Welnee, Italiaanse namen eindigen vrijwel altijd op een klinker.quote:Op zondag 6 juli 2025 01:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Waarom "Italiaan"? Zin is gewoon een Italiaanse achternaam en Omar als voornaam komt sinds Omar Sivori ook gewoon in Italiaanse kringen voor.
Zijn zus heet Barbara.
Dino Zoff, Matteo Trentin en Luca Badoer zeggen hoi.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:52 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Welnee, Italiaanse namen eindigen vrijwel altijd op een klinker.
Lang moeten zoeken? Vrijwel altijd zeg ik.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dino Zoff, Matteo Trentin en Luca Badoer zeggen hoi.
Neequote:Op zondag 6 juli 2025 16:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Lang moeten zoeken? Vrijwel altijd zeg ik.
Dus Barbara is een Arabische?quote:Op zondag 6 juli 2025 17:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Italiaanse namen (zowel voor- als achternamen) eindigen vrijwel altijd op een klinker.
Dat is gewoon zo.
Dat heeft weinig met Darwin te maken.quote:Op zondag 6 juli 2025 11:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mooi.
Die zal vlak voor z'n laatste adem wel begrepen hebben dat dat dier voeren en een selfie maken een beetje Darwin is.
De meeste mensen zijn niet zo goed in Engels en snappen het woord fittest niet.quote:Op maandag 7 juli 2025 01:24 schreef Mylene het volgende:
Het heeft toch niet met Darwin te maken? Eerder De wet van Murphy?
Hij zal de Darwin Awards bedoelen en niet the survival of the fittest.quote:Op maandag 7 juli 2025 01:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met Darwin te maken.
Vooral Bolke(n)quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies, ik geef je de kost qua beren die een patroon ontwikkelen.
Die bedoelde ik.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |