Ja, knap gereden ookquote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou je Gregoire daar ook niet onder rekenen?
Als ploeg op plek 80 gaan zitten in een rit waarin het waaieralarm de gehele dag afging was dan toch niet zo slim.quote:
Verrassend dat hij in dit soort ritten ineens op de afspraak is, daar was voor de Tour nog wel wat over te doen. Of nouja, verrassend, het blijft UAE.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Almeida wel MVP vandaag, vies goed. Slecht nieuws voor Visma.
Dit verhaal ken ik van beide tourwinsten van Vinegaard. Beetje voorbarig, dat Pogacar explosiever is in dit soort werk is bekend.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vingegaard net op het nippertje mee op die klim, ik weet genoeg voor de rest van de Tour.
Je hebt al 100 keer dit mormel zien winnen, dat is 100 keer te veel.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:33 schreef Felagund het volgende:
Volgens mij is Pogi niet heel populair hier.
Hautacam bestaat niet meer na afloopquote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wout op plek 11 in groepje Roglic valt me ook nog alles mee. Die mutantvorm in week 3 gaat er weer komen.
Er zijn er hier een paar bij de geboorte in een ketel met azijn gevallenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:33 schreef Felagund het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je hebt al 100 keer dit mormel zien winnen, dat is 100 keer te veel.
Het is voor velen hier heel raar dat de beste renner ter wereld hier wint. Er wordt gedaan alsof de rest op 10 minuten is gereden. Vrij vervelend elke dag weer.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:33 schreef Bill_Hillie het volgende:
Zo'n mooie finale en dan gaan mensen haten op een renner hier
Ik haat niet op hem als persoon, maar als factor in het wielrennen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:33 schreef Bill_Hillie het volgende:
Zo'n mooie finale en dan gaan mensen haten op een renner hier
Bij sociopaat Lance A. lag het er zo dik bovenop dat het een walgelijke zak was dat buiten de fanboys iedereen het wel door had.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:31 schreef DeeBee het volgende:
Ik HAAT alles aan deze vent, nu weer een of ander leugenachtig verhaaltje ophangen voor TikTok-quotes, want kan nooit de waarheid vertellen
Doel voor hem was altijd Dauphine.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Lipowitz wel ouderwets te vroeg gepiekt.
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je hebt al 100 keer dit mormel zien winnen, dat is 100 keer te veel.
Het grote WLR vraagstuk. Onbegrijpelijk dat je kunt haten op deze man.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:33 schreef Felagund het volgende:
had je daar echt hoop voor?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:35 schreef Columbiafan het volgende:
Lekker ook voor Emoe dat ze bij Cofidis geen fuck geven om zijn klassement. Teuns voor z’n 26ste plaats, mag hij trots op zijn.
Die was ook pas laat aan de Tourploeg toegevoegd toch?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Lipowitz wel ouderwets te vroeg gepiekt.
Zelfs Tiesj zat daar.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wout op plek 11 in groepje Roglic valt me ook nog alles mee. Die mutantvorm in week 3 gaat er weer komen.
Hij kan vaak snel herstellen in koers, maar hier was de tijd tussen de ramp van Saint-Hilaire en de sprint toch net wat te kort.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:36 schreef DeeBee het volgende:
Mathieu sprint zoals ik op Zwift, achteruit
Zijn entourage is natuurlijk wel twijfelachtig.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Het grote WLR vraagstuk. Onbegrijpelijk dat je kunt haten op deze man.
positionering deed wel een boel.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zelfs Tiesj zat daar.
Søren Lavrsen en Patrick Broe hebben het lek boven.
Dat snap ik als die weer eens een solo van tig km uit zijn mouw schudt, maar dit was toch gewoon vermakelijk en spannend?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik haat niet op hem als persoon, maar als factor in het wielrennen.
Hij wint teveel, waardoor de spanning al meteen doodslaat.
Lipowitz binnenkort ook niet als zijn piek al achter ons ligt. Dit soort fratsen doen vaak meer kwaad dan goed.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:38 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Omdat niemand enig niveau haalt bij Bora.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |