quote:Op maandag 14 juli 2025 10:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
hij is niet echt toegankelijk namelijk
Hoiquote:Op maandag 14 juli 2025 11:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
En je hebt gelogen @:paul. Hij is bijna 29.... geen 30... Dus te jong
34 een goede leeftijd voor je?quote:Op maandag 14 juli 2025 11:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
En je hebt gelogen @:paul. Hij is bijna 29.... geen 30... Dus te jong
Dit is een concurrentiestrijd die je niet kunt winnen maatje.quote:
2x 23, dat kan geen toeval meer zijn! Grieks restaurant doen op de 1e date?quote:
Hey!quote:Op maandag 14 juli 2025 11:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo zijn/haar gebreken.
WAT 1E DATE HOU JE BEK NIKS JIJ MET HAAR OP DATE IK BEN ECHT BOOS NUquote:Op maandag 14 juli 2025 11:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
2x 23, dat kan geen toeval meer zijn! Grieks restaurant doen op de 1e date?
quote:Op maandag 14 juli 2025 11:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Misschien een keer uit eten samen en dan samen zingen hand in hand karbonade
Probeer je te beheersen.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:51 schreef Paul het volgende:
[..]
WAT 1E DATE HOU JE BEK NIKS JIJ MET HAAR OP DATE IK BEN ECHT BOOS NU
Geintje toch, is gewoon onderdeel van mijn charmeoffensiefquote:
Ik sta altijd open voor suggesties!quote:Op maandag 14 juli 2025 11:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
Heb ik zelf ook nog wat te zeggen? Kiezen?
verkeerd antwoordquote:Op maandag 14 juli 2025 12:31 schreef Paul het volgende:
Ik heb donkerblond haar en ben 42
mn hobbys zijn FOK!
Hoezo somsquote:Op maandag 14 juli 2025 12:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Soms grijs blauwig en soms groen grijzig.
Fitness, Feyenoord, voetbal, Motorrijden, Gamen, met mijn 2 katten knuffelenquote:Op maandag 14 juli 2025 12:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
FOK!en, motorrijden, luieren, Among Us spelen, met mijn kat knuffelen en filosoferen over de diepere betekenissen in het leven.
Maar is het niet zo dat jij ook ergens even een korte beschrijving geeft?
quote:Op maandag 14 juli 2025 12:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
Nice niffos kunnen jullie elkaar ontmaagden vlak voor jullie 40e.
50*quote:Op maandag 14 juli 2025 12:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
Nice niffos kunnen jullie elkaar ontmaagden vlak voor jullie 40e.
Ja dan word je toch voor je 50ste ontmaagd?quote:
Ik ben 26 jaar getrouwd geweest, dus ik ben allang geen maagd meerquote:Op maandag 14 juli 2025 13:13 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ja dan word je toch voor je 50ste ontmaagd?
jajaquote:Op maandag 14 juli 2025 13:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ben 26 jaar getrouwd geweest, dus ik ben allang geen maagd meer
Dit moet wel een match made in heaven zijnquote:Op maandag 14 juli 2025 12:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Fitness, Feyenoord, voetbal, Motorrijden, Gamen, met mijn 2 katten knuffelen
Ow en Spanje, Engeland en wijn
Omdat mijn ogen niet altijd dezelfde kleur hebben.quote:
Alleen aan het gamen moet je wat doen hoor. Among Us is toch helemaal niet spannend?quote:Op maandag 14 juli 2025 14:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit moet wel een match made in heaven zijn
[..]
Omdat mijn ogen niet altijd dezelfde kleur hebben.
Maar niet door mijquote:Op maandag 14 juli 2025 15:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij moet toch een keer ontmaagd worden
Blondie ,maar dat lijkt mij een uitstekende keuzequote:Op maandag 14 juli 2025 15:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Maar niet door mij
Ik ga denk ik voor @:SebbeSwensje
quote:Op maandag 14 juli 2025 15:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Maar niet door mij
ik huil nuquote:Op maandag 14 juli 2025 15:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja we houden van dezelfde dingen![]()
Behalve het gamen, daar moet aan gewerkt worden
Voorheen was het Call of Duty zombies, heb daar echt hele nachten mee doorgehaald en dat was wel echt spannendquote:Op maandag 14 juli 2025 14:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Alleen aan het gamen moet je wat doen hoor. Among Us is toch helemaal niet spannend?
Wat een eerquote:Op maandag 14 juli 2025 15:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Maar niet door mij
Best. Wingwoman. Ever!quote:Op maandag 14 juli 2025 15:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Blondie ,maar dat lijkt mij een uitstekende keuze
Jeweetog stand by SebbeSwensmanquote:Op maandag 14 juli 2025 16:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Voorheen was het Call of Duty zombies, heb daar echt hele nachten mee doorgehaald en dat was wel echt spannendtegenwoordig is het niet veel soeps meer nee, maar wellicht weet jij het vuurtje weer aan te steken bij me
[..]
Wat een eerik ben wel nog steeds benieuwd naar jouw voorstel voor de 1e date.
[..]
Best. Wingwoman. Ever!
Ik speel op dit moment weer Destiny 2quote:Op maandag 14 juli 2025 16:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Voorheen was het Call of Duty zombies, heb daar echt hele nachten mee doorgehaald en dat was wel echt spannendtegenwoordig is het niet veel soeps meer nee, maar wellicht weet jij het vuurtje weer aan te steken bij me
[..]
Wat een eerik ben wel nog steeds benieuwd naar jouw voorstel voor de 1e date.
[..]
Best. Wingwoman. Ever!
oh okquote:Op maandag 14 juli 2025 14:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit moet wel een match made in heaven zijn
[..]
Omdat mijn ogen niet altijd dezelfde kleur hebben.
Dan gaan wij ons ongetwijfeld prima vermaken! Ja, zelf ben ik ook al een tijdje uit de roulatie, maar nog niet zó lang. Wijn drink ik over het algemeen zelden, maar vind het wel lekker. Wel het liefst rood.quote:Op maandag 14 juli 2025 16:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik speel op dit moment weer Destiny 2
Hiervoor Call of Duty BO6
maar speel tussendoor ook assassin's creed shadows
Eerste date?Dat is voor mij beetje lastig, na 26 jaar weer vrijgezel. Dus wat doen mensen tegenwoordig bij een eerste date
Lust je wijn?
Nee, niet eens en ook nooit gedaan. Dan vraag jij je natuurlijk af hoe ik bij Heracles ben gekomen. Woon eigenlijk mijn hele leven al in Maarssen.quote:Op maandag 14 juli 2025 16:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
Maar Heracles? Dan woon je vast helemaal in Almelo
Maar wel met een Mediterraans temperamentquote:Op maandag 14 juli 2025 16:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
wel jammer dat het een kaaskop is. Daar val ik normaal niet op
Ja dat was ook het enige puntje van kritiek wat ik kon vindenquote:
Vino tintoquote:Op maandag 14 juli 2025 17:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan gaan wij ons ongetwijfeld prima vermaken! Ja, zelf ben ik ook al een tijdje uit de roulatie, maar nog niet zó lang. Wijn drink ik over het algemeen zelden, maar vind het wel lekker. Wel het liefst rood.
[..]
Nee, niet eens en ook nooit gedaan. Dan vraag jij je natuurlijk af hoe ik bij Heracles ben gekomen. Woon eigenlijk mijn hele leven al in Maarssen.
[..]
Maar wel met een Mediterraans temperamentwat is jouw afkomst dan?
Ja ik vind Engeland gewoon leukquote:Op maandag 14 juli 2025 17:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja dat was ook het enige puntje van kritiek wat ik kon vinden
ZEG GEWOONquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor mij en @:sebbeswensje een weet
Dat is helaas in strijd met de geheimhoudingsverplichting.quote:
Nou dat nou ook weer niet hoor. De eerste date moet nog komenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:41 schreef KlapMongeaul het volgende:
A niffo heb je hem er al ingehangen? Ga je heel fok op beschuit met muisjes trakteren?!
Ik weet beiden niet hoe ze eruit zienquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Snap ik wel , Sebbe is ook veel leuker
Sebbe is ook leukquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik weet beiden niet hoe ze eruit zien
Maar het gesprek met hem is leuk
Een echte Fok! nerd nodigt @Paul uit voor de eerste date en voor het eventuele eerste Pron moment! Gr grquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:02 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nou dat nou ook weer niet hoor. De eerste date moet nog komen
Paul mag helemaal nergens bij zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:27 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Een echte Fok! nerd nodigt @:paul uit voor de eerste date en voor het eventuele eerste Pron moment! Gr gr
paul niet zijn eerste seks ervaring gunnenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Paul mag helemaal nergens bij zijn
Acda en de munnik?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Jazeker
Al denk ik dat hij is geschrokken van mijn muziekkeuze
Ik schrik niet snel hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Jazeker
Al denk ik dat hij is geschrokken van mijn muziekkeuze
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:47 schreef gebrokenglas het volgende:
VT, wanneer gaan we koffie drinken?
* gebrokenglas moet Paul voor zijn.
Zo te zien gaat user @Vino_Tinto het digitale dorp af!quote:
Ik ga met helemaal niemandquote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo te zien gaat user @:Vino_Tinto het digitale dorp af!
Wat, zit Paul te liegen?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ga met helemaal niemand
Ik wil gewoon lekker vrijgezel zijn
Je kan een lijstje gaan maken met waar een man aan moet voldoen en of wat hij absoluut niet mag doenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Paul is dramaqueen dat weet toch iedereen
[*]Wat vindt je van een man met een bierbuikquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan een lijstje gaan maken met waar een man aan moet voldoen en of wat hij absoluut niet mag doen
Wie weet vallen er dan gelijk al een paar af
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
• Wat vindt je van een man met een bierbuik
Mag maar niet te
• Wat vindt je van een kale man
Mag geen probleem
• wat vindt je van een man die een bril draagt
Ook geen probleem
• Wat vindt je van een man die rookt ( ga je asbakken leeglikken tijdens het zoenen)
Nee liever niet, dan stopt hij maar
• Wat vindt je van een man die drinkt.
Nou ik hou zelf wel van een sappie dus
• Wat vindt je van een man die sandalen draagt
Uh nee
• Wat vindt je van een man die geen werk heeft en het zo wel lekker vindt
Uh ook nee
• Wat vindt je van een man die niet van motor rijden houdt
Ja
Ow ik las het verkeerdquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]nu weten ze al beter wat ze niet moeten doen.
Beter zijn ze voorbereid dan dat dat later een dingetje wordt![]()
O wil je niet samen motorrijden ?
Ja roken zou voor mij ook een no go zijn hoor.
Moet je toch niet aan denken om dat te zoenen.
Van dat motor rijden neem ik aan. Was ook al verbaasd met dat antwoord van jouquote:
Misschien is de wens de vader van de gedachten.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Paul is dramaqueen dat weet toch iedereen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |