SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
vergeet de kers in de appelmoes niet !quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe verpest je een borrelplankje?
Plakjes leverworst met een schaaltje appelmoes of zo?
Wat heb je aan een enkele ovenwant als je een hete schaal uit de oven moet halen... Dus één hand mag verbranden terwijl de ander goed blijft, moet je nog even bepalen aan welke hand je het meeste een hekel hebt.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt, ovenwanten gaan per stuk, niet per 2
Nee ik bedoel meer dat het er altijd wel lekker uitziet als hij 1 maakt.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe verpest je een borrelplankje?
Plakjes leverworst met een schaaltje appelmoes of zo?
een volle ovenschaal kan ik met een goeie ovenwant met 1 hand uit de oven trekken, de andere gebruik ik om de oven weer te sluitenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Wat heb je aan een enkele ovenwant als je een hete schaal uit de oven moet halen... Dus één hand mag verbranden terwijl de ander goed blijft, moet je nog even bepalen aan welke hand je het meeste een hekel hebt.
Ja maar zwabbie bedoelt "hoezo kan niet iedereen dat"quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ik bedoel meer dat het er altijd wel lekker uitziet als hij 1 maakt.
Die gaat in de gorgonzola kaasdip.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:57 schreef mschol het volgende:
[..]
vergeet de kers in de appelmoes niet !
Ik heb geen oven. En ik heb ook nooit een hete schaal. Ik gebruik een ovenwant om afbakbroodjes vast te houden tijdens het opensnijden. EEN ovenwant.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Wat heb je aan een enkele ovenwant als je een hete schaal uit de oven moet halen... Dus één hand mag verbranden terwijl de ander goed blijft, moet je nog even bepalen aan welke hand je het meeste een hekel hebt.
Maar hoe dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:59 schreef mschol het volgende:
een borrelplankje zou ik verpestenik zet wel gewoon een zakje met borrelmeuk neer
Ik gebruik er altijd twee, om zeker te zijn. Oven doe ik dicht met beenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:58 schreef mschol het volgende:
[..]
een volle ovenschaal kan ik met een goeie ovenwant met 1 hand uit de oven trekken, de andere gebruik ik om de oven weer te sluiten
Op een borrelplankje staat geen alcohol tochquote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:00 schreef Karzai het volgende:
Ben even gestopt met borrelplankjes maken, probeer van mijn pens af te komen en ik moet minder alcohol drinken
Wou net zeggen.. ondanks de naam kan het prima zonder alcohol worden genuttigd.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op eenborrelplankje staat geen alcohol toch
Wat is de gemiddelde levensduur van een ovenwant?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Even een gewetensvraagje. Als jullie een ovenwant gaan kopen, hoe ver in de toekomst denk je dan?![]()
[ afbeelding ]
ik drink er meestal wel een paar biertjes bijquote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op een borrelplankje staat geen alcohol toch
Bij mij relatief oneindig, want ik gebruik ze niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is de gemiddelde levensduur van een ovenwant?
stel je even voor dat iemand een plankje pakt, en vervolgens alles (echt alles) op de plank probeert te smijten dat er zo'n berg is..quote:
Dan moet ik stoppen met sport kijken.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:03 schreef DeZwabber het volgende:
Ik stop met wortels eten, daar word ik dik van want ik eet er altijd slagroomtaart bij.
37 jaar.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is de gemiddelde levensduur van een ovenwant?
Dit kan echt niet @TheStigsDutchCousin en @Nattekatquote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet ik stoppen met sport kijken.
Dus kan hebben je kleinkinderen er ook nog wat aan.quote:
Wat is het probleem precies?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:02 schreef mschol het volgende:
[..]
stel je even voor dat iemand een plankje pakt, en vervolgens alles (echt alles) op de plank probeert te smijten dat er zo'n berg is..
dat ben ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |