SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik date al een jaar niet. Ik heb ook voor de kerst de apos verwijderd en focus me nu op herstel en solliciteren.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 00:38 schreef Regilio_ het volgende:
Ik wens je ook oprecht sterkte en hopelijk kun je wat afleiding vinden waarbij je ook uit je hoofd komt. Zo te lezen zit je daar wel in vast idd. Ik had in jouw situatie daten an sich überhaupt al op z'n minst een aantal maanden niet gedaan en niet van die kutverhalen over daten zitten lezen, maar volgens mij lukt je dat helaas niet.
Een oplossing wil je volgens mij ook niet horen nu dus dat laat ik dan ook bewust achterwege.
Aan dit soort plattitudes, hoe goed bedoeld ook, heb je natuurlijk in jouw situatie weinig aan lijkt me. Als het je niet vooruit helpt bedoel ik.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 01:05 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me meer inzet dan de meesten
Het is lastig. Ik ben fysiek heel moe, zit vast in een toxische baan waar alles lijkt in te storten, heb een zieke kat en leessteeds verhalen die me hertraumatiseren. Kan moeilijk ff een weekend weg nu ofzo. Dus rant ik op fora.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 01:18 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Aan dit soort plattitudes, hoe goed bedoeld ook, heb je natuurlijk in jouw situatie weinig aan lijkt me. Als het je niet vooruit helpt bedoel ik.
Fijn dat je al gestopt bent met daten voor nu. Nu nog iets vervangends vinden voor over die toxische dateverhalen lezen. Je weet zelf ook wel dat het je niet helpt. Integendeel: je wordt er zelf dermate niet leuker van dat je topics opent waardoor je mensen hier, op dit forum, flink afstoot. Ik hoop voor je dat je kunt beginnen te veranderen. Al open je alleen dergelijke troll topics niet meer. Dat lijkt me wel lastig als je dergelijke domme internethelden-toxische verhalen blijft lezen, dus vandaar dat ik zeg dat je het jezelf makkelijker kunt maken door te proberen voor nu alleen dit stukje gedrag af te leren.
Zul je wel moeten trainen. Kan ik of niemand anders voor je doen.
Ach kom, anders stel je je even aan zeg, met je "trauma's". Het zijn life struggles, meer niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 01:29 schreef Ansa het volgende:
[..]
Het is lastig. Ik ben fysiek heel moe, zit vast in een toxische baan waar alles lijkt in te storten, heb een zieke kat en leessteeds verhalen die me hertraumatiseren. Kan moeilijk ff een weekend weg nu ofzo. Dus rant ik op fora.
Alle 30 andere topics vol tips word ook niets mee gedaanquote:
Zeker begrijpelijk, dank voor je eerlijke reactie ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 01:29 schreef Ansa het volgende:
[..]
Het is lastig. Ik ben fysiek heel moe, zit vast in een toxische baan waar alles lijkt in te storten, heb een zieke kat en leessteeds verhalen die me hertraumatiseren. Kan moeilijk ff een weekend weg nu ofzo. Dus rant ik op fora.
Het zijn vooral de mannen die het moeten ontgelden in Ansa’s topics. Toch is er een rij mannen die reageert.quote:
Bijzonder hoe het blijkbaar van belang is of een man of vrouw iets ondersteunends probeert over te brengen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 02:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het zijn vooral de mannen die het moeten ontgelden in Ansa’s topics. Toch is er een rij mannen die reageert.
Wat klets jij? Ik heb CPTSS gehad. Dat krijg je niet van een relatiebreuk of een saaie werkplek.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 01:44 schreef r_one het volgende:
[..]
Ach kom, anders stel je je even aan zeg, met je "trauma's". Het zijn life struggles, meer niet.
Ook vervelend maar met een echt trauma piep je wel anders.
Het is alleen een bepaald slag mannen die het in Ansa's topics moeten ontgelden. Dat zijn de mannen die multidaten, de mannen die monogamie eisen, de mannen die haar laten reizen naar een eerste date en dan zelf te beroerd zijn om hun drankje te betalen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 02:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Het zijn vooral de mannen die het moeten ontgelden in Ansa’s topics. Toch is er een rij mannen die reageert.
Ik waardeer alle serieuze aardige berichten en heb niks tegen fokkers als persoon.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 02:44 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Bijzonder hoe het blijkbaar van belang is of een man of vrouw iets ondersteunends probeert over te brengen.
Volgens mij is veruit de meerderheid op dit forum mannelijk. Dus ja, dan is de kans aanwezig dat voornamelijk mannen reageren.
En R&P vind ik een serieus subforum: dus bij trollgedrag hier houdt het voor mij direct op.
Ik eis monogamie.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 02:56 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het is alleen een bepaald slag mannen die het in Ansa's topics moeten ontgelden. Dat zijn de mannen die multidaten, de mannen die monogamie eisen, de mannen die haar laten reizen naar een eerste date en dan zelf te beroerd zijn om hun drankje te betalen.
Het ging niet eens over jou in dit geval.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 02:56 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik waardeer alle serieuze aardige berichten en heb niks tegen fokkers als persoon.
Ik ook, heb het nog steeds. Maar niet van dingen die jij opdist in je OP.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 02:56 schreef Ansa het volgende:
[..]
Wat klets jij? Ik heb CPTSS gehad. Dat krijg je niet van een relatiebreuk of een saaie werkplek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |