SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Notificeer de FP!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met mij alles goed, Liev, en met u?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
PINNIEquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Grote blijquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Op de paal!
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup wel vermoeiend zo'n frusti dag.Dat lees ik ook steedsquote:![]()
![]()
Dat kijken
Beetje helikopterenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Puntjes pakken tijdens het helikopteren
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik kan niet helikopterenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:46 schreef DerRabbit het volgende:
Puntjes pakken tijdens het helikopteren
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Even de man des huizen erbij roepen voor hulp!quote:
Gewoon op het toetsenbord helikopterenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:46 schreef DerRabbit het volgende:
Puntjes pakken tijdens het helikopterenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Is dat hoe kree zijn posts uit tikt?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Gewoon op het toetsenbord helikopteren![]()
Kan nietquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Even de man des huizen erbij roepen voor hulp!Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:
En ja, ik ben in een melige bui vanavond.![]()
Gezelligquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:49 schreef DerRabbit het volgende:
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is dat hoe kree zijn posts uit tikt?![]()
Ach ja, wie niet op zijn tijdquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:49 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
![]()
Ik loop blijkbaar achterquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja, dat kon, maar ik ben praktisch door de koffie heen en dan voel ik me net als een roker die aan zijn laatste pakje sigaretten bezig is..... Zo'n anxiety van zit ik morgen niet plotseling helemaal zonder.....quote:
Plus dan heb ik ook even een wandeling gehad.How can I make this topic about me?![]()
GollllllllIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zit dan ook niet in NLquote:
Nou snel halen dan, de schappen zijn binnenkort leegquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat kon, maar ik ben praktisch door de koffie heen en dan voel ik me net als een roker die aan zijn laatste pakje sigaretten bezig is..... Zo'n anxiety van zit ik morgen niet plotseling helemaal zonder.....
Plus dan heb ik ook even een wandeling gehad.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
En dit dus!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou snel halen dan, de schappen zijn binnenkort leeg
Schnell in bulk inkopen nu het nog kan!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ook het wc papier niet vergeten.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dit dus!
Schnell in bulk inkopen nu het nog kan!![]()
Of het telt alleen voor DE dan is het niet erg.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dit dus!
Schnell in bulk inkopen nu het nog kan!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Bolk die BondieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Daar heb ik gelukkig al 300 pakken van in de berging staanquote:
Ja, ik heb al.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou snel halen dan, de schappen zijn binnenkort leeg
How can I make this topic about me?![]()
Gewoon een oud T-shirt pakkenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig al 300 pakken van in de berging staanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
DE mag failliet gaan en de koffie liefhebbers wereldweid laten en green traantje omquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Of het telt alleen voor DE dan is het niet erg.
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig al 300 pakken van in de berging staan
Ik heb heel veel bonen en cupjes dus kan voorlopig vooruitquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik ga weer een poging wagenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Misschien word het tijd dat ik eens ga investeren in een bidetquote:
Er zijn genoeg andere merken.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DE mag failliet gaan en de koffie liefhebbers wereldweid laten en green traantje om
How can I make this topic about me?![]()
Zolang er bonen zijn is er koffie, ander merk is primaquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DE mag failliet gaan en de koffie liefhebbers wereldweid laten en green traantje omDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Waterflesje en een gaatje in de dop even in knijpen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien word het tijd dat ik eens ga investeren in een bidet
Budgetbidet
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DE mag failliet gaan en de koffie liefhebbers wereldweid laten en green traantje om
Bolk ik weer die draak
Ja, maar dan heb ik weer zo'n zeikwijf thuis zitten die gaat lopen krijsen dat ze het zelf telkens moet bijvullenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Waterflesje en een gaatje in de dop even in knijpen.
Budgetbidet
![]()
Enkel de echt grote bolkers kunnen zichzelf bolkenquote:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ah. Wat voor ramp er ook gebeurd, jij kunt in ieder geval je billen afvegenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig al 300 pakken van in de berging staan![]()
![]()
Fokkers hebben geen partner op hun zolderkamerquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb ik weer zo'n zeikwijf thuis zitten die gaat lopen krijsen dat ze het zelf telkens moet bijvullen
Bolkquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Enkel de echt grote bolkers kunnen zichzelf bolkenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Bolk de bolkende bolker die bolkers bolkt door te bolken tijdens het bolken terwijl ze aan het bolken zijn terwijl andere ook proberen te bolken![]()
KloptDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Kelder.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Fokkers hebben geen partner op hun zolderkamer![]()
![]()
Of schuurtjequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Kijk deze vrouw weetquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Fokkers hebben geen partner op hun zolderkamer![]()
Ik bedoel met mijn partner ook mijn krokante sok die al 3 jaar niet gewassen is![]()
![]()
![]()
Bolkdiedraak
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk deze vrouw weet![]()
Ik bedoel met mijn partner ook mijn krokante sok die al 3 jaar niet gewassen is![]()
![]()
![]()
Als die gaat zeiken moet je toch eens een andere sok zoekenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
![]()
En jullie slapen samen op een krokant matras?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar ik heb net 4 rollen gebruiktquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat kan niet, staat vol met wc papier.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nee, maar wel naast een krokant t-shirtquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:01 schreef bondage het volgende:
[..]
En jullie slapen samen op een krokant matras?
Misschien moet ik dan toch maar eens een afspraak met een psycholoog gaan makenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Als die gaat zeiken moet je toch eens een andere sok zoeken![]()
na niksquote:dat ik zo'n discussie ff tussendoor wel leuk vond. ondanks alle negatieve gezeik erna weer enzo.
maar maakt niet uit
Do what you love, love what you do!![]()
ik heb eigenlijk wel wat waar ik het dan eigenlijk met jullie over zou willen hebben enzo.
maar geen zin meer in en jullie hebben ook wss genoeg van me gehad, dus doe het ff anders
Verkoopt die sokken?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan toch maar eens een afspraak met een psycholoog gaan maken
Mensen wel, draken daarentegenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ff telefoon aan de lader
Als ik zeg: "Er zitten echt vrouwelijke hormonen in alcohol want kree zit weer de meest vage wartaal uit te kramen" is dat dan kree onvriendelijk, vrouw onvriendelijk of gewoon straight up onvriendelijk![]()
En ja, dit gaat me waarschijnlijk weer een note opleveren
Oplaad ze!quote:![]()
En thanks voor de tips
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
Als ik zeg: "Er zitten echt vrouwelijke hormonen in alcohol want kree zit weer de meest vage wartaal uit te kramen" is dat dan kree onvriendelijk, vrouw onvriendelijk of gewoon straight up onvriendelijk![]()
niet van mij hoor? bedoel zal mij boeien.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
zeg er maar over wat jullie zelf allemaal denken. zolang t netjes blijft heb ik niet zo snel een probleem ermee.Do what you love, love what you do!![]()
verder gaat dit hele topic al een halve pagina nergens over, maarja dat is mss hoe jullie t willen enzo. mag hoor
alleen ik ga er gewoon ff tussendoor wat over zeggen wat ik denk over dingen, en wie mee gaat die gaat mee en de rest blijft weg of zegt niks toch? ik vind t goeie deal.Do what you love, love what you do!![]()
Dealquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:10 schreef kree het volgende:
verder gaat dit hele topic al een halve pagina nergens over, maarja dat is mss hoe jullie t willen enzo. mag hoor
alleen ik ga er gewoon ff tussendoor wat over zeggen wat ik denk over dingen, en wie mee gaat die gaat mee en de rest blijft weg of zegt niks toch? ik vind t goeie deal.![]()
Je klinkt anders behoorlijk als mijn vriendin als ze kwaad isquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:09 schreef kree het volgende:
[..]
niet van mij hoor? bedoel zal mij boeien.
zeg er maar over wat jullie zelf allemaal denken. zolang t netjes blijft heb ik niet zo snel een probleem ermee.![]()
"Ik ben über mega super ultra deluxe kwaad op je, maar er is niks. Nee er is echt niks, waarom zou er iets mis zijn? ER IS NIKS MIS ECHT NIET MAAR IK BEN WEL SUPER ULTRA ULTRA MEGA KWAAD!"
nee joh. haha zo snel word ik niet kwaad. er was gewoon ff random topic waar ik dan wel wat over wil zeggen, tis allemaal niks persoonlijks?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je klinkt anders behoorlijk als mijn vriendin als ze kwaad is![]()
"Ik ben über mega super ultra deluxe kwaad op je, maar er is niks. Nee er is echt niks, waarom zou er iets mis zijn? ER IS NIKS MIS ECHT NIET MAAR IK BEN WEL SUPER ULTRA ULTRA MEGA KWAAD!"
val niemand aan ofzo? daarom geen zorgen.
tis alleen beetje daarna weet niemand meer wat te zeggen en oke dan gaan ze het achteraf over mij hebben, want was kree dit en kree dat.
naja onderhand was het een oke discussie. Nu is er geen reet aan, die conclusie trek ik dan.
Niks ten nadele van niemand. maarja tis toch wel grappiger om het iig over iets te hebben he?
denk ik dus.Do what you love, love what you do!![]()
Heb je wel eens iets aan AI gevraagd?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:14 schreef kree het volgende:
tis alleen beetje daarna weet niemand meer wat te zeggen en oke dan gaan ze het achteraf over mij hebben, want was kree dit en kree dat.
naja onderhand was het een oke discussie. Nu is er geen reet aan, die conclusie trek ik dan.
Niks ten nadele van niemand. maarja tis toch wel grappiger om het iig over iets te hebben he?
denk ik dus.![]()
Na dit bericht kap ik er ook mee, want heeft denk ik weinig zin.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:13 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh. haha zo snel word ik niet kwaad. er was gewoon ff random topic waar ik dan wel wat over wil zeggen, tis allemaal niks persoonlijks?
val niemand aan ofzo? daarom geen zorgen.
Maar je zegt:Of haal het aan hier, of houd je bek er hier over. Kiezen of delenquote:ik heb eigenlijk wel wat waar ik het dan eigenlijk met jullie over zou willen hebben enzo.
maar geen zin meer in en jullie hebben ook wss genoeg van me gehad, dus doe het ff anders
mark mijn words dus.....quote:
maargoed om het over lalala te hebben, K3 komt weer?Do what you love, love what you do!![]()
AI hat me. hahaha. sorry we gaan het hier nog een hele keer over hebben denk, maar voor vandaag wel genoeg over.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb je wel eens iets aan AI gevraagd?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:16 schreef kree het volgende:
[..]
mark mijn words dus.....
maargoed om het over lalala te hebben, K3 komt weer?
Die ene meid nog gebeld?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:16 schreef kree het volgende:
[..]
AI hat me. hahaha. sorry we gaan het hier nog een hele keer over hebben denk, maar voor vandaag wel genoeg over.![]()
klopt zat er over te denken toen ik aan t typen was, kies ervoor doe maar niet. althans mss op later moment ofzo.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Na dit bericht kap ik er ook mee, want heeft denk ik weinig zin.
Maar je zegt:
[..]
Of haal het aan hier, of houd je bek er hier over. Kiezen of delenDo what you love, love what you do!![]()
ja maar dat juist waar ik over zat te denken om iets over te zeggen of vragen, maar heb besloten hou het ff voor mezelf.quote:Do what you love, love what you do!![]()
zeggen jullie eens wat leuks dan ofzo? komt ook niet echt met onderwerp he. en aan bolk doe ik niet of smilkeuy reeks posten.Do what you love, love what you do!![]()
Oké ik ga mijn belofte alweer verbrekenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:18 schreef kree het volgende:
[..]
klopt zat er over te denken toen ik aan t typen was, kies ervoor doe maar niet. althans mss op later moment ofzo.![]()
Of je wil het aankaarten/delen of je wil het niet. Maak je F'ing keuze.
Doe het en doe het goed of doe het niet en begin er dan ook helemaal niet over!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik had maar 6 flesjes bier.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, ik drink niet. Ja cola nu.
Die zijn op nu.
@kree wel bier nu?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja zo kan ik het ook. Je komt zelf met niets en nu moeten wij het werk weer doen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:19 schreef kree het volgende:
zeggen jullie eens wat leuks dan ofzo? komt ook niet echt met onderwerp he. en aan bolk doe ik niet of smilkeuy reeks posten.![]()
Hmmmmmmmmquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:19 schreef kree het volgende:
zeggen jullie eens wat leuks dan ofzo? komt ook niet echt met onderwerp he. en aan bolk doe ik niet of smilkeuy reeks posten.
Kijk je love island?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
ik wil het aankaarten. alleen niet nuquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké ik ga mijn belofte alweer verbreken![]()
Of je wil het aankaarten/delen of je wil het niet. Maak je F'ing keuze.
Doe het en doe het goed of doe het niet en begin er dan ook helemaal niet over!
dat iemand die prut nog kijkt. maargoed zal de jeugd van tegenwoordig zijn. LOLquote:Do what you love, love what you do!![]()
O dat moet je niet hebbenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat kon, maar ik ben praktisch door de koffie heen en dan voel ik me net als een roker die aan zijn laatste pakje sigaretten bezig is..... Zo'n anxiety van zit ik morgen niet plotseling helemaal zonder.....
Plus dan heb ik ook even een wandeling gehad.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan drink je biertjes op en ga er morgen nuchter nog eens goed over nadenkenquote:
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zit wel een mooie dame inquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:22 schreef kree het volgende:
[..]
dat iemand die prut nog kijkt. maargoed zal de jeugd van tegenwoordig zijn. LOL
ShakiraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
neuh dit verhaal komt mss nog wel uit of als ik denk wil het er ff over hebben. maar niet deze week meer wss.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan drink je biertjes op en ga er morgen nuchter nog eens goed over nadenkenDo what you love, love what you do!![]()
Nuquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:23 schreef kree het volgende:
[..]
neuh dit verhaal komt mss nog wel uit of als ik denk wil het er ff over hebben. maar niet deze week meer wss.![]()
Ow en ben geen jeugd meerquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:22 schreef kree het volgende:
[..]
dat iemand die prut nog kijkt. maargoed zal de jeugd van tegenwoordig zijn. LOLIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Zit wel een mooie dame in
Shakiratja ik snap je wel, maar ben zo die tijden voorbij, sowieso "kabel tv". om de 10 min reclame block. helemaal klaar ermee,. tis dat me abo nog loopt. maar zodra afgelopen in de herfst zeg ik hele tv erbij op gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Zit wel een mooie dame in
ShakiraIk mag van mijn ultra mega super lieflijke vriendin geen andere vrouwen mee mooi vinden, maar andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik mag van mijn ultra mega super lieflijke vriendin geen andere vrouwen mee mooi vinden, maar anders![]()
![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Videolandquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
tja ik snap je wel, maar ben zo die tijden voorbij, sowieso "kabel tv". om de 10 min reclame block. helemaal klaar ermee,. tis dat me abo nog loopt. maar zodra afgelopen in de herfst zeg ik hele tv erbij op gelijk.Dit vind ik echt een mooie vrouwquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik mag van mijn ultra mega super lieflijke vriendin geen andere vrouwen mee mooi vinden, maar anders![]()
Ze doet ook echt heel lief in dat programma
Nee, we willen het over die meid hebben.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:25 schreef kree het volgende:
okeeeeee willen we het over heel wat anders hebben dan?![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:25 schreef kree het volgende:
okeeeeee willen we het over heel wat anders hebben dan?![]()
![]()
Deze man weetquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee, we willen het over die meid hebben.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Iets leuks.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:25 schreef kree het volgende:
okeeeeee willen we het over heel wat anders hebben dan?
Maar niet saai of vermoeiend.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Hier heb je een vettel in een zeer mooie outfitquote:![]()
Helikopterenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Iets leuks.
Maar niet saai of vermoeiend.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ja dar weet ik. maar nog niet zolang terug werd gezegd hou je bek maar en verteld er teveel over.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee, we willen het over die meid hebben.
dus nee, die optie is nu over, mssssss volgende week als ik ff wat meer weet.Do what you love, love what you do!![]()
Zellufquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Iets leuks.
Maar niet saai of vermoeiend.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is dat de laatste Ferrari overwinning met een legale auto?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier heb je een vettel in een zeer mooie outfit![]()
[ afbeelding ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat zei ik niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:27 schreef kree het volgende:
[..]
ja dar weet ik. maar nog niet zolang terug werd gezegd hou je bek maar en verteld er teveel over.
dus nee, die optie is nu over, mssssss volgende week als ik ff wat meer weet.![]()
Heb je niet een knapper mannetje?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]quote:
Max heeft nu evenveel poles als Vettelquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tis geen slecht idee dat jullie eens komen met iets? of over jezelf ofzo?Do what you love, love what you do!![]()
Dat kan alleen maar tegen je gebruikt worden.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:28 schreef kree het volgende:
tis geen slecht idee dat jullie eens komen met iets? of over jezelf ofzo?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
We gaan het over F1 hebbenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:28 schreef kree het volgende:
tis geen slecht idee dat jullie eens komen met iets? of over jezelf ofzo?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ferrari heeft altijd en immers de snelste legale auto ter wereld. Alles wat sneller is, is ultra mega illegaal bezigquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:27 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Is dat de laatste Ferrari overwinning met een legale auto?![]()
Incorrectquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ferrari heeft altijd en immers de snelste legale auto ter wereld. Alles wat sneller is, is ultra mega illegaal bezig
Ik hou niet van formule 1
Alleen als er ook lekkere mannen zijn
Fhwhhfjejkwquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Op het toetsenbord. Niet als een lul op een drumstel maar komt in de buurt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Daar willen we bewijs vanquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Op het toetsenbord. Niet als een lul op een drumstel maar komt in de buurt.
Die zijn erquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik hou niet van formule 1
Alleen als er ook lekkere mannen zijn
Zoals een halve Belg, een halve Nederlander en een hele Limburger betaamdquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Max heeft nu evenveel poles als Vettel![]()
Volgend jaar naar Ferrari en dan alle andere records aan gort rijden de komende 10 jaar
Hamlap gooide het gewoon in het putje vandaagquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals een halve Belg, een halve Nederlander en een hele Limburger betaamd![]()
Volgend jaar naar Ferrari en dan alle andere records aan gort rijden de komende 10 jaar
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij bent van de Spanjaarden toch
Jaquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij bent van de Spanjaarden toch
Fernando kan ook nogquote:
Maar die vind Vino te oud denk ikThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
vind of vindt?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fernando kan ook nog
Maar die vind Vino te oud denk ik![]()
Ik wil het niet meer hebben over amateurs die eigenlijk al met pensioen zouden moetenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hamlap gooide het gewoon in het putje vandaag
Is dat dezelfde? Want dat is mwahquote:
Ik hou Spanjaarden. Sommige Italianen en Portugezen zijn ook w3l oke
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil het niet meer hebben over amateurs die eigenlijk al met pensioen zouden moeten![]()
Alonso?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fernando kan ook nog
Maar die vind Vino te oud denk ikIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Kimi is Italiaansquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Is dat dezelfde? Want dat is mwah
Ik hou Spanjaarden. Sommige Italianen en Portugezen zijn ook w3l oke
Maar ook 17
SpareRibs zijn er
Ongelooflijk @ChevyCaprice is verliefd op prinses Ariane van 18 jaarWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Gewoon even wachten tot hij zijn examens achter de rug heeft, dan mag het volgens de wetquote:
Lekker man toch.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:36 schreef Paul het volgende:
Ongelooflijk @:chevycaprice is verliefd op prinses Ariane van 18 jaarGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Tis nog zo’n broekiequote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon even wachten tot hij zijn examens achter de rug heeft, dan mag het volgens de wet
En klein
Die gast is al lang 18quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dat zijn zuidelijke genen, klein postuur maar grote, uuuhhhh.............. bakkus ofzoquote:
Toevallig is een goede vriend van mij Italiaansquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn zuidelijke genen, klein postuur maar grote, uuuhhhh.............. bakkus ofzo
Die is ook klein
En ook klein
Ik zou het niet kunnen
Samen wonen met een Italiaan
Poeh wat een eigenwijze mensen zijn dat
Max is groter dan dat jij bentquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
Iemand moet wel groter dan ik zijn. Ik ben 1,74Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Haha, kleintjequote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
Iemand moet wel groter dan ik zijn. Ik ben 1,74Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Neeeeequote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja maar die is echr fokking lelijk
Geniet ervanquote:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:
Ik kijk op je neer net mijn 1,75.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
dat is dan mss nog de leukste van het hele stel?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:36 schreef Paul het volgende:
Ongelooflijk @:chevycaprice is verliefd op prinses Ariane van 18 jaarDo what you love, love what you do!![]()
Nee maar ik val sowieso niet op Nederlandersquote:
Italiaan wil.ik best een keer proberen hoor
Ik raad het je afquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee maar ik val sowieso niet op Nederlanders
[ afbeelding ]
Italiaan wil.ik best een keer proberen hoorThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je bedoelt standvast in hun geloof in de enige echte drie eenheid genaamd 'de Tifosi, La scuderia en Autodroma di Monza'quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
Ik zou het niet kunnen
Samen wonen met een Italiaan
Poeh wat een eigenwijze mensen zijn dat![]()
Allemaal wel prima. Zeker Alex.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:43 schreef kree het volgende:
[..]
dat is dan mss nog de leukste van het hele stel?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
'De eeuwige 2e'quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt standvast in hun geloof in de enige echte drie eenheid genaamd 'de Tifosi, La scuderia en Autodroma di Monza'
Neequote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt standvast in hun geloof in de enige echte drie eenheid genaamd 'de Tifosi, La scuderia en Autodroma di Monza'![]()
Ze hebben overal en altijd gelijk
Heetgebakerd
Temperament
( het zijn net vrouwen )
Wie heeft ook alweer 3 keer op rij Le Mans gewonnenquote:![]()
Ja maar zo zijn spanjaarden ookquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Ze hebben overal en altijd gelijk
Heetgebakerd
Temperament
( het zijn net vrouwen )
Endurance vergelijken met de top van de autosportquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie heeft ook alweer 3 keer op rij Le Mans gewonnen![]()
Wat zou je ideale man zijn ?quote:
En dan niet qua looksThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wie heeft ook alweer de meeste titels in de F1 gepakt als constructeurquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Endurance vergelijken met de top van de autosport![]()
Prehistorie gebruikenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie heeft ook alweer de meeste titels in de F1 gepakt als constructeur![]()
Oke F1 boys er is daar een heel topic over. echt, ik snap niet waarom het mensen zo boeit.
\Do what you love, love what you do!![]()
Er is ook een heel topic over werkquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:49 schreef kree het volgende:
Oke F1 boys er is daar een heel topic over. echt, ik snap niet waarom het mensen zo boeit.
\Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jammer johquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:49 schreef kree het volgende:
\Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Geen historie hebben die de vorige eeuw in gaatquote:
Ga je nog naar spa ?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie heeft ook alweer de meeste titels in de F1 gepakt als constructeur
Is gewoon heerlijke sport.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:49 schreef kree het volgende:
\Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Hij moet met mij kunnen omgaanquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat zou je ideale man zijn ?
En dan niet qua looks
Ik ben soms onhandelbaar
Ik kan heel hyper zijn over iets, weken naar uitkijken. En niet iedere man kan dat aan.
Ik hou van discussie (maar geen discussies ala kree). Ik moet kunnen lachen met een man. FestivalsGeen rokers, drankje op zn tijd. Maar vind het ook lekker om een filmpje te kijken op de bank. Lekker gamen
Ga je me nu inschrijven op een datingssite
Blij zijn met een titel van 17 jaar geledenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen historie hebben die de vorige eeuw in gaat
Yesquote:![]()
B&B gehuurd dus vrouw lief mag ook mee![]()
Over gaming is ook een topicquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik ga je daar tegenkomenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Yes![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hij moet met mij kunnen omgaan
Ik ben soms onhandelbaar
Ik kan heel hyper zijn over iets, weken naar uitkijken. En niet iedere man kan dat aan.
Ik hou van discussie (maar geen discussies ala kree). Ik moet kunnen lachen met een man. FestivalsGeen rokers, drankje op zn tijd. Maar vind het ook lekker om een filmpje te kijken op de bank. Lekker gamen
Ga je me nu inschrijven op een datingssite![]()
![]()
FOK!user zoekt mediteraanse partner
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Yes![]()
![]()
Hoeveel titels heeft RBR gewonnen zonder Newey?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:51 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Blij zijn met een titel van 17 jaar geledenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Op het circuit, niet in de b&bIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
wel kut he dat je me gelijk zo afschrijft. hahahahaquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hij moet met mij kunnen omgaan
Ik ben soms onhandelbaar
Ga je me nu inschrijven op een datingssiteDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
FOK!user zoekt mediteraanse partner
Hoeveel titels heeft Ferrari gewonnen met Newey?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveel titels heeft RBR gewonnen zonder Newey?
Check & mate!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je rooktquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:52 schreef kree het volgende:
[..]
wel kut he dat je me gelijk zo afschrijft. hahahaha
Je discussies zijn vermoeiend.
En hoelang ben je?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Lijkt me wel kakquote:
Dat je nu weer ‘op zoek’ moetThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
1.83 ongeveer. is dat mss nog het enige wat goed is.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Je rookt
Je discussies zijn vermoeiend.
En hoelang ben je?
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: