Hier zaten spelers tussen die dit seizoen nooit in Ajax 1 meedoen. Was puur veldvulling.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat was niet een al te best einde.
Denk niet dat we ooit een plekkie hoeven in te ruimen voor. Van der pavert, Peters, Wolff, Faberski.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier zaten spelers tussen die dit seizoen nooit in Ajax 1 meedoen. Was puur veldvulling.
Faberski lijkt me wel potentie te hebbenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:05 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Denk niet dat we ooit een plekkie hoeven in te ruimen voor. Van der pavert, Peters, Wolff, Faberski.
Faberski laat het toch al een tijdje niet zien. Vandaag ook niet, was niet best.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Faberski lijkt me wel potentie te hebben
Lees verder ook veel positiefs over Bouwman, Bounida en Jetten.
Faberski misschien, Wolff deed ook nog wel leuke dingen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:05 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Denk niet dat we ooit een plekkie hoeven in te ruimen voor. Van der pavert, Peters, Wolff, Faberski.
quote:
Top, niks meer aan doen. We beginnen met.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:44 schreef Cavalier het volgende:
Hoe waren Steur en Bounida? Kunnen die gaan aanhaken?
Was wel ok, je ziet duidelijk hun goede techniek, maar die hebben beide nog wel heel wat werk te doen om op eredivisie niveau te komen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:44 schreef Cavalier het volgende:
Hoe waren Steur en Bounida? Kunnen die gaan aanhaken?
Vind 'm eigenlijk prima overkomen ook wel weer een verademing vergeleken met de pretentieuze pogingen tot zweverige poëzie van Farioli.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Heitinga: 'Allerbelangrijkste was vandaag om inhoud te kweken'
Gelukkig heeft John wel door waar die aan moet werken, zijn inhoud.
Iedereen heeft 45 minuten gespeeld, wat is dat voor onzin over inhoud kweken...quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Heitinga: 'Allerbelangrijkste was vandaag om inhoud te kweken'
Gelukkig heeft John wel door waar die aan moet werken, zijn inhoud.
2 daarvan in de tweede helft toen jong-Ajax en Ajax onder 19 op het veld stond. Misschien iets minder aan scorebordjournalistiek doenquote:
Bounmoker wilde toch een enorm salaris verdienen? Blijkt dus onterechtquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:14 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Was wel ok, je ziet duidelijk hun goede techniek, maar die hebben beide nog wel heel wat werk te doen om op eredivisie niveau te komen.
Prima, die was buiten Branco het grootste salarisprobleem.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:35 schreef Bofjijff het volgende:
Ajax gaat afscheid nemen van Borna Sosa, zo weet De Telegraaf zondag te melden. De Amsterdammers houden vier miljoen euro over aan de verkoop van de Kroaat.
Crystal palace dus
Wel benieuwd of Sosa het dan wel weer laat zien straks.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:20 schreef Sabata het volgende:
begrijpelijk. Oliver Glasner kent hem nog van zijn Bundesliga periode
Glasner speelt in een systeem wat hem veel meer ligt, in elk geval.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel benieuwd of Sosa het dan wel weer laat zien straks.
Akpom niet vergetenquote:Op zondag 6 juli 2025 19:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Prima, die was buiten Branco het grootste salarisprobleem.
ja.quote:Op zondag 6 juli 2025 20:16 schreef Black-Death het volgende:
Voor hoeveel hebben we Sosa gekocht? 8 mio?
Erg jammer van de betaalmuur.quote:Op zondag 6 juli 2025 20:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.vi.nl/pro/toe(...)rikklokwerk-geworden
@:POWERLOUNGEN.
quote:Op zondag 6 juli 2025 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Erg jammer van de betaalmuur.
Hoekstra was een voorbeeld hoe 1 knieblessure alles kan verpesten (en koopdrang van trainers)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 juli 2025 21:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]''Laat de sporter zijn werk doen'' ''Denigrerend'' Heb niks aan je''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Co had 25 jaar geleden al gezien wat voor een stuk stront het is en hij blijft gelijk krijgen. Ook de enige die altijd fit is gebleven en geen zware blessure als excuses had.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op zondag 6 juli 2025 21:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]BabaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan heb je al 3-4 competitiewedstrijden gemist.quote:Op maandag 7 juli 2025 09:33 schreef Houniet het volgende:
Ik heb er niets van gezien, maakt me ook niet zoveel uit.
Even geen Ajax is ook wel lekker. Kan me weer druk genoeg maken vanaf eind augustus.
Dan is de titel al 10 punten uit het zichtquote:Op maandag 7 juli 2025 09:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan heb je al 3-4 competitiewedstrijden gemist.
Haha we kunnen ook overdrijven, PSV lijkt ook wel wat jasjes uit te doen deze zomerquote:Op maandag 7 juli 2025 09:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dan is de titel al 10 punten uit het zicht
Tweede duel Eagles-uit alweer de eerste bananenschil.quote:Op maandag 7 juli 2025 09:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Het was een schitterende partij. Je hebt echt iets gemist. Denk dat Ajax met rond de kerst al (bijna) kampioen is dit seizoen.quote:Op maandag 7 juli 2025 09:33 schreef Houniet het volgende:
Ik heb er niets van gezien, maakt me ook niet zoveel uit.
Even geen Ajax is ook wel lekker. Kan me weer druk genoeg maken vanaf eind augustus.
dat denk ik ook. Zeker als die lang en tillman gaan vervangen voor bommel jr en mijnans. Maargoed wij moeten nog wat jasjes aandoenquote:Op maandag 7 juli 2025 10:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Haha we kunnen ook overdrijven, PSV lijkt ook wel wat jasjes uit te doen deze zomer
Ik vraag me af of Eagles zover Simonis vergelijkbaar blijft presteren.quote:Op maandag 7 juli 2025 10:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tweede duel Eagles-uit alweer de eerste bananenschil.
Ik vraag me af of Ajax zonder Farioli vergelijkbaar blijft presteren.quote:Op maandag 7 juli 2025 11:20 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Eagles zonder Simonis vergelijkbaar blijft presteren.
Titel wordt pas beslist in mei.quote:Op maandag 7 juli 2025 09:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
dat denk ik ookquote:Op maandag 7 juli 2025 13:55 schreef TheVulture het volgende:
Heerkens wordt op termijn onze eerste keeper
https://www.ajaxshowtime.(...)tekenen-in-amsterdam
Klinkt als een goed doordacht plan
Prima, bij een mooi bod lekker laten gaan. Ik ben wel klaar met Brobbey. 4 goals in de Eredivsiequote:Volgens Voetbal International wil Brian Brobbey koste wat kost vertrekken bij Ajax deze zomer. De spits zou kunnen rekenen op de nodige buitenlandse interesse, maar van een concreet neergelegd bod is nog geen sprake. Brobbey meldde zich afgelopen week weer op De Toekomst, om de voorbereiding op het nieuwe seizoen aan te vangen. De aanvaller wisselde van zaakwaarnemer en leek daar een duidelijk signaal mee af te geven, zo schetst het voetbalmagazine. "Hij heeft in principe zijn zinnen gezet op een transfer."
Mocht het daadwerkelijk tot een vertrek komen deze zomer, gaat Alex Kroes de markt op voor een nieuwe nummer negen. Met Chuba Akpom heeft Ajax nog een alternatief voor Brobbey in huis, maar ook hij mag vanwege zijn hoge salaris en toekomstige Champions League-bonussen vertrekken bij de club. Julian Rijkhoff is het komende seizoen verhuurd aan Almere City en dus ook niet bruikbaar voor trainer John Heitinga.
Volgens geruchten in Portugese media zou Wout Weghorst, zoals we gisteren ook al meldden, in de belangstelling staan van Francesco Farioli's nieuwe werkgever FC Porto. Dit gerucht wordt echter stellig ontkend door VI: "Verhalen dat Farioli Weghorst zou mee willen nemen naar Porto, kunnen worden verwezen naar het rijk der fabelen", zo schrijft het blad. Voorlopig staan de twee spitsen ook komend seizoen nog op de loonlijst in de Johan Cruijff ArenA.
Waarvoor?quote:
Brobbey (goed he) terugkopen voor 20 miljoen nadat hij je een jaartje daarvoor in je bek had gepoept was wel echt wild.quote:
Dat hij zijn best heeft gedaan.quote:
Sommigen hier waren lyrisch over hem toen hij kwam, maar hij heeft nooit bewezen waarom dat zo was.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel benieuwd of Sosa het dan wel weer laat zien straks.
In een 5mans verdediging een goede linksback denk ik.quote:Op maandag 7 juli 2025 18:39 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Sommigen hier waren lyrisch over hem toen hij kwam, maar hij heeft nooit bewezen waarom dat zo was.
Wat een kut leven moet je hebbenquote:
Ik laat mij dit niet vertellen door een fotograaf voor de frontpage.quote:
Zo'n constructie hebben we al vaker gezien. Volgens mij hebben we er zelfs nog eentje van op de bank zitten.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:55 schreef TheVulture het volgende:
Heerkens wordt op termijn onze eerste keeper
https://www.ajaxshowtime.(...)tekenen-in-amsterdam
Klinkt als een goed doordacht plan
Nou...quote:Op maandag 7 juli 2025 19:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb ook helemaal geen zin in weer een jaar Brobbey in de spits eigenlijk.
Ben ik al jaren niet meer joh. Bestaat denk ik niet eens meer. Geen idee eigenlijk waarom het er nog staat.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik laat mij dit niet vertellen door een fotograaf voor de frontpage.
Zelfs dat ben je dus verloren.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ben ik al jaren niet meer joh. Bestaat denk ik niet eens meer. Geen idee eigenlijk waarom het er nog staat.
(was trouwens wel leuk hoor. gratis naar festivals enzo beetje fotos maken, ook nog wat betaalde opdrachten aan over gehouden)
En dan hebben we het nog niet over z'n salaris gehad.quote:Op maandag 7 juli 2025 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Brobbey (goed he) terugkopen voor 20 miljoen nadat hij je een jaartje daarvoor in je bek had gepoept was wel echt wild.
Zelden zo gelachen.
Echte top spitsen uit de opleiding is wel lang geleden, denk ik. Cruijff, Basten, Kluivert, Bergkamp. Al was o.a Cruijff niet echt een spits, toch?quote:Op maandag 7 juli 2025 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
Wie was nou de laatste echt goede spits bij Ajax?
En de laatste goede die uit de opleiding kwam?
je pusht het te ver vrees ik voel reacties.quote:Op maandag 7 juli 2025 23:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Echte top spitsen uit de opleiding is wel lang geleden, denk ik. Cruijff, Basten, Kluivert, Bergkamp. Al was o.a Cruijff niet echt een spits, toch?
Verder kom ik tot Huntelaar en Suarez. Zlatan, Milik en Dolberg hadden we ook nog. Kolbeinn, Mido.
de laatste zal kluivert zijn denk ik.quote:Op maandag 7 juli 2025 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
dat denk ik ook wel. Het kaar ervoor een prima rendement, maar afgelopen jaar om te janken.quote:Op maandag 7 juli 2025 22:58 schreef GwaiLow het volgende:
Denk dat Brobbey het goed gaat doen in het buitenland. Laten wij inderdaad maar kiezen voor een spits met veel rendement.
Dat bewijst elke Nederlandse club he.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 07:22 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Sowieso echt goede spitsen opleiden in NL is al een tijd geleden. Dat zie je ook aan het NL elftal.
Hier gaan we flink verlies op maken.quote:Rosario Central zou Ajax willen verlossen van miskoop Ávila
In de Argentijnse media weten ze het zeker: Gaston Ávila gaat Ajax verlaten. De 23-jarige Argentijn zou aan de slag kunnen bij Rosario Central. Ávila staat sinds 2023 onder contract bij Ajax, maar kwam daar geen moment uit de verg. De verdediger wordt tot december 2025 nog verhuurd aan het Braziliaanse Fortaleze. Rosario Central zou Fortaleze hebben benaderd om de laatste maanden van de huurperiode te beëindigen en moet daarna nog naar Ajax om een akkoord te bereiken over een transfer. Wordt hoe dan ook vervolgd! (Bron: TyC Sports)
Ach ja, hoort erbij he.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hier gaan we flink verlies op maken.
Haller heeft het wel goed gedaan.quote:Op maandag 7 juli 2025 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
Elke euro die je nog terugkrijgt is pure winst.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Soort Hancko.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Elke euro die je nog terugkrijgt is pure winst.
quote:
Zal die meer of minder dan Yohannes opbrengen?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zo kan je het ook bekijken jaquote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Elke euro die je nog terugkrijgt is pure winst.
Opmerkelijk. Leek me best een ventje met redelijke potentie. Zou me niks verbazen als Twente er over 2 jaar weer 500-% rendement op pakt.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:45 schreef Black-Death het volgende:
Hlynsson dus voor 2 mio naar Twente. Fooi.
Lijkt me wel typisch zo'n speler die er op het niveau Twente ineens weet ik hoeveel gaat inschieten in de eredivisie.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Opmerkelijk. Leek me best een ventje met redelijke potentie. Zou me niks verbazen als Twente er over 2 jaar weer 500-% rendement op pakt.
Bij Ajax deed hij dat relatief al voor een middenvelder met zijn speelminuten toch?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lijkt me wel typisch zo'n speler die er op het niveau Twente ineens weet ik hoeveel gaat inschieten in de eredivisie.
Dan begrijp ik Twente volledig. Wat een knudde bedrag zeg voor zo'n speler.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:45 schreef Black-Death het volgende:
Hlynsson dus voor 2 mio naar Twente. Fooi.
Ja, lijkt me voor Twente wel een uitstekende speler eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Bij Ajax deed hij dat relatief al voor een middenvelder met zijn speelminuten toch?
Kroes wil wel héél graag schoon schip maken. Misschien een beetje té graag.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lijkt me wel typisch zo'n speler die er op het niveau Twente ineens weet ik hoeveel gaat inschieten in de eredivisie.
er speelt best veel dus. Goed nieuws, hopelijk zet de schoonmaak doorquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:55 schreef tong80 het volgende:
Sivert Mannsverk staat in de serieuze belangstelling van Blackburn Rovers, zo meldt Voetbal International dinsdag. De middenvelder van Ajax werd afgelopen seizoen verhuurd aan Cardiff City en hij kan nu definitief vertrekken uit de Johan Cruijff ArenA.
Mannsverk werd eerder door Alex Kroes toegevoegd aan de groep ‘bannelingen’: spelers die niet meer welkom zijn bij het eerste elftal van John Heitinga.
Van Akpom, Forbs, Borna Sosa, Christian Rasmussen, Jay Gorter en Branco van den Boomen was al duidelijk dat zij verbannen waren. De toevoeging van Mannsverk is opvallend, omdat Ajax hem pas vorig jaar voor ongeveer zes miljoen euro weghaalde bij Molde FK.
De club wil ruimte en salaris vrijmaken om John Heitinga te kunnen versterken met een nieuwe verdedigende en aanvallende middenvelder. Daarom komt de interesse uit Engeland Ajax zeer goed uit.
Volgens Transfermarkt is Mannsverk op dit moment circa vier miljoen euro waard. Welk bedrag Blackburn Rovers bereid is te betalen, is onbekend.
https://www.voetbalzone.n(...)/blta03146054a43cf4a
Dit noemen we een win-win situatie.
Komen 2 topspelers aan he, daar moet ruimte voor gemaakt worden.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kroes wil wel héél graag schoon schip maken. Misschien een beetje té graag.
Wie dan?quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
Komen 2 topspelers aan he, daar moet ruimte voor gemaakt worden.
wellicht een tropische verrassingquote:
Tadic en Blindquote:
Zeg maar wie het anders moeten worden? Op alle sites en media wordt geklaagd ipv het komen met goede namen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Tadic en Blind, over ouwe-jongens-krentenbrood gesproken zeg.
Goed langetermijn beleid ja, allemaal 30( of 40quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zeg maar wie het anders moeten worden? Op alle sites en media wordt geklaagd ipv het komen met goede namen.
Tadic en Blind zijn vanuit mijn mening welkom, een of twee seizoenen en dan de jeugdopleiding / staf in.
"Ipv het komen met goede namen" is zo'n vreemde dooddoener. Het is niet het werk van een supporter om de wereld af te struinen naar ideale aanwinsten, die daar onmogelijk de tijd voor heeft.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zeg maar wie het anders moeten worden? Op alle sites en media wordt geklaagd ipv het komen met goede namen.
Tadic en Blind zijn vanuit mijn mening welkom, een of twee seizoenen en dan de jeugdopleiding / staf in.
Ohja, de supporter mag alleen maar klagen natuurlijkquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
"Ipv het komen met goede namen" is zo'n vreemde dooddoener. Het is niet het werk van een supporter om de wereld af te struinen naar ideale aanwinsten, die daar onmogelijk de tijd voor heeft.
Wie zie jij dan graag komen?quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:40 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Goed langetermijn beleid ja, allemaal 30( of 40) plussers met dikke
contracten.
Je had klaassen en berghuis niet moeten verlengen en in moeten wisselen voor blind en tadic, dan had je veel meer kwaliteit gehad.
Wat probeer je nu te zeggen?quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ohja, de supporter mag alleen maar klagen natuurlijkwas ik even vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |