abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219717609
Het gaat niet goed vandaag. Ik merk dat ik steeds meer in mijn hoofd vastzit. Steeds meer frustratie ervaar.
Vandaag zat ik op Reddit. Gisteren heb ik oud en nieuw gevierd met familie. Ik kom net thuis en ik voel me niet lekker. Ik denk dat ik ziek aan het worden ben.
Ik zit op Reddit en ik lees allerlei verhalen van mannen die gefrustreerd zijn. Dat ze op date zijn gegaan met een vrouw en dat ze al vijf dates alleen maar vraagt dat hij alles betaalt, dat ze geen interesse in hem hebben. En toch gaat hij met haar op date en investeert hij. Ik lees verhalen van mannen die al twintig jaar lang in een seksloze relatie zitten. Getrouwd zijn met vrouwen die zelden douchen, zelden schoonmaken. En eigenlijk niet of nauwelijks interesse tonen in de partner. En toch hebben deze vrouwen allemaal een ring gekregen.

Ik maakte dagelijks schoon voor mijn vriend. Zelfs al woonden we niet samen. Ik kookte voor hem. Ik regelde zijn financiën. Ik zorgde ervoor dat zijn schuld werd afbetaald. Ik had dagelijks, soms al vier of vijf keer per dag, seks. Elke keer als hij wilde. Ik zei geen nee. Ik was vanaf de eerste date altijd monogaam bij elke man. Ik heb me altijd volledig ingezet. Al vanaf de eerste date deed ik alles voor ze. En het werd niet gewaardeerd.

Soms maak ik wel eens een topic waar ik mijn frustratie in uit. En ik begrijp heel goed dat Fokkers dan zeggen: ja, dat komt omdat je lelijk bent. En omdat je dit bent en omdat je dat bent. Maar ik ben oprecht geen lelijke vrouw. Ik ben misschien op dit forum vervelend en onaardig. Maar ik denk niet dat iemand mij echt lelijk zou noemen. Tuurlijk ben ik geen topmodel. Maar als ik zie wat voor mensen er om me heen in de relatie zitten en getrouwd zijn, dan denk ik niet dat ik het zo erg is.

Nogmaals, mijn ex ging vreemd met een vrouw die zelden douchte. Die heel erg grof in de mond was. En die elk half jaar ergens anders verhuisde omdat ze ruzie kreeg met de huisbaas. Ik ben van onbesproken gedrag. En heb eigenlijk nooit problemen met mijn buurt. Maar toch word ik behandeld alsof ik de slechte partij ben. Een raar figuur.

Op het werk ook. Ik werk altijd over, zoals ik al zei. Ik doe mijn werk heel goed. Mijn resultaten zijn goed. En vaak kom ik nog jaren na dato mensen tegen die zeiden dat ik mijn werk goed deed. Dat ik een fijne collega was, et cetera. En goed mijn werk deed.

Maar management mag mij niet.
Vanaf het begin af aan word ik altijd in de oplossingrol gezet. Bij iedereen. Bij partners. Bij werkgevers. En bij mijn ouders. De oplosser mag nooit fouten maken. De oplosser moet perfect zijn. De oplosser moet een dysfunctioneel systeem oplossen wat al jarenlang dysfunctioneel was. Zij, anderen, mogen fouten maken. Anderen hoeven niet hun hele leven op te geven en in dienst te stellen van de man of van het werk.

Bij mijn huidige werk ben ik nu ziek gemeld na een operatie. En ik ben op zoek naar een andere baan. Maar ik heb letterlijk vier maanden lang geen enkel sociaal leven meer gehad. Ik heb mijn sportschool moeten opzeggen. Mijn hobby’s moeten opzeggen. En eigenlijk alles wat ik deed buiten mijn baan om kon ik niet meer doen. Alles draaide alleen maar om het werk. Er werd van mij continu inzet verwacht. En er was geen enkel moment voor rust.
Bij andere collega’s escaleerden situaties continu. Er was geweld. Er was mismanagement. De resultaten waren ontiegelijk slecht. Maar zodra ik ook maar één keer kritisch was en zei: hé, dit is een structureel probleem, hier moeten we wat mee, begon de framing en de sabotage al.

Ik heb hier eerder een topic over geopend, maar dat topic is gesloten. Maar ik merk dat ik mentaal gewoon steeds slechter zit. Waarom moet ik als enige altijd perfect zijn? Waarom?
En dan zeggen mensen: ja, maar je hoeft dat niet te doen. Maar als ik het niet doe, dan word ik gedumpt. Als ik het niet doe, dan word ik ontslagen. Als ik het niet doe, dan wil mijn familie geen contact. Ik heb geen keus. De keren dat ik stopte met dragen buiten mijn mandaat werd ik niet verlengd. Stopte ik niet en verwees naar anderen als ik de macht niet had om het op te lossen ( bijvoorbeeld bij langdurige systeemproblematiek) werd ik geframed en niet verlengd of kreeg ik een burn-out.

Ik wil bij mijn volgende baan niet weer in deze rol gezet worden. Ik ben doodsbang om weer te gaan daten. En dat is waarom ik werkelijk van dit soort topics open over mannen. Omdat ik simpelweg gefrustreerd ben. Ik wil gewoon niet weer uitgebuit worden.
Ik hoop dat dit topic niet gesloten wordt. Dit is geen lachwekkend trolltopic, zoals ik weleens maak. Dit is echt. Ik weet even niet zo goed wat ik moet doen. En ik voel me depressief. Ik snap heel goed als men boos is maar niemand kan me helpen.

De gemeente heeft geen hb-coaching, alleen jobcoaches voor mensen in een doelgroepregister. En mijn werk is vooral politiek. Ik kan ook geen hb-therapeut vinden die vergoed wordt. Maar ik wil geen therapie maar een soort mentor. Iemand die me helpt navigeren in een wereld die niet voor mij is.
pi_219717625
Laat ik voorop stellen dat ik het vervelend vind voor je
Maar je pohi is niet in je voordeel
Ik kan je helaas niet helpen maar wens je wel succes en stop met troll topics openen zeker in R&P waar mensen over het algemeen erg behulpzaam zijn

Sterkte!
pi_219717718
Ik ken Ansa niet. Nooit eerder iets van haar gelezen. Ik weet niets van haar. Behalve één ding.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219717776
Therapie een optie?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_219717791
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 00:01 schreef bijdehand het volgende:
Therapie een optie?
Lost het probleem niet op. Al 15 jaar alles geprobeerd.
pi_219717848
Ik wens je oprecht sterkte, ook al heb ik in een ander topic een aanvaring met je gehad.
pi_219717876
Quit wining, start living!
Vakman pur sang
pi_219717877
Ik wens je ook oprecht sterkte en hopelijk kun je wat afleiding vinden waarbij je ook uit je hoofd komt. Zo te lezen zit je daar wel in vast idd. Ik had in jouw situatie daten an sich überhaupt al op z'n minst een aantal maanden niet gedaan en niet van die kutverhalen over daten zitten lezen, maar volgens mij lukt je dat helaas niet.

Een oplossing wil je volgens mij ook niet horen nu dus dat laat ik dan ook bewust achterwege.
pi_219717920
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 00:38 schreef Regilio_ het volgende:
Ik wens je ook oprecht sterkte en hopelijk kun je wat afleiding vinden waarbij je ook uit je hoofd komt. Zo te lezen zit je daar wel in vast idd. Ik had in jouw situatie daten an sich überhaupt al op z'n minst een aantal maanden niet gedaan en niet van die kutverhalen over daten zitten lezen, maar volgens mij lukt je dat helaas niet.

Een oplossing wil je volgens mij ook niet horen nu dus dat laat ik dan ook bewust achterwege.
Ik date al een jaar niet. Ik heb ook voor de kerst de apos verwijderd en focus me nu op herstel en solliciteren.
pi_219717922
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 00:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Quit wining, start living!
Ik denk dat ik me meer inzet dan de meesten
  vrijdag 2 januari 2026 @ 01:15:07 #11
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_219717933
Hmm, klinkt klote meid. Sterkte.
pi_219717935
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 01:05 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik denk dat ik me meer inzet dan de meesten
Aan dit soort plattitudes, hoe goed bedoeld ook, heb je natuurlijk in jouw situatie weinig aan lijkt me. Als het je niet vooruit helpt bedoel ik.

Fijn dat je al gestopt bent met daten voor nu. Nu nog iets vervangends vinden voor over die toxische dateverhalen lezen. Je weet zelf ook wel dat het je niet helpt. Integendeel: je wordt er zelf dermate niet leuker van dat je topics opent waardoor je mensen hier, op dit forum, flink afstoot. Ik hoop voor je dat je kunt beginnen te veranderen. Al open je alleen dergelijke troll topics niet meer. Dat lijkt me wel lastig als je dergelijke domme internethelden-toxische verhalen blijft lezen, dus vandaar dat ik zeg dat je het jezelf makkelijker kunt maken door te proberen voor nu alleen dit stukje gedrag af te leren.

Zul je wel moeten trainen. Kan ik of niemand anders voor je doen.
pi_219717942
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 01:18 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Aan dit soort plattitudes, hoe goed bedoeld ook, heb je natuurlijk in jouw situatie weinig aan lijkt me. Als het je niet vooruit helpt bedoel ik.

Fijn dat je al gestopt bent met daten voor nu. Nu nog iets vervangends vinden voor over die toxische dateverhalen lezen. Je weet zelf ook wel dat het je niet helpt. Integendeel: je wordt er zelf dermate niet leuker van dat je topics opent waardoor je mensen hier, op dit forum, flink afstoot. Ik hoop voor je dat je kunt beginnen te veranderen. Al open je alleen dergelijke troll topics niet meer. Dat lijkt me wel lastig als je dergelijke domme internethelden-toxische verhalen blijft lezen, dus vandaar dat ik zeg dat je het jezelf makkelijker kunt maken door te proberen voor nu alleen dit stukje gedrag af te leren.

Zul je wel moeten trainen. Kan ik of niemand anders voor je doen.
Het is lastig. Ik ben fysiek heel moe, zit vast in een toxische baan waar alles lijkt in te storten, heb een zieke kat en leessteeds verhalen die me hertraumatiseren. Kan moeilijk ff een weekend weg nu ofzo. Dus rant ik op fora.
pi_219717952
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 01:29 schreef Ansa het volgende:

[..]
Het is lastig. Ik ben fysiek heel moe, zit vast in een toxische baan waar alles lijkt in te storten, heb een zieke kat en leessteeds verhalen die me hertraumatiseren. Kan moeilijk ff een weekend weg nu ofzo. Dus rant ik op fora.
Ach kom, anders stel je je even aan zeg, met je "trauma's". Het zijn life struggles, meer niet.

Ook vervelend maar met een echt trauma piep je wel anders.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  vrijdag 2 januari 2026 @ 02:13:08 #15
194233 Friday12
Originele kloon
pi_219717979
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 01:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Allemaal mannen die reageren :|W
Alle 30 andere topics vol tips word ook niets mee gedaan :')

Voor een relatie aan te gaan en op reddit domme shit te lezen mischien een idee om aan je eigen zelfbeeld en attitude naar de medemens te werken
pi_219717980
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 01:29 schreef Ansa het volgende:

[..]
Zeker begrijpelijk, dank voor je eerlijke reactie ook.

Laat het ff bezinken anders, en wie weet kun je morgen of overmorgen doordat je het hebt laten bezinken ook ineens uit het "niets" op iets komen wat je helpt (als vervanging) om dit stukje niet-helpende gedrag af te leren. Als je überhaupt zelf hebt geleerd dat troll topics aanmaken over iets waar je serieus mee zit averechts werkt en het daardoor niet meer doet: mission accomplished zou ik zeggen.

Probeer morgen, of overmorgen ofzo een goede dag voor jezelf te maken. Je weet zelf beter wat dat voor jou is dan wie dan ook.
Bewezen dingen zijn naar buiten (en liefst wandelen of andere vorm van bewegen, en ja I know het is schijtweer, daarom wordt vaak aangeraden dat als je dat lastig vindt om een hont te nemen). En sociaal contact: iemand even bellen als fysiek sociaal contact niet mogelijk is, of verzin een simpele vraag aan iemand in een winkel oid. Of maak een fijne maaltijd voor jezelf.

Dit zijn slechts suggesties: hoef je niet letterlijk te nemen. Je kunt wel destilleren waar het op neer komt: naar buiten, sociaal contact, zelfzorg.
Liefst allemaal dagelijks, en begin klein zou ik zeggen voor zover je dat nog niet doet. Deze dingen weet je volgens mij ook wel, maar zijn wél essentieel voor zover ik weet.

Manieren waardoor of waarom iets hiervan niet zou gaan kan ik me best in inleven, maar helpen jou uiteindelijk niet en hoef je aan mij of wie dan ook niet te verantwoorden. Probeer iets te verzinnen waardoor je de focus en aandacht te verleggen op deze, voor nu essentiële zaken.

Wil je stabieler worden, dan is het zgn. 'komen opdagen voor jezelf' om bovenstaande soortgelijke activeiten te ondernemen dagelijks essentieel volgens mij. Makkelijk? Nope. Noodzakelijk? Dikke vette JA. Of je eindigt onder een brug. Wil je ook niet lijkt me.

Daarbij je weet diep van binnen ook dat domme kutverhalen (over daten in jouw geval) die mannen en vrouwen uit elkaar drijven ontzettend destructief zijn. Vooral voor jouzelf in dit geval. Ik hoop dat het je lukt je het dat af te leren en de focus op je eigen welzijn te leggen.

En hopelijk ben je ook niet te streng voor jezelf als iets niet lukt. Wellicht helpt het om jezelf voor nu ff als patiënt te zien en dat je als zodanig ook wat basic dingen zoals hierboven geschetst prioriteit te geven.
Ik moet wel zeggen dat mocht je denken dat zoiets je niet lukt vanwege een hoog IQ, ik afhaak. Als het niet lukt is het niet het einde vd wereld en hopelijk hou je dat ook jezelf voor.

En nu ga ik proberen te slapen, hopelijk lukt dat jou ook zo :+.

Heel veel sterkte in ieder geval nogmaals.
  vrijdag 2 januari 2026 @ 02:29:46 #17
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219717991
Ansa, ik heb wat moeite je serieus te nemen want de voorgaande trolltopics zijn niet in je voordeel. Maar goed.

Als je geen hoogbegaafdheidtherapeut kunt vinden die vergoed wordt zoek dan een gewone therapeut. (Dat is al moeilijk genoeg.) Want als er niets meer goedgaat helpt die je het te ontrafelen. Veel problemen komen uit één ding voort. Maak er werk van.

Verder kun je idd erg goed schrijven, kun je ook nog wat mee doen. :)
  vrijdag 2 januari 2026 @ 02:32:02 #18
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219717996
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 02:15 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
En wat bedoel je daarmee precies?
Het zijn vooral de mannen die het moeten ontgelden in Ansa’s topics. Toch is er een rij mannen die reageert.
pi_219718011
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 02:32 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Het zijn vooral de mannen die het moeten ontgelden in Ansa’s topics. Toch is er een rij mannen die reageert.
Bijzonder hoe het blijkbaar van belang is of een man of vrouw iets ondersteunends probeert over te brengen.

Volgens mij is veruit de meerderheid op dit forum mannelijk. Dus ja, dan is de kans aanwezig dat voornamelijk mannen reageren.
En R&P vind ik een serieus subforum: dus bij trollgedrag hier houdt het voor mij direct op.
pi_219718018
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 01:44 schreef r_one het volgende:

[..]
Ach kom, anders stel je je even aan zeg, met je "trauma's". Het zijn life struggles, meer niet.

Ook vervelend maar met een echt trauma piep je wel anders.
Wat klets jij? Ik heb CPTSS gehad. Dat krijg je niet van een relatiebreuk of een saaie werkplek.
pi_219718019
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 02:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Het is alleen een bepaald slag mannen die het in Ansa's topics moeten ontgelden. Dat zijn de mannen die multidaten, de mannen die monogamie eisen, de mannen die haar laten reizen naar een eerste date en dan zelf te beroerd zijn om hun drankje te betalen.
pi_219718020
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 02:44 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Bijzonder hoe het blijkbaar van belang is of een man of vrouw iets ondersteunends probeert over te brengen.

Volgens mij is veruit de meerderheid op dit forum mannelijk. Dus ja, dan is de kans aanwezig dat voornamelijk mannen reageren.
En R&P vind ik een serieus subforum: dus bij trollgedrag hier houdt het voor mij direct op.
Ik waardeer alle serieuze aardige berichten en heb niks tegen fokkers als persoon.
pi_219718021
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 02:56 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Het is alleen een bepaald slag mannen die het in Ansa's topics moeten ontgelden. Dat zijn de mannen die multidaten, de mannen die monogamie eisen, de mannen die haar laten reizen naar een eerste date en dan zelf te beroerd zijn om hun drankje te betalen.
Ik eis monogamie.
pi_219718023
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 02:56 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik waardeer alle serieuze aardige berichten en heb niks tegen fokkers als persoon.
Het ging niet eens over jou in dit geval.
pi_219718026
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 02:56 schreef Ansa het volgende:

[..]
Wat klets jij? Ik heb CPTSS gehad. Dat krijg je niet van een relatiebreuk of een saaie werkplek.
Ik ook, heb het nog steeds. Maar niet van dingen die jij opdist in je OP.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')