Vanaf de tussensprint was tempo moordend, gaten vanaf een km of 15.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:54 schreef Faraday01 het volgende:
Vanaf waar moet ik straks terug kijken? Laatste 20k voldoende?
Deze bewaren we even.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als Remco morgen niet wint, kijk ik deze Tour geen seconde meer. Simpel zat.
Leuk man.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:45 schreef The_Undertone het volgende:
Het is hopen op een afbrekende stuurpen voor Tadej een dezer dagen
Tsjonge zeg mag je niet eens gewoon blij zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je mot je handen aan je stuur houwe, gr gr UCI
Na de finishquote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsjonge zeg mag je niet eens gewoon blij zijn
Dat zal ze leren goedverdoeme!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Denk wel dat hij wint, geel wordt lastig doordat hij zat te slapen in de waaier.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Pech oid. even daargelaten.
Weer een overdreven gele kaart.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsjonge zeg mag je niet eens gewoon blij zijn
Als Pogi wil, dan wint Pogi.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:57 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Denk wel dat hij wint, geel wordt lastig doordat hij zat te slapen in de waaier.
Ja dus zegt 'm.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:51 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja dus? Dat maakt hem imo niet meer of minder twijfelachtig dan iemand die ploegleider was van een tot de nok toe volgespoten ploeg.
Ik heb wel eens kip gegeten.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hij heeft iemand vermoord.
Ja dus? We hebben allemaal wel wat op ons geweten.
Dat mag. Als het mormel, alias de mijnwerker, morgen in een vrijwel volledig vlakke tijdrit, zo vroeg in de ronde ook nog eens, de nu al beste tijdrijder ooit verslaat, hebben we een serieus probleem. De grens van het toelaatbare zijn we allang gepasseerd, dan overschrijden we de grens van het mogelijke.quote:
Zoals tijdens de Dauphine?quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat mag. Als het mormel, alias de mijnwerker, morgen in een vrijwel volledig vlakke tijdrit, zo vroeg in de ronde ook nog eens, de nu al beste tijdrijder ooit verslaat, hebben we een serieus probleem. De grens van het toelaatbare zijn we allang gepasseerd, dan overschrijden we de grens van het mogelijke.
Dan is een motortje niet langer een suggestie, maar een waarschijnlijkheid.
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
ervanuitgaande dat de Dauphiné een incident was.
Niet gezienquote:
Dagjesvolkedquote:
Oh ja, dat was leuk.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:02 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Neen man, gaat hier over [ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |