SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Haha wel lievquote:
Maar moet wel toegeven dat ik niet klein ben nu anders loopt t ijseetplan in de soep of ijsBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
we gaan naar het land van de zeequote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha wel liev
Maar moet wel toegeven dat ik niet klein ben nu anders loopt t ijseetplan in de soep of ijsHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Niet naar zoutelande?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we gaan naar het land van de zee
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Oh ik dacht naar de klotequote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we gaan naar het land van de zeeBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
nee hogerquote:Hey there sunshine lift my heart
Waar Brabant Zeeland kust?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we gaan naar het land van de zee![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-07-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. KillemWieft / 430 / +132 / +92 / 190 / 327
2. Vino_Tinto / 394 / +78 / +123 / 2419 / 2574
3. FreshFruit / 243 / +67 / +8 / 640 / 792
4. loveislikeakiss / 185 / +47 / +7 / 1050 / 1159
5. DJMO / 112 / +24 / +4 / 256 / 314
6. MizzezAmy / 89 / +21 / +0 / 428 / 497
7. Dr.Mikey / 86 / +21 / +15 / 65 / 97
8. gebrokenglas / 81 / +8 / +30 / 463 / 519
9. RedShoe / 74 / +7 / +18 / 1198 / 1262
10. kree / 64 / +3 / +61 / 286 / 353
11. KoningWouter / 61 / +1 / +8 / 421 / 449
12. marretak / 59 / +0 / +0 / 37 / 70
13. mario390 / 54 / +9 / +0 / 235 / 270
14. hemarookworst / 52 / +19 / +4 / 287 / 331
15. Lovely / 51 / +10 / +4 / 673 / 717
16. sp3c / 51 / +0 / +0 / 140 / 150
17. Fogel / 44 / +3 / +4 / 304 / 348
18. Sally / 35 / +0 / +8 / 44 / 75
19. HappyCharly / 35 / +3 / +8 / 59 / 80
20. maily / 33 / +2 / +9 / 330 / 359SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Met de drank van je vader?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zo, dat was lekkerI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Kilootje lichter?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee, shower beerquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
nee eerste eiland vanaf zuid hollandquote:Hey there sunshine lift my heart
ProostI'm surrounded by morons!
tevens
billenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
Niks mis meequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
moet weer ronde pijnstillers pakken denk ikHey there sunshine lift my heart
Wat is er mis met vierkante?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dit komt wel heel heel dicht bij. Had ook een blikje cassis mee genomen en staat ook nast mij 🫣quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit aan de cassis tegenwoordig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* gebrokenglas kijkt verbaasd op en naar zijn fles cassis op tafel.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit komt wel heel heel dicht bij. Had ook een blikje cassis mee genomen en staat ook nast mij 🫣
Dit kan gewoon geen toeval zijn.How can I make this topic about me?![]()
Ik drink zelden frisdrank heel af en toe. En ik zag cassis en dacht doe eens gekquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt verbaasd op en naar zijn fles cassis op tafel.
Dit kan gewoon geen toeval zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
glijdt zo rottig in de keelquote:Hey there sunshine lift my heart
Deze dame leeft op het randje hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik drink zelden frisdrank heel af en toe. En ik zag cassis en dacht doe eens gek
Ook wel lekker op zijn tijd. Had gister tijdens t uit eten eens voor fanta gekozen. Casis en fanta echt weleens lekker voor de afwisselingquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit aan de cassis tegenwoordig.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
was er een aanbieding die ik heb gemist?quote:Hey there sunshine lift my heart
Het is lekker, met wat ijs....quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik drink zelden frisdrank heel af en toe. En ik zag cassis en dacht doe eens gek
Vorige week met die hitte eraan begonnen.
Het is een keer wat anders dan cola.How can I make this topic about me?![]()
O, jij hebt de echte. Coca-cola. Ik heb dan de Jumbo huismerk cola.quote:How can I make this topic about me?![]()
ik heb gewoon theeHey there sunshine lift my heart
Nee. Keertje gekocht voor visite.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
was er een aanbieding die ik heb gemist?
Die fanta was graties om te proberen.![]()
Ja 150ml blikjes. Anders blijf ik maar drinkenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, jij hebt de echte. Coca-cola. Ik heb dan de Jumbo huismerk cola.Zelfbescherming dus
Is het te zuipen? Want het is van dat zero sugar spul.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:48 schreef maily het volgende:
[..]
Nee. Keertje gekocht voor visite.
Die fanta was graties om te proberen.How can I make this topic about me?![]()
Toen ik nog alleen op mezelf woonde dan ging ik nog weleens naar de Makro en kocht dan zo'n tray met 24 blikjes Fristi en Chocomelk. Die fristi ging dan vaak mee naar voetbal, dan dronk ik dat tijdens de wedstrijd in de rust
is nog dicht en gaat meteen terug in de koelkastquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is het te zuipen? Want het is van dat zero sugar spul.![]()
![]()
Is ook weer zoquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
IJs doe ik er nooit in haalt de hele smaak weg. Zelfs als ik spa rood drink doe ik er geen ijs in gaat alle prik er uitquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is lekker, met wat ijs....
Vorige week met die hitte eraan begonnen.
Het is een keer wat anders dan cola.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dan een lauwe schultenbrauw open?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ah, puur even voor de foto gepaktquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:50 schreef maily het volgende:
[..]
is nog dicht en gaat meteen terug in de koelkast
How can I make this topic about me?![]()
Die is ook lekker. De citroen variant ookquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:47 schreef maily het volgende:
Ophouden nu hoor
[ link | afbeelding ]upload a jpgWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die zijn ook lekker de exotische en de citroenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is het te zuipen? Want het is van dat zero sugar spul.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah, ja Fanta drink ik nooit.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zijn ook lekker de exotische en de citroenHow can I make this topic about me?![]()
Max drinkt het. Had een keer twee flessen gekocht. Maar ja dat drinkt hij niet in een avond op. Dus heb ik opgedronken. Daarna zag ik dat er blikjes waren. Die haal ik nu.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 05-07-2025 22:03:42 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat wordt morgen naar de winkel, first thing in the morningquote:
wtf zjjn fanta blokjesquote:Hey there sunshine lift my heart
Fanta blokjes zijn kleine blikjes of flesjes Fanta, zoals de 150 ml of 250 ml varianten die soms in “blokjes” van 4 of 6 worden verkocht.How can I make this topic about me?![]()
quote:
Dotbolkjes bewaar ik voor morgen..... Nádat ik Dotteke morgenvroeg uiteraard gegroet heb
nee nee die fout bega ik niet nog een keer. goedendag zeg
De I naast de O dus fautjuh sollyquote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:01 schreef hemarookworst het volgende:
Ik dacht een verkeerd gespelde blikjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dus het is DotBilk ipv DotBolk?
[ Bericht 24% gewijzigd door gebrokenglas op 05-07-2025 22:08:12 ( ) ]How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Dotbolkjes bewaar ik voor morgen..... Nádat ik Dotteke morgenvroeg uiteraard gegroet heb
nee nee die fout bega ik niet nog een keer. goedendag zeg![]()
Jij mag datquote:
Wat durf je niet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou had nog wel wat te zeggen enzo, maarja zoveel gezeur weer over dan hequote:
Do what you love, love what you do!![]()
Weet ook niet of jij hier al posten toenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:10 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb nogsteeds niet door vele mooietop6 is
Hey Steven. Wanneer ga je op vakantie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij hebt altijd wel wat te zeggenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:11 schreef kree het volgende:
[..]
nou had nog wel wat te zeggen enzo, maarja zoveel gezeur weer over dan he
jawel maar dacht eigenlijk vond t wel genoeg voor een dag weer, en t is zeggen idd of ff discussie erover. en wmb is dat prima. maar denk soms, mss helemaal niet op te wachten? ik vind het persoonlijk altijd wel oke.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Wat je kunt doen is een andere SC proberen dan DTS. Dit is een punten spel topic en niet bedoeld om standpunten uit te dragen of discussies op te starten.quote:How can I make this topic about me?![]()
Ooow ik dacht dit de regels heen te lezen dat t een dubbelaccount was. My bad sorry!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ook niet of jij hier al posten toen
Hey Steven. Wanneer ga je op vakantie?
We gaan maandag op vakantie. Onderweg nog even langs mijn moeder en dan proberen wat te gaan ontspannenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heel eerlijk kree? In dit topic zit niemand erop te wachten. In andere topics heb je vast meer succes.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:13 schreef kree het volgende:
[..]
jawel maar dacht eigenlijk vond t wel genoeg voor een dag weer, en t is zeggen idd of ff discussie erover. en wmb is dat prima. maar denk soms, mss helemaal niet op te wachten? ik vind het persoonlijk altijd wel oke.How can I make this topic about me?![]()
Dit is primair een punten spel topic en niet bedoeld om standpunten uit te dragen of discussies op te starten.How can I make this topic about me?![]()
echt zo vaak al gezegd, dit topic is dood als er niet ook wat anders in komt. dus oke weet kan in andere ook wel.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat je kunt doen is een andere SC proberen dan DTS. Dit is een punten spel topic en niet bedoeld om standpunten uit te dragen of discussies op te starten.Do what you love, love what you do!![]()
Het Dodetopicspelquote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:16 schreef kree het volgende:
[..]
echt zo vaak al gezegd, dit topic is dood als er niet ook wat anders in komt. dus oke weet kan in andere ook wel.![]()
![]()
mss is wel zo jaquote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heel eerlijk kree? In dit topic zit niemand erop te wachten. In andere topics heb je vast meer succes.Do what you love, love what you do!![]()
Lekker even helemaal er tussen uit. Lekker Hoe is het nu met je moeder en je vaderquote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ooow ik dacht dit de regels heen te lezen dat t een dubbelaccount was. My bad sorry!
We gaan maandag op vakantie. Onderweg nog even langs mijn moeder en dan proberen wat te gaan ontspannenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Probeer gewoon eens met andere mee te praten ipv altijd over jezelf te praten?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oke ga wel naar andere, tis me duidelijk. Doei vriendjes en vriendinnetjes.
Man3, na al die tijd niets veranderdquote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:16 schreef kree het volgende:
[..]
echt zo vaak al gezegd, dit topic is dood als er niet ook wat anders in komt. dus oke weet kan in andere ook wel.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja naar omstandigheden aardig. Overdag gaat t stabiel. Snachts heeft ze wel elke nacht tot nu toe gebeld met pijnklachten maar dan krijgt ze extra morfine. Maar koesteren dit tnxquote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker even helemaal er tussen uit. Lekker Hoe is het nu met je moeder en je vaderBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Fijn. Dat geeft jullie wat extra rust om te kunnen ontspannen!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja naar omstandigheden aardig. Overdag gaat t stabiel. Snachts heeft ze wel elke nacht tot nu toe gebeld met pijnklachten maar dan krijgt ze extra morfine. Maar koesteren dit tnx![]()
![]()
![]()
nah nee joh het is hier 90% tijd fucking saai. en is er niet eens iets om over mee te posten. daarom vertel ik wat over mezelf of waar ik dan mee zit. of een oeverloze discussie over AI enzo.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Probeer gewoon eens met andere mee te praten ipv altijd over jezelf te praten?
ik denk dat maakt dit topic leuk dan voor rest ook. maarja oke.
dan maar niet he. ga het over bolk hebben ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is niet jouw probleem, dat het topic dood is.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:16 schreef kree het volgende:
[..]
echt zo vaak al gezegd, dit topic is dood als er niet ook wat anders in komt. dus oke weet kan in andere ook wel.
En het topic loopt anders altijd mooi door. Het is een punten spel topic.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:20 schreef kree het volgende:
[..]
nah nee joh het is hier 90% tijd fucking saai. en is er niet eens iets om over mee te posten. daarom vertel ik wat over mezelf of waar ik dan mee zit. of een oeverloze discussie over AI enzo.
dan maar niet he. ga het over bolk hebben ofzo.![]()
![]()
![]()
hmmmms oke heben trouwens niet boos, alleen beetje teleurgesteld.
A vervelend dat ze pijn heeft. Maar gelukkig dat ze dan morfine krijgt.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja naar omstandigheden aardig. Overdag gaat t stabiel. Snachts heeft ze wel elke nacht tot nu toe gebeld met pijnklachten maar dan krijgt ze extra morfine. Maar koesteren dit tnxWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
we are here to bolk your beerquote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:20 schreef kree het volgende:
[..]
nah nee joh het is hier 90% tijd fucking saai. en is er niet eens iets om over mee te posten. daarom vertel ik wat over mezelf of waar ik dan mee zit. of een oeverloze discussie over AI enzo.
dan maar niet he. ga het over bolk hebben ofzo.Hey there sunshine lift my heart
22:22They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
oke mamaquote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:21 schreef kree het volgende:
Hey there sunshine lift my heart
Ga je elke dag bij haar op bezoek? Of meerdere keren per dag?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja naar omstandigheden aardig. Overdag gaat t stabiel. Snachts heeft ze wel elke nacht tot nu toe gebeld met pijnklachten maar dan krijgt ze extra morfine. Maar koesteren dit tnxHow can I make this topic about me?![]()
iedereen verteld dingen over zichzelf andere ook. Vind het nogal wquote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:20 schreef kree het volgende:
[..]
dan maar niet he. ga het over bolk hebben ofzo.
Er is hier iemand wiens moeder in de hospice ligt? Heb je dat meegekregen? Niet alleen wat jij verteld iets hoor. Een beetje empathie voer andere is ook niet verkeerdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kun je zijn maar het verandert er niets aan. Ik ben ook teleurgesteld over bepaalde dingen die momenteel gaande zijn, maar veranderen kan ik het niet dus schouders ophalen en door.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:21 schreef kree het volgende:
Knuffelquote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja naar omstandigheden aardig. Overdag gaat t stabiel. Snachts heeft ze wel elke nacht tot nu toe gebeld met pijnklachten maar dan krijgt ze extra morfine. Maar koesteren dit tnxWerewolf![]()
euh nee dat weet ik dus niet en is volgens mij ook niet echt ter sprake gekomen?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
iedereen verteld dingen over zichzelf andere ook. Vind het nogal w
Er is hier iemand wiens moeder in de hospice ligt? Heb je dat meegekregen? Niet alleen wat jij verteld iets hoor. Een beetje empathie voer andere is ook niet verkeerd
ik lees niet alles allemaal mee he?Do what you love, love what you do!![]()
Je hebt het misschien al verteld, hoe lang gaan jullie weg? Dat zal wel lastig voelen, om nu toch weg te gaan.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ooow ik dacht dit de regels heen te lezen dat t een dubbelaccount was. My bad sorry!
We gaan maandag op vakantie. Onderweg nog even langs mijn moeder en dan proberen wat te gaan ontspannenHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kun je zijn maar het verandert er niets aan. Ik ben ook teleurgesteld over bepaalde dingen die momenteel gaande zijn, maar veranderen kan ik het niet dus schouders ophalen en door.
Jazeker wel al een paar keer.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:26 schreef kree het volgende:
[..]
euh nee dat weet ik dus niet en is volgens mij ook niet echt ter sprake gekomen?
ik lees niet alles allemaal mee he?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slaap lekker Mutskequote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Slaapwel stelletje bolkers
Braaf zijn he
Nee nu om de dag. Ze krijgt iedere dag minimaal 1 iemand op visite. In het ziekenhuis en ervoor dat ze al ziek was waarna ze werd opgenomen toen wel elfde dag idd. Ze gaat niet binnen een week dood maar prognose is iig minder dan 3 maanden te levenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga je elke dag bij haar op bezoek? Of meerdere keren per dag?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ff voor de duidelijk he en Dot want je weet ik mag je wel.
maar ik zit niet een hele week dit topic in de gaten te houden, kom soms ff langs en post ik wat of niet of ga mee als er wat leuks is.
Dat dus, ik heb geen idee dus hoe en wat het met iedereen gaat? simpel genoeg omdat ik dat niet bij kan houden gewoon.
Zeker niet met hoeveel delen dit topic gaat, dus ga altijd maar uit van het stukje waarin ik ff wat post of wat vertel of etc.
Okeeeeeee hele week hebben jullie dag en nacht om van alles te posten, dus als ik er dan keertje ben en waar hadden we het over Elektromonteur. > NS rail. hoogspanning laagspanning AI. een daarna nog wat zooi erover, Ik zag er echt niks kwaads in en is weer eens een andere discussie he.Do what you love, love what you do!![]()
11 dagen en ik ga in mijn vakantie ook nog tussendoor maar mijn moeder toe. Lastig is het elke dag waar ik ook ben. Gelukkig is er een online dossier waar ik alles kan volgenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt het misschien al verteld, hoe lang gaan jullie weg? Dat zal wel lastig voelen, om nu toch weg te gaan.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
overheen gelezen dan in het heetst van de strijd. sorry dan voor wie t aangaat. en echt dat meen ik.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Het gaat er zelfs op dit moment over.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:30 schreef kree het volgende:
maar ik zit niet een hele week dit topic in de gaten te houden, kom soms ff langs en post ik wat of niet of ga mee als er wat leuks is.
Dat dus, ik heb geen idee dus hoe en wat het met iedereen gaat? simpel genoeg omdat ik dat niet bij kan houden gewoon.
Zeker niet met hoeveel delen dit topic gaat, dus ga altijd maar uit van het stukje waarin ik ff wat post of wat vertel of etc.
Okeeeeeee hele week hebben jullie dag en nacht om van alles te posten, dus als ik er dan keertje ben en waar hadden we het over Elektromonteur. > NS rail. hoogspanning laagspanning AI. een daarna nog wat zooi erover, Ik zag er echt niks kwaads in en is weer eens een andere discussie he.
Geen idee wat er mis is gegaan met die discussie ik was vanmiddag shoppen in ApeldoornWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee nu om de dag. Ze krijgt iedere dag minimaal 1 iemand op visite. In het ziekenhuis en ervoor dat ze al ziek was waarna ze werd opgenomen toen wel elfde dag idd. Ze gaat niet binnen een week dood maar prognose is iig minder dan 3 maanden te levenWat een vooruitzicht.
Even op vakantie zal jullie goed doen, ook al voelt het nu misschien rot om weg te gaan.How can I make this topic about me?![]()
die hele discussie was niks mis mee wmb ?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat er zelfs op dit moment over.
Geen idee wat er mis is gegaan met die discussie ik was vanmiddag shoppen in Apeldoorn
serker nog vond t wel een goeie en om ook even meningen te horen? ging niks kwaads in naar niemandDo what you love, love what you do!![]()
Misschien kan je ook videobellen als je er behoefte aan hebt. Nogmaals een dikkequote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
11 dagen en ik ga in mijn vakantie ook nog tussendoor maar mijn moeder toe. Lastig is het elke dag waar ik ook ben. Gelukkig is er een online dossier waar ik alles kan volgen
sterkte man en sorry dat ik dat er niet uit haalde.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
11 dagen en ik ga in mijn vakantie ook nog tussendoor maar mijn moeder toe. Lastig is het elke dag waar ik ook ben. Gelukkig is er een online dossier waar ik alles kan volgen
probeer het beste ervan te maken.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is wel netjes geregeld, zo'n online dossier. Kun je kijken wanneer je wil, dat geeft toch wat meer rust.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
en je bent dichtbij genoeg dat je er snel bent.How can I make this topic about me?![]()
Hahaha de enige waar jij aandacht voor hebt is kree en je vertelt maar al te graag over wat jij vindt en meemaakt. Wat iedereen inmiddels zwaar vermoeiend vindt. Oeverloze discussies om niks om maar weer zo graag je mening te verkondigen omdat je schijnbaar zo vol van jezelf bent dat iedereen maar jouw visie erover moet lezen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:30 schreef kree het volgende:
Okeeeeeee hele week hebben jullie dag en nacht om van alles te posten, dus als ik er dan keertje ben en waar hadden we het over Elektromonteur. > NS rail. hoogspanning laagspanning AI. een daarna nog wat zooi erover, Ik zag er echt niks kwaads in en is weer eens een andere discussie he.
Sommigen zitten hier ook gewoon even ter afleiding en wat onzinnig vermaak. Maar nee daar komt kree weer met al zijn persoonlijke verhalen of discussiepunten.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dankjewel kree geeft helemaal nietquote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:36 schreef kree het volgende:
[..]
sterkte man en sorry dat ik dat er niet uit haalde.
probeer het beste ervan te maken.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ValerieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dikke knuffel terug. Ja ga ik zeker proberenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien kan je ook videobellen als je er behoefte aan hebt. Nogmaals een dikke
valerieeeeheeeeeHey there sunshine lift my heart
naja gaf er zelf wel beetje om, want mss zo bezig met mezelf of de hele discussie dat ik dit soort dingen dan over het hoofd zie (of gewoon niet wist dus)quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dankjewel kree geeft helemaal niet
maar daarom wens je sterkte maat en hoop dat het allemaal goed gaat voorzover dat kan. .Do what you love, love what you do!![]()
Ja komt denk ik op een goed moment. Tnx manquote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]Wat een vooruitzicht.
Even op vakantie zal jullie goed doen, ook al voelt het nu misschien rot om weg te gaan.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
why dont you come on over vaaaaaaaaaaaaaalerieHey there sunshine lift my heart
Echt geen enkel probleem. Dankjewel lief van jequote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:42 schreef kree het volgende:
[..]
naja gaf er zelf wel beetje om, want mss zo bezig met mezelf of de hele discussie dat ik dit soort dingen dan over het hoofd zie (of gewoon niet wist dus)
maar daarom wens je sterkte maat en hoop dat het allemaal goed gaat voorzover dat kan. .Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Naar nieuws gehad gisteren was er verdrietig van.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ow jee .....quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Naar nieuws gehad gisteren was er verdrietig van.
wil je erover praten?![]()
Al sinds gisteren maar ook weer niet want erover praten doet verdriet. Vandaag bij een vriendin geweest was wel goeie afleiding.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
is prima joh!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Al sinds gisteren maar ook weer niet want erover praten doet verdriet. Vandaag bij een vriendin geweest was wel goeie afleiding.
sterkte!![]()
![]()
![]()
Omdat is minder Mikeyquote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Naar nieuws gehad gisteren was er verdrietig van.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hope you found the right man
well fix it for yaaaHey there sunshine lift my heart
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Al sinds gisteren maar ook weer niet want erover praten doet verdriet. Vandaag bij een vriendin geweest was wel goeie afleiding.
I miss the playgroundquote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
hope you found the right man
well fix it for yaaa
and the animals
and digging up worms ....![]()
M.bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zombie valerie?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:49 schreef maily het volgende:
[..]
I miss the playground
and the animals
and digging up worms ....Hey there sunshine lift my heart
Ja welterusten gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
wil nog niet naar bed
Trustenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hebt niks te willen, wel te doen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
nou ga ik al helemaal niequote:
Kinderen die willen krijgen voor hun billenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ben al 2x geen kind meerHey there sunshine lift my heart
bolk zellufHey there sunshine lift my heart
volgens mij mist er een woordje?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:57 schreef Dotteke het volgende:
Kinderen die willen krijgen voor hun billen![]()
![]()
quote:Mijn ex (sinds 9mei)quote:
Heeft een poging tot iets gedaan wat je niet meer om kan draaien als het lukt. hoorde het via via van vrienden. Zag het gek genoeg niet aankomen wil van alles zeggen sturen etc maar het was ook haar keuze om alleen verder te gaan toen dus dat doe ik niet. maar dacht gisteren wel elke keer wat ben ik blij dat het niet gelukt is raakte mij nog al gisterenavond.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
tsk tsk je quote de verkeerdequote:Hey there sunshine lift my heart
Sterkte manquote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Mijn ex (sinds 9mei)
Heeft een poging tot iets gedaan wat je niet meer om kan draaien als het lukt. hoorde het via via van vrienden. Zag het gek genoeg niet aankomen wil van alles zeggen sturen etc maar het was ook haar keuze om alleen verder te gaan toen dus dat doe ik niet. maar dacht gisteren wel elke keer wat ben ik blij dat het niet gelukt is raakte mij nog al gisterenavond.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nee want jij gaat nog niet slapen toch?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
tsk tsk je quote de verkeerde![]()
BollukI'm surrounded by morons!
i told ya i was trouble
you know that im no goodHey there sunshine lift my heart
Que?I'm surrounded by morons!
Ben er bang voor voor als het wel raak is.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:06 schreef maily het volgende:
[..]
vreselijk ..... en tuurlijk raakt dat je nog .....
Blijft een van de liefste mensen die ik gekend heb al was die break toen niet helemaal netjes snapte het wel en dan hoor je dit hoopte eigenlijk dat met meer focus op zichzelf het beter zou gaan allemaal.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
i cheated myselfquote:
like i knew i wouldHey there sunshine lift my heart
die angst blijft ......quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben er bang voor voor als het wel raak is.
Blijft een van de liefste mensen die ik gekend heb al was die break toen niet helemaal netjes snapte het wel en dan hoor je dit hoopte eigenlijk dat met meer focus op zichzelf het beter zou gaan allemaal.
en dat is ook vreselijk ......
en neem jezelf niks kwalijk!![]()
en voor iedereen
als ik uit het leven zou stappen
en iemand durft te zeggen 'die zag ik niet aankomen'
i will personally haunt your assHey there sunshine lift my heart
Maarja moet maar doorThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gisteren wilde ik zoveel zeggen eigenlijk nog steeds maar ik moet zelf ook door eigenlijk nu.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:10 schreef maily het volgende:
[..]
die angst blijft ......
en dat is ook vreselijk ......
en neem jezelf niks kwalijk!
Voelt machteloos vervelend wakker van gelegen vannacht.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
love is a losing gameHey there sunshine lift my heart
Ja maar doe maar nietquote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
en voor iedereen
i will personally haunt your ass
I'm surrounded by morons!
nee dan verpest ik mijn vader zijn pensioenquote:Hey there sunshine lift my heart
Gewoon neequote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee dan verpest ik mijn vader zijn pensioenI'm surrounded by morons!
Er was een donder een bliksemThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
yes ive been bad
but when i come back
oh no no no noHey there sunshine lift my heart
Amy was ook goedThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat vreselijk man. Goed over praten, want kan me voorstellen dat je je erg onmachtig voelt en overstuur. Sterktequote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Mijn ex (sinds 9mei)
Heeft een poging tot iets gedaan wat je niet meer om kan draaien als het lukt. hoorde het via via van vrienden. Zag het gek genoeg niet aankomen wil van alles zeggen sturen etc maar het was ook haar keuze om alleen verder te gaan toen dus dat doe ik niet. maar dacht gisteren wel elke keer wat ben ik blij dat het niet gelukt is raakte mij nog al gisterenavond.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
dudje heeft me pillen gegeven
het leven is over 15 minuten weer wat beterHey there sunshine lift my heart
vierkante?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
dudje heeft me pillen gegeven
het leven is over 15 minuten weer wat beter![]()
Soms zien mensen dat echt niet aankomen. Vaak verzwijgen mensen hun problemen en merk je er niks aan.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
en voor iedereen
i will personally haunt your assIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik probeerde wel te praten mensen geven weinig thuis. Dat het door die stemmen in der hoofd met ons niet meer ging had ik net een beetje een plekje gegeven maar dan was het wel de bedoeling dat zij er uiteindelijk beter uitkwam.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wat vreselijk man. Goed over praten, want kan me voorstellen dat je je erg onmachtig voelt en overstuur. SterkteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
tussen mijn opvoeding, de laatste 6 jaar en de genetische aanleg en wat deductie...quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms zien mensen dat echt niet aankomen. Vaak verzwijgen mensen hun problemen en merk je er niks aan.Hey there sunshine lift my heart
Vaak zat dat ze het op hun manier toch proberen bespreekbaar te maken maar dan worden ze weggezet als moeilijk, aansteller en te intensief. Naast het feit dat anderen veel te druk met zichzelf zijn waardoor ze het niet zien.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms zien mensen dat echt niet aankomen. Vaak verzwijgen mensen hun problemen en merk je er niks aan.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
negatief is ongemakkeljik dus beter om te vermijdenHey there sunshine lift my heart
Ik heb het niet over jou persoonlijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
tussen mijn opvoeding, de laatste 6 jaar en de genetische aanleg en wat deductie...Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Hier op fok zijn een hoop lieve mensen met levenservaring die goed luisteren en goed hulp kunnen bieden. Schroom niet om t te delen als dat ook maar 1% helptquote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik probeerde wel te praten mensen geven weinig thuis. Dat het door die stemmen in der hoofd met ons niet meer ging had ik net een beetje een plekje gegeven maar dan was het wel de bedoeling dat zij er uiteindelijk beter uitkwam.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja kan maar niet altijd. Genoeg voorbeelden van b.v. enorme schulden hebben maar wel mooi weer spelen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Vaak zat dat ze het op hun manier toch proberen bespreekbaar te maken maar dan worden ze weggezet als moeilijk, aansteller en te intensief. Naast het feit dat anderen veel te druk met zichzelf zijn waardoor ze het niet zien.Iedereen is een kutlultrut
Sowiesoquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
dan nog merk je het welquote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kan maar niet altijd. Genoeg voorbeelden van b.v. enorme schulden hebben maar wel mooi weer spelen.
mijn broer heeft enorme schulden gemaakt, vermeed werk, vermeed familie, het was duidelijk dat hij iets verborg voor de wereld
maar je moet weten waar je naar moet kijkenHey there sunshine lift my heart
Ook dan zijn er vaak genoeg aanwijzingen. Maar mensen willen het niet zien want:quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kan maar niet altijd. Genoeg voorbeelden van b.v. enorme schulden hebben maar wel mooi weer spelen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
negatief is ongemakkeljik dus beter om te vermijdenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
maar dudje zegt bedtijdHey there sunshine lift my heart
Lekker sliepequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
en luisteren naar dudje is wel beter voor mijn mentale gezondheid
hoe stom het ook isHey there sunshine lift my heart
Denk dat dit zo al wel helpt.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:32 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hier op fok zijn een hoop lieve mensen met levenservaring die goed luisteren en goed hulp kunnen bieden. Schroom niet om t te delen als dat ook maar 1% helptThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je hebt gedaan wat je kon, maatquote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik probeerde wel te praten mensen geven weinig thuis. Dat het door die stemmen in der hoofd met ons niet meer ging had ik net een beetje een plekje gegeven maar dan was het wel de bedoeling dat zij er uiteindelijk beter uitkwam.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het is vaak een gevoel van schaamte en geen uitweg meer zien. Je kan dat soms gewoon niet opmerken, en nu lijkt het wel alsof je zegt dat de omgeving daar verantwoording voor heeft. Dat is niet zo.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dan nog merk je het wel
mijn broer heeft enorme schulden gemaakt, vermeed werk, vermeed familie, het was duidelijk dat hij iets verborg voor de wereld
maar je moet weten waar je naar moet kijkenIedereen is een kutlultrut
ik zeg niet dat het iets of iemands schuld isquote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is vaak een gevoel van schaamte en geen uitweg meer zien. Je kan dat soms gewoon niet opmerken, en nu lijkt het wel alsof je zegt dat de omgeving daar verantwoording voor heeft. Dat is niet zo.
maar 'we zagen het niet aankomen' is bull
dan heb je niet opgeletHey there sunshine lift my heart
Buk maar eens eventjes danquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Niet stom.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
en luisteren naar dudje is wel beter voor mijn mentale gezondheid
hoe stom het ook is
Lief.
Zorgzaam.
![]()
![]()
Dudje is een goede ventI'm surrounded by morons!
Niet mee eens maar jij praat blijkbaar uit je eigen situatie. Daar kan ik niet over oordelen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het iets of iemands schuld is
dan heb je niet opgelet
Extra wrang als je in het Feedback topic leest.
[ Bericht 4% gewijzigd door Soury op 06-07-2025 00:32:57 ]Iedereen is een kutlultrut
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dan heb je niet opgelet
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ben ik absoluut niet met je eens. In een hoop 'gevallen', ja, maar absoluut niet altijd. Heb in het verleden te vaak met mensen gesproken die ineens een stemmetje in hun hoofd kregen om dat te doen (en het deden maar gelukkig niet succesvol), terwijl ze daar daarvoor totaal nog nooit over nagedacht hadden. Het menselijk brein kan gewoon enorm fucked up zijn op bepaalde momenten.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dan heb je niet opgeletIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
oeh 20 cent muntje uit maltaHey there sunshine lift my heart
Doen ze daar ook aan de Euro?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Effe kouwe op het bolkon en dan maar bed.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ook al lekker sliepequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
oh nog steeds 20 cent waard
denk ook eens iets zeldzaams te vindenHey there sunshine lift my heart
Bijzonder dat mensen die het zelf ervaren toch echt iets anders zeggen. Maar wij zullen het vast fout hebben.
Bovendien gaan jullie gelijk van A naar Z. Bij Z merk je inderdaad niks en zal de persoon dit in het geheim doen om niemand tot last te zijn. Het gaat om alles daartussenin waarbij de gedachte aanwezig is maar nog niet de uitvoering.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Jaquote:I'm surrounded by morons!
Niet iedereen laat blijken dat er problemen zijn geestelijk of andere zaken, dat is prima te verbloemen. Het is een keus die men maakt dan en daar kan je niemand verantwoordelijk voor houden. Achteraf zien mensen vaak dat er iets mis is gegaan.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:45 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ben ik absoluut niet met je eens. In een hoop 'gevallen', ja, maar absoluut niet altijd. Heb in het verleden te vaak met mensen gesproken die ineens een stemmetje in hun hoofd kregen om dat te doen (en het deden maar gelukkig niet succesvol), terwijl ze dat daarvoor totaal nog nooit over nagedacht hadden. Het menselijk brein kan gewoon enorm fucked up zijn op bepaalde momenten.Iedereen is een kutlultrut
Ik bolk deze shit gewoonI'm surrounded by morons!
Deze vrouw weetquote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet iedereen laat blijken dat er problemen zijn geestelijk of andere zaken, dat is prima te verbloemen. Het is een keus die men maakt dan en daar kan je niemand verantwoordelijk voor houden. Achteraf zien mensen vaak dat er iets mis is gegaan.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Komt wel dichtbij zoquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Beter je best doen danIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Of later beter mijn best doen, want zodra ik stop dan gaat iemand anders wel weer reageren en jouw je punten afpakken![]()
Dat doen zeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Neequote:I'm surrounded by morons!
Alles is jouw foutquote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:52 schreef Masberum het volgende:
Ach er zijn altijd mensen verantwoordelijk te houden. De mate waarin is alleen verschillend
Ik had 4 goed, 3 foutIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lekker druk zetten en plons!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:55 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja door dit soort reacties moet ik harder poepenI'm surrounded by morons!
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet als je een vlakschijter hebt
Vorm checkenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet als je een vlakschijter hebtI'm surrounded by morons!
Die van mij lijken vaak verdacht veel op Gordonquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Grote knulIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hoeveel kilo?quote:I'm surrounded by morons!
Ik ben blij voor jeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
U2?quote:I'm surrounded by morons!
Ik moet eigenlijk ook lossen maar ik lig net lekkerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kak in bedquote:Op zondag 6 juli 2025 00:03 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik moet eigenlijk ook lossen maar ik lig net lekkerI'm surrounded by morons!
Het kan ook gewoon in bed.. lekker warm..quote:Op zondag 6 juli 2025 00:03 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik moet eigenlijk ook lossen maar ik lig net lekker![]()
Lig in een vakantiehuisje, hoef het niet zelf op te ruimenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
extra reden toch, laat ze maar werken voor hun geldquote:Op zondag 6 juli 2025 00:04 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Lig in een vakantiehuisje, hoef het niet zelf op te ruimen![]()
Nou danquote:Op zondag 6 juli 2025 00:04 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Lig in een vakantiehuisje, hoef het niet zelf op te ruimenI'm surrounded by morons!
NahI'm surrounded by morons!
Hier spelen we alleen om de echte puntenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
![]()
BolkI'm surrounded by morons!
Kan gewoonIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ZekerI'm surrounded by morons!
Oh haiI'm surrounded by morons!
RutteI'm surrounded by morons!
KI'm surrounded by morons!
KThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
Ja hoi 1 slaap aubHey there sunshine lift my heart
quote:
Ben over het aan het roddelen trouwensquote:Hey there sunshine lift my heart
Het wat?quote:Op zondag 6 juli 2025 00:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ben over het aan het roddelen trouwensI'm surrounded by morons!
Over jouquote:Hey there sunshine lift my heart
Anyway, ik ga pittenI'm surrounded by morons!
Ik was vandaag bij een vriendin begon er even over. maar ben naar buiten gegaan om te roken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh, ben gedegradeerd tot een hetquote:I'm surrounded by morons!
Slory speelde goed vandaag zag ik.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Telefoon typtyfusquote:Hey there sunshine lift my heart
Trustequote:
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
LatelyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En platI'm surrounded by morons!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: