Dat zit tegenwoordig op tropische paradijsjes.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:50 schreef 3rr0r het volgende:
Zit er nog wat leuks op de Zwitserse bank behalve crimineel geld?
Particulieren hebben er uiteindelijk weinig last van gehad.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:50 schreef svann het volgende:
[..]
Dat kwam toch uiteindelijk wel goed?
Of ging dat ten koste van de nederlandse bank (garantie).
Soort Michael Jackson.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ja, Lehmann ziet er tegenwoordig niet echt meer natuurlijk uit.
Vroeger was ze wel knap.
quote:Op zondag 6 juli 2025 21:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ja, Lehmann ziet er tegenwoordig niet echt meer natuurlijk uit.
Vroeger was ze wel knap.
Die is al 62, zus eerder.quote:Op zondag 6 juli 2025 22:15 schreef 3rr0r het volgende:
Die coach zou zomaar eens de moeder van Gert-Jan Verbeek kunnen zijn
Ja, dit is de slechtste uit pot 1, 2, en 3.quote:
Bal van richting veranderd he? Die duikt naar de andere kant waarschijnlijkquote:
Ik ga voor dat Spanje met 5-0 wint.quote:Op maandag 7 juli 2025 09:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Met hoeveel worden de Belgjes vandaag onder de voet gelopen door Spanje?
Idd kut loting. Van de andere kant komt dat mede doordat Oranje slechts 2e werd in hun kwali poule. Italië dat 1e eindigde kwam daardoor in pot 2 (net als Engeland) en Nederland in pot 3. Anders was Nederland hoogstens alleen met Spanje óf Duitsland óf Frankrijk in een poule gekomen waardoor het op papier makkelijker was geweest.quote:Op zondag 6 juli 2025 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke Noorwegen is niet de zwakste uit pot 3, dat is toch wel België. Maar Nederland heeft wel echt kut geloot als je dit soort troep ziet.
Ik ben toen nog tegen Italie wezen kijken in Sittard vorig jaar, mijn god wat een slechte wedstrijd was dat.quote:Op maandag 7 juli 2025 11:39 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Idd kut loting. Van de andere kant komt dat mede doordat Oranje slechts 2e werd in hun kwali poule. Italië dat 1e eindigde kwam daardoor in pot 2 (net als Engeland) en Nederland in pot 3. Anders was Nederland hoogstens alleen met Spanje óf Duitsland óf Frankrijk in een poule gekomen waardoor het op papier makkelijker was geweest.
Daar was ik ook bij. De wedstrijd erna was uit tegen Noorwegen. Als Miedema daar die bal niet erin had gekopt, had Oranje nog play-offs moeten spelen.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ben toen nog tegen Italie wezen kijken in Sittard vorig jaar, mijn god wat een slechte wedstrijd was dat.
Het blijft gruwelijk die bijnamen.quote:Op maandag 7 juli 2025 17:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk dat de Red Flames gedoofd gaan worden.
Ja. die zijn gewoon van vergelijkbaar niveau van wat we op het veld zien...quote:
Las iets van 1,5 miljoen bij die pot tegen Wales.quote:Op maandag 7 juli 2025 18:05 schreef mitt het volgende:
Wat zijn de kijkcijfers eigenlijk van niet Nederlandse wedstrijden?
En zonder Oranje ?quote:Op maandag 7 juli 2025 18:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Las iets van 1,5 miljoen bij die pot tegen Wales.
quote:
579.000 kijkers zagen hoe Noorwegen het gastland met 2-1 versloegquote:
Valt me nog mee.quote:Op maandag 7 juli 2025 18:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
579.000 kijkers zagen hoe Noorwegen het gastland met 2-1 versloeg
Gisteren toch nog 690K voor Noorwegen - Finland en 660K voor Zwitserland - IJsland.quote:Op maandag 7 juli 2025 18:05 schreef mitt het volgende:
Wat zijn de kijkcijfers eigenlijk van niet Nederlandse wedstrijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |