ik zat aan ouwe rotten als Trentin te denken maar dan zal je net zien dat die 1 jaartje overgeslagen heeft.quote:Op zondag 6 juli 2025 12:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk toch dar het lijstje niet heel groot is
Mensen die de voorbeschouwing niet lezenquote:Op zondag 6 juli 2025 13:04 schreef DecoAoreste het volgende:
Nog geen uitzending op een fatsoenlijke zender trouwens?
In 2022 zat het ook op dag 5, hadden ze best kunnen doen. Was ook wel een leuke rit toen met Pogacar die aanviel en tijd pakte (maar uiteindelijk de tour verloor).quote:Op zondag 6 juli 2025 12:41 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
teveel risico, ze willen niet dat een favoriet in de 2de etappe op zo'n kei op zijn bek flikkert en vervolgens niet meer verder kan
Thomas wellicht?quote:Op zondag 6 juli 2025 13:09 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ik zat aan ouwe rotten als Trentin te denken maar dan zal je net zien dat die 1 jaartje overgeslagen heeft.
Alaphilippe overigens wel nu met 10de op rij bezig volgens mij
Oeps.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Mensen die de voorbeschouwing niet lezen
Uit de OPquote:Op zondag 6 juli 2025 13:04 schreef DecoAoreste het volgende:
quote:De tweede rit van de Tour van 2025 gaat om 12:15 van start, dat is tegenwoordig vroeg. Vroeger gingen we nog wel eens 's ochtends van start, dat is tegenwoordig een zeldzaamheid. Nu net na de middag, en dat tijdens de langste etappe van deze Tour. Niet de hele dag live bij de NOS, een schande. Zij zijn er om 13:15 pas bij, een uur te laat. Eurosport 1 is er wel meteen om 12:00 bij, ook HBO MAX zal tegen die tijd al live zijn. De Belg is er pas om 13:30 bij, na het onvermijdelijke nieuws. Geen Canvas, daar zenden ze Rock Werchter uit. Dus ja, wie alles live wil zien moet verplicht naar Jan en Bobbie luisteren, ik kan er ook niets anders van maken.
Nee, die reed vorig jaar niet. Trentin reed de Tour ook maar 1x in de afgelopen 4 jaar.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:09 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ik zat aan ouwe rotten als Trentin te denken maar dan zal je net zien dat die 1 jaartje overgeslagen heeft.
Alaphilippe overigens wel nu met 10de op rij bezig volgens mij
Mijn hemel, die twee kunnen ook niet tellen hè. 11e Tour op rij is vanaf 2015, niet 2014.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, die reed vorig jaar niet. Trentin reed de Tour ook maar 1x in de afgelopen 4 jaar.
Barguil dan blijkbaar de enige (zoals Wim net zei), al had ik bij hem dan weer verwacht dat hij er eentje had gemist
De NOS is nu live.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:04 schreef DecoAoreste het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |