Waarom? Die beer heeft niks verkeerds gedaan! Wat is dat? Wraak?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:36 schreef tong80 het volgende:
De beer die Zin doodde, is is doodgeschoten door de autoriteiten.
Dit dus. Absurd. Alsof je een goudvis verdrinkt omdat hij geen pootje over kan.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:45 schreef Joppiez het volgende:
Waarom schieten ze die beer af? Moeten alle beren zich aan Roemeense wet en regelgeving houden of anders?
In een Panda lach je iedereen uit.quote:
Probeerde? Zo te lezen is het hem prima gelukt de beer te voeren.quote:en probeerde hij een beer te voeren
Ja wraak. En nu ?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom? Die beer heeft niks verkeerds gedaan! Wat is dat? Wraak?
Net zo Italiaans als de beer zelf.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:55 schreef Twiitch het volgende:
Gelukkig heeft die arme beer voor zn dood nog Italiaans kunnen eten.
Briljant. Geniaal. Ik gebruik niet vaak superlatieven maar in dit geval mag het van mij.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Probeerde? Zo te lezen is het hem prima gelukt de beer te voeren.
Dat is goed gebruik bij een mensendoder. Je kunt het maar beter voor zijn dat zo'n beest een patroon ontwikkelt, hoe achterlijk deze actie ook was van de "Italiaan".quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:27 schreef Hexagon het volgende:
Beetje onzin om die beer dan de doodstraf te geven voor de domheid van die Italiaan.
Ik gebruik het dagelijks als het over mij gaat. Ga hier maar eens briljant overheen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:44 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Briljant. Geniaal. Ik gebruik niet vaak superlatieven maar in dit geval mag het van mij.
Precies, ik geef je de kost qua beren die een patroon ontwikkelen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is goed gebruik bij een mensendoder. Je kunt het maar beter voor zijn dat zo'n beest een patroon ontwikkelt, hoe achterlijk deze actie ook was van de "Italiaan".
Klimaatverandering zou juist voor een afname zorgen. Gôh.quote:Marin Drăcea is het aantal beren in Roemenië de laatste jaren toegenomen van 3000 exemplaren tot 10.000 à 13.000 dieren.
Aan wie vraag je dat? Ik ben bijvoorbeeld niet op m'n achterhoofd gevallen.quote:
En wie ben jij ook al weer?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik gebruik het dagelijks als het over mij gaat. Ga hier maar eens briljant overheen.
Broodjes smeren bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies, ik geef je de kost qua beren die een patroon ontwikkelen.
Imca Marina. Van horen zeggen.quote:
Je moet ook niet alles geloven wat internet zegt.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Klimaatverandering zou juist voor een afname zorgen. Gôh.
Geen idee. Het is Roemenië, een land van struikrovers en zigeuners - ook wel Romani genoemd.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:18 schreef Gia het volgende:
[..]
48 en dan al zo'n volgevreten kop hebben. Man man man.quote:
Nogmaals, het zijn Roemenen. Tuig van de richel. Die snijden net zo makkelijk jouw strot door.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:59 schreef Halcon het volgende:
Triest.
Een "Italiaan" lokt dit zelf uit en dan krijgt de beer de schuld...
In de tijd dat Ceaucescu nog dictator en dol op jagen was, werd er minimaal gekapt in de bossen om de berenpopulatie te laten toenemen. Toen Ceaucesu zelf werd doodgeschoten (karma?) kreeg Roemenië te kampen met een berenoverschot en zo te lezen zijn er nog altijd erg veel beren daar.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:45 schreef Joppiez het volgende:
Waarom schieten ze die beer af? Moeten alle beren zich aan Roemeense wet en regelgeving houden of anders?
Beregezellig voor dat beestquote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:55 schreef Twiitch het volgende:
Gelukkig heeft die arme beer voor zn dood nog Italiaans kunnen eten.
Bij beren helaas een voorzorgsmaatregeling. Ten eerste: de afname van angst voor mensen, ten tweede: de smaak te pakken krijgen voor mensen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Idd. Italiaans spek smaakt naar meer.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:53 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Bij beren helaas een voorzorgsmaatregeling. Ten eerste: de afname van angst voor mensen, ten tweede: de smaak te pakken krijgen voor mensen.
Waarom "Italiaan"? Zin is gewoon een Italiaanse achternaam en Omar als voornaam komt sinds Omar Sivori ook gewoon in Italiaanse kringen voor.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:59 schreef Halcon het volgende:
Triest.
Een "Italiaan" lokt dit zelf uit en dan krijgt de beer de schuld...
Kan ook een Copt or Lebanees zijn.quote:Op zondag 6 juli 2025 01:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Waarom "Italiaan"? Zin is gewoon een Italiaanse achternaam en Omar als voornaam komt sinds Omar Sivori ook gewoon in Italiaanse kringen voor.
Zijn zus heet Barbara.
Mooi.quote:Op zondag 6 juli 2025 11:28 schreef StateOfMind het volgende:
Een impressie van zijn einde 😱
Volgens experts een realistische weergave van een beer aanval.
Bekijk deze YouTube-video
Moet hij maar normaal doen.quote:
Klopt, hij begint weke delen te eten, zoals bovenbenen en dergelijke, je kunt nog vrij lang leven en gillen totdat je doodbloed.quote:Op zondag 6 juli 2025 11:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mooi.
Die zal vlak voor z'n laatste adem wel begrepen hebben dat dat dier voeren en een selfie maken een beetje Darwin is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |