Een fietsvakantie langs al zulke hoogtepunten zou wel cult zijnquote:Op zondag 6 juli 2025 14:01 schreef Felagund het volgende:
Fact about Merlier Tim (Soudal Quick-Step):
His mother has a cafe in Wortegem-Petegem
Bedankt Steef.
Ik ken van de line-up alleen Merolquote:Op zondag 6 juli 2025 13:56 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Karsten op WILDEBURG!?
Mijn waardering voor deze man is wederom gestegen.
Geen enkele Fok!er verlaat zn zolderkamertje of durft zn gezicht hier te laten zien. Maar wel echt totale kutmuziek op Wildeburg al gaan Charlot, Jungle By Night en Merol nog welquote:Op zondag 6 juli 2025 14:00 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Aan leeftijdsdiscriminatie doen we niet op Wildeburg.
Kan er zelf niet bij zijn. De user die een selfie met Karsten maakt, kan op een virtueel biertje rekenen.
O Jungle By Night ken ik ook nogquote:Op zondag 6 juli 2025 14:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geen enkele Fok!er verlaat zn zolderkamertje of durft zn gezicht hier te laten zien. Maar wel echt totale kutmuziek op Wildeburg al gaan Charlot, Jungle By Night en Merol nog wel
Ik moet mijn fietstocht van Oude man naar Dode man weer eens doenquote:Op zondag 6 juli 2025 14:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een fietsvakantie langs al zulke hoogtepunten zou wel cult zijn
Er zijn denk ik mooiere regio's om een fietsvakantie te doen dan rondom Wortegem-Petegem.quote:Op zondag 6 juli 2025 14:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een fietsvakantie langs al zulke hoogtepunten zou wel cult zijn
Ik ken ook echt alleen maar Merol. Wat voor ellende is dit allemaal?quote:Op zondag 6 juli 2025 14:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geen enkele Fok!er verlaat zn zolderkamertje of durft zn gezicht hier te laten zien. Maar wel echt totale kutmuziek op Wildeburg al gaan Charlot, Jungle By Night en Merol nog wel
quote:Op zondag 6 juli 2025 14:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er zijn denk ik mooiere regio's om een fietsvakantie te doen dan rondom Wortegem-Petegem.
Meen je dat? Juist echt perfect daar rond Oudenaardequote:Op zondag 6 juli 2025 14:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er zijn denk ik mooiere regio's om een fietsvakantie te doen dan rondom Wortegem-Petegem.
Ah, dat dan weer wel. Ik ga meestal richting de Alpen.quote:Op zondag 6 juli 2025 14:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Meen je dat? Juist echt perfect daar rond OudenaardeBeter dan in de polder.
Ook te combineren met een bezoekje aan wat bekende kasseienstroken en de wielerbaan van Roubaix. Al doe je maar een strook. Je moet dat een keer doen. En nee, het is niet leuk.quote:Op zondag 6 juli 2025 14:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, dat dan weer wel. Ik ga meestal richting de Alpen.
Misschien moet ik er toch een keer heen gaan, zo ver is het niet.
De Ribery's nog tegengekomen?quote:Op zondag 6 juli 2025 14:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
vorig jaar nog in Boulogne-Sur-Mer geweest
komt erg dichtbij zo
Ik vind sepp heel aangenaam om naar te luisteren meer geleerd van Sepp in die 2 etappes dan van Jose in alle andere wedstrijden. Jose mag op pensioen gaanquote:
Hmm, slechts een gedachte, je bent geen techno liefhebber?quote:Op zondag 6 juli 2025 14:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ken ook echt alleen maar Merol. Wat voor ellende is dit allemaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |