SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
vergeet de kers in de appelmoes niet !quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe verpest je een borrelplankje?
Plakjes leverworst met een schaaltje appelmoes of zo?
Wat heb je aan een enkele ovenwant als je een hete schaal uit de oven moet halen... Dus één hand mag verbranden terwijl de ander goed blijft, moet je nog even bepalen aan welke hand je het meeste een hekel hebt.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt, ovenwanten gaan per stuk, niet per 2
Nee ik bedoel meer dat het er altijd wel lekker uitziet als hij 1 maakt.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe verpest je een borrelplankje?
Plakjes leverworst met een schaaltje appelmoes of zo?
een volle ovenschaal kan ik met een goeie ovenwant met 1 hand uit de oven trekken, de andere gebruik ik om de oven weer te sluitenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Wat heb je aan een enkele ovenwant als je een hete schaal uit de oven moet halen... Dus één hand mag verbranden terwijl de ander goed blijft, moet je nog even bepalen aan welke hand je het meeste een hekel hebt.
Ja maar zwabbie bedoelt "hoezo kan niet iedereen dat"quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ik bedoel meer dat het er altijd wel lekker uitziet als hij 1 maakt.
Die gaat in de gorgonzola kaasdip.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:57 schreef mschol het volgende:
[..]
vergeet de kers in de appelmoes niet !
Ik heb geen oven. En ik heb ook nooit een hete schaal. Ik gebruik een ovenwant om afbakbroodjes vast te houden tijdens het opensnijden. EEN ovenwant.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Wat heb je aan een enkele ovenwant als je een hete schaal uit de oven moet halen... Dus één hand mag verbranden terwijl de ander goed blijft, moet je nog even bepalen aan welke hand je het meeste een hekel hebt.
Maar hoe dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:59 schreef mschol het volgende:
een borrelplankje zou ik verpestenik zet wel gewoon een zakje met borrelmeuk neer
Ik gebruik er altijd twee, om zeker te zijn. Oven doe ik dicht met beenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:58 schreef mschol het volgende:
[..]
een volle ovenschaal kan ik met een goeie ovenwant met 1 hand uit de oven trekken, de andere gebruik ik om de oven weer te sluiten
Op een borrelplankje staat geen alcohol tochquote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:00 schreef Karzai het volgende:
Ben even gestopt met borrelplankjes maken, probeer van mijn pens af te komen en ik moet minder alcohol drinken
Wou net zeggen.. ondanks de naam kan het prima zonder alcohol worden genuttigd.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op eenborrelplankje staat geen alcohol toch
Wat is de gemiddelde levensduur van een ovenwant?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Even een gewetensvraagje. Als jullie een ovenwant gaan kopen, hoe ver in de toekomst denk je dan?![]()
[ afbeelding ]
ik drink er meestal wel een paar biertjes bijquote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op een borrelplankje staat geen alcohol toch
Bij mij relatief oneindig, want ik gebruik ze niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is de gemiddelde levensduur van een ovenwant?
stel je even voor dat iemand een plankje pakt, en vervolgens alles (echt alles) op de plank probeert te smijten dat er zo'n berg is..quote:
Dan moet ik stoppen met sport kijken.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:03 schreef DeZwabber het volgende:
Ik stop met wortels eten, daar word ik dik van want ik eet er altijd slagroomtaart bij.
37 jaar.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is de gemiddelde levensduur van een ovenwant?
Dit kan echt niet @TheStigsDutchCousin en @Nattekatquote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet ik stoppen met sport kijken.
Dus kan hebben je kleinkinderen er ook nog wat aan.quote:
Wat is het probleem precies?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:02 schreef mschol het volgende:
[..]
stel je even voor dat iemand een plankje pakt, en vervolgens alles (echt alles) op de plank probeert te smijten dat er zo'n berg is..
dat ben ik
Die wouden een selfie van mij toen ik wou inloggen, zodat ze hun AI konden trainen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme Facebook als ik eerst een examen moet doen voordat mijn uiterst nuttige en constructieve post geplaatst mag worden, dan laat maar. Laat me zulke groepen maar gewoon niet zien. Laat ze barsten die goedverdomme
foto van een aap voorhoudenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die wouden een selfie van mij toen ik wou inloggen, zodat ze hun AI konden trainen.
Dan is het bij mij doei facebook
ik eet nog wel snackjes maar niet zo uitgebreid, gister had ik wat chipjes en een paar cakejes met ijstheequote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:03 schreef DeZwabber het volgende:
Ik stop met wortels eten, daar word ik dik van want ik eet er altijd slagroomtaart bij.
Wordt ook weer lastig.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus kan hebben je kleinkinderen er ook nog wat aan.
Wat.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die wouden een selfie van mij toen ik wou inloggen, zodat ze hun AI konden trainen.
Dan is het bij mij doei facebook
appelmoesquote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:14 schreef Karzai het volgende:
ik ben eruit
vanavond eet ik bij mijn moeder
morgen, spinazie, gebakken aardappelen, vissticks en appelmoes
maandag, kipsate en een salade
dinsdag pasta pesto en een salade
Heb ik vanmorgen gedaan. Nu F1 kijken en vanmiddag Tour en de kwalificatie van de F1 kijken.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:24 schreef Karzai het volgende:
ook even nuttige dingen doen, was ophangen en boodschappen doen
ga vanmiddag ook de tour kijken
We pakken hem!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit kan echt niet @:Thestigsdutchcousin en @:Nattekat
Wat was het nou uiteindelijk?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:43 schreef bitterbal het volgende:
yes de wasmachine blijft nu gewoon staan
piepschuimquote:
dat piepschuimquote:
Omg.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat piepschuim
We moesten gister de hele machine optillen omdat dat piepschuim in de machine aan de onderkant nog omhoog ging
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:43 schreef bitterbal het volgende:
jaquote:
Heeft vier dagen worstelen gekost maar okeequote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:43 schreef bitterbal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Wasmachine is autonomie ja. Anders moet je elke vrijdagmiddag met je vuile zootje onder je arm naar papa en mama #studentenleefquote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
janou goed , nu is het weg en heb ik gewoon mijn eigen wasmachine. Weet je hoe luxe dat hier is
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:55 schreef Ama het volgende:
Het is dat ik al een kat heb. En niet sociaal is met andere katten ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al die uitgehongerde cellen zitten nu weer lekker vol.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:53 schreef bitterbal het volgende:
ik heb de afgelopen week zo weinig gegeten dat ik vannochtend bij het ontbijt
2 scrambled eggs met bacon en avocado heb gegeten en daarna nog een hele salade met gegrilde kip borst filet
ja was gewoon licht in mijn hoofd en zo moequote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Al die uitgehongerde cellen zitten nu weer lekker vol.
Het is dat ik al een kat heb. En niet sociaal is met andere katten ook.Als Lisa Hermione geheten had dan had je haar al in huis nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Twee is leuker. Dan slopen ze je hele appartement als je even niet oplet.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:58 schreef Ama het volgende:
1 kat met een kronkel in haar kop is ook wel genoeg.
Je hebt gewoon een flapgebrek.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was gewoon licht in mijn hoofd en zo moe
Heb ik hier straks heel Hogwarts.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als Lisa Hermione geheten had dan had je haar al in huis nu.
Dit klinkt echt kut. Nu gaat het ook goed als ze snachts alleen is maar wedden dat het dan niet meer zo stil is als ik wil slapen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Twee is leuker. Dan slopen ze je hele appartement als je even niet oplet.
Van alles gesloopt en als je dan binnenkomt, kijken die beesten je compleet onschuldig aan.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit klinkt echt kut. Nu gaat het ook goed als ze snachts alleen is maar wedden dat het dan niet meer zo stil is als ik wil slapen.
Laten we dit maar niet doen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Van alles gesloopt en als je dan binnenkomt, kijken die beesten je compleet onschuldig aan.
Als je nog lang wacht met het vinden van een wedersnack, kom je hier straks op uit.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:08 schreef bitterbal het volgende:
Die buurman hier naast. denk een rus. Elke keer als die naar buiten gaat snuit die zo zijn neus in de lucht. Zonder zakdoekje zeg maar. Zo vies !!
Het is dat ik al een kat heb. En niet sociaal is met andere katten ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Nou das onacceptabel als die dan in mijn bijzijn doetquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je nog lang wacht met het vinden van een wedersnack, kom je hier straks op uit.
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:53 schreef bitterbal het volgende:
2 scrambled eggs met bacon en avocado heb gegeten en daarna nog een hele salade met gegrilde kip borst filet
Volgens mij is het alweer droog. Waren een paar spatjes.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:57 schreef Recce het volgende:
@:cherrylips, regent het bij jou? Moet ik die regen op de radar serieus nemen?
Ja dat zei ik toch al dat je té weinig eet, met je 300 calorieën op een dagquote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:53 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb dat nooit gesnapt. Beetje elk weekend naar huis en je daar zitten vervelen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wasmachine is autonomie ja. Anders moet je elke vrijdagmiddag met je vuile zootje onder je arm naar papa en mama #studentenleef
En het rare is , het gaat mij echt heel makkelijk af. Ik denk ook niet meer de hele dag aan etenquote:
ja sla een beetje door denk ik.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat zei ik toch al dat je té weinig eet, met je 300 calorieën op een dag
Gewoon even een dagje op https://www.funrecords.de rondsnuffelen kan ookquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:22 schreef Barbusse het volgende:
Er is een grote platenbeurs vandaag...
*checkt bankrekening![]()
Dat vertel ik een andere keer. Ik ga nu fietsen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:15 schreef bitterbal het volgende:
hoe heb jij mevrouw recce leren kennen recce?
veel plezierquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat vertel ik een andere keer. Ik ga nu fietsen.
Een beetje maarquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja sla een beetje door denk ik.
Dus moet ontbijt doet, lunch en avond eten
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:22 schreef bitterbal het volgende:
Ik denk ook niet meer de hele dag aan eten
quote:
Ja heb vrijwel geen trek meer. Alleen dus sochtends voor het ontbijt en dan savonds voor het avond etenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een beetje maarEn als je tussendoor trek krijgt gewoon wat fruit nemen
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon even een dagje op https://www.funrecords.de rondsnuffelen kan ook
Ja maar blijft raar klinken, jij en geen trekquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb vrijwel geen trek meer. Alleen dus sochtends voor het ontbijt en dan savonds voor het avond eten
En voorheen was het de hele dag![]()
![]()
![]()
![]()
ja maar dit was omdat ik gewoon echt zwak was. Komt door die moringa soft gel pillen denk ikquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar blijft raar klinken, jij en geen trekMaar een goed ontbijt helpt vaak wel voor de rest van de dag
Die site is wel een rabbit hole overigens, voor je het weet ben je 3 uur verder en heb je 50 platen en cd's in je mandje liggenquote:
Ik heb geeneens een CD speler meerquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die site is wel een rabbit hole overigens, voor je het weet ben je 3 uur verder en heb je 50 platen en cd's in je mandje liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |