De NOS is nu live.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:04 schreef DecoAoreste het volgende:
Nog geen uitzending op een fatsoenlijke zender trouwens?
Al besproken.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Renners die na het veroveren van een leiderstrui zich direct van top tot teen, fiets incluis, in de kleuren van betreffende leiderstrui hullen zouden verplicht een shotje cyanide moeten nemen.
Die wachten tot de NOS live isquote:Op zondag 6 juli 2025 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom durven er niet wat meer relevante renners in de kopgroep te gaan zitten?
Drie jaar geleden had ie nog een wonderjaar.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:18 schreef noodgang het volgende:
Voor mijn gevoel is Barguil ook al een jaar of vijf gestopt, maar staat ie nog per ongeluk op de startlijst
Denk dat die renners wel weten dat vandaag altijd gereden gaat worden voor de rit. Dan beter sparen voor bijvoorbeeld dinsdagquote:Op zondag 6 juli 2025 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even zes dozen uitgepakt, nu even lunchen met de Tour op de achtergrond. Ik had nog niet gegeten, want ze hadden vannacht tot 2 uur in de nacht een karaokefeestje vlak hiernaast dus ik was wat laat wakker
#liefdagboek
Misschien voor Barré? Werd gisteren wel heel vroeg gelost maar kan bewust zijn.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:22 schreef Slobeend het volgende:
Wanty op kop voor Bini lijkt me wel erg optimistisch? Die gaat er niet bij zijn als het echt ontploft.
Dat is het verschil tussen een renner die in de laatste 30 kilometer op zichzelf aangewezen is geweest en alles zelf heeft moeten oplossen tegenover een renner die pas in de laatste 200 meter voor het eerst een inspanning moest doen.quote:Op zondag 6 juli 2025 11:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij begint in het wiel en wordt op vijf lengtes gesprint, in vond het pijnlijk.
Op kop rijden lijkt mij volstrekt overbodig. Als je denkt dat hij vandaag iets kan doen (met dit weer lijkt me dat niet) kun je beter je mannetjes sparen om ervoor te zorgen dat er nu wél iemand in de finale bij hem zit.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:22 schreef Slobeend het volgende:
Wanty op kop voor Bini lijkt me wel erg optimistisch? Die gaat er niet bij zijn als het echt ontploft.
True, mijn gevoel voor tijd mag ook van de startlijstquote:Op zondag 6 juli 2025 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Drie jaar geleden had ie nog een wonderjaar.
HAHAHAHAquote:Op zondag 6 juli 2025 13:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op kop rijden lijkt mij volstrekt overbodig. Als je denkt dat hij vandaag iets kan doen (met dit weer lijkt me dat niet) kun je beter je mannetjes sparen om ervoor te zorgen dat er nu wél iemand in de finale bij hem zit.
Ik vind het al een redelijk sterke groep, maar veel meer dan dit mag er toch niet weg.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even zes dozen uitgepakt, nu even lunchen met de Tour op de achtergrond. Ik had nog niet gegeten, want ze hadden vannacht tot 2 uur in de nacht een karaokefeestje vlak hiernaast dus ik was wat laat wakker
#liefdagboek
Wel wat ERKENDE HARDRIJDERSquote:Op zondag 6 juli 2025 13:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind het al een redelijk sterke groep, maar veel meer dan dit mag er toch niet weg.
Gisteren ook al. Ultiem bedrog, hier betalen we niet voor.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:29 schreef Slobeend het volgende:
Wtf, ik krijg ineens advertenties op HBO Max.
Opnieuw starten schijnt te helpenquote:Op zondag 6 juli 2025 13:29 schreef Slobeend het volgende:
Wtf, ik krijg ineens advertenties op HBO Max.
straftrainingquote:Op zondag 6 juli 2025 13:22 schreef Slobeend het volgende:
16.30quote:Op zondag 6 juli 2025 13:31 schreef PippenScottie het volgende:
Vanaf hoe laat verwachten we vuurwerk in deze etappe?
Er is zometeen als ze Arras uit fietsen een klein kansje op waaiers. Anders zal het idd eind van de middag worden.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:31 schreef PippenScottie het volgende:
Vanaf hoe laat verwachten we vuurwerk in deze etappe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |