Kan wel eens leuke races opleveren.quote:Op zondag 6 juli 2025 09:01 schreef LTVDK het volgende:
Ben benieuwd wat het weer gaat doen vandaag, zou best wel eens kunnen gaan regenen
Verstappen heeft alleen de wagen niet perse een goede regenafstelling gegevenquote:Op zondag 6 juli 2025 09:01 schreef LTVDK het volgende:
Ben benieuwd wat het weer gaat doen vandaag, zou best wel eens kunnen gaan regenen
Zou wat zijn.quote:Op zondag 6 juli 2025 09:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Verstappen heeft alleen de wagen niet perse een goede regenafstelling gegeven
Als het regent bij start, en je staat vooraan zou ik er lekker vanuit gaan dat er wel een jonge hond is die hem er ergens in ramtquote:Op zondag 6 juli 2025 10:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zou wat zijn.
Pole kwalificeren, zien dat er regen is en dan vanuit de pits achteraan starten met aanpassingen en alsnog naar de overwinning rijden
De rest wellicht ook nietquote:Op zondag 6 juli 2025 09:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Verstappen heeft alleen de wagen niet perse een goede regenafstelling gegeven
Op zich wel. 1 regenrace gewonnen en 1 regensprint gewonnen dit jaar. Waren de enigen ook.quote:Op zondag 6 juli 2025 09:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan wel eens leuke races opleveren.
Norris is niet zo goed in natte omstandigheden.
Las ik elders ook. Meeste regen is weg verderop in de middag.quote:Op zondag 6 juli 2025 11:42 schreef bedachtzaam het volgende:
De race start pas vanmiddag he, dan hebben we droog weer met af en toe zon.
Uw weersvoorspeller van fok.
lokale tijd, of onze tijd?quote:Op zondag 6 juli 2025 12:06 schreef Mothzor het volgende:
Volgens de radar is het vanaf 14.00u droog op Silverstone. Heeft de baan een uurtje om te drogen…
Lokale tijd. Vandaar dat 'uurtje om te drogen'quote:
Jammorquote:Op zondag 6 juli 2025 12:06 schreef Mothzor het volgende:
Volgens de radar is het vanaf 14.00u droog op Silverstone. Heeft de baan een uurtje om te drogen…
De F2 kan wel inpakken. Komende 2u hevige regen van 6-9mm
Ik lees andere dingen. Slechts 20% kans op regen tijdens de F2 race.quote:Op zondag 6 juli 2025 12:06 schreef Mothzor het volgende:
De F2 kan wel inpakken. Komende 2u hevige regen van 6-9mm
Supergeil.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |