Dus hoe meer het op een vent lijkt bedoel je eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:21 schreef Ad803351 het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf vind ik hoe kleiner hoe geiler
Ja of op een kindquote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dus hoe meer het op een vent lijkt bedoel je eigenlijk.
Ja lekker dan voor vrouwen die niet gezegend zijn met een rijkelijke cupquote:
Sorry zo bedoelde ik het nietquote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja lekker dan voor vrouwen die niet gezegend zijn met een rijkelijke cup
Mijn vriend zei altijd: big or small i like em allquote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Miljuschka maatjequote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:14 schreef marc0871 het volgende:
Dit vind ik wel een heel mooi maatje.
[ afbeelding ]
Pics van je tieten.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wel weer typisch FOK! hoe vaak dit geliked wordtquote:
Het is met de tijd wel wat goed gekomen hoorquote:
Toepasselijke username.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:50 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd de meeste cupmaten interessant, ben een echte borsten liefhebber
Ik begrijp dat dit heel vervelend kan zijn voor een vrouw, te grote borsten heeft ook weer nadelenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:50 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het is met de tijd wel wat goed gekomen hoor![]()
Maar toch... Niet leuk om weinig te hebben
Toch zijn er meer dan genoeg liefhebbers van kleine borsten. (ondergetekende onder andere)quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:50 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het is met de tijd wel wat goed gekomen hoor![]()
Maar toch... Niet leuk om weinig te hebben
Same here.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:24 schreef Sakura het volgende:
[..]
Toch zijn er meer dan genoeg liefhebbers van kleine borsten. (ondergetekende onder andere)
Wat een volslagen nonsense 🤣🤣🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:11 schreef SemperLibertas het volgende:
Grote borsten zijn het toonbeeld van vrouwelijkheid en seksualiteit.
Vrouwen met kleine borsten zijn vaak vegetariër of borderliner, kan het niet onderbouwen maar het valt me vaak op
Ja sorry, het slaat misschien ook nergens op maar dat is mijn ervaring met zulke wijvenquote:
Ach, dit zegt eigenlijk wel het meest uit je posts in dit topic.quote:
Niet dit weerquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, dit zegt eigenlijk wel het meest uit je posts in dit topic.
En toch ben ik beide nietquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:11 schreef SemperLibertas het volgende:
Vrouwen met kleine borsten zijn vaak vegetariër of borderliner, kan het niet onderbouwen maar het valt me vaak op
Nuja... Je zou er ook eens mee kunnen... stoppen misschien?quote:
Totale onzinquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:11 schreef SemperLibertas het volgende:
Daar heb je hem weer met zijn wijvenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:14 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja sorry, het slaat misschien ook nergens op maar dat is mijn ervaring met zulke wijven
Dat is net zoiets als zeggen dat je liever een taart zonder slagroom eet omdat die volgende week minder bedorven zal zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Kleine borsten hebben als voordeel dat ze op later leeftijd veel minder gaan hangen.
Wat een triest volk loopt er toch rond.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:40 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Vrouwen op latere leeftijd zijn soberso goor, hangtiet of niet.
Je hoeft niet kieskeurig te zijn maar voor een maan waarvan je vriendin prima formaat heeft is dat makkelijk te zeggenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:43 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Mijn vriend zei altijd: big or small i like em all
Zelf heb ik 75c
AA?quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:26 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Knappe kop, maar dit is toch geen cup?
WOW, geweldig 😘👍quote:
Niks mis mee.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |