Wel fijn dat het terugkomt; helaas hebben niet alle dames dat geluk.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:35 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat sowieso
Los daarvan; het boeit me niet zo. Wat ik er naar aan vond, was het idee dat mensen het zouden zien en er iets of juist niets over zouden zeggen. In het eerste geval zou ik op (voor mij wellicht) onhandige momenten moeten vertellen wat er aan de hand was. En anders zou ik me afvragen: zien ze het al![]()
Ik heb ervoor gekozen het mijn brede kring vrij snel te vertellen: ik ben mijn haar aan het verliezen, gaat hard, vermoedelijk mijn schildklier, lost zich wel weer op, ik vind het niet zo erg, we zien over een paar maanden wel weer.
Iedereen is eraan gewend en het is geen issue.
Vind ik wel hoor, lesbo!quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:45 schreef Vanyel het volgende:
Lesbo die je dr bent
Mag ik het ook zeggen omdat ik het ook ben?
Als de schildklier de oorzaak is, komt het in 9 van de 10 keer gewoon weer terug (heb ik me laten vertellen). De huisarts zei dan ook: neem het even voor lief en ga niet dokteren met middeltjes. Dat kan altijd nog. Eerst die schildklier maar eens op gang helpen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wel fijn dat het terugkomt; helaas hebben niet alle dames dat geluk.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:06 schreef Blues het volgende:
Het is me duidelijk hoor![]()
Vanyel heb lesbie en Queller is een luie schildklier
quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:36 schreef Vanyel het volgende:
Dit is wel een kandidaat voor nieuw favorietje om mee te schelden.
LUIE SCHILDKLIER!
Creatieve manier om een dikkertje uit te schelden. Even in het Latijn en je klinkt nog slim ookquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:36 schreef Vanyel het volgende:
Dit is wel een kandidaat voor nieuw favorietje om mee te schelden.
LUIE SCHILDKLIER!
Gezien de voorgaande convo en mijn stuitende gebrek aan autotechnische kennis las ik hier homo-kreet.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Creatieve manier om een dikkertje uit te schelden. Even in het Latijn en je klinkt nog slim ook![]()
Twee keer (of drie) geluk gehad vandaag![]()
Auto maakte raar geluid, even rondje gereden met collega. Hmm klinkt als homokineet ,ik neem morgen wel even krik mee, kijken we even. Ik heb standaard een garagekrik achterin liggen, dus direct ding omhoog. Bleken de wielmoeren behoorlijk los te zitten. Dus geen dure reparatie en geluk dat het wiel er niet is afgelopen.
Toen even langs geweest bij betonboorbedrijf die vorige week bij me was om te betalen. Starttarief is ¤195/ex dus dacht hetzelfde contant te moeten betalen. ¤150 was prima
Wat ‘wij’ allemaal zien vanaf het balkon 😎quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook raar, wanneer ik ‘s morgens naar werk fiets zie ik altijd een man die z’n hond uit laat, meneer loopt met een stok. Gisterochtend zag ik m nog. En nu, gaf de planten water op het balkon, zie ik ‘m lopen met de hond zonder stok en hartstikke soepel.
Ja, het is een bron van vermaakquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat ‘wij’ allemaal zien vanaf het balkon 😎
Heet de honT Lourdes?quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook raar, wanneer ik ‘s morgens naar werk fiets zie ik altijd een man die z’n hond uit laat, meneer loopt met een stok. Gisterochtend zag ik m nog. En nu, gaf de planten water op het balkon, zie ik ‘m lopen met de hond zonder stok en hartstikke soepel.
Whaha, het is een soort hont waar ik echt niet op af loopquote:
Ook chronisch zieken kunnen goede en slechte dagen hebben…quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Zeker, maar dit was haast een totaal andere man. Ruim 2 jaar zie ik m een peer keer per week moeilijk lopen en vanavond leek het net een dansende jonge vent (en dat is hij niet)quote:Op woensdag 9 juli 2025 23:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ook chronisch zieken kunnen goede en slechte dagen hebben…
quote:Op donderdag 10 juli 2025 07:17 schreef Lonaa het volgende:
Ja hallo. Rugpijn. Laatste sprint gaat beginnen denk ik. Nog anderhalve week.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:32 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb volgende week een afspraak met een nieuwe fysio, eentje die m'n collega aanraadt omdat hij duidelijk communiceert en ook fysio is voor topsporters (dus niet het type dat zegt "ga maar nooit meer sporten").
En ik heb de oude praktijk gemaild dat ik niet meer kom.
Hoppa! 👍🏼quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:32 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb volgende week een afspraak met een nieuwe fysio, eentje die m'n collega aanraadt omdat hij duidelijk communiceert en ook fysio is voor topsporters (dus niet het type dat zegt "ga maar nooit meer sporten").
quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:32 schreef Tele6 het volgende:
Ik ga nu naar een fysio die in het sportcentrum bij m'n werk zit. Mocht dat ook niet klikken dan kan ik jouwes ook nog proberen!quote:Op donderdag 10 juli 2025 12:15 schreef vlindertje89 het volgende:
Goed bezig @:Tele6! Waar/welke? In werkstad (gezien collega aanraadde) of eigen? Ik bedenk me net pas dat ik bij delen van mijn fysio ervaring ook de praktijk erbij had kunnen zeggen.. aangezien die vlak bij jouw werk zit. Ik zit bij de praktijk die (oa) in het zwembad zit vlakbij je werk. Erg tevreden over. Zitten ook meerdere fysio's die met topsporters werken, dus zeer benieuwd of dat ook degene is waar je door collega heen bent verwezen!
Is dat een reclamespot? Er zijn er ook wel een paar waaraan ik mij wild erger.quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als ik die Duco nooit meer "kom maar lekker stappen" hoor zeggen, is mijn leven geslaagd.
![]()
![]()
![]()
Dat ja. Of "en nu de benen" terwijl ik al nauwelijks meer kan staan van de oefeningen die niet voor de benen zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als ik die Duco nooit meer "kom maar lekker stappen" hoor zeggen, is mijn leven geslaagd.
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
![]()
![]()
![]()
oh…dat is NiB…quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat ja. Of "en nu de benen" terwijl ik al nauwelijks meer kan staan van de oefeningen die niet voor de benen zijn.
Glaasje melk werkt volgens mij beterquote:Op donderdag 10 juli 2025 13:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn @:Tele6 hopelijk een betere klik en vooral een behandeling die iets voor je doet
Ik zie (door het pepertje) @:sarabi bier drinken en verkopen met een glas water er naast om te blussen![]()
Dat las ik vast anders dan dat hij het bedoeldequote:
Paar positieve Google recensies. Maar ze zijn klein en lokaal, dus veel was er niet te vinden.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:36 schreef AnneX het volgende:
Wat erg Cat! En klap in het gezicht!
Had iemand wel recensies gelezen of gehoord?
Jij snapt hemquote:Op donderdag 10 juli 2025 17:18 schreef sigme het volgende:
Wat moet ikmet zulke instructies? Mount Everest beklimmen?
[ afbeelding ]
Ik hoor 't hem zeggenquote:Op donderdag 10 juli 2025 13:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:57 schreef AnneX het volgende:
Das gek…en vervelend: de site waar ik urls voor foto’s gebruik, zou ?! niet veilig zijn.
Erg duidelijk wordt het niet als ik ernaar google.
Weet iemand meer? Imgbb.com
#simpele user.
quote:imgbb.com gebruikt gewoonlijk versleuteling om je informatie te beschermen. Toen Chrome deze keer probeerde verbinding te maken met imgbb.com, stuurde de website ongewone en onjuiste inloggegevens terug. Dit kan gebeuren als een aanvaller probeert zich als imgbb.com voor te doen of als een wifi-inlogscherm de verbinding heeft verbroken. Je informatie is nog steeds beveiligd omdat Chrome de verbinding heeft beëindigd voordat gegevens konden worden uitgewisseld.
Je kunt imgbb.com momenteel niet bezoeken, omdat de website HSTS gebruikt. Netwerkfouten en aanvallen zijn doorgaans tijdelijk, dus deze pagina werkt later waarschijnlijk correct.
Jaquote:
Ik moet wel kijken, mijn lijf en mijn hoofd snappen niet wat er moet gebeuren. Ik ga alle kanten op maar meestal niet de goede. Heb regelmatig de grootste lol om mezelf en ben heel blij dat ik alleen in huis ben en niemand toekijkt.quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:56 schreef Blues het volgende:
Ik heb m'n tablet in de tuinkamer voor t raam staan en kijk lekker naar buiten tijdens die 15 min en kijk zo min mogelijk naar de voorbeelden.
Behalve als ik t niet helemaal snap wat ze bedoelen. Stuk beter te verdragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |