SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
quote:Don't follow me. I am lost too
Fok is weer traag.Don't follow me. I am lost too
waarom?Don't follow me. I am lost too
Ja.Don't follow me. I am lost too
Eens kijken...Don't follow me. I am lost too
Waar gaat dit heen..Don't follow me. I am lost too
quote:Don't follow me. I am lost too
quote:Op maandag 7 juli 2025 11:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vond hem nog wat onduidelijk, dus ik heb even de belangrijke dingen omcirkeld.
[ afbeelding ]ik hou van jouw humor
Ok, ik hou wel van de meeste humor eigenlijk
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Top bolkDon't follow me. I am lost too
Ah gossie..Don't follow me. I am lost too
Whoopwhoop, vergadering 2 is verplaatst naar morgen
Zielig clubje dat PETAquote:Op maandag 7 juli 2025 11:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vond hem nog wat onduidelijk, dus ik heb even de belangrijke dingen omcirkeld.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kun je nu lekker naar bedquote:Op maandag 7 juli 2025 11:27 schreef MizzezAmy het volgende:
Whoopwhoop, vergadering 2 is verplaatst naar morgen![]()
![]()
De dinsdagen en donderdagen zitten bij ons altijd volgepropt met overleggen.quote:Op maandag 7 juli 2025 11:27 schreef MizzezAmy het volgende:
Whoopwhoop, vergadering 2 is verplaatst naar morgen
How can I make this topic about me?![]()
testDon't follow me. I am lost too
God wat zielig dit...Don't follow me. I am lost too
een wat>?quote:Op maandag 7 juli 2025 11:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Drie of vier overleggen en nog een bila.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
bila. Afkorting voor bilateraal overleg, doorgaans met leidinggevenden.quote:How can I make this topic about me?![]()
Gekte...Don't follow me. I am lost too
Nee later vanmiddag nog eentje op locatie.quote:
Zo geen zin in. Moet dan praatje houden omdat iemand anders niet kan
En dan kom je daar, niemand aanwezig verderquote:Op maandag 7 juli 2025 11:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee later vanmiddag nog eentje op locatie.
Zo geen zin in. Moet dan praatje houden omdat iemand anders niet kan
Bilateraal is tussen twee personen, dus in dit geval leidinggevende. Mijn bilat's hebben me altijd meer geld opgeleverdquote:Op maandag 7 juli 2025 11:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
bila. Afkorting voor bilateraal overleg, doorgaans met leidinggevenden.![]()
![]()
Ow, zuur. Ik doe alles vanuit huisquote:Op maandag 7 juli 2025 11:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee later vanmiddag nog eentje op locatie.
Zo geen zin in. Moet dan praatje houden omdat iemand anders niet kan![]()
Eens per maand op kantoor bijelkaar, meer dan genoeg.![]()
Van mij hoeven die bila's niet.quote:Op maandag 7 juli 2025 11:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Bilateraal is tussen twee personen, dus in dit geval leidinggevende. Mijn bilat's hebben me altijd meer geld opgeleverdHow can I make this topic about me?![]()
Dat zou wat zijn als alle 50 genodigden niet blijken te kunnenquote:Op maandag 7 juli 2025 11:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan kom je daar, niemand aanwezig verder
Wow, 50 mensen.quote:Op maandag 7 juli 2025 11:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn als alle 50 genodigden niet blijken te kunnen
Alles goed voorbereid? Spiekbriefje paraat? De presentatie op meerdere USB sticks opgeslagen?How can I make this topic about me?![]()
Haha aber naturlich.quote:Op maandag 7 juli 2025 11:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wow, 50 mensen.
Alles goed voorbereid? Spiekbriefje paraat? De presentatie op meerdere USB sticks opgeslagen?
Helaas is het een praatje zonder powerpoint. Dus even de punten op een briefje wel, normaal gebruik ik een powerpoint om structuur te houden en te voorkomen dat ik van de hak op de tak spring
ook al eens zo'n tekencursus gedaan dat je ten tijde van je praatje je boodschap ook tekent.
Maar das het toch niet voor mijIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Wat slides kunnen tonen is altijd wel handig. Direct door naar de laatste slide: "VRAGEN?"quote:Op maandag 7 juli 2025 11:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha aber naturlich.
Helaas is het een praatje zonder powerpoint. Dus even de punten op een briefje wel, normaal gebruik ik een powerpoint om structuur te houden en te voorkomen dat ik van de hak op de tak springHow can I make this topic about me?![]()
Kijk die Scherf punckten pakken danIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Lekker bezig toch?quote:Op maandag 7 juli 2025 11:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik post gewoon af en toe wat en doe ook nog andere dingen.
Ik heb net afspraak gehad met de arbo.
Ik moet nog even tot rust komen
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
na afgelopen maand ben je ook weer even toe aan rust?quote:
Een beetjequote:Op maandag 7 juli 2025 11:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
na afgelopen maand ben je ook weer even toe aan rust?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zo, lunch ook weer binnen.
Het is blijkbaar "we maken de resten op voordat we op vakantie gaan" buffet de hele week.
Ik heb gebakken kool op. Was niet wow.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
gebakken kool?quote:Op maandag 7 juli 2025 12:06 schreef Fogel het volgende:
Zo, lunch ook weer binnen.
Het is blijkbaar "we maken de resten op voordat we op vakantie gaan" buffet de hele week.
Ik heb gebakken kool op. Was niet wow.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja. Geen aanrader.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Witte koolI'm surrounded by morons!
Morguh Vinoquote:
Hey Lovelyquote:
I'm surrounded by morons!
Gewoon van alles. Net gesprek met arbo gehad, dus voel me beetje gemeen. Omdat ik alles eruit heb gegooid. Maar ook gemene dingenquote:
hi ha ho?quote:Op maandag 7 juli 2025 12:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
En nu achteraf moet ik om mijzelf lachenI'm surrounded by morons!
Twix
Raider!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Maar toch niet persoonlijk naar haar toe of wel?quote:Op maandag 7 juli 2025 12:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Gewoon van alles. Net gesprek met arbo gehad, dus voel me beetje gemeen. Omdat ik alles eruit heb gegooid. Maar ook gemene dingen
En beter gewoon alles eruit gooien, dan weten zij ook hoe en wat"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Lekker flappenI'm surrounded by morons!
Nee niet persoonlijk naar haar toe, maar wel over het bedrijf dat het 1 grote soap is en dat dat niet bevorderlijk is op de werkvloer.quote:Op maandag 7 juli 2025 12:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar toch niet persoonlijk naar haar toe of wel?
En beter gewoon alles eruit gooien, dan weten zij ook hoe en wat
Maar ze was er zelf ook stil van, ze wist niet wat ze moest zeggen
In SpanjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Mijn lunch was de appel, croutons en gerookte kip uit de maaltijdsalade en een schaaltje kersen
Je schrijft je via de link in voor de voorverkoop van #UTBF2026. Aanstaande woensdag om 11:00 krijg jij een speciale link in je mailbox om jouw Loyalty Early Bird tickets om 12:00 aan te schaffen.
Vorig jaar waren de Loyalty kaarten binnen 10 minuten uitverkocht.
Dus zorg dat je klaar zit! ❤️
Ingeschreven dus ik zit er woensdag klaar voor
Geen goede werkplek dus, maar vindt maar eens iets anders..quote:Op maandag 7 juli 2025 12:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee niet persoonlijk naar haar toe, maar wel over het bedrijf dat het 1 grote soap is en dat dat niet bevorderlijk is op de werkvloer.
Maar ze was er zelf ook stil van, ze wist niet wat ze moest zeggen
Ze had het niet verwacht dat het er zo aan toe ging op de werkvloer?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik had drie twixen.
Met nadruk op had
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Tsja. Eerlijkheid is het beste.quote:Op maandag 7 juli 2025 12:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee niet persoonlijk naar haar toe, maar wel over het bedrijf dat het 1 grote soap is en dat dat niet bevorderlijk is op de werkvloer.
Maar ze was er zelf ook stil van, ze wist niet wat ze moest zeggenHow can I make this topic about me?![]()
ALs dat je oplucht is dat toch alleen maar goed?quote:Op maandag 7 juli 2025 12:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Gewoon van alles. Net gesprek met arbo gehad, dus voel me beetje gemeen. Omdat ik alles eruit heb gegooid. Maar ook gemene dingenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou jaquote:Op maandag 7 juli 2025 12:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geen goede werkplek dus, maar vindt maar eens iets anders..
Ze had het niet verwacht dat het er zo aan toe ging op de werkvloer?
Iedereen gaat uit elkaar, en ze gaan op het werk allemaal met elkaar
Dus het is net GTST.
Hoor net van 2 andere collegas dat ze ook op zoek zijn naar een andere baan, omdat ze sfeer echt klote isIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja. En de arboarts heeft geheimhoudingsplicht dus dit moet gewoon kunnen, je hart luchten.quote:Op maandag 7 juli 2025 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs dat je oplucht is dat toch alleen maar goed?How can I make this topic about me?![]()
daarna wel lichte paniekaanval gehad, maar het gaat weer gelukkigquote:Op maandag 7 juli 2025 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs dat je oplucht is dat toch alleen maar goed?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Lekker rollebollen in de bezemkastquote:Op maandag 7 juli 2025 12:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nou ja
Iedereen gaat uit elkaar, en ze gaan op het werk allemaal met elkaar
Dus het is net GTST.
Hoor net van 2 andere collegas dat ze ook op zoek zijn naar een andere baan, omdat ze sfeer echt klote is
T ergste is... Nu heb ik dorstquote:
CDs, lang geleden dat ik die gebruikt heb.I'm surrounded by morons!
Neequote:
Je we verkochten ze nog best veel hoorquote:
bizar welIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Verkochten is verleden tijd.quote:Op maandag 7 juli 2025 12:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee
[..]
Je we verkochten ze nog best veel hoor
bizar welI'm surrounded by morons!
ik ben niet op het werk meer, dus geen idee of het nog zo isquote:
Op je stoep gaan kakken. Multi-tasken!quote:I'm surrounded by morons!
Ding dongquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Hi mirquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het is droogThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kun je de bezorgtijd niet zien in de app?quote:
Het al die tijd moeten ophouden terwijl je niet weet hoe lang het nog gaat duren is ook maar zo wat...How can I make this topic about me?![]()
tussen 12:18 en 13:18quote:Op maandag 7 juli 2025 12:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kun je de bezorgtijd niet zien in de app?
Het al die tijd moeten ophouden terwijk je niet weet hoe lang het nog gaat duren is ook maar zo wat...Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
ik zit al weer op de bankquote:Op maandag 7 juli 2025 12:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ow. Ja dat is nu dus ongeveer, elk moment. oei.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Het lijkt wel een distributiepunt bij VT. Busjes rijden af en aan daar
DPD komt mijn waterdrop afleveren
Postnl mijn speciale shampoo en conditioner en Shein![]()
About you komt morgen denk ik
daar heb je dpd
En nu moet ik naar de wc, maar m'n trein komt over 4 minuten
quote:Op maandag 7 juli 2025 12:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
DPD komt mijn waterdrop afleveren
Postnl mijn speciale shampoo en conditioner en Shein![]()
About you komt morgen denk ik
daar heb je dpd
in de trein naar de wc?quote:Op maandag 7 juli 2025 12:52 schreef DJMO het volgende:
En nu moet ik naar de wc, maar m'n trein komt over 4 minutenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja, dat wil ik ook, anders moet ik een half uur wachten op de volgende.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja, nu kun je. De bezorger is geweest.quote:Op maandag 7 juli 2025 12:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja ik ga overal. Als ik moet dan moet ikHow can I make this topic about me?![]()
Ikw as al geweestquote:Op maandag 7 juli 2025 12:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, nu kun je. De bezorger is geweest.
Effe checken wat ik ook al weer bij shein heb besteld
Een topje, toch?quote:Op maandag 7 juli 2025 12:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ikw as al geweest
Effe checken wat ik ook al weer bij shein heb besteldHow can I make this topic about me?![]()
Als ik nu zeg 'vast wel' dan is dat vast geen goede opmerkingquote:Op maandag 7 juli 2025 12:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
en nog meer dingetjes
Ja duim even dat dit topje past
[ afbeelding ]
Hello GGquote:
Muntjes? But why?quote:Op maandag 7 juli 2025 13:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
en deze telefoon tas met een vakje voor geld en muntjes enzo...
[ afbeelding ]I'm surrounded by morons!
Ja drankmuntjesquote:
Althans ik denk dat je muntjes moet kopen om daar mee te betalen
Als het er maar uit is. Fijn dat de paniekaanval weer beter isquote:Op maandag 7 juli 2025 12:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
daarna wel lichte paniekaanval gehad, maar het gaat weer gelukkigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah, ik dacht aan kleingeld.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja drankmuntjes
Althans ik denk dat je muntjes moet kopen om daar mee te betalenI'm surrounded by morons!
Zou oneerbare dingen met deze blonde dame doenquote:Op maandag 7 juli 2025 13:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
En dezede haar stukjes dan he, lekker roze
[ afbeelding ]
En een roze waaier
[ afbeelding ]
en deze zonnebril
[ afbeelding ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja bij elkaar uhhhhh ¤ 24,68quote:Op maandag 7 juli 2025 13:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh VT je pakt even goed uit met mooie spulletjes.
Bij bepaalde tankstations kun je bij de toiletten nog steeds niet contactloos betalen en moet je het onhandige bedrag van 70 ct in muntjes in dat toegangspoortje stoppen.quote:How can I make this topic about me?![]()
Nee johquote:
Al heb ik dat wel altijd bij mij ivm plasgeldOf plas abonnement.
quote:Op maandag 7 juli 2025 13:06 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zou oneerbare dingen met deze blonde dame doen
Is wel handiger jaquote:Op maandag 7 juli 2025 13:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Inmiddels hebben ze het het handig afgerond naar 1 euro
Die van dat fotootje he!quote:Op maandag 7 juli 2025 13:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee joh
Al heb ik dat wel altijd bij mij ivm plasgeldOf plas abonnement.
[..]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
dan moet je eerst met haar gaan zwemmenquote:
Dan valt haar masker af
Liever daarvoorquote:Op maandag 7 juli 2025 13:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
dan moet je eerst met haar gaan zwemmen
Dan valt haar masker afIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zwembadfilterquote:Op maandag 7 juli 2025 13:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
dan moet je eerst met haar gaan zwemmen
Dan valt haar masker afI'm surrounded by morons!
Ik ook nietI'm surrounded by morons!
bolk gameI'm surrounded by morons!
Ik bolk die vogelIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik moet naar de winkel maar dan kan ik niet bolken.
Dus bij deze het verzoek om gewoon even een uurtje niet te posten.
okequote:Op maandag 7 juli 2025 13:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik moet naar de winkel maar dan kan ik niet bolken.
Dus bij deze het verzoek om gewoon even een uurtje niet te posten.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op maandag 7 juli 2025 13:27 schreef maily het volgende:
[..]
Lijkt wel of jij elke dag boodschappen doet-bolk
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat doe ik ook. Heel vaak wel.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:27 schreef maily het volgende:
[..]
Lijkt wel of jij elke dag boodschappen doet-bolkHow can I make this topic about me?![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 7 juli 2025 13:34 schreef maily het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet altijd. Soms doe ik een impulsaankoopquote:Op maandag 7 juli 2025 13:35 schreef maily het volgende:
[..]
En haal je dan alleen wat op je lijstje staat?
Appeltaartquote:Op maandag 7 juli 2025 13:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet altijd. Soms een impulsaankoop
En wat ga je morgenavond eten?quote:Op maandag 7 juli 2025 13:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet altijd. Soms doe ik een impulsaankoop
Maar nu moet ik eigenlijk alleen brood hebben voor morgen op kantoor.
Veel punten heb je gepakt vandaag, bent je vrij?quote:
Hquote:
Patatquote:
quote:
quote:
Gekke Bondiequote:
Hitte is van de kaarten gelukkig.quote:Op maandag 7 juli 2025 14:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel tevreden met het weer van de komende week.
Wat een dunne pindasausquote:Op maandag 7 juli 2025 14:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Dit lust ik dan weer wel
[ afbeelding ]
Ja daarom morgen nog beetje regen vanaf woensdag tussen de 25 en 28 tot ergens volgende week woensdag dan is het 24 met buien goed weer voor die dag.quote:
quote:Op maandag 7 juli 2025 14:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Dit lust ik dan weer wel
[ afbeelding ]
Wat is dit, een berenhap?quote:Op maandag 7 juli 2025 14:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Dit lust ik dan weer wel
[ afbeelding ]
Berenhap inderdaad. Al noemen sommige het ook berenklauw. Dat laatste lijkt me echter niet goed om te eten...quote:
quote:Op maandag 7 juli 2025 14:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Alle vrijgezelle papa's ik kom eraan
Go get 'em!quote:Op maandag 7 juli 2025 14:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
* gebrokenglas doet de voordeur open.quote:Op maandag 7 juli 2025 14:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
auw auw auwquote:Op maandag 7 juli 2025 14:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Lekker man. Kun je vast wel een heerlijk soepje van trekken![]()
[ afbeelding ]
hihiquote:
ben je papaquote:Op maandag 7 juli 2025 14:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas doet de voordeur open.
vol verrassingen die GGquote:Op maandag 7 juli 2025 14:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas doet de voordeur open.
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.quote:Op maandag 7 juli 2025 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
vol verrassingen die GG
je bent papa![]()
![]()
jij zegt hetquote:Op maandag 7 juli 2025 14:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.
Is dat zo?
ja maarquote:
quote:Op maandag 7 juli 2025 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
vol verrassingen die GG
je bent papa![]()
![]()
OUD is behoorlijk doodquote:Op maandag 7 juli 2025 14:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Gelukkig kan ik dan in OUD advies inwinnen hoe om te gaan met de nieuwe situatie.
Klein tikje tegen dat wespennest geven en het is snel weer vol leven.quote:
OMGquote:
Terwijl jij van ons (mij) heel wat gewend bent inmiddels.quote:Op maandag 7 juli 2025 14:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
OMG
ik val hier van de stoel
eerst GG
en nu jij
quote:Op maandag 7 juli 2025 14:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
OMG
ik val hier van de stoel
eerst GG
en nu jij
Stiekum hebben ze samen een kind [die hier meepost]quote:Op maandag 7 juli 2025 14:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
OMG
ik val hier van de stoel
eerst GG
en nu jij
Ik zat nu echt even 😳quote:Op maandag 7 juli 2025 14:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Stiekum hebben ze samen een kind [die hier meepost]
wie jij?quote:Op maandag 7 juli 2025 14:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 juli 2025 14:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, ik ben het niet.quote:
quote:Op maandag 7 juli 2025 14:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Deze man weetquote:Op maandag 7 juli 2025 14:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Maar dan voldoe je niet aan de vereisten![]()
Ik ook niet trouwens, hoef geen kinderen.
Er gaat weer een wereld voor je openquote:
Je hebt al een Katwijkse aanbidderquote:
Heeft ze dat ? 😳quote:
Moet je je naakte lijf weer laten zien aan strangersquote:
Je kunt er wel discussies mee hebben. Of dat goede discussies zijn, dat laat ik in het midden.quote:
Ik snap niet dat mensen roken.quote:
quote:Op maandag 7 juli 2025 14:28 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je kunt er wel discussies mee hebben. Of dat goede discussies zijn, dat laat ik in het midden.
quote:
quote:Op maandag 7 juli 2025 14:28 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je kunt er wel discussies mee hebben. Of dat goede discussies zijn, dat laat ik in het midden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |