SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Hahaha ja. Liggen woelen.quote:Op zondag 6 juli 2025 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wees maar blij anders had je hier niet meer kunnen posten
Ik ben smorgens altijd gekreukt.Werewolf![]()
Ff strijken danquote:Op zondag 6 juli 2025 07:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hahaha ja. Liggen woelen.
Ik ben smorgens altijd gekreukt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ff gladstrijken dan maar 🤣quote:Op zondag 6 juli 2025 07:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hahaha ja. Liggen woelen.
Ik ben smorgens altijd gekreukt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Oeh, top 20
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Morguh DJMO
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ff verder slapen
Sweet dreams
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
droombolk
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Het 37e woord (van de 68 stuks) wat ik vond was eindelijk het pangram, wat me meteen status briljant opleverde. Nog 31 woorden te gaan en nog 64 punten tot status geniequote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Wat briljant va jou!
Leuk tijdverdrijfIk heb er één en ik ben er trots op
de dame is laat vandaag, of dames eigenijkTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ze doen het beter dan jij 😳quote:Op zondag 6 juli 2025 07:21 schreef _UserName_ het volgende:
de dame is laat vandaag, of dames eigenijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vrouwlief sliep ook later, de kleine slaapt zo 12 uur in een stuk doorTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Paracetamol bolkIk heb er één en ik ben er trots op
Oeh. Lekker.quote:Op zondag 6 juli 2025 07:24 schreef _UserName_ het volgende:
Vrouwlief sliep ook later, de kleine slaapt zo 12 uur in een stuk door
Slapen.
How can I make this topic about me?![]()
heb zelf netjes 7 uur gepakt dus prima
Lekker tochquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-07-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. KillemWieft / 430 / +92 / +0 / 190 / 327
2. Vino_Tinto / 395 / +123 / +1 / 2432 / 2589
3. FreshFruit / 243 / +8 / +0 / 640 / 792
4. loveislikeakiss / 198 / +19 / +1 / 1084 / 1204
5. RedShoe / 132 / +18 / +58 / 1253 / 1330
6. DJMO / 119 / +5 / +6 / 265 / 327
7. Dr.Mikey / 104 / +18 / +15 / 89 / 130
8. mario390 / 93 / +0 / +39 / 241 / 281
9. MizzezAmy / 89 / +0 / +0 / 428 / 497
10. gebrokenglas / 88 / +34 / +3 / 485 / 554
11. HappyCharly / 80 / +8 / +45 / 70 / 98
12. kree / 66 / +63 / +0 / 298 / 367
13. KoningWouter / 61 / +8 / +0 / 421 / 449
14. marretak / 59 / +0 / +0 / 37 / 70
15. Fogel / 58 / +5 / +13 / 323 / 381
16. hemarookworst / 54 / +6 / +0 / 291 / 341
17. Lovely / 51 / +4 / +0 / 673 / 717
18. sp3c / 51 / +0 / +0 / 140 / 150
19. _UserName_ / 47 / +11 / +20 / 126 / 157
20. Soury / 44 / +19 / +22 / 25 / 36SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dank moniIk heb er één en ik ben er trots op
Ik ben een ei kaas brood ding aan het maken in de pan...quote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geen koekjes in huisquote:Op zondag 6 juli 2025 07:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien koekjes, als vervanger van het ontbijt?
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Geweon wit brood, witte bolletjes en ham plus kaas. En eierenIk heb er één en ik ben er trots op
Boter kaas en Eierenquote:Op zondag 6 juli 2025 07:44 schreef DJMO het volgende:
Geweon wit brood, witte bolletjes en ham plus kaas. En eieren
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
yolo.quote:Op zondag 6 juli 2025 07:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja dat ga ik gewoon doen nu
Kwart voor 8 een vlamtosti
ik ga ook maar eens uit bed.How can I make this topic about me?![]()
Balkon staat open en de katten snappen er niets vanquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De puzzelredactie van het Parool is wel ongelooflijk politiek correct anders
Woorden zoals moorkop of roetmop zijn niet opgenomen in de lijst met goede antwoorden. Nou kan ik die laatste nog enigzins begrijpen, maar een moorkop is gewoon een lekker gebakje
enige die nog mogen zijn blanke vla en jodenkoekquote:Op zondag 6 juli 2025 07:50 schreef DJMO het volgende:
De puzzelredactie van het Parool is wel ongelooflijk politiek correct anders
Woorden zoals moorkop of roetmop zijn niet opgenomen in de lijst met goede antwoorden. Nou kan ik die laatste nog enigzins begrijpen, maar een moorkop is gewoon een lekker gebakjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die laatste mag ook niet meer!quote:Op zondag 6 juli 2025 07:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
enige die nog mogen zijn blanke vla en jodenkoek
Ook jodenkoeken krijgen een nieuwe naam: 'We hoefden er maar twee letters af te snoepen’ | Koken & Eten | AD.nl https://share.google/RcQD1W1MNQGbXlFJXIk heb er één en ik ben er trots op
![]()
Maar nog voor 8 uur geniaal
Mijn sportschool heeft (helaas) geen stairmaster. Maar ik kan natuurlijk ook thuis 20x de trap op en afrennen.
Ja, het is loeizwaar. Dat loopapparaat met die stangen is ook erg. ik ben de naam even kwijtHow can I make this topic about me?![]()
ben net bijgekomen van verkouden zijn, denk niet dat het vandaag een goed idee isquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Neem een willekeurig winkelcentrum of treinstation met roltrappen en pak de roltrap tegen de richting in.quote:Op zondag 6 juli 2025 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Mijn sportschool heeft (helaas) geen stairmaster. Maar ik kan natuurlijk ook thuis 20x de trap op en afrennen.Ik heb er één en ik ben er trots op
er was laatst wel een vrouw in engeland die dat heel koppig deedquote:Op zondag 6 juli 2025 07:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Neem een willekeurig winkelcentrum of treinstation met roltrappen en pak de roltrap tegen de richting in.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Owwwwwquote:Op zondag 6 juli 2025 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
De Crosstrainer. Ook zo'n verschrikkelijk ding
Dat doe ik ookquote:Op zondag 6 juli 2025 08:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
crosstrainer kun je makkelijker op licht doen
De dekemarkt een dorp verder hier heeft zo'n platte rolband. Is wel lollig als je daarop tegen de richting in loopt, je stappenteller registeert de stappen namelijk welquote:Op zondag 6 juli 2025 07:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er was laatst wel een vrouw in engeland die dat heel koppig deed
bewegen is bewegen zegt de stappentellerquote:Op zondag 6 juli 2025 08:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
De dekemarkt een dorp verder hier heeft zo'n platte rolband. Is wel lollig als je daarop tegen de richting in loopt, je stappenteller registeert de stappen namelijk wel
de vijand van een stappenteller is wandelen met een buggyHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Op de loopband registreert de stappenteller het ook niet goed. Maar dan vul ik naderhand de tijd in en het aantal gelopen kilometers. Dan berekent hij de verbruikte calorieën.quote:Op zondag 6 juli 2025 08:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
bewegen is bewegen zegt de stappenteller
de vijand van een stappenteller is wandelen met een buggyHow can I make this topic about me?![]()
kcal heeft weinig te maken met afstand maar meer met je hartslag in een periodequote:Op zondag 6 juli 2025 08:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op de loopband registreert de stappenteller het ook niet goed. Maar dan vul ik naderhand de tijd in en het aantal gelopen kilometers. Dan berekent hij de verbruikte calorieën.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Klopt maar dan heb ik tenminste wat.quote:Op zondag 6 juli 2025 08:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kcal heeft weinig te maken met afstand maar meer met je hartslag in een periode
O, hartslag registreert de smartwatch natuurlijk wel.How can I make this topic about me?![]()
en de meeste smartwachtes overschatten eht aantal verbrandde kcal echt hardHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mijn huawei watch gt nog wat is iig vrij accuraat qua hartslag en saturatie. De laatste maanden vrij veel metingen gehad bij de paaz, huisarts en in het ziekenhuis, en elke keer klopte het precies met m'n horloge.quote:Op zondag 6 juli 2025 08:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
en de meeste smartwachtes overschatten eht aantal verbrandde kcal echt hardIk heb er één en ik ben er trots op
Hij beweert dat ik al 837 calorieën heb verbruikt vandaag.quote:Op zondag 6 juli 2025 08:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
en de meeste smartwachtes overschatten eht aantal verbrandde kcal echt hardHow can I make this topic about me?![]()
Dan zou ik zo maar even een grote patat waterfiets gaan bestellen.quote:Op zondag 6 juli 2025 08:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij beweert dat ik al 837 calorieën heb verbruikt vandaag.![]()
slapen is ook hard werkenquote:Op zondag 6 juli 2025 08:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij beweert dat ik al 837 calorieën heb verbruikt vandaag.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Buggaboo.quote:Op zondag 6 juli 2025 08:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
bewegen is bewegen zegt de stappenteller
de vijand van een stappenteller is wandelen met een buggy🐙![]()
same maar daar gaat zometeen een berry boost mee helpenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja meer koffie gvdIk heb er één en ik ben er trots op
Ik ga maar eens douchen en wat doen. Ik verveel me de pleurisIk heb er één en ik ben er trots op
Even uit bed kruipenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De tering, wat ben ik moe zeg.Goeiemorgen!
Gisteren begeleider bij een schoolreisje geweest; we gingen naar een pretpark!
Super leuk, maar die hyperactieve koters wilden natuurlijk dat wij ook overal mee in gingen (wat vaak ook moest omdat ze nog te klein waren om er zonder begeleiding in te gaan). Heerlijk druk, maar het was erg vermoeiend.
Gisteravond ff 2 tabletjes ingenomen voor nachtrust. Zelden zo diep geslapen, maar ik had nog veel langer in bed willen liggen. Helaas wilde Mini-ToT naar beneden.(Die sliep gelukkig wel door tot 8.00 deze keer aangezien hij ook erg vermoeid was.)
![]()
Ik ben uit bedIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Als zelfs mini-ToT vermoeid is, dan vraag ik me af hoe jij überhaupt nu al wakker bent en kunt postenquote:Op zondag 6 juli 2025 08:38 schreef ToT het volgende:
Super leuk, maar die hyperactieve koters wilden natuurlijk dat wij ook overal mee in gingen (wat vaak ook moest omdat ze nog te klein waren om er zonder begeleiding in te gaan). Heerlijk druk, maar het was erg vermoeiend.
Gisteravond ff 2 tabletjes ingenomen voor nachtrust. Zelden zo diep geslapen, maar ik had nog veel langer in bed willen liggen. Helaas wilde Mini-ToT naar beneden.(Die sliep gelukkig wel door tot 8.00 deze keer aangezien hij ook erg vermoeid was.)
ToTGodquote:Op zondag 6 juli 2025 08:38 schreef ToT het volgende:
Ff poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Scherfquote:
Ja ach hij heeft me wel geactiveerd hoor.quote:Op zondag 6 juli 2025 08:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als zelfs mini-ToT vermoeid is, dan vraag ik me af hoe jij überhaupt nu al wakker bent en kunt posten
Deed alsof hij zijn lamp niet uit kon krijgen, of ik ff naar zolder kon komen om dat voor hem te doen.
Hij klom op bed en wees naar de lamp die hij niet uit kon krijgen.
"Gozerdje, je hebt die al zo vaak uit gedaan. Gewoon je handje iets verder naar voren doen en je bent bij de knop."
- "Oh ja!"![]()
quote:Op zondag 6 juli 2025 08:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach hij heeft me wel geactiveerd hoor.
Deed alsof hij zijn lamp niet uit kon krijgen, of ik ff naar zolder kon komen om dat voor hem te doen.
Hij klom op bed en wees naar de lamp die hij niet uit kon krijgen.
"Gozerdje, je hebt die al zo vaak uit gedaan. Gewoon je handje iets verder naar voren doen en je bent bij de knop."
- "Oh ja!"
Heerlijk zulke dingen.How can I make this topic about me?![]()
Echt he!quote:
Maar was gisteren sowieso ook leuk hoor.
1 koter was te bang om het spookhuis in te gaan, dus die mocht met mij mee. Ik lekker enthousiast op hem in zitten te praten voor en tijdens de rit. Op het eind zei hij dat hij het toch wel eng vond, maar hij heeft zich keurig sterk gehouden en ik zei dat hij hartstikke stoer was dat hij het toch gedaan had.
Ja, die wilde toen echt met elke rit met mij mee!![]()
![]()
Voor het eerst in 25 dagen weer een lange broek aangetrokken
De volgende keren ga ik Vino_Tinto afkorten tot VT hoor. Dat typt wat sneller
Ik zit hier nog steeds in een korte broek hier.quote:Op zondag 6 juli 2025 08:44 schreef MooieTop6 het volgende:
Voor het eerst in 25 dagen weer een lange broek aangetrokken![]()
Rode wijn![]()
Pinot Grigio
Ik heb alleen afgelopen woensdag een korte broek aangedaan. Dinsdag moest ik naar kantoor en donderdag en vrijdag was het al voldoende afgekoeld.quote:Op zondag 6 juli 2025 08:44 schreef MooieTop6 het volgende:
Voor het eerst in 25 dagen weer een lange broek aangetrokkenHow can I make this topic about me?![]()
Ik zit hier zelfs in een hoodie.quote:Op zondag 6 juli 2025 08:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit hier nog steeds in een korte broek hier.
M'n maag kan niet goed tegen witte wijn. Die zoete dessertwijntjes zoals muskaatwijken enzo willen nog wel.quote:![]()
Als ik wijn drink is het altijd rode. Ik kan me niet heugen ooit witte wijn gehad te hebben.
De rode wijn trouwens ook niet echt meer, dat is ook al jaren geleden.How can I make this topic about me?![]()
Muskaatwijnquote:Op zondag 6 juli 2025 08:46 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n maag kan niet goed tegen witte wijn. Die zoete dessertwijntjes zoals muskaatwijken enzo willen nog wel.
Ik heb idd ook lang geen wijn meer gedronken.
Rode vind ik niet super lekker, maar voor zo af en toe een keer is het wel prima.![]()
Beetje gemengde emoties vandaag hier. Gisteren zou mijn vader 74 zijn geworden, vandaag is de pleegvader van de jongens jarig maar moet ik ook steeds aan Jayden van Danny en Jolamda denken.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja er zijn nog veel lekkerdere zoete soorten. In Frankrijk ook diverse uitgeprobeerd, ook wat duurdere soorten, maar ook een paar van de Lidl daar en die wijntjes waren zo lekker dat we er toen flink wat van hebben ingeslagen om mee naar huis te nemen!quote:![]()
![]()
Wijntjes van de Lidl lekker? Ben je nog goedkoop uit ookquote:Op zondag 6 juli 2025 08:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja er zijn nog veel lekkerdere zoete soorten. In Frankrijk ook diverse uitgeprobeerd, ook wat duurdere soorten, maar ook een paar van de Lidl daar en die wijntjes waren zo lekker dat we er toen flink wat van hebben ingeslagen om mee naar huis te nemen!
DTSquote:Op zondag 6 juli 2025 08:54 schreef KoningWouter het volgende:
Het is nog niet eens 9 uur 's ochtends en het gaat al over wijn
Mensen oordelen om zoete witte wijn is zo 2024quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lidl heeft best leuk spul staanquote:Op zondag 6 juli 2025 08:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja er zijn nog veel lekkerdere zoete soorten. In Frankrijk ook diverse uitgeprobeerd, ook wat duurdere soorten, maar ook een paar van de Lidl daar en die wijntjes waren zo lekker dat we er toen flink wat van hebben ingeslagen om mee naar huis te nemen!
Ik heb thuis wel de moscato groeien, maar heb er nog nooit wijn van proberen te maken
quote:Op zondag 6 juli 2025 08:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
Mensen vals beschuldigen over iets is ook zo 2022quote:
It wasn't mequote:Op zondag 6 juli 2025 08:54 schreef KoningWouter het volgende:
Het is nog niet eens 9 uur 's ochtends en het gaat al over wijn
Niks mis met ochtendwijnIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ruksequote:Op zondag 6 juli 2025 08:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja tijd voor iets wat ik niet zou doen. Maar toch ga doenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Geen wijn nu toch?quote:Op zondag 6 juli 2025 08:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja tijd voor iets wat ik niet zou doen. Maar toch ga doen![]()
![]()
Waar koop ik dat?quote:Op zondag 6 juli 2025 09:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
De volgende dag krijg je vlammen uit je reet![]()
![]()
Je kan ze ook zelf maken, maar dan vind ik ze mind3r lekkerquote:Op zondag 6 juli 2025 09:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ziet er wel lekker uit maar best aan de prijs voor 2 tosti'sIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik ga straks even boodschappen doen en dan haal ik lekker pasta voor vanavond. Daar heb ik zin in.quote:Op zondag 6 juli 2025 09:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Je kan ze ook zelf maken, maar dan vind ik ze mind3r lekker![]()
Hoe bevalt je nieuwe telefoon? Wat een werk he, zo'n ding inrichten.quote:Op zondag 6 juli 2025 09:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga straks even boodschappen doen en dan haal ik lekker pasta voor vanavond. Daar heb ik zin in.How can I make this topic about me?![]()
Hele fijne telefoon. Snel genoeg en ziet er mooi uit.quote:Op zondag 6 juli 2025 09:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe bevalt je nieuwe telefoon? Wat een werk he, zo'n ding inrichten.
Wel een hoop gedoe inderdaad. En kan de ing app niet installeren omdat mijn id is verlopen. Dat moet ik deze week even gaan regelen.![]()
Aii. Nou dat komt allemaal wel.quote:Op zondag 6 juli 2025 09:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hele fijne telefoon. Snel genoeg en ziet er mooi uit.
Wel een hoop gedoe inderdaad. En kan de ing app niet installeren omdat mijn id is verlopen. Dat moet ik deze week even gaan regelen.How can I make this topic about me?![]()
Ik zwaai naar @Lovely
Tegenwoordig neemt een nieuwe telefoon de vorige toch helemaal over? Inclusief belhistorie en notes?quote:Op zondag 6 juli 2025 09:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe bevalt je nieuwe telefoon? Wat een werk he, zo'n ding inrichten.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Doe mij maar een bakkiequote:Op zondag 6 juli 2025 09:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Koffie?
Dat gaat er altijd wel in, niet?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik lust geen appels, dus ook geen appeltaartquote:Op zondag 6 juli 2025 09:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien ga ik voor een appeltaartje.
Ik hoop van wel!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zwaait terugquote:Op zondag 6 juli 2025 09:48 schreef marc0871 het volgende:
Ik zwaai naar iedereen
Zo ben ik dan ook wel weer.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zwaait er ineens iemand naar je (die je niet kent), zwaai je terug, blijkt dat ze naar iemand anders zwaaide die vlak bij je stond.
MogguhI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op zondag 6 juli 2025 09:48 schreef marc0871 het volgende:
Ik zwaai naar iedereen
Zo ben ik dan ook wel weer.ik zwaai dan ook eventjes naar IEDEREEN
Story of my lifequote:Op zondag 6 juli 2025 09:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Zwaait er ineens iemand naar je (die je niet kent), zwaai je terug, blijkt dat ze naar iemand anders zwaaide die vlak bij je stond.
quote:Op zondag 6 juli 2025 09:50 schreef gebrokenglas het volgende:
ja.
![]()
Oh ik had gisteren dat ik mijn neef bijna volledig negeerde toen hij langs kwam fietsen en hoi zeiquote:Op zondag 6 juli 2025 09:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ZoZo had ik het nog nooit bekekenquote:Op zondag 6 juli 2025 09:56 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Vogels zijn constant naar alles en iedereen aan het zwaaien
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh ik denk dat vinto vandaag over killem heen gaatHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 6 juli 2025 10:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oh ik denk dat vinto vandaag over killem heen gaat
Geen idee hoeveel punten nogIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
OlaDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Ik heb wel vaker zo'n kronkel.quote:Op zondag 6 juli 2025 10:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zo
[..]
Zo had ik het nog nooit bekeken
Volgens mij noemen ze dat out of the box denken.![]()
LekkerDon't follow me. I am lost too
Succes..quote:Don't follow me. I am lost too
PuntjesDon't follow me. I am lost too
GoedemorgenDon't follow me. I am lost too
Zonder zorgenDon't follow me. I am lost too
Low speedDon't follow me. I am lost too
Oei..Don't follow me. I am lost too
Traag weer...Don't follow me. I am lost too
HIer wel...quote:Don't follow me. I am lost too
Mobiel..Don't follow me. I am lost too
Misschien dat mobiel erger is dan via de desktop, maar ik merk weinig. Ja het kost een paar tellen.How can I make this topic about me?![]()
Geen zon..Don't follow me. I am lost too
Zit je mobiel?quote:Don't follow me. I am lost too
Ah oke.quote:
Ik had er gister geen last van op desktop..Don't follow me. I am lost too
Draait dezelfde code dus als het ene traag is zou het andere dat ook moeten zijn.quote:Op zondag 6 juli 2025 10:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ah oke.
Ik had er gister geen last van op desktop..![]()
Een post invoeren kost een paar seconden hier.quote:Op zondag 6 juli 2025 10:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Draait dezelfde code dus als het ene traag is zou het andere dat ook moeten zijn.How can I make this topic about me?![]()
Nieuwe laptop zou het ook kunnen zijnquote:Op zondag 6 juli 2025 10:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Draait dezelfde code dus als het ene traag is zou het andere dat ook moeten zijn.![]()
Don't follow me. I am lost too
Het is inderdaad nog niet helemaal geweldig. Wel stuk beter dan gisteren maar toen was er echt iets aan de hand met één van de webservers, dat heeft Breuls verholpen.quote:![]()
oeiquote:Op zondag 6 juli 2025 10:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik voel me persoonlijk aangevallen
En nu?![]()
Ga je me streng toespreken?
Frisjes..Don't follow me. I am lost too
![]()
Paar dagen nog...quote:Don't follow me. I am lost too
![]()
Hier is het bewolkt maar droog, ik heb alle deuren en ramen open, kan het even doorwaaien.How can I make this topic about me?![]()
Ik zag zonDon't follow me. I am lost too
Het regent echt hard hier.quote:Op zondag 6 juli 2025 10:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Hier is het bewolkt maar droog, ik heb alle deuren en ramen open, kan het even doorwaaien.
Moet boodschappen doen. En een moorkop halen bij de bakker
Hij is kutten aan het bakken?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Bakker BartDon't follow me. I am lost too
Met slagroom?quote:Don't follow me. I am lost too
Bijna volDon't follow me. I am lost too
LapohuntDon't follow me. I am lost too
Wellichtquote:I'm surrounded by morons!
Nee want ik ben niet boosquote:Op zondag 6 juli 2025 10:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oei
En nu?![]()
Ga je me streng toespreken?
Alleen diep gekwetstHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: