quote:
quote:'Mijn zoon werd uitgemaakt voor kindermoordenaar'
quote:opkomen voor vrede.
quote:"Mijn vriendinnen vonden het ingewikkeld. Ze stonden wel op het Malieveld te protesteren, en konden dat niet rijmen met mijn Joodse achtergrond.
quote:Op zijn deur, waar voorheen een regenboogvlaggetje en een davidster hing, werden pro-Palestijnse stickers geplakt
Hoe is er hier precies opgekomen voor de vrede?quote:"Ik word niet meer uitgenodigd voor workshops en conferenties waar ik voorheen wel voor werd uitgenodigd.
Dat is hoe antisemieten het lastigvallen van Joden rechtvaardigen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoe is er hier precies opgekomen voor de vrede?
Onschuldige burgers in Israel tellen niet volgens die idioten.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zoals die types die gebak uitgedeeld hebben tijdens de 'viering' van het uitmoorden van burgers?
Ik denk dat dit wel de meest vriendelijke uitleg is. Het alternatief is minder leuk.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:26 schreef deedeetee het volgende:
Te triest voor woorden ik begin me te schamen voor mijn landgenoten![]()
Volgens mij is Gaza en zielige Palestijnen gewoon een hype geworden die mensen hun gezonde verstand doet verliezen.
Bestaan er onschuldige burgers in Gaza?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Onschuldige burgers in Israel tellen niet volgens die idioten.
Ja, die bestaan overal. Wat heet, dat zijn de meesten.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Bestaan er onschuldige burgers in Gaza?
Ja tuurlijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Bestaan er onschuldige burgers in Gaza?
Ja gek he, dat er nooit zoveel ophef is over het bestaan van koloniale projecten als Jordanië of Hezbollahstan/Libanon?quote:
Ah ja, pro-vrede zijn is compleet idiootquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:13 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik reageer anders nooit op de nergens op slaande onzin die jij hier gewoonlijk spuit maar nu wil ik toch wel ff het volgende kwijt : jij bent een volbloed idioot met een totaal gebrek aan gezonde verstandelijke vermogens.
Nee, maar dat is een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zoals die types die gebak uitgedeeld hebben tijdens de 'viering' van het uitmoorden van burgers?
Uhu, laten we er een paar uitpakken die wat anders aantonenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoe is er hier precies opgekomen voor de vrede?
Het is een massa psychose a la corona toen mensen een schoonmaakfles pakten in de supermarkt om het winkelwagentje schoon te maken, daarbij niet beseffende dat iedereen ook die schoonmaakfles pakt.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:26 schreef deedeetee het volgende:
Volgens mij is Gaza en zielige Palestijnen gewoon een hype geworden die mensen hun gezonde verstand doet verliezen.
Feitelijk is het een genocide.quote:
Ik heb nog nooit antisemitisch bagger gepost. Ik heb al 1000x gevraagd om aan te tonen waar ik antisemitisch brabbel.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent echt helemaal van het padje, hè? Je kunt niet begrijpend lezen en verdraait alles om maar jouw antisemitische bagger te kunnen blijven uitbraken.
Blijf alsjeblieft uit dit topic weg, als je alleen maar dit soort bagger kunt posten en kruip weer terug onder jouw steen.
Nee hoor.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:58 schreef bianconeri het volgende:
Je verdedigt in alles Israel.... Dat zegt toch genoeg?
Klopt. Dat het een hype is moge duidelijk zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:26 schreef deedeetee het volgende:
quote:
Stel je eens voor, dat iedereen die ooit zulke woorden in zijn mond heeft genomen gelijk de Mossad op zijn dak zou krijgenquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:33 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit het antisemitisme is dat de PVVD en Netanyanu willen afkeuren.
Ik heb uit sommige berichten de indruk dat de Mossad helemaal niet zo achter de koers staat die men ingegaan is en er geen chocola meer van kan maken door de massa's aan weerstand tegen het beleid extern en intern. Er is ook nog een oppositie in Israël, en Netanyahu vaart veelal tegen de wind van een balans in. De regering is zelf op verschillende stoelen gaan zitten.quote:Op maandag 13 oktober 2025 00:17 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Stel je eens voor, dat iedereen die ooit zulke woorden in zijn mond heeft genomen gelijk de Mossad op zijn dak zou krijgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |