abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218138997
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 13:50 schreef alpeko het volgende:
Is dit niet gewoon te zwaar voor Matje?
Dat ligt eraan of de klassementsrenners en vooral Pogacar vol tegen de steilste klim op knallen. Dan wordt het kritisch maar daarna is het op zijn lijf geschreven.
pi_218138999
Jasper ziet er uit als een gele kanarie.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_218139001
Oh god Matje gaat voor Philipsen werken
pi_218139004
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 13:53 schreef Felagund het volgende:
Jasper ziet er uit als een gele kanarie.
Nick Marsman?
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_218139006
Bij Alpecin hebben ze de route niet verkend?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_218139007
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 13:53 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Dat ligt eraan of de klassementsrenners en vooral Pogacar vol tegen de steilste klim op knallen. Dan wordt het kritisch maar daarna is het op zijn lijf geschreven.
Pogi laat meestal geen enkele kans onbenut
pi_218139008
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 13:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Oh god Matje gaat voor Philipsen werken
Alles om maar enige druk te vermijden.
pi_218139009
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 13:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Oh god Matje gaat voor Philipsen werken
Haha, toch niet vandaag
  zondag 6 juli 2025 @ 13:54:27 #210
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_218139010
Bekijk deze YouTube-video

Deze vibes bij die val :')
  Redactie Sport zondag 6 juli 2025 @ 13:54:51 #211
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218139014
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 13:52 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Alleen als de grote namen er echt vroeg aan beginnen, anders ga je het niet veel idealer krijgen, denk ik
Zelfs dan zijn het toch maar 2 heel explosieve pukkeltjes? Het is dat Pogacar explosiviteit op zijn rug heeft geschreven.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218139015
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 13:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Oh god Matje gaat voor Philipsen werken
Wat een grap. Philipsen kan niks zonder mathieu
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zondag 6 juli 2025 @ 13:55:25 #214
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_218139018
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 13:53 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Dat ligt eraan of de klassementsrenners en vooral Pogacar vol tegen de steilste klim op knallen. Dan wordt het kritisch maar daarna is het op zijn lijf geschreven.
Denk meer de vraag of ze vol door knallen na dat steile klimmetje. Ik denk het eigenlijk niet.
  zondag 6 juli 2025 @ 13:55:47 #215
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_218139019
Jaaa de NOS mag live naar de koers.
pi_218139020
Karsten op WILDEBURG!?

Mijn waardering voor deze man is wederom gestegen.
pi_218139021
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2025 13:49 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Wie staat er te licht en gaat ziek worden?
pi_218139023
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 13:56 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Karsten op WILDEBURG!?

Mijn waardering voor deze man is wederom gestegen.
Zo'n vieze groomende bejaarde bij de toiletten
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_218139025
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 13:56 schreef wimderon het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Sudden Sobibor
Jack does it in real time...
  zondag 6 juli 2025 @ 13:58:28 #220
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_218139028
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 13:56 schreef wimderon het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
In topvorm was dit een finale voor hem :@
pi_218139031
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 13:56 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Karsten op WILDEBURG!?

Mijn waardering voor deze man is wederom gestegen.
Is dat de reden dat hij geen commentaar geeft?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_218139038
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 13:56 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Karsten op WILDEBURG!?

Mijn waardering voor deze man is wederom gestegen.
Dat is toch pas volgende week? Deze week dacht ik het slappe "bandjes"-aftreksel Wilde Weide.
  zondag 6 juli 2025 @ 13:59:33 #223
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_218139045
quote:
9s.gif Op zondag 6 juli 2025 13:58 schreef DeeBee het volgende:

[..]
Sudden Sobibor
Luke Humphries is wel echt ver gegaan met afvallen.
pi_218139052
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 13:57 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Zo'n vieze groomende bejaarde bij de toiletten
Aan leeftijdsdiscriminatie doen we niet op Wildeburg.

Kan er zelf niet bij zijn. De user die een selfie met Karsten maakt, kan op een virtueel biertje rekenen.

@Bugno3 klopt maar ze hadden het over festivals omdat er een of ander EDM feestje in dat dorp gaande is; derhalve benoemde Karsten dat hij met zijn zus naar Wildeburg gaat.
pi_218139058
Daar kan je een hoop vlees uit halen.
pi_218139067
Fact about Merlier Tim (Soudal Quick-Step):
His mother has a cafe in Wortegem-Petegem

Bedankt Steef.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  zondag 6 juli 2025 @ 14:01:29 #227
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_218139069
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 14:00 schreef WAvanBuren het volgende:
Daar kan je een hoop vlees uit halen.
Stier sleepte z'n zak bijna over de grond mee.
  zondag 6 juli 2025 @ 14:02:04 #228
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_218139075
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 14:01 schreef Felagund het volgende:
Fact about Merlier Tim (Soudal Quick-Step):
His mother has a cafe in Wortegem-Petegem

Bedankt Steef.
Een fietsvakantie langs al zulke hoogtepunten zou wel cult zijn :@
pi_218139077
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 13:56 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Karsten op WILDEBURG!?

Mijn waardering voor deze man is wederom gestegen.
Ik ken van de line-up alleen Merol
pi_218139082
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 14:00 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]
Aan leeftijdsdiscriminatie doen we niet op Wildeburg.

Kan er zelf niet bij zijn. De user die een selfie met Karsten maakt, kan op een virtueel biertje rekenen.
Geen enkele Fok!er verlaat zn zolderkamertje of durft zn gezicht hier te laten zien. Maar wel echt totale kutmuziek op Wildeburg al gaan Charlot, Jungle By Night en Merol nog wel
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zondag 6 juli 2025 @ 14:03:58 #231
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_218139097
Ik vind er niks aan. Ik schakel om 4 uur wel weer in.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 6 juli 2025 @ 14:05:56 #232
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_218139115
Ik zie visioenen waar Wout volle bak gaat op die 2 steile klimmetjes voor Vingo.
pi_218139116
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 14:02 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Geen enkele Fok!er verlaat zn zolderkamertje of durft zn gezicht hier te laten zien. Maar wel echt totale kutmuziek op Wildeburg al gaan Charlot, Jungle By Night en Merol nog wel
O Jungle By Night ken ik ook nog
pi_218139126
Wellens is zijn tanden aan het zoeken?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Redactie Sport zondag 6 juli 2025 @ 14:06:38 #235
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218139130
Wellens staat erbij alsof ie een nachtje net te veel Chouffes weggetikt heeft.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218139134
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2025 14:02 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Een fietsvakantie langs al zulke hoogtepunten zou wel cult zijn :@
Ik moet mijn fietstocht van Oude man naar Dode man weer eens doen
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_218139135
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2025 14:02 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Een fietsvakantie langs al zulke hoogtepunten zou wel cult zijn :@
Er zijn denk ik mooiere regio's om een fietsvakantie te doen dan rondom Wortegem-Petegem.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  zondag 6 juli 2025 @ 14:08:05 #238
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_218139148
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 14:02 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Geen enkele Fok!er verlaat zn zolderkamertje of durft zn gezicht hier te laten zien. Maar wel echt totale kutmuziek op Wildeburg al gaan Charlot, Jungle By Night en Merol nog wel
Ik ken ook echt alleen maar Merol. Wat voor ellende is dit allemaal?
pi_218139156
Gevalletje bedorven kip voor Wellens?
pi_218139161
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 14:07 schreef Felagund het volgende:

[..]
Er zijn denk ik mooiere regio's om een fietsvakantie te doen dan rondom Wortegem-Petegem.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zondag 6 juli 2025 @ 14:09:39 #242
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_218139174
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 14:07 schreef Felagund het volgende:

[..]
Er zijn denk ik mooiere regio's om een fietsvakantie te doen dan rondom Wortegem-Petegem.
Meen je dat? Juist echt perfect daar rond Oudenaarde :@ Beter dan in de polder.
pi_218139184
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2025 14:09 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Meen je dat? Juist echt perfect daar rond Oudenaarde :@ Beter dan in de polder.
Ah, dat dan weer wel. Ik ga meestal richting de Alpen.

Misschien moet ik er toch een keer heen gaan, zo ver is het niet.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator zondag 6 juli 2025 @ 14:12:16 #244
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_218139196
vorig jaar nog in Boulogne-Sur-Mer geweest

komt erg dichtbij zo
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zondag 6 juli 2025 @ 14:13:07 #245
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_218139205
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 14:10 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ah, dat dan weer wel. Ik ga meestal richting de Alpen.

Misschien moet ik er toch een keer heen gaan, zo ver is het niet.
Ook te combineren met een bezoekje aan wat bekende kasseienstroken en de wielerbaan van Roubaix. Al doe je maar een strook. Je moet dat een keer doen. En nee, het is niet leuk.
pi_218139224
Sep gaat het fietsen heruitvinden.
pi_218139237
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 14:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
vorig jaar nog in Boulogne-Sur-Mer geweest

komt erg dichtbij zo
De Ribery's nog tegengekomen?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Moderator zondag 6 juli 2025 @ 14:17:28 #248
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_218139245
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 14:15 schreef The_Undertone het volgende:
Sep gaat het fietsen heruitvinden.
Ik vind sepp heel aangenaam om naar te luisteren meer geleerd van Sepp in die 2 etappes dan van Jose in alle andere wedstrijden. Jose mag op pensioen gaan
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_218139250
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2025 14:08 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Ik ken ook echt alleen maar Merol. Wat voor ellende is dit allemaal?
Hmm, slechts een gedachte, je bent geen techno liefhebber? :)
pi_218139254
Ze hebben daar hetzelfde weer als hier. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')