Dus hoe meer het op een vent lijkt bedoel je eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:21 schreef Ad803351 het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf vind ik hoe kleiner hoe geiler
Ja of op een kindquote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dus hoe meer het op een vent lijkt bedoel je eigenlijk.
Ja lekker dan voor vrouwen die niet gezegend zijn met een rijkelijke cupquote:
Sorry zo bedoelde ik het nietquote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja lekker dan voor vrouwen die niet gezegend zijn met een rijkelijke cup
Mijn vriend zei altijd: big or small i like em allquote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Miljuschka maatjequote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:14 schreef marc0871 het volgende:
Dit vind ik wel een heel mooi maatje.
[ afbeelding ]
Pics van je tieten.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wel weer typisch FOK! hoe vaak dit geliked wordtquote:
Het is met de tijd wel wat goed gekomen hoorquote:
Toepasselijke username.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:50 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd de meeste cupmaten interessant, ben een echte borsten liefhebber
Ik begrijp dat dit heel vervelend kan zijn voor een vrouw, te grote borsten heeft ook weer nadelenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:50 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het is met de tijd wel wat goed gekomen hoor![]()
Maar toch... Niet leuk om weinig te hebben
Toch zijn er meer dan genoeg liefhebbers van kleine borsten. (ondergetekende onder andere)quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:50 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het is met de tijd wel wat goed gekomen hoor![]()
Maar toch... Niet leuk om weinig te hebben
Same here.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:24 schreef Sakura het volgende:
[..]
Toch zijn er meer dan genoeg liefhebbers van kleine borsten. (ondergetekende onder andere)
Wat een volslagen nonsense 🤣🤣🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:11 schreef SemperLibertas het volgende:
Grote borsten zijn het toonbeeld van vrouwelijkheid en seksualiteit.
Vrouwen met kleine borsten zijn vaak vegetariėr of borderliner, kan het niet onderbouwen maar het valt me vaak op
Ja sorry, het slaat misschien ook nergens op maar dat is mijn ervaring met zulke wijvenquote:
Ach, dit zegt eigenlijk wel het meest uit je posts in dit topic.quote:
Niet dit weerquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, dit zegt eigenlijk wel het meest uit je posts in dit topic.
En toch ben ik beide nietquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:11 schreef SemperLibertas het volgende:
Vrouwen met kleine borsten zijn vaak vegetariėr of borderliner, kan het niet onderbouwen maar het valt me vaak op
Nuja... Je zou er ook eens mee kunnen... stoppen misschien?quote:
Totale onzinquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:11 schreef SemperLibertas het volgende:
Daar heb je hem weer met zijn wijvenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:14 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja sorry, het slaat misschien ook nergens op maar dat is mijn ervaring met zulke wijven
Dat is net zoiets als zeggen dat je liever een taart zonder slagroom eet omdat die volgende week minder bedorven zal zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Kleine borsten hebben als voordeel dat ze op later leeftijd veel minder gaan hangen.
Wat een triest volk loopt er toch rond.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:40 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Vrouwen op latere leeftijd zijn soberso goor, hangtiet of niet.
Je hoeft niet kieskeurig te zijn maar voor een maan waarvan je vriendin prima formaat heeft is dat makkelijk te zeggenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:43 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Mijn vriend zei altijd: big or small i like em all
Zelf heb ik 75c
AA?quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:26 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Knappe kop, maar dit is toch geen cup?
WOW, geweldig 😘👍quote:
Niks mis mee.quote:
Toevallig tante Julia?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Liever klein dan groot, heb een trauma dat ik als kind geknuffeld ben, door tantes met kanonnen van tieten
quote:
Ook maar 1.47 lang. Toch niet echt een standaard volwassen vrouwenlichaam, in Nederland dan.quote:
Net airbags.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Liever klein dan groot, heb een trauma dat ik als kind geknuffeld ben, door tantes met kanonnen van tieten
Dan heb je niet genoeg tieten gezien, zelfs kleine tieten kunnen hangende pannenkoekjes worden.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Kleine borsten hebben als voordeel dat ze op later leeftijd veel minder gaan hangen.
En dan zijn ze écht lelijk.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:15 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dan heb je niet genoeg tieten gezien, zelfs kleine tieten kunnen hangende pannenkoekjes worden.
1.47m lang en zo'n lichaam, iedereen die dat neukt zou verplicht zijn buurtbewoners daar over moeten inlichten.quote:
quote:
pedo shitquote:
De vrouwen die ik heb gehad hebben allemaal gewoon heerlijke goed gevormde tieten, heeft weinig met kinderen te maken.quote:
O, dus nu is een 13 jarige geen kind meer als ze heerlijke goed gevormde tieten heeft, maar een 40 jarige vrouw met AA cup is wel een kind.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:04 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
De vrouwen die ik heb gehad hebben allemaal gewoon heerlijke goed gevormde tieten, heeft weinig met kinderen te maken.
Daarom is er ook een minimale leeftijd in de wet vastgelegd he slimpiequote:Op woensdag 23 juli 2025 11:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
O, dus nu is een 13 jarige geen kind meer als ze heerlijke goed gevormde tieten heeft, maar een 40 jarige vrouw met AA cup is wel een kind.
Het kan aan mij liggen, maar dit lijkt mij niet helemaal correct.
We hebben het hier over kind zijn of niet. Vrouwen zijn net iets meer dan een omhulsel om je sperma in te dumpen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:13 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Daarom is er ook een minimale leeftijd in de wet vastgelegd he slimpie
Het is allemaal niet zo ingewikkeld. Is ze lekker? Is ze legaal? Veel plezier er mee.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
We hebben het hier over kind zijn of niet. Vrouwen zijn net iets meer dan een omhulsel om je sperma in te dumpen.
Toevallig zat ik gisteren naast een 16 jarige (bijna 17...). Mooi meisje. Sprekend Anna Kournikova in haar jonge jaren. Maar ik heb daar geen enkele seksuele (of andere) aantrekking bij. Omdat het een kind is.
Ik vind het dus heel vreemd dat jij mensen de maat neemt omdat ze volwassen vrouwen met kleine borsten aantrekkelijk vinden, maar zelf bij kinderen met het wetboek in ene hand en je pik in de aanslag in de andere hand klaar staat om toe te slaan.
Dus een vrouw is voor jou puur een omhulsel, wat er lekker uit moet zien en waar je je sperma in kan dumpen. Een soort van pratende sexpop. Waarbij het praten eerder een last is. Duidelijk.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:16 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Het is allemaal niet zo ingewikkeld. Is ze lekker? Is ze legaal? Veel plezier er mee.
Is het een volwassene met kleine borsten? Geen pedovibes. Het is allemaal niet zo ingewikkeld.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:16 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Het is allemaal niet zo ingewikkeld. Is ze lekker? Is ze legaal? Veel plezier er mee.
Of een dwerg die 30 is?quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is het een volwassene met kleine borsten? Geen pedovibes. Het is allemaal niet zo ingewikkeld.
Gelukkig wel want jij zou kinderen van 11 nog neuken zodra ze een beetje borsten krijgenquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:13 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Daarom is er ook een minimale leeftijd in de wet vastgelegd he slimpie
Wat jij wil obsessief mannekequote:Op donderdag 24 juli 2025 13:36 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Gelukkig wel want jij zou kinderen van 11 nog neuken zodra ze een beetje borsten krijgen
*Mensen die seksueel volwassen zijn.quote:
En tevens gewoon nog kind zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:57 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
*Mensen die seksueel volwassen zijn.
Niet volgens de wet dus. Maar gaan we deze discussie vandaag weer hebben ja?quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:02 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En tevens gewoon nog kind zijn.
Mijn 0,02$:quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:02 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Niet volgens de wet dus. Maar gaan we deze discussie vandaag weer hebben ja?
Maar ik ben helemaal geen pedo, ik haat kinderen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:54 schreef embedguy het volgende:
[..]
Mijn 0,02$:
Doe maar niet, open maar een nieuw topic als je over dit onderwerp wilt discussiėren. SuperNeger=pedo posts zijn nogal off-topic hier en hebben we ondertussen wel vaak zat herkauwd zien worden.
On topic weer?
I know. Maar ik heb verschillende SuperNeger=pedo posts voorbij zien komen de afgelope dagen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:38 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Maar ik ben helemaal geen pedo, ik haat kinderen.Seksueel volwassene van het vrouwelijke geslacht daarentegen
Dat zijn gewoon mensen die viesmad zijn omdat ze met een dik oud wijf zitten opgescheept en daarom de schoonheids-standaard willen verlagen om zichzelf minder slecht te voelen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 13:01 schreef embedguy het volgende:
[..]
I know. Maar ik heb verschillende SuperNeger=pedo posts voorbij zien komen de afgelope dagen.
Zuchtquote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:44 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon mensen die viesmad zijn omdat ze met een dik oud wijf zitten opgescheept en daarom de schoonheids-standaard willen verlagen om zichzelf minder slecht te voelen.
Ik snap niet precies wat je bedoelt. Ik geef gewoon eerlijk mijn mening en doe niks wat niet mag. Volgens mij valt dat allemaal binnen de regels van zowel het forum als de wetgeving van Nederland.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:43 schreef embedguy het volgende:
[..]
Zucht![]()
Trap er niet in mensen! SuperNeger probeert je alleen maar uit te lokken. Beter negeren we deze user.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |