SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
omdat ik wel weet ja. en een it pik verdient meer als ik. of management andere functie. meer salaris niet de risico. ik ben daar zo tegen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 01:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom ben jij er, dat niemand anders er mee kloot.Do what you love, love what you do!![]()
Ik was een IT pik, en verdiende aardig. En je hebt jou salaris ook wel eens hier neergegooid. En dat is niet verkeerd hoor. Wees zuinig op wat je hebt met je baan.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 01:58 schreef kree het volgende:
[..]
omdat ik wel weet ja. en een it pik verdient meer als ik. of management andere functie. meer salaris niet de risico. ik ben daar zo tegen.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
zeker en ben ik ook. en hoef niet eens meer?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 02:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was een IT pik, en verdiende aardig. En je hebt jou salaris ook wel eens hier neergegooid. En dat is niet verkeerd hoor. Wees zuinig op wat je hebt met je baan.
maar vind t soms verbazingwekkend hoe andere opklimmen enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Het is idd niet de hoeveelheid volt maar de combinatie met de ampères die uitmaakt.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 01:35 schreef kree het volgende:
jullie weten hoeveel ampère dodelijk is door je lichaam?
AC/DC... Wisselstroom Gelijkstroom. Duh.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Hoe bedoel je hoef niet meer?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 02:03 schreef kree het volgende:
[..]
zeker en ben ik ook. en hoef niet eens meer?
maar vind t soms verbazingwekkend hoe andere opklimmen enzo.Oh je bedoeld salaris, nee ok maar als je ergens anders gaat werken denk ik niet dat je hetzelfde gaat krijgen,
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
ja de NEN normen erbij halen gaat me net nog te ver. maar oke.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 02:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Het is idd niet de hoeveelheid volt maar de combinatie met de ampères die uitmaakt.
AC/DC... Wisselstroom Gelijkstroom. Duh.
ik zeg het als iemand die met elktro doet zijn hele leven, niet mee kloten als je niet weet wat je doet. en geld voor alles. ook in je huis.Do what you love, love what you do!![]()
Én nen goei'n band, natuurlijkquote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Het is een rockband toch?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 02:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Het is idd niet de hoeveelheid volt maar de combinatie met de ampères die uitmaakt.
AC/DC... Wisselstroom Gelijkstroom. Duh.Iedereen is een kutlultrut
als ik zou switchen wel nl. maarja wil niet weg omdat ik dit leuk vind.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 02:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe bedoel je hoef niet meer?Oh je bedoeld salaris, nee ok maar als je ergens anders gaat werken denk ik niet dat je hetzelfde gaat krijgen,
Do what you love, love what you do!![]()
Zelfoverschatting is een probleem bij velen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 02:05 schreef kree het volgende:
[..]
ja de NEN normen erbij halen gaat me net nog te ver. maar oke.
ik zeg het als iemand die met elktro doet zijn hele leven, niet mee kloten als je niet weet wat je doet. en geld voor alles. ook in je huis.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nou hehe dat probeer ik al uren te zeggen, neem je tijd voor dat "exame"quote:Op zaterdag 5 juli 2025 02:08 schreef kree het volgende:
[..]
als ik zou switchen wel nl. maarja wil niet weg omdat ik dit leuk vind.Iedereen is een kutlultrut
klopt. en "klussers: enzo.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 02:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zelfoverschatting is een probleem bij velen.Do what you love, love what you do!![]()
Nee zeker niet, plezier in je werk is belangrijker.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 02:09 schreef kree het volgende:
salaris is niet alles enzo denk ik dan maar.
Iedereen is een kutlultrut
ik was het ook gewoon met je eens hoor?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 02:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou hehe dat probeer ik al uren te zeggen, neem je tijd voor dat "exame"
maar noem ff voor de rest enzo die hier lezen, in de techniek en vooral die met hands-on nog werken ligt de wereld open.Do what you love, love what you do!![]()
dat vooral. want salaris boeit me niet zo. wil het vooral leuk hebben, kom prima rond met wat ik verdien nu.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 02:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee zeker niet, plezier in je werk is belangrijker.Do what you love, love what you do!![]()
Vakmensen zijn schaars.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 02:11 schreef kree het volgende:
[..]
ik was het ook gewoon met je eens hoor?
maar noem ff voor de rest enzo die hier lezen, in de techniek en vooral die met hands-on nog werken ligt de wereld open.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: