Ik ben het er ook wel mee eens dat het ongewenst is dat maatregelen om "de rijken" meer te laten betalen vaak ook op het bordje van de middenklasse terecht komen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:32 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het heffingsvrij vermogen kan omhoog naar minimaal 100k per persoon, dan naai je ook niet de kleine spaarders of mensen met een eigen pensioenpotje of wat marginale beleggingen. Alleen een fatsoenlijke gezinsauto kost al 25k. Kleine verbouwing aan je huis? 40k ben je zo minimaal kwijt. Ook voor een koophuis kan je niet meer zonder inbreng eigen geld.
Werkpaarden die klagen dat ze werkpaard zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben het er ook wel mee eens dat het ongewenst is dat maatregelen om "de rijken" meer te laten betalen vaak ook op het bordje van de middenklasse terecht komen.
Hmm. Wie denk je dat de HRA van hun villa's mag ophoesten? Jij en ik.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben het er ook wel mee eens dat het ongewenst is dat maatregelen om "de rijken" meer te laten betalen vaak ook op het bordje van de middenklasse terecht komen.
Ja, van de sterkste schouders die nu nog veel te veel gematst worden.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Werkpaarden die klagen dat ze werkpaard zijnHet geld moet ergens vandaan komen hè.
Die sterkste schouders zijn in de praktijk vaak de gele mensjes. Zeker als de rode en de groene mensjes politiek samenwerken.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:59 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja, van de sterkste schouders die nu nog veel te veel gematst worden.
Shit, net donkergroen. Dat word VVD stemmen de komende verkiezingen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die sterkste schouders zijn in de praktijk vaak de gele mensjes. Zeker als de rode en de groene mensjes politiek samenwerken.
[ afbeelding ]
Dat is netto mag ik hopen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die sterkste schouders zijn in de praktijk vaak de gele mensjes. Zeker als de rode en de groene mensjes politiek samenwerken.
[ afbeelding ]
De aanhang blijft groeien!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Shit, net donkergroen. Dat word VVD stemmen de komende verkiezingen.
De meer gefortuneerde lichtgroene en zeker de donkergroene mensjes willen natuurlijk die mooie groene curve hier benedenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Shit, net donkergroen. Dat word VVD stemmen de komende verkiezingen.
Het gaat hier idd om het gestandaardiseerd inkomen: het besteedbaar inkomen gecorrigeerd voor grootte en samenstelling van het huishouden. Ook wel koopkracht genoemd.quote:
Welke grapjas wil dat nu weer? Zeker die gele mensjes. Geen gezeik, iedereen arm. Daarom stemmen mensen dus de VVD.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:42 schreef Tijn het volgende:
Het zwaartepunt van de belasting op inkomsten naar vermogen verplaatsen zou misschien ook een goed idee zijn trouwens om de verschillen tussen arm en rijk te verkleinen.
Het is een kwestie van welbegrepen eigenbelang. Bij de een duurt dat begrijpen alleen net wat langer dan bij de ander.quote:
Is dat netto?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat komt ook omdat rechts zich als de poedel van datzelfde bedrijfsleven gedraagt.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is dit bruto of netto?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat dat luie volk maar eens werken. Kunnen ze ook net als ik deel uitmaken van het vvd electoraat.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:12 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Gelachen. Dit is precies de reden waarom de VVD kut is voor dit land en de oppositie in zou moeten.
Nice!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Laat dat luie volk maar eens werken. Kunnen ze ook net als ik deel uitmaken van het vvd electoraat.
Verder interesseert politiek me niet zo. Ik heb een twee onder een kap woning en een knappe leaseauto. Dus ja, VVD it is.
/S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |