De 95% die vlees koopt is gewoon óók van mening dat dieren redelijk behandeld dienen te worden.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:04 schreef theunderdog het volgende:
is een confrontatie met mensen die nog wel geven om een redelijke behandeling van dieren
Nee. Jij vindt gewoon in alle situaties dat dieren redelijk worden behandeld. Je kiest voor de meest makkelijke methode. Gewoon op alles zeggen dat dieren wel redelijk worden behandeld.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
De 95% die vlees koopt is gewoon óók van mening dat dieren redelijk behandeld dienen te worden.
Jullie zitten met rare hersenspinsels hete woorden te bezigen.
Nee, niet alle situaties, maar in Nederland? Worden redelijk behandeld exclusief uitzonderingen.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:10 schreef theunderdog het volgende:
Nee. Jij vindt gewoon in alle situaties dat dieren redelijk worden behandeld.
Neehoor ik merk alleen op dat je pure onderbuik spreekt, je weet niks.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:10 schreef theunderdog het volgende:
Je kiest voor de meest makkelijke methode. Gewoon op alles zeggen dat dieren wel redelijk worden behandeld.
Dit is niets meer dan een mening. De enige onderbuik hier, dat ben jij.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee, niet alle situaties, maar in Nederland? Worden redelijk behandeld exclusief uitzonderingen.
[..]
Neehoor ik merk alleen op dat je pure onderbuik spreekt, je weet niks.
Vertel waarom weet jij meer van de veeindustrie dan ik.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit is niets meer dan een mening. De enige onderbuik hier, dat ben jij.
De 'veeindustrie' is geen kennisonderwerp. Je doet alsof je bezig bent met kwantummechanica.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vertel waarom weet jij meer van de veeindustrie dan ik.
Ja gooi er even een paar aannames tegenaan, wat heeft het aantal vleeseters uberhaupt te maken met de misstanden die er plaats vinden? Vooral het ''overschot'' dat we exporteren is een van de redenen waarom het zo'n verneukte branche is. Als er namelijk alleen voor interne consumptie gefokt en geslacht werd hadden we niet zoveel veehouderijen en slachterijen nodig.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
[..]
En deze 95% kiest er dus allemaal bewust voor - met de portemonnee - om dat vlees te kopen.
Overlast afwentelen op de maatschappij? Als de krant jou niet kwam indoctrineren had je die mening niet eens gehad omdat je er simpelweg niet mee in aanraking komt.
Als er wat waar zou zijn van je verhaal is dat natuurlijk reeds allang illegaal.
gooi jezelf weg joh, het komt je niet uit dus moet ik wel door ''de kranten geindoctineerd zijn'' of is het misschien omdat ik voor mijn werk met ze in aanraking ben gekomen? Lastig.. nee ik denk dat het toch echt msm is die me geindoctrineerd heeft.quote:Overlast afwentelen op de maatschappij? Als de krant jou niet kwam indoctrineren had je die mening niet eens gehad omdat je er simpelweg niet mee in aanraking komt.
Dit soort wegekijkerij heeft er juist voor gezorgd dat we met deze onzin opgescheept zitten. En dat speelt in veel meer branches dan alleen deze.quote:Als er wat waar zou zijn van je verhaal is dat natuurlijk reeds allang illegaal.
Schijt aan democratie? Demonstratierecht is een groot democratisch goed.quote:
Is dat zo? Als er alleen maar koetjes worden geboren moeten (veel daarvan) volgens mij ook geslacht worden? Immers een koe kalft vijf keer, je kunt onmogelijk vijf kalveren in leven houden.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:02 schreef Swango het volgende:
[..]
Zeker, alleen wéér komen ze alleen met een magere one-liner.
Protesteren tegen de bio-industrie is een dikke prima, maar protesteer dan gericht dat er minder stierkalveren worden geboren ( kan via geselecteerd sperma) want minder stierkalveren = minder dierenleed.
De lange afstandstransport etc.
Jammer dat de PvdD zo links- sociopathisch is geworden want op zich was deze partij niet verkeerd.
Ja dat is een hele puberale opvatting.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:19 schreef theunderdog het volgende:
puberaal beweren dat dieren hier in Nederland goed worden behandeld.
Dus je lult net poep overquote:Op maandag 7 juli 2025 16:19 schreef theunderdog het volgende:
De 'veeindustrie' is geen kennisonderwerp. Je doet alsof je bezig bent met kwantummechanica.
Gezien het geen kennisonderwerp is.quote:
95% van het land kiest bewust vóór vlees.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:19 schreef Straatcommando. het volgende:
Ja gooi er even een paar aannames tegenaan, wat heeft het aantal vleeseters uberhaupt te maken met de misstanden die er plaats vinden? Vooral het ''overschot'' dat we exporteren is een van de redenen waarom het zo'n verneukte branche is. Als er namelijk alleen voor interne consumptie gefokt en geslacht werd hadden we niet zoveel veehouderijen en slachterijen nodig.
Ik blijf lekker zitten.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:19 schreef Straatcommando. het volgende:
gooi jezelf weg joh, het komt je niet uit dus moet ik wel door ''de kranten geindoctineerd zijn'' of is het misschien omdat ik voor mijn werk met ze in aanraking ben gekomen? Lastig.. nee ik denk dat het toch echt msm is die me geindoctrineerd heeft.
Zaken illegaal noemen die illegaal zijn, is niet wegkijken natuurlijk dat is gewoon een nuchtere analyse.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:19 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit soort wegekijkerij heeft er juist voor gezorgd dat we met deze onzin opgescheept zitten. En dat speelt in veel meer branches dan alleen deze.
Demonstratierecht is een groot goed, dat anaal penetreren - zonder glijmiddel, door Bubba - met illegale acties moeten we dus collectief verwerpen.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Schijt aan democratie? Demonstratierecht is een groot democratisch goed.
Vertel, wat weet jij wat wij onwetenden allemaal niet wetenquote:Op maandag 7 juli 2025 16:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik blijf lekker zitten.
Ja het is enorm geindoctrineerde briezende kletspraat van 99% van die haatzaaiers, hoe kom je anders aan zoveel onwetendheid gecombineerd met zoveel haat?
Je bent een outlier en hebt er wel aan geroken? Mogelijk. Vertel, wat heb je gezien?
jeetje zeg al die arme beesten., nou ,quote:Op maandag 7 juli 2025 07:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
-------------------------------
Wat goed dat ze dit doen!Mensen die het lef hebben om letterlijk de plek op te zoeken waar zoveel dierenleed plaatsvind. We kunnen niet blijven doen alsof het normaal is om elke dag duizenden dieren te doden puur voor winst. Deze activisten zijn supermoedig en ze zetten hun eigen vrijheid op het spel om op te komen voor wie geen stem heeft
nou die activisten vinden varkens zielige dierenquote:Op maandag 7 juli 2025 07:41 schreef Optimizer het volgende:
Deden deze slachterijen ook echt iets fout volgens de door ons land opgelegde normen en/of waren er misstanden of was het in de ogen van de activisten verkeerd?
opeten ,jeequote:Op maandag 7 juli 2025 08:42 schreef Mikeytt het volgende:
Mooi en goed. Kan niet vaak genoeg gebeuren.
Het is natuurlijk knettergek en volledig krankjorum dat we dieren zo misbruiken in naam van geld.
Ik ben opgegroeid op de boerderij ik weet hoe de koeien worden behandeld, dat dierenmishandeling noemen is knettergek, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:39 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Vertel, wat weet jij wat wij onwetenden allemaal niet weten
Dan raad ik je het volgende aan. Ga naar de supermarkt die het dichtstbij is voor jou. Ga daar even wat rondkijken. Ik vermoed dat je dan bewijzen gaat zien van misdaad.quote:
Ok.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit is niets meer dan een mening. De enige onderbuik hier, dat ben jij.
juist we willen fotos zien van het slachtoffer, dus niet alleen de karbonaad ook het lever broodbeleg svpquote:Op maandag 7 juli 2025 16:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan raad ik je het volgende aan. Ga naar de supermarkt die het dichtstbij is voor jou. Ga daar even wat rondkijken. Ik vermoed dat je dan bewijzen gaat zien van misdaad.
Vervolgens ga je naar de politie om aangifte te doen.
Mag ik je verzoeken daar een video opname van te maken en deze hier te delen straks?
De koeien worden door de boeren toch gebruikt om melkproducten en kalveren te produceren? Dat niet crimineel vinden is pas knettergek.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid op de boerderij ik weet hoe de koeien worden behandeld, dat dierenmishandeling noemen is knettergek, bijvoorbeeld.
Slachterijen zien we alleen de misstanden. En dan wordt er altijd gedaan alsof dat de normale gang van zaken is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |