Mij niet bellenquote:Op woensdag 30 juli 2025 11:32 schreef X55 het volgende:
[..]
Dat is de blauwe kraan. Kan je ook slapen idd.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIET VLOEKENquote:Op woensdag 30 juli 2025 11:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
Godver vergeet ik alsnog het vuilnis
quote:Op woensdag 30 juli 2025 11:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
GrappigMisschien kan @DeZwabber deze beter zien dan wijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
#mijooknietquote:
quote:Op woensdag 30 juli 2025 11:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
Jezus door de monster moet ik weer kakken
Waarom drink je die troepquote:Op woensdag 30 juli 2025 11:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
Jezus door de monster moet ik weer kakken
Baas in eigen buikquote:Op woensdag 30 juli 2025 11:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom drink je die troep
ik drink echt NOOIT energydrankjes, waarom zou je dat doen hee
Omdat je er lekker van gaat kakkenquote:Op woensdag 30 juli 2025 11:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom drink je die troep
ik drink echt NOOIT energydrankjes, waarom zou je dat doen hee
Ja normaal niet. Maar dit een een rotplekquote:Op woensdag 30 juli 2025 11:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb ook wel eens blaren maar kan niet zeggen dat het heel pijnlijk is?
Mooie ogenquote:Op woensdag 30 juli 2025 11:38 schreef X55 het volgende:
https://youtube.com/shorts/MAMZABo2Ca0?si=b4VJ77cOEn3MttWn
Zal eens vragen of ze dat doenquote:
6?quote:
Dat is prima prijs?quote:
Euhhh. 🫠quote:Op woensdag 30 juli 2025 11:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Misschien kan @:dezwabber deze beter zien dan wij
Ga jij ook je beentjes scheren?quote:
quote:Oke. Want die "je bent geliefd door heel het land" en het deel rechtsboven zijn dezelfde kleur voor mij. 😂
quote:Op woensdag 30 juli 2025 11:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zwab nadat ik de grap van de grafiek uitlegde
[..]
Hou nog steeds van jequote:
Best wel.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2025 11:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hou nog steeds van je
Ook al heb je een defect X chromosoom
Maar weet je dan adhv de code wat de kleur zou zijn?quote:Op woensdag 30 juli 2025 11:56 schreef DeZwabber het volgende:
Eigenlijk zou ik graag een app op m'n telefoon willen waarbij ik een beetje als bij de pipet in photoshop iets kan aantikken, en dan de kleurcode kan lezen om te zien wat voor kleur het is.
Vorig jaar was het nog 45quote:Op woensdag 30 juli 2025 11:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat is prima prijs?
Ik boek meestal bij de sauna erbij
Vragen ze gerust het dubbele
Met happy end?quote:
Ik zou graag een tijdmachine hebben om weer oude prijzen te hebben van *kijkt op lijstje* allesquote:
Dat dan weer nietquote:
quote:Op woensdag 30 juli 2025 11:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maar weet je dan adhv de code wat de kleur zou zijn?
Bijzonder hoofd is het tochquote:Op woensdag 30 juli 2025 12:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..], die rgb codes lukt wel ongeveer. Hexadecimaal kan ook, maar dan moet ik het eerst weer even naar rgb converteren in m'n hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |