Zal die meer of minder dan Yohannes opbrengen?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hier gaan we flink verlies op maken.
Zo kan je het ook bekijken jaquote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Elke euro die je nog terugkrijgt is pure winst.
Opmerkelijk. Leek me best een ventje met redelijke potentie. Zou me niks verbazen als Twente er over 2 jaar weer 500-% rendement op pakt.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:45 schreef Black-Death het volgende:
Hlynsson dus voor 2 mio naar Twente. Fooi.
Lijkt me wel typisch zo'n speler die er op het niveau Twente ineens weet ik hoeveel gaat inschieten in de eredivisie.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Opmerkelijk. Leek me best een ventje met redelijke potentie. Zou me niks verbazen als Twente er over 2 jaar weer 500-% rendement op pakt.
Bij Ajax deed hij dat relatief al voor een middenvelder met zijn speelminuten toch?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lijkt me wel typisch zo'n speler die er op het niveau Twente ineens weet ik hoeveel gaat inschieten in de eredivisie.
Dan begrijp ik Twente volledig. Wat een knudde bedrag zeg voor zo'n speler.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:45 schreef Black-Death het volgende:
Hlynsson dus voor 2 mio naar Twente. Fooi.
Ja, lijkt me voor Twente wel een uitstekende speler eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Bij Ajax deed hij dat relatief al voor een middenvelder met zijn speelminuten toch?
Kroes wil wel héél graag schoon schip maken. Misschien een beetje té graag.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lijkt me wel typisch zo'n speler die er op het niveau Twente ineens weet ik hoeveel gaat inschieten in de eredivisie.
er speelt best veel dus. Goed nieuws, hopelijk zet de schoonmaak doorquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:55 schreef tong80 het volgende:
Sivert Mannsverk staat in de serieuze belangstelling van Blackburn Rovers, zo meldt Voetbal International dinsdag. De middenvelder van Ajax werd afgelopen seizoen verhuurd aan Cardiff City en hij kan nu definitief vertrekken uit de Johan Cruijff ArenA.
Mannsverk werd eerder door Alex Kroes toegevoegd aan de groep ‘bannelingen’: spelers die niet meer welkom zijn bij het eerste elftal van John Heitinga.
Van Akpom, Forbs, Borna Sosa, Christian Rasmussen, Jay Gorter en Branco van den Boomen was al duidelijk dat zij verbannen waren. De toevoeging van Mannsverk is opvallend, omdat Ajax hem pas vorig jaar voor ongeveer zes miljoen euro weghaalde bij Molde FK.
De club wil ruimte en salaris vrijmaken om John Heitinga te kunnen versterken met een nieuwe verdedigende en aanvallende middenvelder. Daarom komt de interesse uit Engeland Ajax zeer goed uit.
Volgens Transfermarkt is Mannsverk op dit moment circa vier miljoen euro waard. Welk bedrag Blackburn Rovers bereid is te betalen, is onbekend.
https://www.voetbalzone.n(...)/blta03146054a43cf4a
Dit noemen we een win-win situatie.
Komen 2 topspelers aan he, daar moet ruimte voor gemaakt worden.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kroes wil wel héél graag schoon schip maken. Misschien een beetje té graag.
Wie dan?quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
Komen 2 topspelers aan he, daar moet ruimte voor gemaakt worden.
wellicht een tropische verrassingquote:
Tadic en Blindquote:
Zeg maar wie het anders moeten worden? Op alle sites en media wordt geklaagd ipv het komen met goede namen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Tadic en Blind, over ouwe-jongens-krentenbrood gesproken zeg.
Goed langetermijn beleid ja, allemaal 30( of 40quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zeg maar wie het anders moeten worden? Op alle sites en media wordt geklaagd ipv het komen met goede namen.
Tadic en Blind zijn vanuit mijn mening welkom, een of twee seizoenen en dan de jeugdopleiding / staf in.
"Ipv het komen met goede namen" is zo'n vreemde dooddoener. Het is niet het werk van een supporter om de wereld af te struinen naar ideale aanwinsten, die daar onmogelijk de tijd voor heeft.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zeg maar wie het anders moeten worden? Op alle sites en media wordt geklaagd ipv het komen met goede namen.
Tadic en Blind zijn vanuit mijn mening welkom, een of twee seizoenen en dan de jeugdopleiding / staf in.
Ohja, de supporter mag alleen maar klagen natuurlijkquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
"Ipv het komen met goede namen" is zo'n vreemde dooddoener. Het is niet het werk van een supporter om de wereld af te struinen naar ideale aanwinsten, die daar onmogelijk de tijd voor heeft.
Wie zie jij dan graag komen?quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:40 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Goed langetermijn beleid ja, allemaal 30( of 40) plussers met dikke
contracten.
Je had klaassen en berghuis niet moeten verlengen en in moeten wisselen voor blind en tadic, dan had je veel meer kwaliteit gehad.
Wat probeer je nu te zeggen?quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ohja, de supporter mag alleen maar klagen natuurlijkwas ik even vergeten.
Eens dat het riskant is. Tactiek aanpassen omdat het hun moet schikken daar kan ik niet zoveel over zeggen want daar heb ik te weinig verstand van.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat probeer je nu te zeggen?
Er is een hele goede reden waarom Blind en Tadic aantrekken in de situatie van Ajax nogal riskant is. Ajax is aan het herbouwen, terwijl die jongens een aardig salarisje verdienen. Nog belangrijker: Blind en Tadic zijn spelers waar je de tactiek dusdanig voor aan zou moeten passen, om ze in hun kracht te laten spelen. Dat is niet wat Ajax nu nodig heeft, ook al is de doelstelling weer top 2 in de Eredivisie + 10/11 punten in de CL.
We hebben Brobbey en Weghorst?quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Eens dat het riskant is. Tactiek aanpassen omdat het hun moet schikken daar kan ik niet zoveel over zeggen want daar heb ik te weinig verstand van.
Tadic kan prima in de spits, want die hebben we niet.
Drie jaar geleden zakte Blind zonder Martinez als extra breker voor hem ook volledig door het ijs. En zes jaar geleden (leze 2019/20), in de sterke tijd van Ajax, had Blind ook moeite om het op 6 te belopen. Ten Hag is daar daarna vrij snel mee opgehouden.quote:Blind op 6 kan uitstekend. Maar anyway, is mijn mening he.
Denk jij dat Brobbey blijft? Weghorst als enige spits is in mijn ogen niet voldoende.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
We hebben Brobbey en Weghorst?
[..]
Drie jaar geleden zakte Blind zonder Martinez als extra breker voor hem ook volledig door het ijs. En zes jaar geleden (leze 2019/20), in de sterke tijd van Ajax, had Blind ook moeite om het op 6 te belopen. Ten Hag is daar daarna vrij snel mee opgehouden.
Ik hoop dat Brobbey en Weghorst vertrekken. Blind kan het allemaal niet meer belopen, moeten we niet willen. Tadic een jaar in de spits zou nog kunnen met een aankomend talent erachter.quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Denk jij dat Brobbey blijft? Weghorst als enige spits is in mijn ogen niet voldoende.
Blind heeft op 6 ook goede wedstrijden gespeeld.
Zolang Brobbey nog niet weg is, heeft het geen zin om door te schakelen met de overmacht aan spelers die Ajax in de selectie heeft. Dan ga je eigenlijk weer verder op een financieel slechte tour en dat gaat Kroes natuurlijk niet doen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Denk jij dat Brobbey blijft? Weghorst als enige spits is in mijn ogen niet voldoende.
Owja die zou je bijna vergeten. Daar moet toch wel een Engelse club voor te porren zijn?quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:34 schreef marcb1974 het volgende:
En voorlopig zit ook Akpom er nog, ondanks dat hij in kleedkamer 2 zit en niet mag meedoen.
Ohjaquote:Op woensdag 9 juli 2025 10:34 schreef marcb1974 het volgende:
En voorlopig zit ook Akpom er nog, ondanks dat hij in kleedkamer 2 zit en niet mag meedoen.
Dat lees ik nu al twee jaar. Ga je gegarandeerd voor hetzelfde bedrag verkopenquote:Op woensdag 9 juli 2025 10:35 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Owja die zou je bijna vergeten. Daar moet toch wel een Engelse club voor te porren zijn?
Blindquote:Op woensdag 9 juli 2025 10:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik denk dat Blind nog contributie zou willen betalen om fatsoenlijk af te kunnen sluiten bij Ajax.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er is een hele goede reden waarom Blind en Tadic aantrekken in de situatie van Ajax nogal riskant is. Ajax is aan het herbouwen, terwijl die jongens een aardig salarisje verdienen. Nog belangrijker: Blind en Tadic zijn spelers waar je de tactiek dusdanig voor aan zou moeten passen, om ze in hun kracht te laten spelen. Dat is niet wat Ajax nu nodig heeft, ook al is de doelstelling weer top 2 in de Eredivisie + 10/11 punten in de CL.
En er zijn heel goede redenen om juist een Blind of een Tadic aan te trekken. Maar daar ga je zo hard mogelijk aan voorbij.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom ga ik daar 'zo hard mogelijk aan voorbij'?quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En er zijn heel goede redenen om juist een Blind of een Tadic aan te trekken. Maar daar ga je zo hard mogelijk aan voorbij.
Op welke positie zou hij mee moeten spelen? Ik was altijd fan van Blind maar sentiment moet je geen beleid op maken. Ajax moet ook investeren in spelers die meer waard kunnen worden en op plekken waar het nodig is, bijvoorbeeld creativiteit op het middenveld. Spendeer daar maar het geld aan.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:34 schreef Houniet het volgende:
Statistieken van Tadic zeggen genoeg, en die van Blind ook. Die heeft volgens mij bijna alles gespeeld op het hoogste niveau in Spanje. Waarom zou hij dan in NL niet meer mee kunnen?
Blind, kan op het middenveld. En is creatiefquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op welke positie zou hij mee moeten spelen? Ik was altijd fan van Blind maar sentiment moet je geen beleid op maken. Ajax moet ook investeren in spelers die meer waard kunnen worden en op plekken waar het nodig is, bijvoorbeeld creativiteit op het middenveld. Spendeer daar maar het geld aan.
Blind is helemaal niet geschikt voor het middenveld, zeker niet als Ajax hoge pressie wil spelen.quote:
Blind is goed in de opbouw maar niet per se de man van de assists en doelpunten.quote:En is creatief.
Oké dus moet Ajax maar helemaal nooit meer investeren in spelers? Laten we gewoon voor altijd oud-spelers terughalen uit sentiment.quote:Investeren in spelers is de laatste 2 jaar niet gelukt he.
Punt 1, ben ik het niet mee eens.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blind is helemaal niet geschikt voor het middenveld, zeker niet als Ajax hoge pressie wil spelen.
[..]
Blind is goed in de opbouw maar niet per se de man van de assists en doelpunten.
[..]
Oké dus moet Ajax maar helemaal nooit meer investeren in spelers? Laten we gewoon voor altijd oud-spelers terughalen uit sentiment.
Ik hoop het inderdaad niet, voegen niets meer toe anders dan nog meer ervaring (en waarschijnlijk met dito prijskaartje)quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:11 schreef Black-Death het volgende:
Toch is het al erg lang stil rond zowel Tadic als Blind. Ik verwacht niet dat die twee nog gaan komen.
Was al ingecalculeerd he.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Henderson
Logisch wel als de geruchten over zijn CL-salaris klopten.
Maar Daley zal geen 6-8 miljoen gaan verdienen en dat waren de geruchten voor Henderson zijn salaris volgend seizoen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer. Hopelijk geen Daley Blind daarvoor in plaats dan gaan we er nog op achteruit ook.
vond hem wel belangrijk, alleen niet voor dat salaris.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:49 schreef Houniet het volgende:
Henderson kan je ook prima kwijt, scheelt een hoop salaris.
Ben benieuwd of er nu iemand anders op staat die de ploeg op sleeptouw neemt.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:57 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
vond hem wel belangrijk, alleen niet voor dat salaris.
Hier zou je dus een Blind of Tadic voor kunnen halen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:59 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er nu iemand anders op staat die de ploeg op sleeptouw neemt.
Dat zwartmaken van journalisten fue berichten dat ie een transfer probeerde te forceren naar Monaco terwijl dat verhaal gewoon helemaal kloptequote:
Volgens wie?quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat zwartmaken van journalisten fue berichten dat ie een transfer probeerde te forceren naar Monaco terwijl dat verhaal gewoon helemaal klopte
Ja, Tadic dan maar.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier zou je dus een Blind of Tadic voor kunnen halen.
Is niet gelukt he, de laatste 5 wedstrijden.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:59 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er nu iemand anders op staat die de ploeg op sleeptouw neemt.
Mike Verweij zekerquote:
Zou Blind die fluitconcerten en die Twitterdiarree van de successupporters al vergeten zijn?quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier zou je dus een Blind of Tadic voor kunnen halen.
En ze leveren geen drol meer op.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ik hoop het inderdaad niet, voegen niets meer toe anders dan nog meer ervaring (en waarschijnlijk met dito prijskaartje)
Dat is net zijn pa, die lult zich wel weer naar binnen voor een topsalaris terwijl het al een tijdje echt niet meer kanquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:31 schreef KlapMongeaul het volgende:
‘Hendo’die voor een hoop geld weinig heeft laten zien.. en dat heeft zogenaamd het shirtjesrecord verbroken
Wat heeft Brian Henderson er nou weer mee te makenquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is net zijn pa, die lult zich wel weer naar binnen voor een topsalaris terwijl het al een tijdje echt niet meer kan
Sorry maat, ik quote de verkeerdequote:Op woensdag 9 juli 2025 15:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat heeft Brian Henderson er nou weer mee te maken
Wordt dat de Verlosser dan?quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:11 schreef Bofjijff het volgende:
Kroes geeft wel aan dat de komst van Moro wel echt dichtbij is. Zou eens tijd worden.
Je hebt toch zelf gezien dat ie de aanvoerdersband weigerde, doelpunt niet vierde met zn ploeggenoten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |