Mede nachtbrakerquote:Op donderdag 18 december 2025 04:13 schreef r_one het volgende:
[..]
En dat om 4 uur 's nachts![]()
Kon je er niet van slapen?![]()
Fixedquote:
Geen probleemquote:Op donderdag 18 december 2025 03:56 schreef Armani XL het volgende:
Om toch een beetje duidelijkheid te geven aan de verschillende soorten topics, heb ik sommige topics een ‘dagboek’ tag gegeven. Op deze manier is het ook duidelijk hoe een topic geïnterpreteerd kan worden.
Als jullie het niets vinden haal ik het weer weg.
Dagboek-topic is niet negatief bedoeld maar biedt juist, wat mij betreft, mogelijkheid aan verduidelijking en wellicht meer mensen die dit fijn zouden vinden.
Dit vind ik een heel verstandig plan!quote:Op donderdag 18 december 2025 03:56 schreef Armani XL het volgende:
Om toch een beetje duidelijkheid te geven aan de verschillende soorten topics, heb ik sommige topics een ‘dagboek’ tag gegeven. Op deze manier is het ook duidelijk hoe een topic geïnterpreteerd kan worden.
Dagboek-topic is niet negatief bedoeld maar biedt juist, wat mij betreft, mogelijkheid aan verduidelijking en wellicht meer mensen die dit fijn zouden vinden.
Goed ideequote:Op donderdag 18 december 2025 03:56 schreef Armani XL het volgende:
Waar slaat dit nu weer opquote:Op zondag 21 december 2025 03:41 schreef suzi1 het volgende:
ze zouden het moeten verbeiden, fokken tijdens opname
Naar mijn mening kun je dat best combinerenquote:Op zondag 21 december 2025 03:55 schreef suzi1 het volgende:
ow dit is fb, nou ja dat is t ook
als iemad opgenomen is moet je je daar mee bezig houden en ni je stabdaard leven doorgaan, je wil tenslotte verabderin
Fokken terwijl je straalbezopen bent is ook niet alles.quote:Op zondag 21 december 2025 03:55 schreef suzi1 het volgende:
ow dit is fb, nou ja dat is t ook
als iemad opgenomen is moet je je daar mee bezig houden en ni je stabdaard leven doorgaan, je wil tenslotte verabderin
Zeg dat.quote:Op zondag 21 december 2025 09:48 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Fokken terwijl je straalbezopen bent is ook niet alles.
Nou inderdaad.quote:Op zondag 21 december 2025 09:48 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Fokken terwijl je straalbezopen bent is ook niet alles.
Gedaanquote:Op zondag 21 december 2025 23:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
Kan mijn tt veranderd worden in Mijn struggles in het dagelijks leven?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |