SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
vergeet de kers in de appelmoes niet !quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe verpest je een borrelplankje?
Plakjes leverworst met een schaaltje appelmoes of zo?
Wat heb je aan een enkele ovenwant als je een hete schaal uit de oven moet halen... Dus één hand mag verbranden terwijl de ander goed blijft, moet je nog even bepalen aan welke hand je het meeste een hekel hebt.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt, ovenwanten gaan per stuk, niet per 2
Nee ik bedoel meer dat het er altijd wel lekker uitziet als hij 1 maakt.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe verpest je een borrelplankje?
Plakjes leverworst met een schaaltje appelmoes of zo?
een volle ovenschaal kan ik met een goeie ovenwant met 1 hand uit de oven trekken, de andere gebruik ik om de oven weer te sluitenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Wat heb je aan een enkele ovenwant als je een hete schaal uit de oven moet halen... Dus één hand mag verbranden terwijl de ander goed blijft, moet je nog even bepalen aan welke hand je het meeste een hekel hebt.
Ja maar zwabbie bedoelt "hoezo kan niet iedereen dat"quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ik bedoel meer dat het er altijd wel lekker uitziet als hij 1 maakt.
Die gaat in de gorgonzola kaasdip.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:57 schreef mschol het volgende:
[..]
vergeet de kers in de appelmoes niet !
Ik heb geen oven. En ik heb ook nooit een hete schaal. Ik gebruik een ovenwant om afbakbroodjes vast te houden tijdens het opensnijden. EEN ovenwant.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Wat heb je aan een enkele ovenwant als je een hete schaal uit de oven moet halen... Dus één hand mag verbranden terwijl de ander goed blijft, moet je nog even bepalen aan welke hand je het meeste een hekel hebt.
Maar hoe dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:59 schreef mschol het volgende:
een borrelplankje zou ik verpestenik zet wel gewoon een zakje met borrelmeuk neer
Ik gebruik er altijd twee, om zeker te zijn. Oven doe ik dicht met beenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:58 schreef mschol het volgende:
[..]
een volle ovenschaal kan ik met een goeie ovenwant met 1 hand uit de oven trekken, de andere gebruik ik om de oven weer te sluiten
Op een borrelplankje staat geen alcohol tochquote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:00 schreef Karzai het volgende:
Ben even gestopt met borrelplankjes maken, probeer van mijn pens af te komen en ik moet minder alcohol drinken
Wou net zeggen.. ondanks de naam kan het prima zonder alcohol worden genuttigd.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op eenborrelplankje staat geen alcohol toch
Wat is de gemiddelde levensduur van een ovenwant?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Even een gewetensvraagje. Als jullie een ovenwant gaan kopen, hoe ver in de toekomst denk je dan?![]()
[ afbeelding ]
ik drink er meestal wel een paar biertjes bijquote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op een borrelplankje staat geen alcohol toch
Bij mij relatief oneindig, want ik gebruik ze niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is de gemiddelde levensduur van een ovenwant?
stel je even voor dat iemand een plankje pakt, en vervolgens alles (echt alles) op de plank probeert te smijten dat er zo'n berg is..quote:
Dan moet ik stoppen met sport kijken.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:03 schreef DeZwabber het volgende:
Ik stop met wortels eten, daar word ik dik van want ik eet er altijd slagroomtaart bij.
37 jaar.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is de gemiddelde levensduur van een ovenwant?
Dit kan echt niet @TheStigsDutchCousin en @Nattekatquote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet ik stoppen met sport kijken.
Dus kan hebben je kleinkinderen er ook nog wat aan.quote:
Wat is het probleem precies?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:02 schreef mschol het volgende:
[..]
stel je even voor dat iemand een plankje pakt, en vervolgens alles (echt alles) op de plank probeert te smijten dat er zo'n berg is..
dat ben ik
Die wouden een selfie van mij toen ik wou inloggen, zodat ze hun AI konden trainen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme Facebook als ik eerst een examen moet doen voordat mijn uiterst nuttige en constructieve post geplaatst mag worden, dan laat maar. Laat me zulke groepen maar gewoon niet zien. Laat ze barsten die goedverdomme
foto van een aap voorhoudenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die wouden een selfie van mij toen ik wou inloggen, zodat ze hun AI konden trainen.
Dan is het bij mij doei facebook
ik eet nog wel snackjes maar niet zo uitgebreid, gister had ik wat chipjes en een paar cakejes met ijstheequote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:03 schreef DeZwabber het volgende:
Ik stop met wortels eten, daar word ik dik van want ik eet er altijd slagroomtaart bij.
Wordt ook weer lastig.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus kan hebben je kleinkinderen er ook nog wat aan.
Wat.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die wouden een selfie van mij toen ik wou inloggen, zodat ze hun AI konden trainen.
Dan is het bij mij doei facebook
appelmoesquote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:14 schreef Karzai het volgende:
ik ben eruit
vanavond eet ik bij mijn moeder
morgen, spinazie, gebakken aardappelen, vissticks en appelmoes
maandag, kipsate en een salade
dinsdag pasta pesto en een salade
Heb ik vanmorgen gedaan. Nu F1 kijken en vanmiddag Tour en de kwalificatie van de F1 kijken.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:24 schreef Karzai het volgende:
ook even nuttige dingen doen, was ophangen en boodschappen doen
ga vanmiddag ook de tour kijken
We pakken hem!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit kan echt niet @:Thestigsdutchcousin en @:Nattekat
Wat was het nou uiteindelijk?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:43 schreef bitterbal het volgende:
yes de wasmachine blijft nu gewoon staan
piepschuimquote:
dat piepschuimquote:
Omg.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat piepschuim
We moesten gister de hele machine optillen omdat dat piepschuim in de machine aan de onderkant nog omhoog ging
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:43 schreef bitterbal het volgende:
jaquote:
Heeft vier dagen worstelen gekost maar okeequote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:43 schreef bitterbal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Wasmachine is autonomie ja. Anders moet je elke vrijdagmiddag met je vuile zootje onder je arm naar papa en mama #studentenleefquote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
janou goed , nu is het weg en heb ik gewoon mijn eigen wasmachine. Weet je hoe luxe dat hier is
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:55 schreef Ama het volgende:
Het is dat ik al een kat heb. En niet sociaal is met andere katten ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al die uitgehongerde cellen zitten nu weer lekker vol.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:53 schreef bitterbal het volgende:
ik heb de afgelopen week zo weinig gegeten dat ik vannochtend bij het ontbijt
2 scrambled eggs met bacon en avocado heb gegeten en daarna nog een hele salade met gegrilde kip borst filet
ja was gewoon licht in mijn hoofd en zo moequote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Al die uitgehongerde cellen zitten nu weer lekker vol.
Het is dat ik al een kat heb. En niet sociaal is met andere katten ook.Als Lisa Hermione geheten had dan had je haar al in huis nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Twee is leuker. Dan slopen ze je hele appartement als je even niet oplet.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:58 schreef Ama het volgende:
1 kat met een kronkel in haar kop is ook wel genoeg.
Je hebt gewoon een flapgebrek.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was gewoon licht in mijn hoofd en zo moe
Heb ik hier straks heel Hogwarts.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als Lisa Hermione geheten had dan had je haar al in huis nu.
Dit klinkt echt kut. Nu gaat het ook goed als ze snachts alleen is maar wedden dat het dan niet meer zo stil is als ik wil slapen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Twee is leuker. Dan slopen ze je hele appartement als je even niet oplet.
Van alles gesloopt en als je dan binnenkomt, kijken die beesten je compleet onschuldig aan.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit klinkt echt kut. Nu gaat het ook goed als ze snachts alleen is maar wedden dat het dan niet meer zo stil is als ik wil slapen.
Laten we dit maar niet doen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Van alles gesloopt en als je dan binnenkomt, kijken die beesten je compleet onschuldig aan.
Als je nog lang wacht met het vinden van een wedersnack, kom je hier straks op uit.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:08 schreef bitterbal het volgende:
Die buurman hier naast. denk een rus. Elke keer als die naar buiten gaat snuit die zo zijn neus in de lucht. Zonder zakdoekje zeg maar. Zo vies !!
Het is dat ik al een kat heb. En niet sociaal is met andere katten ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Nou das onacceptabel als die dan in mijn bijzijn doetquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je nog lang wacht met het vinden van een wedersnack, kom je hier straks op uit.
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:53 schreef bitterbal het volgende:
2 scrambled eggs met bacon en avocado heb gegeten en daarna nog een hele salade met gegrilde kip borst filet
Volgens mij is het alweer droog. Waren een paar spatjes.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:57 schreef Recce het volgende:
@:cherrylips, regent het bij jou? Moet ik die regen op de radar serieus nemen?
Ja dat zei ik toch al dat je té weinig eet, met je 300 calorieën op een dagquote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:53 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb dat nooit gesnapt. Beetje elk weekend naar huis en je daar zitten vervelen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wasmachine is autonomie ja. Anders moet je elke vrijdagmiddag met je vuile zootje onder je arm naar papa en mama #studentenleef
En het rare is , het gaat mij echt heel makkelijk af. Ik denk ook niet meer de hele dag aan etenquote:
ja sla een beetje door denk ik.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat zei ik toch al dat je té weinig eet, met je 300 calorieën op een dag
Gewoon even een dagje op https://www.funrecords.de rondsnuffelen kan ookquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:22 schreef Barbusse het volgende:
Er is een grote platenbeurs vandaag...
*checkt bankrekening![]()
Dat vertel ik een andere keer. Ik ga nu fietsen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:15 schreef bitterbal het volgende:
hoe heb jij mevrouw recce leren kennen recce?
veel plezierquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat vertel ik een andere keer. Ik ga nu fietsen.
Een beetje maarquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja sla een beetje door denk ik.
Dus moet ontbijt doet, lunch en avond eten
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:22 schreef bitterbal het volgende:
Ik denk ook niet meer de hele dag aan eten
quote:
Ja heb vrijwel geen trek meer. Alleen dus sochtends voor het ontbijt en dan savonds voor het avond etenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een beetje maarEn als je tussendoor trek krijgt gewoon wat fruit nemen
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon even een dagje op https://www.funrecords.de rondsnuffelen kan ook
Ja maar blijft raar klinken, jij en geen trekquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb vrijwel geen trek meer. Alleen dus sochtends voor het ontbijt en dan savonds voor het avond eten
En voorheen was het de hele dag![]()
![]()
![]()
![]()
ja maar dit was omdat ik gewoon echt zwak was. Komt door die moringa soft gel pillen denk ikquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar blijft raar klinken, jij en geen trekMaar een goed ontbijt helpt vaak wel voor de rest van de dag
Die site is wel een rabbit hole overigens, voor je het weet ben je 3 uur verder en heb je 50 platen en cd's in je mandje liggenquote:
Ik heb geeneens een CD speler meerquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die site is wel een rabbit hole overigens, voor je het weet ben je 3 uur verder en heb je 50 platen en cd's in je mandje liggen
Dat zijn die pilletjes waar je nog meer scheetjes van gaat laten toch?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dit was omdat ik gewoon echt zwak was. Komt door die moringa soft gel pillen denk ik
Een echte heb ik ook niet meer, nog wel een PS 3, 4 en 5, en heb ook nog een losse cd-brander, die zal denk ik ook wel kunnen lezenquote:
ja nou ja ik ben al een one man snack band vanwege die omezaprol dingenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn die pilletjes waar je nog meer scheetjes van gaat laten toch?
@CherryLips wist dit allang natuurlijkquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Op eoa manier gaat het met die chocola het beste als ik dat per reep eet en niet per blokje.
Kun je al een compositie op commando afspelen?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja ik ben al een one man snack band vanwege die omezaprol dingen
Blokjes?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:cherrylips wist dit allang natuurlijk
Ze klinken toch anders dan ik dacht.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:40 schreef kwiwi het volgende:
Gergi heeft een filmpje gemaakt van een gillende marmotWeet alleen niet of jullie het ook kunnen zien/openen?
[ tiktok ]
Ja. Ben nu Beethoven aan het oefenen. Op de loopband na het eten gaat bestequote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je al een compositie op commando afspelen?
Dit Is meme materiaalquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:40 schreef kwiwi het volgende:
Gergi heeft een filmpje gemaakt van een gillende marmotWeet alleen niet of jullie het ook kunnen zien/openen?
[ tiktok ]
Nee.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:40 schreef kwiwi het volgende:
[ tiktok ]
op de laptop kan ik het gewoon zien zonder me druk te maken om TTquote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga even doen alsof jullie ineens allemaal op TikTok zitten zeg. De grootste aids aan deze kant van de dampkring
ik verwachtte een eeeeeeeeeeeeeeeeeejoquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:40 schreef kwiwi het volgende:
[ tiktok ]
Ik kreeg alleen maar eoa springwijf in een blauwe pyjama.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik verwachtte een eeeeeeeeeeeeeeeeeejo
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeejo
je kunt op FOK! gewoon op die playknop drukken, als je kiest voor nu bekijken kom je bij willekeurige TT filmpjesquote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen maar eoa springwijf in een blauwe pyjama.
Zwab had die zelfde mot al op YT staan zag ikquote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kunt op FOK! gewoon op die playknop drukken, als je kiest voor nu bekijken kom je bij willekeurige TT filmpjes
das een heul anderequote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zwab had die zelfde mot al op YT staan zag ik
hmm jij doet er anders vrolijk aan meequote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga even doen alsof jullie ineens allemaal op TikTok zitten zeg. De grootste aids aan deze kant van de dampkring
Hoezo? Ik zit niet op tiktok hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm jij doet er anders vrolijk aan mee
Nja okee. Dat heeft er ook echt wat mee te maken idd.quote:
wat drinkt die hond dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand zei je hebt een hond dus je gaat niet meer sparen. De hond kost niet zoveel maar de horeca bij alle leuke honden uitjes straks wel
Water, maar ik wil ook wel wat te drinken.quote:
ja het leven is duur tegenwoordig, ook maar hopen dat het beestje straks niet iets onder de leden krijgt. want daar ben je ook kapitalen aan kwijtquote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Water, maar ik wil ook wel wat te drinken.
En het is gewoon een fijn uitje op te gaan wandelen en dan na afloop iets te eten en te drinken.
Dierenarts?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand zei je hebt een hond dus je gaat niet meer sparen. De hond kost niet zoveel maar de horeca bij alle leuke honden uitjes straks wel
De tour is gestartquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:13 schreef Karzai het volgende:
nou die tour is doodsaai, kijk de samenvatting wel
Je kunt gewoon bij de Action voor een paar euro een fles kopen met waterbakje erin en ook nog een bakje voor wat voer. Scheelt weer bij de horeca.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Hond hoeft niets, ik wil watquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je kunt gewoon bij de Action voor een paar euro een fles kopen met waterbakje erin en ook nog een bakje voor wat voer. Scheelt weer bij de horeca.
de helft van de tijdrijders is al op ze bek gegaanquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De tour is gestart
finish: Pogi in het geel.
* zet tv aan en spoelt terug.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de helft van de tijdrijders is al op ze bek gegaan
Die bergsprint op de Cassel net is ook de moeite waard.quote:
Dat was ook best lullig ja voor die andere...quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die bergsprint op de Cassel net is ook de moeite waard.
Komt geen gele kaart voor. Honderd procent onbestaanbaar dat de eerste gele kaart in de Tour naar een fransoos gaat.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat was ook best lullig ja voor die andere...
Chauvinisten blijven Fransenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt geen gele kaart voor. Honderd procent onbestaanbaar dat de eerste gele kaart in de Tour naar een fransoos gaat.
HdPquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:23 schreef CherryLips het volgende:
M'n mobiele internet hield ermee op. Blijkbaar moest ik gewoon m'n telefoon opnieuw opstarten. Was dat even leuk in de auto toen ik hem gebruikte als navigatie.
Handig wel.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:23 schreef CherryLips het volgende:
M'n mobiele internet hield ermee op. Blijkbaar moest ik gewoon m'n telefoon opnieuw opstarten. Was dat even leuk in de auto toen ik hem gebruikte als navigatie.
Lobotomie?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En het rare is , het gaat mij echt heel makkelijk af. Ik denk ook niet meer de hele dag aan eten
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja of er is iets mis met mijn salpicon. Heb vandaag mijn eten niet opgegeten
Ik ga er niet veel van meekrijgen vandaag. Ga tijdens de wedstrijd richting de Effenaar en daarnaast verwacht ik niet veel van dit elftal..quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:50 schreef kwiwi het volgende:
Nederland is ook in Zwitserland hoor![]()
![]()
https://www.nu.nl/318098/(...)echts-in-luzern.html
Ik volg het verder niet, maar zag het hier in het nieuws, dat de nederlanders weer duidelijk aanwezig waren en het gezellig maaktenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga er niet veel van meekrijgen vandaag. Ga tijdens de wedstrijd richting de Effenaar en daarnaast verwacht ik niet veel van dit elftal..
smakelijk!quote:
Pas na het voetbalquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
mooi moment om in je dagboek te schrijven
Entree van morgen:quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Pas na het voetbal
Lief Dagboek
De Oranjedames waren slecht...
Kusjes Luctor
gisteren mijn hoofd in de hol in vennegoor of hesslink gestoken hij gaf al kopjes toch wel genotenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Pas na het voetbal
Lief Dagboek
De Oranjedames waren slecht...
Kusjes Luctor
Wat staat hier?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
gisteren mijn hoofd in de hol in vennegoor of hesslink gestoken hij gaf al kopjes toch wel genoten
veel plezier bosje, lekker losgaanquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tandjes ook maar alvast poetsen en zo (over ca een half uur lekker naar de Effenaar voor Vicious Rumors en Overkill [ afbeelding ]
op jacht naar avondeten?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij zijn eenden en meerkoeten aan het kijken
Groetjes Muis en Âmbar
Mag het in het Maltees?quote:
Het meubilair zweeft hier.quote:
L-għamara ma tistax tgħum.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het meubilair zweeft hier.
Mooi, nu staat alles weer.quote:
Hij heeft toch maar thuis voor zijn brokjes gekozenquote:
Slim.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij heeft toch maar thuis voor zijn brokjes gekozen
Fus-ro-dah!quote:
Kan je nog een keer terug. Kom je thuis met 20 kilo Engels drop, een wasdroogrek en een 478-delig opbergbakkensysteem. En nog steeds geen bezemsteel.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:04 schreef mschol het volgende:
action actie
wel bezems hebben maar geen bezemstelen meer
nee want ik ben geen vrouwquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je nog een keer terug. Kom je thuis met 20 kilo Engels drop, een wasdroogrek een een 478-delig opbergbakkensysteem. En nog steeds geen bezemsteel.
3 stapjes teveelquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch weer even een obligaat rondje gelopen. 11.114 stapjes nu. Schoenen kunnen weer uit.
Zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nee niet vandaagquote:
Keer weekje alleen priemgetallen lopen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee niet vandaagHeb ik al weleens gedaan vorig jaar of zo.
En als je dan eindelijk een priemgetal hebt wachten tot na 12 uur snachts voordat je weer stapjes.zetquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Keer weekje alleen priemgetallen lopen.
Dat zou pas echt een dwangneurose zijnquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Keer weekje alleen priemgetallen lopen.
Kom je wel aan je stapjesquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou pas echt een dwangneurose zijnDan heb je ook wel stukken dat je denkt "HNNGGG nog 50 stappen en anders moet er nog 4000 bij
![]()
"
15 000 en ik moet nog een avond rondje doenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch weer even een obligaat rondje gelopen. 11.114 stapjes nu. Schoenen kunnen weer uit.
mja waar doe je het voor ondertussen stop je jezelf wel vol met plebsvoer dus veel nut heeft het nietquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou pas echt een dwangneurose zijnDan heb je ook wel stukken dat je denkt "HNNGGG nog 50 stappen en anders moet er nog 4000 bij
![]()
"
Oh dit blijkt wel mee te vallen. Zelfs tussen bijvoorbeeld 20k en 21k zitten 98 priemgetallen. Intervals worden nauwelijks groter dan 30.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
"
Extra hapjes?quote:
ik heb kip met pastasalade op (nouja gewoon ijsbergsla pasta en aioli dip aangemaakt met dressing.)quote:
de mona nizno?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:32 schreef Nizno het volgende:
Ik heb een aantal jaren geleden mona op nummer geschilderd...
nu zie ik dit... en zit ik dus gewoon serieus te denken om er nog 1 te kopen en dan de pleerollen er in te schilderen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dit blijkt wel mee te vallen. Zelfs tussen bijvoorbeeld 20k en 21k zitten 98 priemgetallen. Intervals worden nauwelijks groter dan 30.
Steek er nog eentje op anders.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja waar doe je het voor ondertussen stop je jezelf wel vol met plebsvoer dus veel nut heeft het niet
daarom introduceer ik maar de radijs geen magnums meer
tiss effe wennen
[ afbeelding ]
ik doe geen drugs meer, heb alleen het idee dat het een vrij zinloze bezigheid is van flesquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:31 schreef essnhills het volgende:
Ik heb radijsjes, hele mooie
Witte en rooie
Vlaai eten is een noodzakelijke verplaatsingquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoogste priem-aantal stapjes dat ik op een dag gelopen heb is 24.061 op 20 juni 2020 in Valkenburg met @:liesje1979 Toen iedereen nog een snavel had over "of een reisje naar Valkenburg wel een noodzakelijke verplaatsing was"
Bewegen is toch nooit zinloos?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik doe geen drugs meer, heb alleen het idee dat het een vrij zinloze bezigheid is van fles
zou een personal trainer inhuren
dat is zo maar als je jezelf elke dag vol stopt met taart en magnums word je toch dik en heeft het weinig effectquote:
dan kun je nog prima een rondje gaan wandelenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, weten we dat ook weer. Nog steeds niet aan toe gekomen om schoenen uit te trekken
Het gaat je sowieso geen zak aan.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik doe geen drugs meer, heb alleen het idee dat het een vrij zinloze bezigheid is van fles
zou een personal trainer inhuren
sobersoquote:
Wandelenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan kun je nog prima een rondje gaan wandelen
Nou ja, beter dan je volstoppen en niet bewegen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat is zo maar als je jezelf elke dag vol stopt met taart en magnums word je toch dik en heeft het weinig effect
Joequote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, beter dan je volstoppen en niet bewegen.
truequote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, beter dan je volstoppen en niet bewegen.
Ja nee inmiddels zijn ze wel uitquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan kun je nog prima een rondje gaan wandelen
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nee inmiddels zijn ze wel uit![]()
Licht is ook weer aan. Over anderhalf uur gaat de zon onder
Conclusie: dit topic is geen metalquote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Eindelijk een selfie van Etto
Ettoooooooooooooooooooo KrokEttoquote:
Hier net ookquote:
hier mist een woordje... (als tweede of als een na laatste denk ik)quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Helemaal de verjaardag van een van mijn slaven te vieren![]()
Sammy is vandaag een jaar
PAPRIKAPOEDERquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier mist een woordje... (als tweede of als een na laatste denk ik)
toch goed geprobeerd.quote:
kijk je uit voor een whiplash?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit is echt geen overkill aan muziek, maar gewoon
Dat is een nummer van Metallica, denk niet dat ze die gaan spelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
zijn er nog lekkere wijven in de zaalquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit is echt geen overkill aan muziek, maar gewoon
Ik ben vergeten welk woordquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier mist een woordje... (als tweede of als een na laatste denk ik)
Oeh nicequote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
In de bus, die pas over een kwartier gaat
Maar echt genoten en misschien een biertje te veel op...
Ik zag ff zo 123 het knopje mobiel niet om abo af te sluitenquote:
FOK!ken zonder abo is al jaren geen doen meerquote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zag ff zo 123 het knopje mobiel niet om abo af te sluiten
Dit dusquote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
FOK!ken zonder abo is al jaren geen doen meerVraag me af of dat ook de reden is dat het aantal actieve users zo terugloopt. Als je hier voor het eerst komt en nauwelijks de reacties kunt vinden/lezen tussen alle banners, blijf je toch niet?
quote:
Dat weet jij beter, want ik ben daar en jij bent hierquote:
qua KSC of geheel Fok?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het is ook wel tekenend dat je met 20 posts al in de top100 van de dag komt te staan. Dat was 10 tot 15 jaar geleden echt ondenkbaar
Oh, nou goed dan. Hoe is het daar?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat weet jij beter, want ik ben daar en jij bent hier
Het is hier rustig geweest zo te zienquote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, nou goed dan. Hoe is het daar?
Ik ben aan het ontnuchteren van mijn concertquote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, nou goed dan. Hoe is het daar?
nice.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben aan het ontnuchteren van mijn concert![]()
![]()
Zijn er nog mensen zonder ad block?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
FOK!ken zonder abo is al jaren geen doen meerVraag me af of dat ook de reden is dat het aantal actieve users zo terugloopt. Als je hier voor het eerst komt en nauwelijks de reacties kunt vinden/lezen tussen alle banners, blijf je toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |