NOS mag pas uitzenden een uur na de start. En die was uitgesteld vanwege de regen.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Waarom krijg ik 20 minuten meisjesvoetbal als volgens de gids ik vanaf 13.15 de tweede etappe kan kijken?
Omdat de etappe een kwartier later begon en ze mogen pas een uur nadat de etappe is begonnen uitzenden.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Waarom krijg ik 20 minuten meisjesvoetbal als volgens de gids ik vanaf 13.15 de tweede etappe kan kijken?
Al besprokenquote:Op zondag 6 juli 2025 13:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat de etappe een kwartier later begon en ze mogen pas een uur nadat de etappe is begonnen uitzenden.
Lipo, Roglic en Evenepoel lijken me de grootste kandidaten. Mas daarentegen oogt opmerkelijk scherp.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:45 schreef Faraday01 het volgende:
Met dit weer kunnen er wel eens mannen flink door gaan zakken in de finale
Heb wel het idee dat dat vooral speelt in combinatie met de kou, dat lijkt nu wel mee te vallenquote:Op zondag 6 juli 2025 13:45 schreef Faraday01 het volgende:
Met dit weer kunnen er wel eens mannen flink door gaan zakken in de finale
Dat geluk voor Mas kan niet blijven duren. Roglic gaat zeker vallenquote:Op zondag 6 juli 2025 13:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lipo, Roglic en Evenepoel lijken me de grootste kandidaten. Mas daarentegen oogt opmerkelijk scherp.
Wie staat er te licht en gaat ziek worden?quote:Op zondag 6 juli 2025 13:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat dat vooral speelt in combinatie met de kou, dat lijkt nu wel mee te vallen
(Al zullen renners het alsnog voelen ja)
Mas reed behoor attent. Dit was geen toeval.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat geluk voor Mas kan niet blijven duren. Roglic gaat zeker vallen
De gevoelstemperatuur valt mee inderdaad maar lekker is dit niet met een etappe van bijna 5 uur.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat dat vooral speelt in combinatie met de kou, dat lijkt nu wel mee te vallen
(Al zullen renners het alsnog voelen ja)
Nog genoeg valstrikken de eerste anderhalve week waar Mas geheid een keer in gaat trappen.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mas reed behoor attent. Dit was geen toeval.
Alleen als de grote namen er echt vroeg aan beginnen, anders ga je het niet veel idealer krijgen, denk ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |