Gisteren ook al. Ultiem bedrog, hier betalen we niet voor.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:29 schreef Slobeend het volgende:
Wtf, ik krijg ineens advertenties op HBO Max.
Opnieuw starten schijnt te helpenquote:Op zondag 6 juli 2025 13:29 schreef Slobeend het volgende:
Wtf, ik krijg ineens advertenties op HBO Max.
straftrainingquote:Op zondag 6 juli 2025 13:22 schreef Slobeend het volgende:
Wanty op kop voor Bini lijkt me wel erg optimistisch? Die gaat er niet bij zijn als het echt ontploft.
16.30quote:Op zondag 6 juli 2025 13:31 schreef PippenScottie het volgende:
Vanaf hoe laat verwachten we vuurwerk in deze etappe?
Er is zometeen als ze Arras uit fietsen een klein kansje op waaiers. Anders zal het idd eind van de middag worden.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:31 schreef PippenScottie het volgende:
Vanaf hoe laat verwachten we vuurwerk in deze etappe?
bij de belg beflikkeren ze je ook, die zijn altijd een paar minuten te laat. ik durf daar nooit op te klikken bij aanvang, bang dat ik FC de kampioenen in beeld krijgquote:
Dit pleit alleen maar meer voor Karstenquote:Op zondag 6 juli 2025 13:36 schreef GrumpyOldMan het volgende:
Jeroen kent niets van festivals, weten we dat ook weer. En Karsten wordt niet heel enthousiast van Martin Garrix. Wat een leegte.
Ook niet van Deftones blijkbaar. Geen kenner :/quote:Op zondag 6 juli 2025 13:36 schreef GrumpyOldMan het volgende:
Jeroen kent niets van festivals, weten we dat ook weer. En Karsten wordt niet heel enthousiast van Martin Garrix. Wat een leegte.
Martin Garrix is ook een beetje middelmatige allemansvriend-EDM natuurlijk.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:36 schreef GrumpyOldMan het volgende:
Als je ze wel eens hoort tijdens de Giro (waar het 80% niet over de koers gaat), is dat toch niet echt een verrassing?quote:Op zondag 6 juli 2025 13:36 schreef GrumpyOldMan het volgende:
Ik kreeg net een herhaling van een bal op de lat bij het meisjesvoetbal van gisteren. Als DAT al belangrijker is dan een LIVE Touretappe kunnen we te tent wel sluiten godverdomme.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:35 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
bij de belg beflikkeren ze je ook, die zijn altijd een paar minuten te laat. ik durf daar nooit op te klikken bij aanvang, bang dat ik FC de kampioenen in beeld krijg
Memorabel gesprek over aambeien gehoord afgelopen meiquote:Op zondag 6 juli 2025 13:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als je ze wel eens hoort tijdens de Giro (waar het 80% niet over de koers gaat), is dat toch niet echt een verrassing?
Eens. Ik ben uit pure ellende ook maar weer terug gegaan naar Euroaids.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kreeg net een herhaling van een bal op de lat bij het meisjesvoetbal van gisteren. Als DAT al belangrijker is dan een LIVE Toueretappe kunnen we te tent wel sluiten.
FC De Kampioenenquote:Op zondag 6 juli 2025 13:35 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
bij de belg beflikkeren ze je ook, die zijn altijd een paar minuten te laat. ik durf daar nooit op te klikken bij aanvang, bang dat ik FC de kampioenen in beeld krijg
Nee, geen verrassing, en naast die achterlijke kastelentoeter bij de NOS nog wel te doen. Maar het gaat dan ook echt-helemaal-nergens over. Ik mis smeuīgheid.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als je ze wel eens hoort tijdens de Giro (waar het 80% niet over de koers gaat), is dat toch niet echt een verrassing?
Ik moet nog stofzuigen. Kan ook prima nu.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Eens. Ik ben uit pure ellende ook maar weer terug gegaan naar Euroaids.
Dat komt soms op onverwachte momenten. Het kabbelt voort en ineens krijg je de meest wonderlijke gesprekken.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:41 schreef GrumpyOldMan het volgende:
[..]
Nee, geen verrassing, en naast die achterlijke kastelentoeter bij de NOS nog wel te doen. Maar het gaat dan ook echt-helemaal-nergens over. Ik mis smeuīgheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |