als hij Parijs haalt. Dat is niet heel erg bemoedigend.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:33 schreef Momo het volgende:
Bij Roglic heb ik het idee dat dit wel eens het breekpunt kan zijn dat een podium grote ronde halen uit bereik zal gaan. Maar misschien dat hij verrast.
76/78Ook 76/78.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Het helpt natuurlijk niet dat 2 top-10 tijdrijders er al uitliggen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:33 schreef The_Undertone het volgende:
Er komt al anderhalf uur niemand dichter dan 40' van de tijd van Plapp.
Hij wordt dit najaar 36 jaar, misschien is het beste er wel af ook...quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit jaar zal het niet gebeuren. Hij zegt al blij te zijn als hij Parijs haalt. Dat is niet heel erg bemoedigend.
Volgend jaar zal het dan afhangen van wie aan welke grote ronde meedoet maar de kansen zullen steeds kleiner worden sowieso.
Die kans is een stuk groter, in de Dauphiné nog zesde in de tijdrit.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:36 schreef heywoodu het volgende:
Boogerd en dinges hebben het over de vraag of Van der Poel het geel kan houden, maar die kans is toch echt maximaal 0,0001% (waarbij die ene 1 is voor pech bij alle toppers)?
Tenzij hij met wonderbenen een wondertijdrit neerzet ja. Ik schat hem ongeveer in als Lipowitz.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:36 schreef heywoodu het volgende:
Boogerd en dinges hebben het over de vraag of Van der Poel het geel kan houden, maar die kans is toch echt maximaal 0,0001% (waarbij die ene 1 is voor pech bij alle toppers)?
Hij moet sneller dan Pogacar en mag enkele tellen verliezen op Vingegaard. Dat lijkt me niet heel waarschijnlijk.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die kans is een stuk groter, in de Dauphiné nog zesde in de tijdrit.
Correct. Hij gaat niet op minuten gereden worden, maar hij heeft nog nooit in een tijdrit harder gereden dan Vingegaard en Pogacar en dat is nu wel nodig. Een minuutje op Evenepoel in 33 kilometer is ook niet veel. Dan moet iedereen inderdaad een bocht missen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:36 schreef heywoodu het volgende:
Maar uitsluiten zou ik ook niet willen doen, deze tijdrit zou hem ook beter moeten liggen dan die in de Dauphinéquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij moet sneller dan Pogacar en mag enkele tellen verliezen op Vingegaard. Dat lijkt me niet heel waarschijnlijk.
Hij gaat hier gewoon 8e worden ofzo.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar uitsluiten zou ik ook niet willen doen, deze tijdrit zou hem ook beter moeten liggen dan die in de Dauphiné
Vos?quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ga staan voor de dubbele Olympisch kampioen en drievoudig wereldkampioen.
Koffie-Josequote:Op woensdag 9 juli 2025 16:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ga staan voor de dubbele Olympisch kampioen en drievoudig wereldkampioen.
Gevallen?quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:44 schreef Slobeend het volgende:
Ach Martin Guyonnet (dit klinkt nu meer als een Napeolonistische generaal).
Het wind mee gedeelte komt nu pas.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:43 schreef The_Undertone het volgende:
Florian verbetert niet echt in het tweede deel.
quote:
Wat is het nu?quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:43 schreef The_Undertone het volgende:
Florian verbetert niet echt in het tweede deel.
76/7875/78SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |