SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
volAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Mooie TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat hoorde ik? Komt de koning bij jullie op bezoek?quote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
In Dokkum.quote:Op woensdag 9 juli 2025 02:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat hoorde ik? Komt de koning bij jullie op bezoek?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga je heen?quote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Daar hebben ze Bonifatius vermoord.quote:Op woensdag 9 juli 2025 02:22 schreef Helenattenek het volgende:
Dokkum klinkt alsof het in de prullenbak ligt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, met een vlaggetje en een hoedje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
We leven in de tijd van het VOC. Bonifatius heeft geen spreekrecht meer zodra wij de vlag het land op hijsen en een colonisatie startenquote:Op woensdag 9 juli 2025 02:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar hebben ze Bonifatius vermoord.![]()
Leuk manquote:Op woensdag 9 juli 2025 02:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja, met een vlaggetje en een hoedje.![]()
![]()
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Echt hequote:Op woensdag 9 juli 2025 02:22 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zat die maar bij die kut.
Dan had jij er geen klote last van..Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-07-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 778 / +100 / +0 / 3280 / 3588
2. KillemWieft / 430 / +0 / +0 / 190 / 327
3. FreshFruit / 333 / +8 / +57 / 727 / 919
4. gebrokenglas / 252 / +47 / +0 / 900 / 1072
5. loveislikeakiss / 223 / +0 / +0 / 1151 / 1291
6. DJMO / 188 / +54 / +0 / 335 / 428
7. Fogel / 163 / +40 / +0 / 489 / 604
8. Dr.Mikey / 158 / +23 / +3 / 126 / 185
9. MooieTop6 / 156 / +80 / +0 / 557 / 639
10. HappyCharly / 152 / +44 / +0 / 85 / 121
11. mario390 / 142 / +17 / +0 / 274 / 342
12. _UserName_ / 142 / +39 / +0 / 138 / 181
13. Lovely / 141 / +57 / +0 / 958 / 1056
14. Sally / 123 / +58 / +2 / 83 / 149
15. MizzezAmy / 116 / +13 / +0 / 543 / 637
16. Soury / 100 / +2 / +0 / 27 / 45
17. Helenattenek / 99 / +16 / +14 / 119 / 152
18. KoningWouter / 92 / +4 / +0 / 444 / 486
19. maily / 87 / +21 / +0 / 485 / 542
20. hemarookworst / 87 / +16 / +6 / 349 / 423SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dankewol Moni.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kabom.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Genietsje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zaten er hier ook 2. Heb er 1 uitgeschakeld met een kussen en daarna een doodsmak. Maar die andere zoemt nog vrolijk door, eikel.quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doe er nog meer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb 15 interessante dames weten te overtuigen in mijn ruimte te komen voor wat leuks en jullie staan hier niks te doen!?![]()
Definitie van interessant?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik sla ook over.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vanwaar deze vraag?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Seks boeit me al jaren niet meer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Leuke poging qua tegel , een 5“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dank je, heb er al iets van 1400 gemaakt.quote:Op woensdag 9 juli 2025 03:13 schreef Helenattenek het volgende:
Je tegel is gebarsten
Je krijgt alsnog een prijs voor het meedoen:
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Dat is deze
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik probeer hier gewoon ambachtelijk punten te pakken en Dan komt een of andere drakin binnen denderen met haar![]()
![]()
@drakin is een zeer gewaardeerde user“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb zoveel sterretjes dat er geen ondersteuning voor is en ik alsnog een doorzichtig sterretje moet dragen![]()
Fijne nacht verder.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja en niet dezequote:
Doe je ogen eens openDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik ga ze dicht doen
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Heb ik geprobeerd maar krijg ze Niet verder dan half zeven.
Heb net mn 3e baap op van echt authentieke rifhasj![]()
PlasbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ohw - I dont do drugs.quote:Op woensdag 9 juli 2025 03:43 schreef Helenattenek het volgende:
Heb ik geprobeerd maar krijg ze Niet verder dan half zeven.
Heb net mn 3e baap op van echt authentieke rifhasj
Maar goed.Dat had ik net gedaan, maar zonder bolk erbijquote:
Gek levenquote:Op woensdag 9 juli 2025 03:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohw - I dont do drugs.
Maar goed.
[..]
Dat had ik net gedaan, maar zonder bolk erbij![]()
Leven is kort genoeg je mag blij zijn als je 2 Jaar van pensioen geniet![]()
![]()
Blijf er dan afDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik ben van plan er heel veel jaren van te maken na mijn pensioen (heb ik dat eigenlijk écht wel...?quote:Op woensdag 9 juli 2025 03:47 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Gek leven
Leven is kort genoeg je mag blij zijn als je 2 Jaar van pensioen geniet
Ik beland in de AOW iig)
Maar vind mn leven prima zo
quote:Op woensdag 9 juli 2025 03:45 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Vond je al stil. Slaap zacht schaapskleertjes![]()
![]()
![]()
Waar is onze zeer gewaardeerde user Fresh F ineens?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Statistieken liegen er niet om.quote:Op woensdag 9 juli 2025 03:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ben van plan er heel veel jaren van te maken na mijn pensioen (heb ik dat eigenlijk écht wel...?
Ik beland in de AOW iig)
En Dan denken:
Hoe kwalitatief gaat je leven zijn op je 70e? Trek je nog zelf je sokken aan? Ga je nog op pad, of hou je het bij de biljarttafel in de aula?
Zulke dingen sta ik bij stil
Maar daarnaast.. iedereen mag zijn Wie die wilt zijn. Scheelt ook een hoop geld om Niet te doen![]()
Wie was je hiervoor?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Voor vrouwen is een xt.. Lekker van te voren maar mij hoef je Niet te bellen..
Zo ook net zo veel respect als je helemaal zonder toch volop geniet![]()
Kan me Al Niet herinneren hoe ik m'n ma's baarmoeder ingericht had. Laat staan Wie ik hiervoor was.quote:![]()
Ah jsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Verder slaap bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Voorheen anoniem dusDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik Ben letterlijk 'nieuw' op fok. 1e account.quote:
Nooit geintresseert geweest in een forum wat het stereotype draagt (en bewezen heeft) als grootste shithole zolderkamerautisten om het maar op zn foks te houden.
Maar.. ik vind het eigenlijk onwijs grappig om tekst te spugen die ik nergens anders publiek Zou maken![]()
Mijn vader gaat mondjesmaat op zijn 83e, maar mijn moeder is nog heel erg vief op haar 79e.quote:Op woensdag 9 juli 2025 03:51 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Statistieken liegen er niet om.
En Dan denken:
Hoe kwalitatief gaat je leven zijn op je 70e? Trek je nog zelf je sokken aan? Ga je nog op pad, of hou je het bij de biljarttafel in de aula?
Zulke dingen sta ik bij stil
Maar daarnaast.. iedereen mag zijn Wie die wilt zijn. Scheelt ook een hoop geld om Niet te doenOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hoelaat is het ontbijt?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dan heb je het mogelijk wel in je zitten.quote:Op woensdag 9 juli 2025 03:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Mijn vader gaat mondjesmaat op zijn 83e, maar mijn moeder is nog heel erg vief op haar 79e.
De rode draad in mijn bloedlijn/(voor)ouders is Parkinson dus geen feest![]()
Ik zoek nog een gele zitbankDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Balen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 04:00 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Dan heb je het mogelijk wel in je zitten.
De rode draad in mijn bloedlijn/(voor)ouders is Parkinson dus geen feest
Oogjes-dichtval-bolkjeeeee....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Als je een zitbank wilt, heb je dan al een stabank?
Of wil je een gele zitbank voor bij je rode zitbank?![]()
![]()
BOEOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
Mensen plassen Niet voor het slapen.
Of ze tanken even een halve liter snel naar binnen voordat ze liggen.
Damn![]()
Pensioen / aow is een lachertje van jewelste als je het mij vraagt..quote:Op woensdag 9 juli 2025 03:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ben van plan er heel veel jaren van te maken na mijn pensioen (heb ik dat eigenlijk écht wel...?
Ik beland in de AOW iig)
Ookal heb je 25% premie. Nu blijkbaar nieuw stelsel wat gaat speculeren op binnenlandse markt. Hou mij maar Niet voor de gek..
Ik regel mn eigen ouwe dag. Kan ik Lekker zelf bepalen hoe ruim ik kan/wil leven straks (of nu afentoe..)![]()
RLSquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Real live soapquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
YesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet plassen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Al een tijdje hoor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hoor hier iemand nog vrolijk lachen dus die gaat wel even door.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb blauwe ogen dus het arische komt met nature en behoeft geen verantwoording naar iedereen buiten het 3e reichquote:Op woensdag 9 juli 2025 04:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo heb je geen anständige profil?![]()
Altijd feest bij je burenquote:Op woensdag 9 juli 2025 04:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoor hier iemand nog vrolijk lachen dus die gaat wel even door.![]()
Wat slecht dit.
we weten niks van jouw ,je bent nieuw enquote:Op woensdag 9 juli 2025 04:58 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Ik heb blauwe ogen dus het arische komt met nature en behoeft geen verantwoording naar iedereen buiten het 3e reich
spelt de hele nacht allein![]()
Oke.. dus?quote:Op woensdag 9 juli 2025 04:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
we weten niks van jouw ,je bent nieuw en
spelt de hele nacht allein
En wat betekent dat 2e? Ik speelt de hele nacht alleen?
Mn telefoon ligt op mn bureau met dit open en ik refresh terwijl ik met betere dingen bezig Ben / was want ik ga zo wel![]()
Daar verschillen ook zelfs de smaken.quote:Op woensdag 9 juli 2025 04:59 schreef Helenattenek het volgende:
Kan je Niet over het schilderen zeggen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik was op vakantie.quote:Op woensdag 9 juli 2025 05:01 schreef mario390 het volgende:
man man man wat en gast
wie heeft hem gehalt?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja je bent zeker niet schuldquote:
ik wonder me niet dat we niet meer de zijn de
we hier altijd waren wanneer zo en gasten zijn![]()
Waarschijnlijk door jullie gemistquote:Op woensdag 9 juli 2025 03:57 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Ik Ben letterlijk 'nieuw' op fok. 1e account.
Nooit geintresseert geweest in een forum wat het stereotype draagt (en bewezen heeft) als grootste shithole zolderkamerautisten om het maar op zn foks te houden.
Maar.. ik vind het eigenlijk onwijs grappig om tekst te spugen die ik nergens anders publiek Zou maken![]()
Daarnaast ook ditquote:Op woensdag 9 juli 2025 03:30 schreef Helenattenek het volgende:
Ik probeer hier gewoon ambachtelijk punten te pakken en Dan komt een of andere drakin binnen denderen met haar [ afbeelding ]
En als afsluiter,
Je weet waar je meningen kan laten he?
Oma thuis
Nivea gesmeerd
Dan kan je goed op pad![]()
Ik vind je nog vrij braaf, Op X gaat het wel anders.quote:Op woensdag 9 juli 2025 05:03 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door jullie gemist“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarom te?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tijd voor koffie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb al geslapen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fruit kan ook gisten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooi proces is dat.quote:Op woensdag 9 juli 2025 05:15 schreef Helenattenek het volgende:
Zonde voor de voedingstoffen
Schnapps/moonshine is waar het is“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het landelijk vee weet ook goed waar ze moeten eten.quote:Op woensdag 9 juli 2025 05:17 schreef Helenattenek het volgende:
Laat je opeten door landelijk vee. Dan kunnen we straks lekker biefstuk freshfruit eten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Aangenaam. Jaar 72.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat weet niet iedereen meer. Mooi om te lezen.
Als ik klik op die afgrijselijke gif naast jouw posts.. Dan zie ik dat je hobby een vorm van narcisme is. In het 72e kwadraat Zou je eerst kunnen denken.
(Neem mij met de hoeveelheid zout die het rijk in de winter strooit.. aangenaam)
![]()
Nice try.quote:Op woensdag 9 juli 2025 05:33 schreef Helenattenek het volgende:
Als ik klik op die afgrijselijke gif naast jouw posts.. Dan zie ik dat je hobby een vorm van narcisme is. In het 72e kwadraat Zou je eerst kunnen denken.
(Neem mij met de hoeveelheid zout die het rijk in de winter strooit.. aangenaam)
Hier en daar wat kleine deukjes, jij dan?quote:Op woensdag 9 juli 2025 05:37 schreef Helenattenek het volgende:
Maareh
'72 en nogsteeds Niet gefermenteerd geraakt?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
Niks moet. Ook geen opvattingen van andere op waarde nemenquote:Op woensdag 9 juli 2025 05:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier en daar wat kleine deukjes, jij dan?
Wat wel moet is de rekening betalen van het volk![]()
Moest je pissen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vannacht al. Peuk roken, nog een keer pissen idd, en dan kijken of het nog even luktquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik schat alles op waarde en dat heeft een rekening.quote:Op woensdag 9 juli 2025 05:45 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Niks moet. Ook geen opvattingen van andere op waarde nemen
Wat wel moet is de rekening betalen van het volk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik herken wat je zegt. En kan je ook herkennen als je de (m/s)ggz afziet. Toch heeft het mij enorm sterk gemaaktquote:Op woensdag 9 juli 2025 05:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik schat alles op waarde en dat heeft een rekening.![]()
Je komt verbaal vrij sterk over. Dat zie ik ook wel.quote:Op woensdag 9 juli 2025 05:48 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Ik herken wat je zegt. En kan je ook herkennen als je de (m/s)ggz afziet. Toch heeft het mij enorm sterk gemaakt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik beheers vrijwel alle nuances ondertussen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 05:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je komt verbaal vrij sterk over. Dat zie ik ook wel.
Het is echter maar de hoop dat de ontvanger dat ook doet..
Nouja.. hier hoef ik dat Niet te hopen gelukkig![]()
![]()
Klopt, dat is voor een ieder anders.quote:Op woensdag 9 juli 2025 05:52 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Ik beheers vrijwel alle nuances ondertussen.
Het is echter maar de hoop dat de ontvanger dat ook doet..
Nouja.. hier hoef ik dat Niet te hopen gelukkig“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Emoties of het ego of de 7 zondes blijken ook nog altijd onbeheersbaar voor vrijwel 98% van de (wereld)bevolking. Slecht hoeven we ons Niet te voelen![]()
Moggûh
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Emotie is vrij regelbaar hoor. Dat Ego heb ik al. En over de 7 zondes kunnen we praten.quote:Op woensdag 9 juli 2025 05:55 schreef Helenattenek het volgende:
Emoties of het ego of de 7 zondes blijken ook nog altijd onbeheersbaar voor vrijwel 98% van de (wereld)bevolking. Slecht hoeven we ons Niet te voelen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ParacetabolkIk heb er één en ik ben er trots op
Goedemorgen Daddy.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
diepgaande gesprekken zie ik al. Veel te vroeg voor, koffie.
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Hee FF
Ik ga mijn laatste staafje ambacht uit het rifgebergte proeven en Dan ook afsluiten.
Geen behoefte aan diepgaande discussie, daar kom ik hier ook nooit voor eigenlijk. Maar hopelijk wel wat kijkrichtingen gegeven versfruit![]()
Ik kijk uit naar een vervolg en geniet van je joint of waterpijp.quote:Op woensdag 9 juli 2025 06:01 schreef Helenattenek het volgende:
Ik ga mijn laatste staafje ambacht uit het rifgebergte proeven en Dan ook afsluiten.
Geen behoefte aan diepgaande discussie, maar hopelijk wel wat kijkrichtingen gegeven versfruit“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen, krijgt Jyske groeihormonen? Elke keer is ze groter.quote:
Soms denk ik nog wel: heerlijk om even van de wereld te zijn met een joint. Maar dan denk ik aan de verslavingsjaren en Jyske en dan is die gedachte snel weer weg
Nee, dat is normaal bij baby's: die groeienquote:Op woensdag 9 juli 2025 06:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen, krijgt Jyske groeihormonen? Elke keer is ze groter.
Dan zou je de helft, wat zeg ik, meer dan de helft qua emoties missen wat je nu wel ervaart.quote:Op woensdag 9 juli 2025 06:05 schreef _UserName_ het volgende:
Soms denk ik nog wel: heerlijk om even van de wereld te zijn met een joint. Maar dan denk ik aan de verslavingsjaren en Jyske en dan is die gedachte snel weer weg“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh dat weet ik wel zeker ja, zo blij er van af te zijn. Gister kreeg ze haar eerste groentehapjes, was erg leuk om te zienTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Mooi hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2025 06:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, dat is normaal bij baby's: die groeien“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Je bereik wordt kleiner en beheersbaarder.quote:Op woensdag 9 juli 2025 06:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan zou je de helft, wat zeg ik, meer dan de helft qua emoties missen wat je nu wel ervaart.
Ik kan nog altijd gieren en brullen of tuiten en huilen![]()
Maar het gaat wel heel snel, voor je het weet heeft ze een vriendje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die is al bekend kan ik je vertellenquote:Op woensdag 9 juli 2025 06:10 schreef FreshFruit het volgende:
Maar het gaat wel heel snel, voor je het weet heeft ze een vriendje.
Ja, je ziet jezelf wel maar je kleintje van 4 maanden niet opgroeien, zou jammer zijnquote:Op woensdag 9 juli 2025 06:10 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Je bereik wordt kleiner en beheersbaarder.
Ik kan nog altijd gieren en brullen of tuiten en huilenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
quote:Op woensdag 9 juli 2025 06:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, je ziet jezelf wel maar je kleintje van 4 maanden niet opgroeien, zou jammer zijnIk schaar me hier Dan ook helemaal achter. Ben zelf dinkiequote:Op woensdag 9 juli 2025 06:05 schreef _UserName_ het volgende:
Soms denk ik nog wel: heerlijk om even van de wereld te zijn met een joint. Maar dan denk ik aan de verslavingsjaren en Jyske en dan is die gedachte snel weer weg![]()
Daar krijg je later spijt van, ik las ook je verhaal waar je vandaan kwam. Je mag trots zijn, ik ben het ook op jouquote:Op woensdag 9 juli 2025 06:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, je ziet jezelf wel maar je kleintje van 4 maanden niet opgroeien, zou jammer zijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@gebrokenglas Ze wil koffie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, ik kwam 'm weer tegen in mijn herinneringen, dit jaar was wel extra speciaal hem tegen te komen weerquote:Op woensdag 9 juli 2025 06:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar krijg je later spijt van, ik las ook je verhaal waar je vandaan kwam. Je mag trots zijn, ik ben het ook op jou
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
Oeh, leasecontract is binnen
Ja idd, is een occasion dus hoop deze maand nog te kunnen rijdenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
UN doet dat gewoon.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat zou mooi zijn. Een auto paraat voor de deur is erg handig.quote:Op woensdag 9 juli 2025 06:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja idd, is een occasion dus hoop deze maand nog te kunnen rijdenHow can I make this topic about me?![]()
Mogge leuteIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ja precies, eigenlijk net iets te laat, gezien ik volgende week een epileptische aanval verwachtTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Heer MT6.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2025 06:29 schreef _UserName_ het volgende:
Ja precies, eigenlijk net iets te laat, gezien ik volgende week een epileptische aanval verwacht
How can I make this topic about me?![]()
Die kan jij prima zelf handelen. Ik hou de wacht samen als het moet.quote:Op woensdag 9 juli 2025 06:29 schreef _UserName_ het volgende:
Ja precies, eigenlijk net iets te laat, gezien ik volgende week een epileptische aanval verwacht“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vrouwlief is aan het afbouwen met de medicatie die ze tijdens de zwangerschap had. Volgende week gaat de laatste dosis er af waar hoogstwaarschijnlijk een onttrekkingsaanval uit zal komen. Dus dan ga ik het even druk krijgen want zij "mag" Jyske dan niet vast hebben oid omdat ze de aanval niet aan voelt komenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ja, dat is ook wel maar nu is Jyske er, itt eerdere aanvallenquote:Op woensdag 9 juli 2025 06:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die kan jij prima zelf handelen. Ik hou de wacht samen als het moet.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Heftig, maar jij weet heel goed wat te doen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 06:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel maar nu is Jyske er, itt eerdere aanvallen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat wordt wel even spannend.quote:Op woensdag 9 juli 2025 06:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Vrouwlief is aan het afbouwen met de medicatie die ze tijdens de zwangerschap had. Volgende week gaat de laatste dosis er af waar hoogstwaarschijnlijk een onttrekkingsaanval uit zal komen. Dus dan ga ik het even druk krijgen want zij "mag" Jyske dan niet vast hebben oid omdat ze de aanval niet aan voelt komenHow can I make this topic about me?![]()
Is ook wel zo, hoop alleen dat ik niet net de fles geef als het gebeurt want moet wel noodmedicatie toedienen. Maar dat doe ik tussendoor dan wel, dat bijkomen duurt toch wel even dus hopelijk ben ik dan al klaar met de fles. Jyke op 1 in ieder geval, hoe moeilijk dat zal zijnTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ja, nu heb ik sowieso alle ochtenden al en haal ik Jyske altijd uit bed, dus dat is niet heel anders. Alleen ik kan niet naar het werk bv, of als ik boodschappen doe ga je niet lekker wegquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Is er misschien iemand anders (familie) die de volgende week eventjes kan bijspringen, voor het geval dat? Even die eerste dagen wellicht?
Je had ook al even een paar uur oppas voor Jyske met die begrafenis.How can I make this topic about me?![]()
Fuck dat werk. En je weet heel goed te plannen boodschappen. En zoniet laat je bezorgen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 06:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik sowieso alle ochtenden al en haal ik Jyske altijd uit bed, dus dat is niet heel anders. Alleen ik kan niet naar het werk bv, of als ik boodschappen doe ga je niet lekker weg“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt, ik zou mijn schoonmoeder kunnen vragen. Of doe de boodschappen dinsdag voor de rest van de week, dat is de laatste dag dat ze de medicijnen slikt.quote:Op woensdag 9 juli 2025 06:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Is er misschien iemand anders (familie) die de volgende week eventjes kan bijspringen, voor het geval dat? Even die eerste dagen wellicht?
Je had ook al even oppas voor Jyske met die begrafenis.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Oh ja, dat werk wacht wel hoorquote:Op woensdag 9 juli 2025 06:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fuck dat werk. En je weet heel goed te plannen boodschappen. En zoniet laat je bezorgen.En boodschappen kunnen in't vore worden gehaald
Zo de zaag maar invetten
Kut Parool
Die grapjes waren leuk bij nieuwe collega`s. " Wil jij even wat nieuwe lampjes halen voor de waterpas? "quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2025 06:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die grapjes waren leuk bij nieuwe collega`s. " Wil jij even wat nieuwe lampjes halen voor de waterpas? "
Dit grapje snap ik niet.
How can I make this topic about me?![]()
Nooit van de plintenladder gehoord?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
waterpaswater kende ik wel, en smeltbeton
Dichte gaatjespan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Luchtanker.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nieuwe batterijen voor de waterpas zou wel kunnen, als je een digitale hebt.How can I make this topic about me?![]()
Oef, gelukkig nu niet vergeten.
* gebrokenglas haalt opgelucht adem.How can I make this topic about me?![]()
Net ff heerlijk gepoeptIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wazzup met Parool?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morguh GG.quote:. Thnx voor de koffie
quote:Op woensdag 9 juli 2025 06:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Oef, gelukkig nu niet vergeten.
* gebrokenglas haalt opgelucht adem.
Cijfer van 1 tot 10?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Hee Dot
![]()
Nog net voor 7 uur genie
Hey UNquote:
Werkse voor zo GGquote:Op woensdag 9 juli 2025 06:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Tijd om op te staan.![]()
Het werk roept.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
https://www.parool.nl/games/apps/spelwijze~g25303347quote:
Woordspelletje. Ik zat even klem, maar ik heb zojuist level genie gehaald
Nu is Parool wel weer lief?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pas wanneer ik het hoogste level Heb gehaald ja. Ik neem met minder dan level briljant geen genoegen.quote:
Van de 44 dagen dat ik het spelletje nu speel heb ik 38 keer level genie gehaald, en zes keer niet verder gekomen dan briljant.Ik heb er één en ik ben er trots op
Er zijn mensen die het met minder doen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Pas wanneer ik het hoogste level Heb gehaald ja. Ik neem met minder dan level briljant geen genoegen.
Van de 44 dagen dat ik het spelletje nu speel heb ik 38 keer level genie gehaald, en zes keer niet verder gekomen dan briljant.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt. Maar ik ben te perfectionistisch.quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het met minder doen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Lekker geslapen?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Goedemorgen. Prima toch?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Thanks. Net gedoucht, nu koffie en de werklaptop aanslingeren.quote:How can I make this topic about me?![]()
PeukIk heb er één en ik ben er trots op
En dan full force bolk.quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Thanks. Net gedoucht, nu koffie en de werklaptop aanslingeren.
Goed plan.quote:
Jij rookt toch niet?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
En de katten hebben heel de nacht bij mij gelegen. Dan kan je amper bewegen
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
8.38quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee klopt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O lekker een thuiswerkdagjequote:Op woensdag 9 juli 2025 07:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Thanks. Net gedoucht, nu koffie en de werklaptop aanslingeren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Mutskequote:
Morguh Vinoquote:Op woensdag 9 juli 2025 07:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
En de katten hebben heel de nacht bij mij gelegen. Dan kan je amper bewegen
Ik gaf de mijne net een 4.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
As we speak komt er nog een 2 aan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-07-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 784 / +100 / +6 / 3282 / 3592
2. KillemWieft / 430 / +0 / +0 / 190 / 327
3. FreshFruit / 382 / +8 / +106 / 760 / 981
4. gebrokenglas / 256 / +47 / +4 / 916 / 1094
5. loveislikeakiss / 223 / +0 / +0 / 1151 / 1291
6. DJMO / 198 / +54 / +10 / 344 / 444
7. Helenattenek / 184 / +16 / +99 / 161 / 230
8. Fogel / 163 / +40 / +0 / 489 / 604
9. Dr.Mikey / 158 / +23 / +3 / 127 / 186
10. MooieTop6 / 157 / +80 / +1 / 559 / 642
11. _UserName_ / 155 / +39 / +13 / 152 / 203
12. HappyCharly / 152 / +44 / +0 / 85 / 121
13. mario390 / 142 / +17 / +0 / 281 / 351
14. Lovely / 141 / +57 / +0 / 958 / 1056
15. Sally / 130 / +58 / +9 / 89 / 157
16. MizzezAmy / 116 / +13 / +0 / 543 / 637
17. Soury / 100 / +2 / +0 / 27 / 45
18. KoningWouter / 92 / +4 / +0 / 444 / 486
19. hemarookworst / 89 / +16 / +8 / 349 / 425
20. maily / 87 / +21 / +0 / 485 / 542SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik wil douchen en ontbijten, maar ik wil Rob niet wakker maken
Oh, dat is wat minder. Ik hoop dat de volgende lossing je beter bevalt!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
@Rob WAKKER WORDEN.quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:31 schreef DJMO het volgende:
Ik wil douchen en ontbijten, maar ik wil Rob niet wakker maken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan heeft die pechquote:Op woensdag 9 juli 2025 07:31 schreef DJMO het volgende:
Ik wil douchen en ontbijten, maar ik wil Rob niet wakker maken![]()
Je moet toch gewone dingen kunnen doen.
Dan ga je eerst ontbijten en dan douchenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk die Dot!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En bolkt die Mooie terugWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ZO hard was het niet hoor
Lekker geslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja best wel. 7,5 uur.quote:
Zo om 9 uur schoonheidsspecialiste en daarna sporten
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
GoedemorgenDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
O lekker een rukkie gemaakt, voel je je ook wat beter nu dan?quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja best wel. 7,5 uur.
Zo om 9 uur schoonheidsspecialiste en daarna sportenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Don't follow me. I am lost too
Mogen jullie kiezen of thuis of op kantoor?quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, nou gelukkig wel. Morgen wel weer naar kantoor. 🙄Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tukkie bedoel jequote:Op woensdag 9 juli 2025 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker een rukkie gemaakt, voel je je ook wat beter nu dan?How can I make this topic about me?![]()
Ik pak die puntIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bijna volDon't follow me. I am lost too
Een lekkere ruk en dan ruk zien in tijdquote:
Je hebt (soms) een puntquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Don't follow me. I am lost too
SomsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: