Mede nachtbrakerquote:Op donderdag 18 december 2025 04:13 schreef r_one het volgende:
[..]
En dat om 4 uur 's nachts![]()
Kon je er niet van slapen?![]()
Fixedquote:
Geen probleemquote:Op donderdag 18 december 2025 03:56 schreef Armani XL het volgende:
Om toch een beetje duidelijkheid te geven aan de verschillende soorten topics, heb ik sommige topics een ‘dagboek’ tag gegeven. Op deze manier is het ook duidelijk hoe een topic geïnterpreteerd kan worden.
Als jullie het niets vinden haal ik het weer weg.
Dagboek-topic is niet negatief bedoeld maar biedt juist, wat mij betreft, mogelijkheid aan verduidelijking en wellicht meer mensen die dit fijn zouden vinden.
Dit vind ik een heel verstandig plan!quote:Op donderdag 18 december 2025 03:56 schreef Armani XL het volgende:
Om toch een beetje duidelijkheid te geven aan de verschillende soorten topics, heb ik sommige topics een ‘dagboek’ tag gegeven. Op deze manier is het ook duidelijk hoe een topic geïnterpreteerd kan worden.
Dagboek-topic is niet negatief bedoeld maar biedt juist, wat mij betreft, mogelijkheid aan verduidelijking en wellicht meer mensen die dit fijn zouden vinden.
Goed ideequote:Op donderdag 18 december 2025 03:56 schreef Armani XL het volgende:
Waar slaat dit nu weer opquote:Op zondag 21 december 2025 03:41 schreef suzi1 het volgende:
ze zouden het moeten verbeiden, fokken tijdens opname
Naar mijn mening kun je dat best combinerenquote:Op zondag 21 december 2025 03:55 schreef suzi1 het volgende:
ow dit is fb, nou ja dat is t ook
als iemad opgenomen is moet je je daar mee bezig houden en ni je stabdaard leven doorgaan, je wil tenslotte verabderin
Fokken terwijl je straalbezopen bent is ook niet alles.quote:Op zondag 21 december 2025 03:55 schreef suzi1 het volgende:
ow dit is fb, nou ja dat is t ook
als iemad opgenomen is moet je je daar mee bezig houden en ni je stabdaard leven doorgaan, je wil tenslotte verabderin
Zeg dat.quote:Op zondag 21 december 2025 09:48 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Fokken terwijl je straalbezopen bent is ook niet alles.
Nou inderdaad.quote:Op zondag 21 december 2025 09:48 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Fokken terwijl je straalbezopen bent is ook niet alles.
Gedaanquote:Op zondag 21 december 2025 23:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
Kan mijn tt veranderd worden in Mijn struggles in het dagelijks leven?
En misschien ook dat "dagboek" ervoorquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:09 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Zou iemand de topics
Het gaat slecht
R&P / Het gaat slecht
en
Het gaat slecht 2
R&P / Het gaat slecht 2
kunnen reeksen?
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:09 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Zou iemand de topics
Het gaat slecht
R&P / Het gaat slecht
en
Het gaat slecht 2
R&P / [Dagboek] Het gaat slecht 2
kunnen reeksen?
Done & Donequote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En misschien ook dat "dagboek" ervoor
Ik zie er geen [DAGBOEK] in.quote:
Geef het tijdquote:
Oke. We gaan het zien.quote:
Eigenlijk is een dagboek een echokamerquote:
TS geeft de voorkeur aan DMquote:Op zondag 4 januari 2026 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eigenlijk is een dagboek een echokamer
Dus best passend
Ik deel je mening niet. Misschien niet beledigen maar het blijft -ook na een disclaimer- sneren en trappen (en dan met name richting bepaalde users, toevallig ook nog van een bepaald geslacht).quote:Op maandag 5 januari 2026 17:18 schreef sigme het volgende:
Ik vind het wel jammer (en onterecht) dat R&P / [Dagboek] Het gaat slecht 2 gesloten is.
TS is niet de soepelste (), maar ik zie geen dermate beledigende teksten dat het nou een slotje behoeft? En ja, @:ansa draait in kringetjes, maar dit is R&P toch? Daar draait iedereen in kringetjes..
Anyway, ik verzoek vriendelijk om de Ansa-topics gewoon te laten lopen. Ze zijn stukken interessanter dan veel topics van een stel andere starters die in cirkeltjes draaien. En dat ze niet de liefste is, soit. Ze kan tenminste schrijven.
Mee eensquote:Op maandag 5 januari 2026 17:18 schreef sigme het volgende:
Ik vind het wel jammer (en onterecht) dat R&P / [Dagboek] Het gaat slecht 2 gesloten is.
TS is niet de soepelste (), maar ik zie geen dermate beledigende teksten dat het nou een slotje behoeft? En ja, @:ansa draait in kringetjes, maar dit is R&P toch? Daar draait iedereen in kringetjes..
Anyway, ik verzoek vriendelijk om de Ansa-topics gewoon te laten lopen. Ze zijn stukken interessanter dan veel topics van een stel andere starters die in cirkeltjes draaien. En dat ze niet de liefste is, soit. Ze kan tenminste schrijven.
Jeetje. Maar dan kan jij haar topics toch gewoon mijden?quote:Op maandag 5 januari 2026 17:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik deel je mening niet. Misschien niet beledigen maar het blijft -ook na een disclaimer- sneren en trappen (en dan met name richting bepaalde users, toevallig ook nog van een bepaald geslacht).
En als ze 'kan schrijven', mag ze gerust in TTK haar kunsten vertonen.
Als het topic toch heropend wordt, ga ik dat ook echt wel doen jaquote:Op maandag 5 januari 2026 17:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Jeetje. Maar dan kan jij haar topics toch gewoon mijden?
Het wordt lastig als TS liever per DM aan andere users haar verhaal doet in plaats van in haar eigen topic. Andere optie was om het topic naar VER te gooien maar daar zouden ook geen andere inzichten komen.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:18 schreef sigme het volgende:
VER is niks idd. Dat er geschoond is leek me tot de mogelijkheden behoren, en dat is dan vast ook terecht, in elk geval, daar hoor je mij niet overquote:Op maandag 5 januari 2026 18:24 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Het wordt lastig als TS liever per DM aan andere users haar verhaal doet in plaats van in haar eigen topic. Andere optie was om het topic naar VER te gooien maar daar zouden ook geen andere inzichten komen.
Overigens heb ik aardig wat geveegd dus die posts zie je dan ook niet meer.
Na 20 topics van TS die elk op hetzelfde uitkomen snap ik het wel.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:51 schreef sigme het volgende:
[..]
VER is niks idd. Dat er geschoond is leek me tot de mogelijkheden behoren, en dat is dan vast ook terecht, in elk geval, daar hoor je mij niet over
Dat van die DM's id idd tamelijk ondermijnend, qua inhoud van het topic, maar is gebrek aan kwaliteit van het gesprek een goede reden voor een slotje?
Anyway, ik denk dat jullie in dit geval te streng zijn, en ik vraag jullie dat mee te nemen in toekomstige beslissingen.
ik zie genoeg topics waarbij er niet in kringetjes wordt gedraaid en er daad werkelijk geluisterd wordt naar andere user. Of in ieder geval erkend dat een andere mening ook helpend kan zijnquote:Op maandag 5 januari 2026 17:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mee eens
En mensen die het moeilijk hebben zijn vaak niet de gemakkelijkste. Hoort erbij
En fok is gewoon een fijne plek om kringetjes te draaien
Touchequote:Op maandag 5 januari 2026 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie genoeg topics waarbij er niet in kringetjes wordt gedraaid en er daad werkelijk geluisterd wordt naar andere user. Of in ieder geval erkend dat een andere mening ook helpend kan zijn
Andersom ook genoeg topics gezien waar mensen maandenlang niets accepteerde en in hun eigen gelijk om zich heen schopten of gewoon ja zeggen en nee doen.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie genoeg topics waarbij er niet in kringetjes wordt gedraaid en er daad werkelijk geluisterd wordt naar andere user. Of in ieder geval erkend dat een andere mening ook helpend kan zijn
Dit dusquote:Op maandag 5 januari 2026 20:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Andersom ook genoeg topics gezien waar mensen maandenlang niets accepteerde en in hun eigen gelijk om zich heen schopten of gewoon ja zeggen en nee doen.
Als dit de nieuwe norm is voor 2026, prima, maar het lijkt me lastig om daar op te handhaven.
Mensen/ users hadden ook de oude wijsheid "vind je het topic niets, laat het links liggen" kunnen volgen.
Users kunnen dat idd (en zal vast ook wel gebeuren), voor mods wordt dat wat lastiger.quote:Op maandag 5 januari 2026 20:06 schreef Droopie het volgende:
Mensen/ users hadden ook de oude wijsheid "vind je het topic niets, laat het links liggen" kunnen volgen.
ik vind het het mooie gedeelte van FOK!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 02:57 schreef ootjekatootje het volgende:
Dit is wel het moeilijke gedeelte van fok…
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het het mooie gedeelte van FOK!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |