positionering deed wel een boel.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zelfs Tiesj zat daar.
Søren Lavrsen en Patrick Broe hebben het lek boven.
Dat snap ik als die weer eens een solo van tig km uit zijn mouw schudt, maar dit was toch gewoon vermakelijk en spannend?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik haat niet op hem als persoon, maar als factor in het wielrennen.
Hij wint teveel, waardoor de spanning al meteen doodslaat.
Lipowitz binnenkort ook niet als zijn piek al achter ons ligt. Dit soort fratsen doen vaak meer kwaad dan goed.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:38 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Omdat niemand enig niveau haalt bij Bora.
Bij welke ploeg zitten er wel enkel lieden in de staf met een brandschoon verleden?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zijn entourage is natuurlijk wel twijfelachtig.
Er zit nogal een verschil tussen Mauro Gianetti en Frans Maassen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Bij welke ploeg zitten er wel enkel lieden in de staf met een brandschoon verleden?
Ik denk dat Lipo ook meer een klassieke klimmer is. Je ziet gasten als Mas het ook gewoon moeilijk hebben.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die was ook pas laat aan de Tourploeg toegevoegd toch?
Bij UAE hebben ze enkel lieden die nog nooit schoon hebben gereden.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Bij welke ploeg zitten er wel enkel lieden in de staf met een brandschoon verleden?
Die van Van der Poel ook wel, maar ja,quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zijn entourage is natuurlijk wel twijfelachtig.
Ik dacht dat Jean Robic de meest lachwekkende renner uit de complete wielergeschiedenis was.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij kan vaak snel herstellen in koers, maar hier was de tijd tussen de ramp van Saint-Hilaire en de sprint toch net wat te kort.
Alsnog wel tweede natuurlijk, het is dat de meest lachwekkende renner uit de complete wielergeschiedenis meedoet.
Mas viel ook wat tegen vandaag, al was hij zondag misschien verrassend.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk dat Lipo ook meer een klassieke klimmer is. Je ziet gasten als Mas het ook gewoon moeilijk hebben.
Oh, de aloude 'alle ploegen hebben dopeurs in de staf' take.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Volgens mij plofte hij helemaal op die heuvel omdat hij daar te ver in het rood ging. Hij probeerde aan te klampen maar parkeerde ineens en toen reden anderen dan Vinegaard en Pogacar ook voorbij.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij kan vaak snel herstellen in koers, maar hier was de tijd tussen de ramp van Saint-Hilaire en de sprint toch net wat te kort.
Mathieu rijdt fenomenaal en is ontzettend op de afspraak, maar maakt een foutje met wanneer hij begint en jammer dat er net wat wordt aangevallen in die laatste 1.5km...quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alsnog wel tweede natuurlijk, het is dat de meest lachwekkende renner uit de complete wielergeschiedenis meedoet.
zat daar nou 400 of 500 jaar tussen?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:41 schreef hhh38 het volgende:
Jeanne d'Arc heeft alles met Quatorze Juillet en het begin van de Franse Revolutie te maken aldus Stomphorst.
Zo eindigt elke discussie hier, ontzettende dooddoener.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Oh, de aloude 'alle ploegen hebben dopeurs in de staf' take.
Dit kan niet. Dit kan écht niet.
Als hij niet wint met plan a (wegsprinten op de klim) dan wel met plan b (eindsprint) of plan c t/m z.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:39 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Dat snap ik als die weer eens een solo van tig km uit zijn mouw schudt, maar dit was toch gewoon vermakelijk en spannend?
Je hebt genoeg geld om iedereen ter wereld aan te nemen, nee we nemen de aller smerigste valsspelers allertijden, want ook die verdienen een 14e kans! Leuke rubriek altijd ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maassen is inderdaad heel ander kaliber. Ploegleider geweest van schone jongens als Boogerd, Rasmussen, Lotz en Kroonquote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er zit nogal een verschil tussen Mauro Gianetti en Frans Maassen.
Überhaupt de "ik insert drie keer per jaar een Pogacar/UAE <emoticon>" reactie.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |