Dus hoe meer het op een vent lijkt bedoel je eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:21 schreef Ad803351 het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf vind ik hoe kleiner hoe geiler
Ja of op een kindquote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dus hoe meer het op een vent lijkt bedoel je eigenlijk.
Ja lekker dan voor vrouwen die niet gezegend zijn met een rijkelijke cupquote:
Sorry zo bedoelde ik het nietquote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja lekker dan voor vrouwen die niet gezegend zijn met een rijkelijke cup
Mijn vriend zei altijd: big or small i like em allquote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Miljuschka maatjequote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:14 schreef marc0871 het volgende:
Dit vind ik wel een heel mooi maatje.
[ afbeelding ]
Pics van je tieten.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wel weer typisch FOK! hoe vaak dit geliked wordtquote:
Het is met de tijd wel wat goed gekomen hoorquote:
Toepasselijke username.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:50 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd de meeste cupmaten interessant, ben een echte borsten liefhebber
Ik begrijp dat dit heel vervelend kan zijn voor een vrouw, te grote borsten heeft ook weer nadelenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:50 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het is met de tijd wel wat goed gekomen hoor![]()
Maar toch... Niet leuk om weinig te hebben
Toch zijn er meer dan genoeg liefhebbers van kleine borsten. (ondergetekende onder andere)quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:50 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het is met de tijd wel wat goed gekomen hoor![]()
Maar toch... Niet leuk om weinig te hebben
Same here.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:24 schreef Sakura het volgende:
[..]
Toch zijn er meer dan genoeg liefhebbers van kleine borsten. (ondergetekende onder andere)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |