quote:Op maandag 1 september 2025 19:35 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat dit het betoog van Baudet is op de vorige opgave![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
#2.quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:10 schreef DaMart het volgende:
In de begindagen van FOK! duurden serverproblemen vaak lang omdat de admin van dienst eerst alle kabels moest controleren..
#3quote:
Buiten de prijzen maar wel eervolle vermelding:quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:23 schreef Doc-holliday het volgende:
dit bedoelen ze dus met het gezegde, het eind is zoek?
Tussenstand:quote:
quote:Op woensdag 10 september 2025 22:21 schreef DaMart het volgende:
Bedankt, jury.
Nieuwe foto:[ afbeelding ]
Nummer 2:quote:Op donderdag 11 september 2025 15:15 schreef marcel.de het volgende:
Alien brengt binnen garantietermijn gebruiksvoorwerp retour onder vermelding van "useless idiot."
Nummer 3:quote:Op woensdag 10 september 2025 22:50 schreef Bally-b het volgende:
jaloerse opblaassexpop Kan het niet verkroppen dat gebruiker naar andere vrouw kijkt en brengt hem naar huis
Tussenstand:quote:Op donderdag 11 september 2025 15:28 schreef sjoemie1985 het volgende:
Remake van de hulk pakt minder goed uit dan gedacht, gamma straling had niet volledige uitwerking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |