Ja dat was ook het enige puntje van kritiek wat ik kon vindenquote:
Vino tintoquote:Op maandag 14 juli 2025 17:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan gaan wij ons ongetwijfeld prima vermaken! Ja, zelf ben ik ook al een tijdje uit de roulatie, maar nog niet zó lang. Wijn drink ik over het algemeen zelden, maar vind het wel lekker. Wel het liefst rood.
[..]
Nee, niet eens en ook nooit gedaan. Dan vraag jij je natuurlijk af hoe ik bij Heracles ben gekomen. Woon eigenlijk mijn hele leven al in Maarssen.
[..]
Maar wel met een Mediterraans temperamentwat is jouw afkomst dan?
Ja ik vind Engeland gewoon leukquote:Op maandag 14 juli 2025 17:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja dat was ook het enige puntje van kritiek wat ik kon vinden
ZEG GEWOONquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor mij en @:sebbeswensje een weet
Dat is helaas in strijd met de geheimhoudingsverplichting.quote:
Nou dat nou ook weer niet hoor. De eerste date moet nog komenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:41 schreef KlapMongeaul het volgende:
A niffo heb je hem er al ingehangen? Ga je heel fok op beschuit met muisjes trakteren?!
Ik weet beiden niet hoe ze eruit zienquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Snap ik wel , Sebbe is ook veel leuker
Sebbe is ook leukquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik weet beiden niet hoe ze eruit zien
Maar het gesprek met hem is leuk
Een echte Fok! nerd nodigt @Paul uit voor de eerste date en voor het eventuele eerste Pron moment! Gr grquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:02 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nou dat nou ook weer niet hoor. De eerste date moet nog komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |