Dat ligt eraan of de klassementsrenners en vooral Pogacar vol tegen de steilste klim op knallen. Dan wordt het kritisch maar daarna is het op zijn lijf geschreven.quote:
Pogi laat meestal geen enkele kans onbenutquote:Op zondag 6 juli 2025 13:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of de klassementsrenners en vooral Pogacar vol tegen de steilste klim op knallen. Dan wordt het kritisch maar daarna is het op zijn lijf geschreven.
Alles om maar enige druk te vermijden.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Oh god Matje gaat voor Philipsen werken
Haha, toch niet vandaagquote:Op zondag 6 juli 2025 13:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zelfs dan zijn het toch maar 2 heel explosieve pukkeltjes? Het is dat Pogacar explosiviteit op zijn rug heeft geschreven.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Alleen als de grote namen er echt vroeg aan beginnen, anders ga je het niet veel idealer krijgen, denk ik
Wat een grap. Philipsen kan niks zonder mathieuquote:Op zondag 6 juli 2025 13:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Denk meer de vraag of ze vol door knallen na dat steile klimmetje. Ik denk het eigenlijk niet.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of de klassementsrenners en vooral Pogacar vol tegen de steilste klim op knallen. Dan wordt het kritisch maar daarna is het op zijn lijf geschreven.
quote:Op zondag 6 juli 2025 13:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wie staat er te licht en gaat ziek worden?
Zo'n vieze groomende bejaarde bij de toilettenquote:Op zondag 6 juli 2025 13:56 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Karsten op WILDEBURG!?
Mijn waardering voor deze man is wederom gestegen.
Is dat de reden dat hij geen commentaar geeft?quote:Op zondag 6 juli 2025 13:56 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Karsten op WILDEBURG!?
Dat is toch pas volgende week? Deze week dacht ik het slappe "bandjes"-aftreksel Wilde Weide.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:56 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Karsten op WILDEBURG!?
Aan leeftijdsdiscriminatie doen we niet op Wildeburg.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zo'n vieze groomende bejaarde bij de toiletten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |