Ja maar hij heeft het zoals ik het begrijp persoonlijk gehoord, dus hij weet meer!quote:
Een jonge niet-scorende spits die al 2 jaar nauwelijks speelt. Net wat we nodig haddenquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
L'Equipe zegt dat Luciano Rodríguez schijnt te komen.
Ho wat doe jij nou genuanceerd, je moet hier dingen belachelijk maken het liefst met naamsverbasteringen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat is er mis met dit verhaal? Hij zegt niks geks toch?
Een kleedkamer is nog te goed voor Wijndal. Daarnaast heeft die ieder seizoen een kans gekregen en is het onzin te verwachten dat die in het 4de jaar opeens wel weer kan voetballen. Tijdsverspilling.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ho wat doe jij nou genuanceerd, je moet hier dingen belachelijk maken het liefst met naamsverbasteringen.
Maar Wijndal schijnt het in een oefenpotje niet zo goed gedaan te hebben (mensen die hartje zomer terwijl de Tour nog moet beginnen oefenwedstrijden gaan streamen zijn gek, mensen die er conclusies aan verbinden knettergek), dus deze man moet naar kleedkamer 16 in plaats van een eerlijke kans te krijgen onder de nieuwe trainer.
Jeetje deze post druipt echt van de nuancequote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ho wat doe jij nou genuanceerd, je moet hier dingen belachelijk maken het liefst met naamsverbasteringen.
Maar Wijndal schijnt het in een oefenpotje niet zo goed gedaan te hebben (mensen die hartje zomer terwijl de Tour nog moet beginnen oefenwedstrijden gaan streamen zijn gek, mensen die er conclusies aan verbinden knettergek), dus deze man moet naar kleedkamer 16 in plaats van een eerlijke kans te krijgen onder de nieuwe trainer.
Snap niet dat ze dit afwijzen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:18 schreef Bofjijff het volgende:
Bod van 5 miljoen van club brugge op forbs afgewezen lees ik. Hopelijk komt men eruit.
Denk ook wel dat hij kansen genoeg heeft gehad en het gaat er ook een beetje om wie er verder op links komen te staan, 1e lb lijkt me Hato en Wijndal is gewoon te duur voor de bank.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Een kleedkamer is nog te goed voor Wijndal. Daarnaast heeft die ieder seizoen een kans gekregen en is het onzin te verwachten dat die in het 4de jaar opeens wel weer kan voetballen. Tijdsverspilling.
Misschien omdat meerdere clubs dit of iets meer willen betalen, maar je hoeft toch niet bij de eerste de beste fooi ja te knikken.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap niet dat ze dit afwijzen.
Waarom denk je meer te kunnen ontvangen?
Alsnog een godsvermogen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
beetje het spel denk? Hopelijk komen ze er ergens bij 7 uit. Maar alles is meegenomenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat die nog steeds maar 21 is en gold als een groot talent in de jeugd van City die ook veel scoorde. Daar moet je niet met minder dan 10 akkoord gaan. Dan krijg je weer zo'n Conceiçăo verhaal.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ze dat accepteren is iedereen weer boos dat ze het eerste bod accepteren indd.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien omdat meerdere clubs dit of iets meer willen betalen, maar je hoeft toch niet bij de eerste de beste fooi ja te knikken.
Het begrip 'boekwaarde' ken je toch hopelijk wel?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Bergwijn terughalen en je hebt de beste flank van Europa.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk ook wel dat hij kansen genoeg heeft gehad en het gaat er ook een beetje om wie er verder op links komen te staan, 1e lb lijkt me Hato en Wijndal is gewoon te duur voor de bank.
Dat was ook geen gelukkige inderdaad, denk wel dat Ajax weer op de goeie weg is maar nog lang niet op het niveau van 2019, voor zover dat ooit weer gaat lukken met de hand op de knip.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Bergwijn terughalen en je hebt de beste flank van Europa.
Ruilen met een zak geld voor die spits van ze voordat die echt te duur wordt.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:04 schreef Wotte het volgende:
Club Brugge is vaak niet op hun achterhoofd gevallen wat scouting betreft.
Ik heb er juist veel zin in. Na een kut seizoen komt Ajax altijd sterker terug.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:18 schreef GGMM het volgende:
Ik heb echt helemaal geen zin in dit seizoen
Ik denk dat ik een jaartje oversla
Maar vorig seizoen zijn we 2e geworden, dus dit jaar wordt dan echt het kutseizoen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb er juist veel zin in. Na een kut seizoen komt Ajax altijd sterker terug.
Tweede met kut voetbal en kut spelers is zelfs meer dan kut. Als het dames-EK nu niet bezig zou zijn, zou ik zelfs durven spreken van klote.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Maar vorig seizoen zijn we 2e geworden, dus dit jaar wordt dan echt het kutseizoen.
Kijk je alleen maar naar de ranglijst dan?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Maar vorig seizoen zijn we 2e geworden, dus dit jaar wordt dan echt het kutseizoen.
Liever tweede met kut voetbal dan weer vijfde. Ik ben er nog altijd niet van overtuigd dat er met deze selectie attractief kan worden gespeeld.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tweede met kut voetbal en kut spelers is zelfs meer dan kut. Als het dames-EK nu niet bezig zou zijn, zou ik zelfs durven spreken van klote.
Attractief heb je ook geen reet aan als je niet wint, ik weet ook niet wat ik er van moet denken, vooralsnog lijkt er (te) weinig creativiteit in de selectie te zitten en het wordt sowieso een zwaar seizoen met CL, dus puntverlies rond die wedstrijden zou wel weer eens een dingetje kunnen worden.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:34 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Liever tweede met kut voetbal dan weer vijfde. Ik ben er nog altijd niet van overtuigd dat er met deze selectie attractief kan worden gespeeld.
Denk dat het vooral belangrijk is te spelen naar de kwaliteiten van je spelersgroep. Daarom zal ik Farioli ook altijd verdedigen. Hele selectie klopte, en klopt nog steeds niks van. Er is genoeg kwaliteit, maar het is het allemaal net niet of, totaal niet geschikt om te spelen zoals Ajax wilt spelen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Attractief heb je ook geen reet aan als je niet wint, ik weet ook niet wat ik er van moet denken, vooralsnog lijkt er (te) weinig creativiteit in de selectie te zitten en het wordt sowieso een zwaar seizoen met CL, dus puntverlies rond die wedstrijden zou wel weer eens een dingetje kunnen worden.
Nee, maar daarom is een speler zoals Klaassen ook prima, in elk geval voor de eredivisie. Maakt altijd wel een goaltje.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:15 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Denk dat het vooral belangrijk is te spelen naar de kwaliteiten van je spelersgroep. Daarom zal ik Farioli ook altijd verdedigen. Hele selectie klopte, en klopt nog steeds niks van. Er is genoeg kwaliteit, maar het is het allemaal net niet of, totaal niet geschikt om te spelen zoals Ajax wilt spelen.
Hele middenveld heeft bijvoorbeeld geen creativiteit. Dan kun je van alles willen qua speelstijl maar dan houdt het daar al op, zoals we zo vaak gezien hebben vorig seizoen.
Eens. Kunt wel gaan roepen dat Klaassen niet het niveau is wat we nastreven. En dat is waarschijnlijk ook wel waar als je ambitieus bent. Máár de realiteit op dit moment is dat Klaassen echt heel nuttig is. Kan vrij wel overal op het middenveld. Zeurt niet. Pakt altijd zijn goaltjes mee, en ze zijn ook vaak belangrijk. Traint hard. En een voorbeeld voor de jeugd. Mag dan geen verfijnde baltovenaar zijn, maar zeer nuttig om erbij te hebben.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee, maar daarom is een speler zoals Klaassen ook prima, in elk geval voor de eredivisie. Maakt altijd wel een goaltje.
Als je meer wilt (internationaal) dan moet er echt nog wel een boel op de schop, ja.
Stel je voor dat vorig jaar dat comeback seizoen was.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb er juist veel zin in. Na een kut seizoen komt Ajax altijd sterker terug.
Namen die jij noemt zit absoluut muziek in. Moro schijnt trouwens nu echt ,echt, écht rond te zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat we wel eens aangenaam verrast kunnen worden, mede door vers bloed van jonkies als Steur, Bouwman en Bounida. Moro lijkt me ook wel een versterking.
Dank, maar nee dusquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:01 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ziggo sport 2. Of youtube, maar heb je een VPN buiten Nederland nodig.
Op iptv schijnen ze het ook uit te zenden.quote:
Dit schiet allemaal niet meer op. Waar is het Ajax-DNA geblevenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Stel je voor dat vorig jaar dat comeback seizoen was.
Dan kan het komend jaar weer gewoon kut worden.
Ik zou ze ook gewoon opstellen denk ik. Dat is de enige route uit de puinzooi. Investeer die paar beschikbare grijpstuivers in een competente buitenspeler en een fatsoenlijke nummer tien samen met een spits die wel scoort.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:38 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Mokio, Steur, Jetten zijn wel erg fijn om naar te kijken.
Moet nog wennen aan Johnnyballquote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die keeper zat er in de eerste helft ook constant naast.
Ajax heeft al jaren geen goede spits meer. Raar dat Feyenoord en PSV wel spitsen hebben die gewoon de 20+ halen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou ze ook gewoon opstellen denk ik. Dat is de enige route uit de puinzooi. Investeer die paar beschikbare grijpstuivers in een competente buitenspeler en een fatsoenlijke nummer tien samen met een spits die wel scoort.
Ik zie Ueda en Carranza samen nog geen 20+ halenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ajax heeft al jaren geen goede spits meer. Raar dat Feyenoord en PSV wel spitsen hebben die gewoon de 20+ halen.
Valt tegen toch? Zelfs een De Jong had hooguit een uitschieter.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ajax heeft al jaren geen goede spits meer. Raar dat Feyenoord en PSV wel spitsen hebben die gewoon de 20+ halen.
Brobbey en Weghorst haalden er samen 12 ofzo afgelopen seizoen. Kan je nagaan hoe knap het is dat je dan nog tweede werd ook, waar je gewoon kampioen had moeten worden trouwens.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik zie Ueda en Carranza samen nog geen 20+ halen
Er is nog heel wat meer nodig. Kroes hoeft zijn vakantie voorlopig nog niet te boeken.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:19 schreef StevenHyde het volgende:
Tijd dat Moro aansluit iig. Irritant dat dit zo lang duurt.
Er is maar 1 TD die altijd op vakantie is in de transferperiode.quote:Op zondag 13 juli 2025 11:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er is nog heel wat meer nodig. Kroes hoeft zijn vakantie voorlopig nog niet te boeken.
Zou ik ook graag zien, maar ben vooral blij dat er al wat jongens weg zijn. Je kunt nu gewoon niet teveel risico nemen meer. Liever nog 3 gerichte aankopen en de jongens als Steur een kans geven, dan risico nemen en weer een stap terug en moeten verkopen om het verkopen.quote:Op zondag 13 juli 2025 11:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er is nog heel wat meer nodig. Kroes hoeft zijn vakantie voorlopig nog niet te boeken.
De verkoop lijkt idd al aardig op gang, ook lieden die heel makkelijk hadden kunnen blijven zitten en gewoon geld vangen.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zou ik ook graag zien, maar ben vooral blij dat er al wat jongens weg zijn. Je kunt nu gewoon niet teveel risico nemen meer. Liever nog 3 gerichte aankopen en de jongens als Steur een kans geven, dan risico nemen en weer een stap terug en moeten verkopen om het verkopen.
Tsja je wilt je toch ergens aan vastklampenquote:Op maandag 14 juli 2025 09:10 schreef Houniet het volgende:
Waarom trekken jullie allemaal conclusies uit een oefenpotje van niets?
Je hebt je werk tochquote:Op maandag 14 juli 2025 10:31 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja je wilt je toch ergens aan vastklampen
Ik werk om te leven, ik leef niet om te werken.quote:
Lijkt me prima. Vrees alleen voor hem dat het na oktober weer revalideren wordt. Gozer is gemaakt van poppenstront.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:34 schreef TheVulture het volgende:
Van Axel Dongen waarschijnlijk op huurbasis zonder koopoptie naar Heerenveen: https://www.ajaxshowtime.(...)s-voor-sc-heerenveen
Op zich wel een goede zet, laat 'm daar maar eens meters maken en hopelijk fit blijven
Sorry mijn fout.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik werk om te leven, ik leef niet om te werken.
Ze moeten de uitkeringen wat hoger maken.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik werk om te leven, ik leef niet om te werken.
Nee hoor. Maakt mij niet uit trouwens, ik heb geen klachten over mijn salaris.quote:Op maandag 14 juli 2025 12:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze moeten de uitkeringen wat hoger maken.
Het feit dat je dit soort middelmaat kwijt bent is al een zegen. Hopelijk kan Ajax ondertussen nog wat buitenkansen oppikken op de transfermarkt, dan kan je vanaf dit jaar weer voorzichtig omhoog gaan kijken.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Met de lonen van Rasmussen, Hlynsson, Henderson, Sosa, Medic en Rugani, de bescheiden transfersommen van bovenstaande heren, en de kleine bedragen die we krijgen van Llansana, Hillen, Ugwu, Kudus, Matusiwa, Flemming...plus de CL gelden, ben ik benieuwd hoeveel er nog bezuinigd dient te worden.
nog wel wat maar we zijn inmiddels weer gezond en zie de toekomst ook wel goed in.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Met de lonen van Rasmussen, Hlynsson, Henderson, Sosa, Medic en Rugani, de bescheiden transfersommen van bovenstaande heren, en de kleine bedragen die we krijgen van Llansana, Hillen, Ugwu, Kudus, Matusiwa, Flemming...plus de CL gelden, ben ik benieuwd hoeveel er nog bezuinigd dient te worden.
Ik zie het alleen niet gebeuren met mokerdomme sjonnie. Die kreeg het al niet voor elkaar met Tadic, Blind, Alvarez, kudus en Timber.quote:Op maandag 14 juli 2025 16:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het feit dat je dit soort middelmaat kwijt bent is al een zegen. Hopelijk kan Ajax ondertussen nog wat buitenkansen oppikken op de transfermarkt, dan kan je vanaf dit jaar weer voorzichtig omhoog gaan kijken.
Dat vind ik gelul. Instappen in de winter is gewoon lastiger laat staan met de bestuurlijke rommel. Toch haalde Heitinga als interim gemiddeld 2,05 punt per wedstrijd in 22 wedstrijden. Daarnaast de bekerfinale.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:51 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik zie het alleen niet gebeuren met mokerdomme sjonnie. Die kreeg het al niet voor elkaar met Tadic, Blind, Alvarez, kudus en Timber.
En nu staat er toch een behoorlijk pak minder kwaliteit op het veld.
Doe nou niet joh, op heitinga moet gejankt worden.quote:Op maandag 14 juli 2025 21:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat vind ik gelul. Instappen in de winter is gewoon lastiger laat staan met de bestuurlijke rommel. Toch haalde Heitinga als interim gemiddeld 2,05 punt per wedstrijd in 22 wedstrijden. Daarnaast de bekerfinale.
Dat is objectief gezien gewoon een vrij goed gemiddelde.
Bovendien moet je elke gelegenheid om het woord mokerdom te kunnen typen natuurlijk wel aangrijpen.quote:Op maandag 14 juli 2025 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe nou niet joh, op heitinga moet gejankt worden.
30 miljoen was toch ook belachelijk? Op basis van wat dan precies?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:42 schreef Jaeger85 het volgende:
Porto met een lowball bod van 15 miljoen voor Taylor. Daar moeten ze niet eens op reageren.
Volgens transfermarkt is hij 28 miljoen waard. Andere bureaus hebben hem nog hoger ingeschat. Dan is iets meer dan de helft zeker niet marktconform. Jullie laten Saibari ook niet voor 15 miljoen gaan.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:56 schreef Solispolar het volgende:
[..]
30 miljoen was toch ook belachelijk? Op basis van wat dan precies?
15/20 miljoen is gewoon prima en marktconform; zeker gezien zijn kwaliteiten. Dit is natuurlijk ook geen jongen die na Porto nog een vervolgstap omhoog gaat zetten dus de (financiële) meerwaarde is er ook niet echt.
Waarom? Hij heeft een Ajax opleiding. Minimaal 30 is normaal hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:56 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Donder op joh idioot.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:56 schreef Solispolar het volgende:
[..]
15/20 miljoen is gewoon prima en marktconform; zeker gezien zijn kwaliteiten. Dit is natuurlijk ook geen jongen die na Porto nog een vervolgstap omhoog gaat zetten dus de (financiële) meerwaarde is er ook niet echt.
Donder lekker zelf opquote:
Inderdaad. Dat komt ook wel goed. Misschien wachten ze eerst op de uitgaande transfers.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:22 schreef Black-Death het volgende:
Voor Taylor moet 25 mio er wel inzitten.
Beste buitenspeler van de Eredivisiequote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:44 schreef Black-Death het volgende:
Moro aangekondigd
https://www.ajax.nl/club/(...)oord-over-raul-moro/
Ik denk niet dat jij ooit een thesis hebt geschreven waarschijnlijk commerciële economie op het HBO ofzoquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:14 schreef Caland het volgende:
Het lijkt me voor Taylor ook wel lekker om te werken onder een trainer die niet zo ver van zijn eigen intelligentieniveau af zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |