abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218150302
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 16:04 schreef theunderdog het volgende:
is een confrontatie met mensen die nog wel geven om een redelijke behandeling van dieren
De 95% die vlees koopt is gewoon óók van mening dat dieren redelijk behandeld dienen te worden.

Jullie zitten met rare hersenspinsels hete woorden te bezigen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_218150308
Toppers ^O^
pi_218150332
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 16:06 schreef ludovico het volgende:

[..]
De 95% die vlees koopt is gewoon óók van mening dat dieren redelijk behandeld dienen te worden.

Jullie zitten met rare hersenspinsels hete woorden te bezigen.
Nee. Jij vindt gewoon in alle situaties dat dieren redelijk worden behandeld. Je kiest voor de meest makkelijke methode. Gewoon op alles zeggen dat dieren wel redelijk worden behandeld.
pi_218150344
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 16:10 schreef theunderdog het volgende:
Nee. Jij vindt gewoon in alle situaties dat dieren redelijk worden behandeld.
Nee, niet alle situaties, maar in Nederland? Worden redelijk behandeld exclusief uitzonderingen.
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 16:10 schreef theunderdog het volgende:
Je kiest voor de meest makkelijke methode. Gewoon op alles zeggen dat dieren wel redelijk worden behandeld.
Neehoor ik merk alleen op dat je pure onderbuik spreekt, je weet niks.

Misplaatst groot ego bij de linksmens dat zich heeft laten opzwepen door moralistische propaganda, zonder zelf ook maar een sikkepit kennis te hebben van de sector en het doen en laten in de realiteit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_218150358
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 16:11 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nee, niet alle situaties, maar in Nederland? Worden redelijk behandeld exclusief uitzonderingen.
[..]
Neehoor ik merk alleen op dat je pure onderbuik spreekt, je weet niks.
Dit is niets meer dan een mening. De enige onderbuik hier, dat ben jij.
pi_218150409
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 16:12 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Vertel waarom weet jij meer van de veeindustrie dan ik.
pi_218150412
Ik ben die anti-boeren hetze wel eens zat aan het raken, opgehitste pavlovians.
pi_218150417
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 16:16 schreef ludovico het volgende:

[..]
Vertel waarom weet jij meer van de veeindustrie dan ik.
De 'veeindustrie' is geen kennisonderwerp. Je doet alsof je bezig bent met kwantummechanica. _O-

Je bent hier gewoon aan het reageren op een situatie waarin mensen het slachten van dieren als werk hebben en mensen die van mening zijn dat dat niet door de beugel kan. Vervolgens doe jij niet heel veel meer dan puberaal beweren dat dieren hier in Nederland goed worden behandeld.
  Forum Admin maandag 7 juli 2025 @ 16:19:06 #59
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218150419
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 16:01 schreef ludovico het volgende:

[..]
[..]
En deze 95% kiest er dus allemaal bewust voor - met de portemonnee - om dat vlees te kopen.

Overlast afwentelen op de maatschappij? Als de krant jou niet kwam indoctrineren had je die mening niet eens gehad omdat je er simpelweg niet mee in aanraking komt.

Als er wat waar zou zijn van je verhaal is dat natuurlijk reeds allang illegaal.
Ja gooi er even een paar aannames tegenaan, wat heeft het aantal vleeseters uberhaupt te maken met de misstanden die er plaats vinden? Vooral het ''overschot'' dat we exporteren is een van de redenen waarom het zo'n verneukte branche is. Als er namelijk alleen voor interne consumptie gefokt en geslacht werd hadden we niet zoveel veehouderijen en slachterijen nodig.

quote:
Overlast afwentelen op de maatschappij? Als de krant jou niet kwam indoctrineren had je die mening niet eens gehad omdat je er simpelweg niet mee in aanraking komt.
gooi jezelf weg joh, het komt je niet uit dus moet ik wel door ''de kranten geindoctineerd zijn'' of is het misschien omdat ik voor mijn werk met ze in aanraking ben gekomen? Lastig.. nee ik denk dat het toch echt msm is die me geindoctrineerd heeft.

quote:
Als er wat waar zou zijn van je verhaal is dat natuurlijk reeds allang illegaal.
Dit soort wegekijkerij heeft er juist voor gezorgd dat we met deze onzin opgescheept zitten. En dat speelt in veel meer branches dan alleen deze.

[ Bericht 0% gewijzigd door Straatcommando. op 07-07-2025 16:26:40 ]
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 7 juli 2025 @ 16:20:23 #60
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_218150436
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 15:59 schreef ludovico het volgende:

[..]
Schijt aan democratie? Leuk.
Schijt aan democratie? Demonstratierecht is een groot democratisch goed.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Revolutions are the locomotives of history
  maandag 7 juli 2025 @ 16:24:25 #61
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_218150525
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 16:02 schreef Swango het volgende:

[..]
Zeker, alleen wéér komen ze alleen met een magere one-liner.
Protesteren tegen de bio-industrie is een dikke prima, maar protesteer dan gericht dat er minder stierkalveren worden geboren ( kan via geselecteerd sperma) want minder stierkalveren = minder dierenleed.
De lange afstandstransport etc.

Jammer dat de PvdD zo links- sociopathisch is geworden want op zich was deze partij niet verkeerd.
Is dat zo? Als er alleen maar koetjes worden geboren moeten (veel daarvan) volgens mij ook geslacht worden? Immers een koe kalft vijf keer, je kunt onmogelijk vijf kalveren in leven houden.
I am a black hole shitting into the void
pi_218150585
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 16:19 schreef theunderdog het volgende:
puberaal beweren dat dieren hier in Nederland goed worden behandeld.
Ja dat is een hele puberale opvatting.
Komop zeg, waar is je niveau.
pi_218150601
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 16:19 schreef theunderdog het volgende:
De 'veeindustrie' is geen kennisonderwerp. Je doet alsof je bezig bent met kwantummechanica.
Dus je lult net poep over
quote:
De enige onderbuik
Gezien het geen kennisonderwerp is.

Het is allemaal pure onderbuik? Dus luchtfietserij?
TS hef het topic maar op.
pi_218150621
quote:
13s.gif Op maandag 7 juli 2025 16:19 schreef Straatcommando. het volgende:
Ja gooi er even een paar aannames tegenaan, wat heeft het aantal vleeseters uberhaupt te maken met de misstanden die er plaats vinden? Vooral het ''overschot'' dat we exporteren is een van de redenen waarom het zo'n verneukte branche is. Als er namelijk alleen voor interne consumptie gefokt en geslacht werd hadden we niet zoveel veehouderijen en slachterijen nodig.
95% van het land kiest bewust vóór vlees.
Wat heeft dat met misstanden te maken? Weinig, an sich.
Over het algehele concept van vlees-eten echter:
Dat vindt men wel dikke prima!

En er is niks mis met export van vlees. Waarom zou expert slecht zijn? Comparatieve voordelen maken ons meer welvarend.

Als we hier niet hadden gefokt dan was het wel in het buitenland, en dan?
pi_218150632
quote:
gooi jezelf weg joh, het komt je niet uit dus moet ik wel door ''de kranten geindoctineerd zijn'' of is het misschien omdat ik voor mijn werk met ze in aanraking ben gekomen? Lastig.. nee ik denk dat het toch echt msm is die me geindoctrineerd heeft.
Ik blijf lekker zitten.

Ja het is enorm geindoctrineerde briezende kletspraat van 99% van die haatzaaiers, hoe kom je anders aan zoveel onwetendheid gecombineerd met zoveel haat?

Je bent een outlier en hebt er wel aan geroken? Mogelijk. Vertel, wat heb je gezien?
pi_218150639
quote:
Dit soort wegekijkerij heeft er juist voor gezorgd dat we met deze onzin opgescheept zitten. En dat speelt in veel meer branches dan alleen deze.
Zaken illegaal noemen die illegaal zijn, is niet wegkijken natuurlijk dat is gewoon een nuchtere analyse.

Sowieso is het besef dat iets illegaals gebeurt wel aardig stap één voordat er maatregelen tegen worden genomen.
pi_218150655
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 16:20 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Schijt aan democratie? Demonstratierecht is een groot democratisch goed.
Demonstratierecht is een groot goed, dat anaal penetreren - zonder glijmiddel, door Bubba - met illegale acties moeten we dus collectief verwerpen.
pi_218150689
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 16:33 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik blijf lekker zitten.

Ja het is enorm geindoctrineerde briezende kletspraat van 99% van die haatzaaiers, hoe kom je anders aan zoveel onwetendheid gecombineerd met zoveel haat?

Je bent een outlier en hebt er wel aan geroken? Mogelijk. Vertel, wat heb je gezien?
Vertel, wat weet jij wat wij onwetenden allemaal niet weten

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2025 16:40:04 ]
  maandag 7 juli 2025 @ 16:47:19 #69
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_218150740
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 07:39 schreef Starhopper het volgende:

[..]
-------------------------------

Wat goed dat ze dit doen! O+ Mensen die het lef hebben om letterlijk de plek op te zoeken waar zoveel dierenleed plaatsvind. We kunnen niet blijven doen alsof het normaal is om elke dag duizenden dieren te doden puur voor winst. Deze activisten zijn supermoedig en ze zetten hun eigen vrijheid op het spel om op te komen voor wie geen stem heeft _O_
jeetje zeg al die arme beesten., nou ,
goed k ga fff een paar karbonaadjes halen

schande schande schande

hebben die varkens al zo een lange reis achter de rug , worden ze nog dood gemaakt ook
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  maandag 7 juli 2025 @ 16:47:52 #70
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_218150741
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 07:41 schreef Optimizer het volgende:
Deden deze slachterijen ook echt iets fout volgens de door ons land opgelegde normen en/of waren er misstanden of was het in de ogen van de activisten verkeerd?
nou die activisten vinden varkens zielige dieren

quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 08:42 schreef Mikeytt het volgende:
Mooi en goed. Kan niet vaak genoeg gebeuren.

Het is natuurlijk knettergek en volledig krankjorum dat we dieren zo misbruiken in naam van geld.
opeten ,jee

ik haal dan ook alleen nog frikandellen bij de MAc

Geen vlees meer
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_218150756
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2025 16:39 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Vertel, wat weet jij wat wij onwetenden allemaal niet weten
Ik ben opgegroeid op de boerderij ik weet hoe de koeien worden behandeld, dat dierenmishandeling noemen is knettergek, bijvoorbeeld.

Slachterijen zien we alleen de misstanden. En dan wordt er altijd gedaan alsof dat de normale gang van zaken is.
pi_218150778
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 16:03 schreef torentje het volgende:

[..]
Dat zoiets ook een misdrijf is.
Dan raad ik je het volgende aan. Ga naar de supermarkt die het dichtstbij is voor jou. Ga daar even wat rondkijken. Ik vermoed dat je dan bewijzen gaat zien van misdaad.

Vervolgens ga je naar de politie om aangifte te doen.

Mag ik je verzoeken daar een video opname van te maken en deze hier te delen straks?
pi_218150793
quote:

[..]
Ok.

Maar jij bent toch degene die beweert dat er zoveel misstanden zijn? Zou jij dat dan ook concreet kunnen maken met bewijzen?
  maandag 7 juli 2025 @ 16:56:53 #74
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_218150816
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 16:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dan raad ik je het volgende aan. Ga naar de supermarkt die het dichtstbij is voor jou. Ga daar even wat rondkijken. Ik vermoed dat je dan bewijzen gaat zien van misdaad.

Vervolgens ga je naar de politie om aangifte te doen.

Mag ik je verzoeken daar een video opname van te maken en deze hier te delen straks?
juist we willen fotos zien van het slachtoffer, dus niet alleen de karbonaad ook het lever broodbeleg svp
pi_218150820
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 16:49 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik ben opgegroeid op de boerderij ik weet hoe de koeien worden behandeld, dat dierenmishandeling noemen is knettergek, bijvoorbeeld.

Slachterijen zien we alleen de misstanden. En dan wordt er altijd gedaan alsof dat de normale gang van zaken is.
De koeien worden door de boeren toch gebruikt om melkproducten en kalveren te produceren? Dat niet crimineel vinden is pas knettergek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')