Remco reed Onley en Van der Poel eventjes glad uit het wiel op de uitloper van de Saint Hilaire Van der Schueren. Die is goed hoor. Jammer dat hij vandaag twee keer precies het verkeerde moment kiest.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Je hebt genoeg geld om iedereen ter wereld aan te nemen, nee we nemen de aller smerigste valsspelers allertijden, want ook die verdienen een 14e kans! Leuke rubriek altijd ja.
Remco regelt dit spel normaal morgen @:Koffieplanter, maar hij zal nu wel geklopt worden door Pogi
Oh, niet. morgen tijdrit. Geen kasteeltjes, geen ijsje, u komt niet langs Start, u ontvangt geen 20.000 gulden. #Swaarlefequote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Weinig van de rit kunnen zien. Mooie sprint, volgende keer beter
Doe niet zo raar man.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Maassen is inderdaad heel ander kaliber. Ploegleider geweest van schone jongens als Boogerd, Rasmussen, Lotz en Kroon.
Heeft Frans Maassen zichzelf ook in een coma gedopeerd? #dtvquote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Maassen is inderdaad heel ander kaliber. Ploegleider geweest van schone jongens als Boogerd, Rasmussen, Lotz en Kroon.
Gianetti is manager van UAE. Het zou eerlijker zijn om hem met Plugge of C. Roodhooft (ook twijfelachtig) te vergelijken.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ricco was ook van een andere orde als een Boogerd.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heeft Frans Maassen zichzelf ook in een coma gedopeerd? #dtv
Plugge is natuurlijk ook een crimineel.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:47 schreef Kloit het volgende:
[..]
Gianetti is manager van UAE. Het zou eerlijker zijn om hem met Plugge of C. Roodhooft (ook twijfelachtig) te vergelijken.
Ja dus? Dat maakt hem imo niet meer of minder twijfelachtig dan iemand die ploegleider was van een tot de nok toe volgespoten ploeg.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heeft Frans Maassen zichzelf ook in een coma gedopeerd? #dtv
Zijn geheul met de Saoedi's is natuurlijk walgelijk maar op gebied van doping heeft hij een nagenoeg schoon blazoen (mede omdat hij nooit wielrenner is geweest natuurlijk).quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Plugge is natuurlijk ook een crimineel.
Dat hele wielrennen is een sport van criminelen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Plugge is natuurlijk ook een crimineel.
Je vergelijkt een draaideurcrimineel met Taghi, try again.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:51 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja dus? Dat maakt hem imo niet meer of minder twijfelachtig dan iemand die ploegleider was van een tot de nok toe volgespoten ploeg.
Hmm ja...ondanks een voorkeur qua winnaar voor mij (lees: MVDP) geniet ik vooral van strijd. Pogi is absoluut goed op deze aankomsten maar heeft toch echt concurrentie. Als de strijd spannend is maakt het me niet uit wie er wint, maar dat kan voor een ander niet zo zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als hij niet wint met plan a (wegsprinten op de klim) dan wel met plan b (eindsprint) of plan c t/m z.
Dat maakt het voor mij frustrerend
Omdat dat veel te consequent volgens de regels zou zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ff he. Waarom krijg je geel als je juicht voor je winnende ploegmaat?
Als het Sloveense gezwel morgen de dubbele olympisch kampioen verslaat moeten we ons ernstig zorgen gaan maken om vriend @Koffieplanter vrees ik.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:45 schreef Szura het volgende:
Denk je nog steeds dat de dubbele olumpies kampioen hier driekwart minuut pakt op die Sloveense klootzak @:van_poppel?
Je mot je handen aan je stuur houwe, gr gr UCIquote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ff he. Waarom krijg je geel als je juicht voor je winnende ploegmaat?
Ja, dat is voldoende.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:54 schreef Faraday01 het volgende:
Vanaf waar moet ik straks terug kijken? Laatste 20k voldoende?
Als Remco morgen niet wint, kijk ik deze Tour geen seconde meer. Simpel zat.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als het Sloveense gezwel morgen de dubbele olympisch kampioen verslaat moeten we ons ernstig zorgen gaan maken om vriend @:Koffieplanter vrees ik.
Vanaf de tussensprint was tempo moordend, gaten vanaf een km of 15.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:54 schreef Faraday01 het volgende:
Vanaf waar moet ik straks terug kijken? Laatste 20k voldoende?
Deze bewaren we even.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als Remco morgen niet wint, kijk ik deze Tour geen seconde meer. Simpel zat.
Leuk man.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:45 schreef The_Undertone het volgende:
Het is hopen op een afbrekende stuurpen voor Tadej een dezer dagen
Tsjonge zeg mag je niet eens gewoon blij zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je mot je handen aan je stuur houwe, gr gr UCI
Na de finishquote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsjonge zeg mag je niet eens gewoon blij zijn
Dat zal ze leren goedverdoeme!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Denk wel dat hij wint, geel wordt lastig doordat hij zat te slapen in de waaier.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Pech oid. even daargelaten.
Weer een overdreven gele kaart.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsjonge zeg mag je niet eens gewoon blij zijn
Als Pogi wil, dan wint Pogi.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:57 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Denk wel dat hij wint, geel wordt lastig doordat hij zat te slapen in de waaier.
Ja dus zegt 'm.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:51 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja dus? Dat maakt hem imo niet meer of minder twijfelachtig dan iemand die ploegleider was van een tot de nok toe volgespoten ploeg.
Ik heb wel eens kip gegeten.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hij heeft iemand vermoord.
Ja dus? We hebben allemaal wel wat op ons geweten.
Dat mag. Als het mormel, alias de mijnwerker, morgen in een vrijwel volledig vlakke tijdrit, zo vroeg in de ronde ook nog eens, de nu al beste tijdrijder ooit verslaat, hebben we een serieus probleem. De grens van het toelaatbare zijn we allang gepasseerd, dan overschrijden we de grens van het mogelijke.quote:
Zoals tijdens de Dauphine?quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat mag. Als het mormel, alias de mijnwerker, morgen in een vrijwel volledig vlakke tijdrit, zo vroeg in de ronde ook nog eens, de nu al beste tijdrijder ooit verslaat, hebben we een serieus probleem. De grens van het toelaatbare zijn we allang gepasseerd, dan overschrijden we de grens van het mogelijke.
Dan is een motortje niet langer een suggestie, maar een waarschijnlijkheid.
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
ervanuitgaande dat de Dauphiné een incident was.
Niet gezienquote:
Dagjesvolkedquote:
Oh ja, dat was leuk.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:02 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Neen man, gaat hier over [ afbeelding ]
SaFeRquote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je mot je handen aan je stuur houwe, gr gr UCI
Winnen is het punt niet, maar wint die pak em beet een minuut op Pogi, VDP en Vinjego.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
- Heb je de benen om te winnen?
- Ja.
Remco
Het zou mooi zijn als Remco twee minuten pakt op Pogacar en 1 op Vingegaard.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou leuk, tot morgen. Weer een dagje met z'n allen schelden op alles wat los en vast zitWat weten we het toch allemaal veel beter dan die sloebers op de weg daar
![]()
Wij
![]()
Nou ja wij van #teamDagjesvolked misschien niet, maar mee schelden zullen we!
Gewoon kwartetstart net als met schaatsen. Veel leuker voor het publiek. Ploegleiderswagens die mekaar over de kop gaan beuken en zo. Topvermaak. Veel eerder moeten bedenkenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Overigens zijn intervals van twee minuten gewoon shit, nog even geheel los daarvan.
WLR is een ijskoud bad. Wim Hof vindt het zelfs fris wordenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou leuk, tot morgen. Weer een dagje met z'n allen schelden op alles wat los en vast zitWat weten we het toch allemaal veel beter dan die sloebers op de weg daar
![]()
Wij
![]()
Nou ja wij van #teamDagjesvolked misschien niet, maar mee schelden zullen we!
Voor de spanning in het GC bedoel je? Ja misschienquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als Remco twee minuten pakt op Pogacar en 1 op Vingegaard.
Maar we zitten niet in WLR.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:08 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
WLR is een ijskoud bad. Wim Hof vindt het zelfs fris worden
Beter dan 3 minuten zoals in de Giroquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Overigens zijn intervals van twee minuten gewoon shit, nog even geheel los daarvan.
Nee, 'we' fietsen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar we zitten niet in WLR.
Niet Anquetil, niet Indurain die er 7 grote rondes mee won en iedereen wegblies, geen Cancellara, zelfs geen Merckx die alle tijdritten won, maar Evenepoel mensen.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:15 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Niet Anquetil, niet Indurain die er 7 grote rondes mee won en iedereen wegblies, geen Cancellara, zelfs geen Merckx die alle tijdritten won, maar Evenepoel mensen.
Amaï, gij noemt daar allemaal dopeurs, hè?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:15 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Niet Anquetil, niet Indurain die er 7 grote rondes mee won en iedereen wegblies, geen Cancellara, zelfs geen Merckx die alle tijdritten won, maar Evenepoel mensen.
Dit lijkt me toch nog even voorbarig.
En allemaal even brandschoon ookquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:15 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Dit lijkt me toch nog even voorbarig.
En Hinaultquote:
Maar Remco past prima in dat rijtje.quote:
En Kenny van Hummelquote:
Kenny "Koppakking" Van Hummel beste mensenquote:
WLR is een warm bad, TDF daarentegen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar we zitten niet in WLR.
Nochtans.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
WLR is een warm bad, TDF daarentegen.
Las net weer dat team Al-'ulA dit jaar al 180 doden op hun geweten heeft.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:51 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat hele wielrennen is een sport van criminelen.
Altijd al geweest.
De eerste Tourwinnaar nam gewoon de trein. Levenslang geschorst. Hij is toch een legende gebleven. De schoorsteenveger.
Mooi man.
Het is afschuwelijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:25 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Las net weer dat team Al-'ulA dit jaar al 180 doden op hun geweten heeft.
De Verenigde Emiraten met Al-Meida en Al-Narvaez en Tadj al-Pogtar lukt het om dit te overtroeven, met dank aan de RSF.
Renners van het type als mooie Mario, kattenliefhebber Tiberi en Justin Jules hebben minder op hun kerfstok.
Het is ook maar een veredeld trainingsrondje qua afstand he.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Het zijn morgen maar intervals van anderhalve minuut.
Ik kijk met weemoed terug naar de tijd dat US Postal de UCI in hun postzakken had met wat steekpenningen. Dat was tenminste nog een beetje sympathiek.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:28 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het is afschuwelijk.
Het gaat van kwaad tot erger.
En dan heb je Team Israël ook nog.
Daarom ben ik blij dat ik morgen niet live bij de huldiging aanwezig kan zijn.
En wel hierom.
[ afbeelding ]
Ik was eigenlijk een tikje ironisch, maar we leven - gedeeltelijk - gewoon in andere tijden.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:47 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Ik kijk met weemoed terug naar de tijd dat US Postal de UCI in hun postzakken had met wat steekpenningen. Dat was tenminste nog een beetje sympathiek.
Want wat we vandaag de dag zien, slaat echt alles. En dan moeten we er ons nog op voorbereiden dat UCI en ProCycling gewoon even 100 jaar wielergeschiedenis de nek om gaan draaien.
Blijkbaar is Israël zoveel geld kwijt aan de bestellingen van wat piepers, drones, de Dome en bliksemafleider Froome, dat onze mooie sport daar niet veel van te vrezen heeft... Dat scheelt dan weer.
Zou het wezenlijk iets veranderen aan de uitslag? Grotere verschillen uiteraard, maar dat juist wat je niet moet willen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:31 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Het is ook maar een veredeld trainingsrondje qua afstand he.
Wat mij betreft mogen ze wel weer een keer een echte tijdrit van 75km of iets dergelijks inplannen.
Voor de wielerpools wellicht niet zozeer.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zou het wezenlijk iets veranderen aan de uitslag?
Spektakel willen we zien.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:04 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Voor de wielerpools wellicht niet zozeer.
Maar als tijdverschillen wezenlijk zijn bij de sport, dan wel.
EDIT: laat maar vanwege EDIT.
De sport is mors- en morsdood.quote:
Allicht kan Remco wat meer tijd pakken dan, maar nog steeds niet genoeg om het een beetje spannend te maken.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zou het wezenlijk iets veranderen aan de uitslag? Grotere verschillen uiteraard, maar dat juist wat je niet moet willen.
Nu al zin in hoe we ons weer dagenlang in allerlei bochten gaan wringen om alle prestaties te verklaren, JUICHAAPJEDquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De sport is mors- en morsdood.
ALLE records gaan sneuvelen dit jaar. We gaan zwaaien naar Iban Mayo.
Hittetraining genotquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zet mijn geld op Martin Bons.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spektakel willen we zien.
Dus: Een daaltijdrit
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hittetraining genotHittetraining helpt ook bij koud weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel altijd het fijne als er weer een nieuw excuus wordt bedacht, dat je het bij letterlijk iedere omstandigheid kunt inzetten.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
En Matje zat er met z'n extra kilootjes maar 7 tellen achter. En moest in die fase alles zelf doen, werd door niemand naar voren gebracht.quote:
Dan is er geen Tour meer in de zomer!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:20 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En Matje zat er met z'n extra kilootjes maar 7 tellen achter.
Dat hele peloton moet gewoon betrapt worden op doping, en daarna voor het leven worden geschorst.
Waarom gebeurt het verdorie niet?
Hoho.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan is er geen Tour meer in de zomer!
En we hebben niet allemaal al 50 Tours op rij gezien
"De excessen zijn er uit", terwijl er Marc Marquez-gewijs geschroeid wordt dat het een lieve lust is. Zweetbal Wellens is plots op z'n best bij 40° in de schaduw.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hittetraining helpt ook bij koud weer!
Dat is wel altijd het fijne als er weer een nieuw excuus wordt bedacht, dat je het bij letterlijk iedere omstandigheid kunt inzetten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |