SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Lol. Das ook voor het eerst dat ik niet doorheb dat ik de lapo had
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
lijkt me geen hol aanquote:Op maandag 7 juli 2025 14:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Kun je weer lekker op stap gaan, flirten enzo
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee het zijn zinloze discussies, standpunten worden nooit ook eens van een andere kant bekeken.quote:Op maandag 7 juli 2025 14:28 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je kunt er wel discussies mee hebben. Of dat goede discussies zijn, dat laat ik in het midden.How can I make this topic about me?![]()
#metooquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
ik komt sowieso weinig zinvols uitquote:Op maandag 7 juli 2025 14:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee het zijn zinloze discussies, standpunten worden nooit ook eens van een andere kant bekeken.
Maar het zijn wel discussiesquote:Op maandag 7 juli 2025 14:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee het zijn zinloze discussies, standpunten worden nooit ook eens van een andere kant bekeken.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik was net bij pipoos.
Ik kon kiezen tussen 10 belletjes voor 7,99
Of 110 belletjes in vier verschillende maten voor 8,99.
Die keus was snel gemaakt
Ik heb er één en ik ben er trots op
Hmmm. Het is hoe je het begrip 'discussie' interpreteert. Een mooi onderwerp om daar eens over te discussiërenquote:
How can I make this topic about me?![]()
ik ben best saaiquote:Op maandag 7 juli 2025 14:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Het klassieke op stap gaan hoeft van mij ook niet maar ik ga zo nu en dan wel naar feestjes.
quote:Op maandag 7 juli 2025 14:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hmmm. Het is hoe je het begrip 'discussie' interpreteert. Een mooi onderwerp om daar eens over te discussiërenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ben benieuwd naar de mening van iemand hierover!quote:Op maandag 7 juli 2025 14:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hmmm. Het is hoe je het begrip 'discussie' interpreteert. Een mooi onderwerp om daar eens over te discussiërenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Er is niets zo mooi als weer verliefd worden. Goed voor je lijf al die stofjes die daar weer vrij komenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik komtquote:
ik blijf liever gewoon verliefdquote:Op maandag 7 juli 2025 14:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is niets zo mooi als weer verliefd worden. Goed voor je lijf al die stofjes die daar weer vrij komen
Ik heb even Copilot gevraagd. Dat laatste punt lijkt me vooral belangrijk:quote:Op maandag 7 juli 2025 14:32 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de mening van iemand hierover!
Een discussie is in de kern een gedachtewisseling tussen twee of meer personen over een bepaald onderwerp, waarbij meningen worden uitgewisseld en onderbouwd met argumenten. Het doel is vaak om tot meer inzicht te komen, elkaar te overtuigen of gezamenlijk een standpunt te vormen.
🔍 Belangrijke kenmerken van een discussie:
- Er zijn verschillende standpunten of meningen.
- De deelnemers proberen elkaar te overtuigen met argumenten.
- Er is ruimte om van mening te veranderen of tot een compromis te komen.
- Het kan zowel mondeling als schriftelijk plaatsvinden (denk aan vergaderingen of online fora).
Een discussie is iets anders dan een debat: bij een debat blijven partijen vaak bij hun standpunt, terwijl bij een discussie openheid voor andere ideeën centraal staat.How can I make this topic about me?![]()
Das toch andersquote:
Mja, daar gaat het inderdaad scheefquote:Op maandag 7 juli 2025 14:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb even Copilot gevraagd. Dat laatste punt lijkt me vooral belangrijk:
Een discussie is in de kern een gedachtewisseling tussen twee of meer personen over een bepaald onderwerp, waarbij meningen worden uitgewisseld en onderbouwd met argumenten. Het doel is vaak om tot meer inzicht te komen, elkaar te overtuigen of gezamenlijk een standpunt te vormen.
🔍 Belangrijke kenmerken van een discussie:
- Er zijn verschillende standpunten of meningen.
- De deelnemers proberen elkaar te overtuigen met argumenten.
- Er is ruimte om van mening te veranderen of tot een compromis te komen.
- Het kan zowel mondeling als schriftelijk plaatsvinden (denk aan vergaderingen of online fora).
Een discussie is iets anders dan een debat: bij een debat blijven partijen vaak bij hun standpunt, terwijl bij een discussie openheid voor andere ideeën centraal staat.
Nooit meer, daar hebben ze alcohol voor uitgevondenquote:Op maandag 7 juli 2025 14:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is niets zo mooi als weer verliefd worden. Goed voor je lijf al die stofjes die daar weer vrij komen
quote:Op maandag 7 juli 2025 14:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Met kree heb je dus geen discussie, met kree debatteer je.
Hoe zal het met @kree gaan?
Vandaag examen toch
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Jij hebt liever drank dan een vrouw?quote:Op maandag 7 juli 2025 14:37 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nooit meer, daar hebben ze alcohol voor uitgevondenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik wilquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja, hij heeft examen vandaag. Ik hoop dat hij het haalt.quote:Op maandag 7 juli 2025 14:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hoe zal het met @:kree gaan?
Vandaag examen tochHow can I make this topic about me?![]()
Rendang vandaag, gister al gemaakt
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik zeg niks, anders gaan mijn haters weer bijzondere verhalen verzinnenquote:
Gewoon samen drinkenquote:Op maandag 7 juli 2025 14:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb liever een man dan alcohol hoor
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja ik ookquote:Op maandag 7 juli 2025 14:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb liever een man dan alcohol hoor
jaquote:Op maandag 7 juli 2025 14:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel eens vlinders in je buik gehad van verliefdheid?
daar ben ik mee getrouwd
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: