Hier had een TET kunnen staan ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
![]()
Welkom in de R&P SC
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's nie hier.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hier had een TET kunnen staan ja.
Ik hield het netjes.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Da's nie hier.
Paar deurtjes verder meer dan zat. Achter het ene deurtje meer dan de ander.
Jij welquote:
Jaquote:
Ingewikkeld, met al die cross posters.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Da's nie hier.
Ik zie het deurtje niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Da's nie hier.
Staat open.quote:
quote:
Dan zie je de deur idd niet.quote:
Klootzakken.quote:
Alles loopt zo maar binnen en buiten.quote:
Whehe, het niveau daalt flink hier.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alles loopt zo maar binnen en buiten.
Balans noemen we dat.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, het niveau daalt flink hier.
quote:
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
quote:
Ik zit weer op kantoor jaquote:
Zit je pak te strak zodat je geen schop kan gevenquote:Op woensdag 9 juli 2025 07:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zit weer op kantoor ja
Al heb ik straks hulp nodig want iemand moet even de simulator een schop geven en dat kan ik niet
Nee, ik heb geen rechten daartoequote:Op woensdag 9 juli 2025 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit je pak te strak zodat je geen schop kan geven
A zoquote:Op woensdag 9 juli 2025 07:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen rechten daartoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |