SPOILER: Hall of FameOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste foto: (door DaMart)
[ Bericht 1% gewijzigd door Rob op 16-07-2025 22:49:54 ]
Nummer 2:quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:11 schreef tong80 het volgende:
Tokio gaat wel heel erg luchtig om met de Olympische ringen
Nummer 3:quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:39 schreef Soury het volgende:
Seizoen twee van "Band of Brothers" aangepast onder druk LHBTQIA+ community
Eindstand vorige topic:quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:58 schreef Näsenbar het volgende:
Noord-Koreanen blij dat Kim Jong-Un gaat werken aan betere banden met het buitenland.
Doet me denken aan toen ik jaar of 14 was. M'n moeke: 'Herm, niet erg dat je ze leest, maar leg ze dan wel terug in het nachtkastje.' Ma aan de eettafel nadat ik de Candy en Tuc op het bed van m'n ouders had laten liggen. Blozen kreeg toen een nieuwe dimensie.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:41 schreef Näsenbar het volgende:
@:tong80 vindt de VHS van zijn eerste vieze filmpje terug op zolder.
Nummer-2:quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:07 schreef DaMart het volgende:
Pak de popcorn er maar bij, want Karin is dol op kwartetten.
Nummer-3:quote:Op zondag 13 juli 2025 08:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Kledingprobleem van band met beperkt budget wordt opgelost dankzij tafelkleeddonatie van lokaal pannenkoekenhuis.
@DaMart 25 (+4)quote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:41 schreef Näsenbar het volgende:
@:tong80 vindt de VHS van zijn eerste vieze filmpje terug op zolder.
het zit echt in je hé Donald, ik geef je één vinger en je pakt gelijk de hele hand!quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:57 schreef DaMart het volgende:
Nieuwe foto.
[ afbeelding ]
Nieuw topic, dus alle punten beginnen weer opnieuw, trouwens
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een nieuwe thread/ topic dus de vorige stand was de eindstand en dit hoort een nieuwe te zijn.
Dus:
Tong80 4 (+4)
Soury 2 (+2)
Nasenbar 1 (+1)
[ Bericht 4% gewijzigd door Rob op 16-07-2025 22:47:08 ]
quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:41 schreef Rob het volgende:
[..]Nee klopt niet ik had geen punten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een nieuwe thread/ topic dus de vorige stand was de eindstand en dit hoort een nieuwe te zijn.
Dus:
Tong80 4 (+4)
Soury 2 (+2)
Nasenbar 1 (+1)
DaMart 4
Quyxz 2
Nasenbar 1
Eerste foto was uit vorige topix (toch?)
[ Bericht 1% gewijzigd door Soury op 16-07-2025 23:34:00 ]Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:41 schreef Rob het volgende:
[..]Dat ging over de laatste foto van het vorige topic en telde dus nog daarvoor mee, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een nieuwe thread/ topic dus de vorige stand was de eindstand en dit hoort een nieuwe te zijn.
Dus:
Tong80 4 (+4)
Soury 2 (+2)
Nasenbar 1 (+1)
quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee klopt niet ik had geen punten.
DaMart 4
Quyxz 2
Nasenbar 1
Eerste foto was uit vorige topix (toch?)
Klopt, laatste foto van het gesloten topic telt nog mee voor de eindstand, vanaf jouw foto is iedereen weer op 0.quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ging over de laatste foto van het vorige topic en telde dus nog daarvoor mee, toch?
Nummer 2:quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:35 schreef Rob het volgende:
Trump ontvangt de gouden 'Grab 'em by the pussy' prijs
Nummer 3:quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:53 schreef slaveloos het volgende:
I explained to the FIFA football is played by hand. I was totally right off course and they were so greatfull I told them how to play their game they gave me a golden hand
Tussenstand:quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:24 schreef Bally-b het volgende:
[..]
het zit echt in je hé Donald, ik geef je één vinger en je pakt gelijk de hele hand!
Hier zit een Donald Duck grap in. Helaas werd Donald Thumb al niet begrepen.quote:
2:quote:Op zondag 20 juli 2025 17:47 schreef Bally-b het volgende:
aangepaste songtekst Op beroemd kinderliedje, alle eendjes varen op het water...
3:quote:
Tussenstand:quote:
quote:Op maandag 21 juli 2025 08:23 schreef Bally-b het volgende:
Thanks, en de nieuwehttps://motozurnals.lv/wp(...)-43_17528878857.jpeg
Iemand hem even goed zetten?
'Het is Tong, en macrong80'.quote:
2e Plaatsquote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:43 schreef ToT het volgende:
"Heb je de gevolgen van het vorige plaatje in dit topic niet meegekregen, gek?!?"
3e Plaatsquote:
Uitslagquote:Op zondag 27 juli 2025 14:38 schreef slaveloos het volgende:
Heb je nou een stokbrood onder je arm of ben je gewoon blij me te zien?
Nummer 2, ook erg leuk:quote:
Nummer 3, lekker hard:quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:36 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Proef met milieuvriendelijke vuurpijlen jammerlijk mislukt: het lontje wilde niet branden
En wederom zaten er diverse echt leuke bij die ik ook met gemak in de top 3 had kunnen zetten, maar je moet keuzes maken he!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:40 schreef marcel.de het volgende:
Ikea lanceert verrassingswedstrijd.
Koop een meubel uit de nieuwe collectie en maak kans op een ontmoeting met 1 van de kinderen die het meubelstuk voor jou vervaardigde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |