SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik doe ook enorm mijn best om dat te verhullen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ja, het is hier nog aardig warm. Maar dat wordt vanzelf minder en ik kan wel goed tegen hitte.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Nog redelijk warm... Hier is het op dit moment 19 in de ruimte waar ik zit, als ik echter de ramen dicht doe loopt het langzaam op. Warmte zit nog in de muren.
Nog paar dagen dan is het weg.How can I make this topic about me?![]()
Ik heb eindelijk vakantie. Dus geen tr's plaatsen, niet kutten, gewoon bolken graag de komende tijd.F.K.A. SuperwormJim![]()
Gaat verder alles goed met hem? Al meer aan het wennen enz?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende: [..] Dit was vanochtend. Ik werd verleid om het bed niet uit te gaan
![]()
Ik kan er wel aardig tegen maar als het benauwd begint te worden minder. En het zit mijn hobby in de wegquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het is hier nog aardig warm. Maar dat wordt vanzelf minder en ik kan wel goed tegen hitte.![]()
![]()
Vakantiequote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:35 schreef SwJ het volgende:
Ik heb eindelijk vakantie. Dus geen tr's plaatsen, niet kutten, gewoon bolken graag de komende tijd.
Ga je nog naar het buitenland? Of blijf je gezellig in Nederland?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Oh ik dacht jij gaat zeggen ik heb eindelijk vakantie dus ik knal de boel dicht tot ik terug benquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:35 schreef SwJ het volgende:
Ik heb eindelijk vakantie. Dus geen tr's plaatsen, niet kutten, gewoon bolken graag de komende tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Fijne vakantie!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:35 schreef SwJ het volgende:
Ik heb eindelijk vakantie. Dus geen tr's plaatsen, niet kutten, gewoon bolken graag de komende tijd.![]()
![]()
Geniet er van, van je vakantie! Heb je geen vervanger?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:35 schreef SwJ het volgende:
Ik heb eindelijk vakantie. Dus geen tr's plaatsen, niet kutten, gewoon bolken graag de komende tijd.
Wil ik wel doen, de boel in de gaten houden hier....How can I make this topic about me?![]()
Gewoon ons achterlaten in pure anarchie. Ik bedoel wat kan er gebeuren?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:35 schreef SwJ het volgende:
Ik heb eindelijk vakantie. Dus geen tr's plaatsen, niet kutten, gewoon bolken graag de komende tijd.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Kinderen willen in het land blijven. Zolang er maar bier is, vind ik t prima.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Vakantie
Ga je nog naar het buitenland? Of blijf je gezellig in Nederland?F.K.A. SuperwormJim![]()
En toch mag je het lekker niet zeggen van de opperbaasquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh ik dacht jij gaat zeggen ik heb eindelijk vakantie dus ik knal de boel dicht tot ik terug benDie optie had ik nog niet overwogen. InteressantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F.K.A. SuperwormJim![]()
Zeer goed met hem. 4 ochtenden naar kantoor geweest deze week en hij heeft zich keurig gedragen. Hij vond de hitte iets minder omdat er minder gewandeld werd.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gaat verder alles goed met hem? Al meer aan het wennen enz?Trotste mama van Ambar
Stuur ze maar door, dan handel ik ze wel af.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:35 schreef SwJ het volgende:
Ik heb eindelijk vakantie. Dus geen tr's plaatsen, niet kutten, gewoon bolken graag de komende tijd.Don't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
DTS is prima zelfregulerend, toch?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geniet er van, van je vakantie! Heb je geen vervanger?
Wil ik wel doen, de boel in de gaten houden hier....F.K.A. SuperwormJim![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Posten betekend moddenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:35 schreef SwJ het volgende:
Ik heb eindelijk vakantie. Dus geen tr's plaatsen, niet kutten, gewoon bolken graag de komende tijd.![]()
![]()
Helemaal niets!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon ons achterlaten in pure anarchie. Ik bedoel wat kan er gebeuren?F.K.A. SuperwormJim![]()
Prima keuze tochquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:37 schreef SwJ het volgende:
[..]
Kinderen willen in het land blijven. Zolang er maar bier is, vind ik t prima.
Komen paar mooie dagen aan met mooi weer. Bier niet warm laten worden dan
we zijn zelfregulerend hier, komt goed.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon ons achterlaten in pure anarchie. Ik bedoel wat kan er gebeuren?
How can I make this topic about me?![]()
Daar mis je niks aanquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik las het toch nooitquote:
Don't follow me. I am lost too
Groot gelijk, lekker genietenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ga ik nog wel even doen nog, even eropuit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Fijne vakantie, gaat de laatste dagen helemaal dikke prima.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:35 schreef SwJ het volgende:
Ik heb eindelijk vakantie. Dus geen tr's plaatsen, niet kutten, gewoon bolken graag de komende tijd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet? Krijg ik dan een note. Als ik het wel zegquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:37 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En toch mag je het lekker niet zeggen van de opperbaas![]()
![]()
Daarom. Gewoon deur dicht trekken en hopen dat het topic er niet meer is als je terug komtquote:Trotste mama van Ambar
Vroeger op vakantie met koepeltentjes, hadden we wegens gebrek aan een koelkast gewoon lauw bier en cola van 30 graden...quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Prima keuze toch
Komen paar mooie dagen aan met mooi weer. Bier niet warm laten worden dan
Ja komt goed.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:38 schreef Shii het volgende:
Gewoon elkaar wat gunnen i.p.v. misgunnen, dan komt het goed.
Zelfs @RedShoe en ik deelde net dezelfde mening
Dat gaat tegen de privacywet in, dus tsjaquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niet? Krijg ik dan een note. Als ik het wel zegIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Opgelost in het niks..quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarom. Gewoon deur dicht trekken en hopen dat het topic er niet meer is als je terug komtDon't follow me. I am lost too
Meer onz mods nodigquote:Hey there sunshine lift my heart
Fijne vakantie SwJ geniet er vanquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:35 schreef SwJ het volgende:
Ik heb eindelijk vakantie. Dus geen tr's plaatsen, niet kutten, gewoon bolken graag de komende tijd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Kanon kan je lauw drinkenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vroeger op vakantie met koepeltentjes, hadden we wegens gebrek aan een koelkast gewoon lauw bier en cola van 30 graden...
Dat zegt ook iedereen in de reacties.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:38 schreef Shii het volgende:
Gewoon elkaar wat gunnen i.p.v. misgunnen, dan komt het goed.![]()
![]()
![]()
Dat is onmogelijkquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja komt goed.
Zelfs @:redshoe en ik deelde net dezelfde mening
Don't follow me. I am lost too
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk, lekker genietenthanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GGG for mod!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geniet er van, van je vakantie! Heb je geen vervanger?
Wil ik wel doen, de boel in de gaten houden hier....
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ik heb haar wel eens per ongeluk omver gelopen in het Kralingse Bos toen ik op een date wasquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zegt ook iedereen in de reacties.#TrueStory
Ah dat is mooi..quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeer goed met hem. 4 ochtenden naar kantoor geweest deze week en hij heeft zich keurig gedragen. Hij vond de hitte iets minder omdat er minder gewandeld werd.
Gelukkig is de hitte is weer even voorbij![]()
hoelang heb je vakantie?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:35 schreef SwJ het volgende:
vraag ik voor een vriendin![]()
![]()
Allemaal mods!quote:
Haha heeft Kree straks weer vrij en komt hij hier, iedereen blauw
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Lolz stunt van de eeuwquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Allemaal mods!
Haha heeft Kree straks weer vrij en komt hij hier, iedereen blauwTrotste mama van Ambar
Heeft @kree vakantie?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Allemaal mods!
Haha heeft Kree straks weer vrij en komt hij hier, iedereen blauwIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik nietquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Allemaal mods!
Haha heeft Kree straks weer vrij en komt hij hier, iedereen blauw
Als je uit bent op chaos dan is dat een recept voor succes...quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Allemaal mods!
Haha heeft Kree straks weer vrij en komt hij hier, iedereen blauw![]()
Vandaag is blauw
De kleur van de fokkers
Vandaag is blauw
Wat blauw hoort te zijnHey there sunshine lift my heart
Ik moest wel een beetje lachen bij het ideequote:
Nee, maar als hij aan het werk is post hij hier niet?quote:Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ik bolk die AmieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Of misschien wel, ik hou niet alle vakanties bij eigenlijkSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ja geen ideequote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, maar als hij aan het werk is post hij hier niet?
De mijne wel, toch?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Of misschien wel, ik hou niet alle vakanties bij eigenlijkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja en dan nog vakantie of "vakantie"quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Of misschien wel, ik hou niet alle vakanties bij eigenlijkHey there sunshine lift my heart
Kree had vorige week gewoon vrij. Geen FOK! vakantie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb alleen wat verjaardagen in m'n schriftje staan, geen vakanties, daar is geen beginnen aan.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Of misschien wel, ik hou niet alle vakanties bij eigenlijk
Ik ben wel eens op vakantie geweest tijdens een vakantieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat was echt geweldigIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja, jou volg ik gewoon via de gps trackerquote:
Oké
Pijnstillers check
Thee check
Neus weer vol gespoten check
Lachkick omdat iemand in de film zei "oh no, Bob helped" check
Nog steeds last van voor elfde zenuw dus was wel pijnlijkHey there sunshine lift my heart
2 weken Nieuw-Zeeland tijdens 5 maanden Australië
Oja, ik was vergeten dat je die hebtquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, jou volg ik gewoon via de gps trackerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gaat het al iets bet3r?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oké
Pijnstillers check
Thee check
Neus weer vol gespoten check
Lachkick omdat iemand in de film zei "oh no, Bob helped" check
Nog steeds last van voor elfde zenuw dus was wel pijnlijk
Welke neusspray heb je?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Oeh oor zei plop
Ik hoor weer dingenHey there sunshine lift my heart
Gewoon zeezoutquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Gaat het al iets bet3r?
Welke neusspray heb je?
Ik had iets sterkers moeten halenHey there sunshine lift my heart
Ik heb altijd met die xylometazolinequote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gewoon zeezout
Ik had iets sterkers moeten halenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik mis je iedere dagquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:50 schreef Shii het volgende:
Ik had vorige week ook 4 dagen vakantie, maar niemand heeft het gemerkt volgens mij.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Op zich gaat het wel maar zo einde van de dag is blehHey there sunshine lift my heart
Jij vakantie? Vind ik niets voor jouquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:50 schreef Shii het volgende:
Ik had vorige week ook 4 dagen vakantie, maar niemand heeft het gemerkt volgens mij.Trotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:50 schreef Shii het volgende:
Ik had vorige week ook 4 dagen vakantie, maar niemand heeft het gemerkt volgens mij.![]()
![]()
Verplicht?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:50 schreef Shii het volgende:
Ik had vorige week ook 4 dagen vakantie, maar niemand heeft het gemerkt volgens mij.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:50 schreef Shii het volgende:
Ik had vorige week ook 4 dagen vakantie, maar niemand heeft het gemerkt volgens mij.
Maar je was hier ook al wat minder.
Maar vanaf nu ga ik er op letten hoor!
Was het leuk?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:50 schreef Shii het volgende:
Ik had vorige week ook 4 dagen vakantie, maar niemand heeft het gemerkt volgens mij.Hey there sunshine lift my heart
Dat heb ik ook regelmatig. Dan kom ik erachter dan mijn geluid best wel hard staat.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oeh oor zei plop
Ik hoor weer dingen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn buizen zitten allemaal vol snotquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heb ik ook regelmatig. Dan kom ik erachter dan mijn geluid best wel hard staat.Hey there sunshine lift my heart
4 dagen maar? Ik was 180 dagen pleite.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:50 schreef Shii het volgende:
Ik had vorige week ook 4 dagen vakantie, maar niemand heeft het gemerkt volgens mij.
Echt hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
4 dagen maar? Ik was 180 dagen pleite.
Ik heb 24 juli vakantie
Trekveer lenen?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn buizen zitten allemaal vol snotIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kun je de wereld in rond reizenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
4 dagen maar? Ik was 180 dagen pleite.Hey there sunshine lift my heart
Met die zooi moet je nog uitkijken. Kan je aan verslaaft raken.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb altijd met die xylometazoline
Mijn broer ging dat ook steeds meer gebruiken.
Kreeg last van zijn neus en ging er eens mee naar de dokter.
Of hij er maar mee wilde stoppen, want zijn slijmvliezen waren verbrand.![]()
Ja heb wel vaker gehoord van verslaving aan neusspraySomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ik ben heel verslavendquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja heb wel vaker gehoord van verslaving aan neussprayHey there sunshine lift my heart
2 keer wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kun je de wereld in rond reizen
Weet ik. Lange tijd verslaafd aan geweest.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:55 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Met die zooi moet je nog uitkijken. Kan je aan verslaaft raken.
Mijn broer ging dat ook steeds meer gebruiken.
Kreeg last van zijn neus en ging er eens mee naar de dokter.
Of hij er maar mee wilde stoppen, want zijn slijmvliezen waren verbrand.
Maar ik ben er vanaf gekomen. Gebruik het nu altijd max 10 dagenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
* MizzezAmy houdt een grapje over sprayen binnenquote:
Lippenbalsem kan ook verslavend zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Weet ik. Lange tijd verslaafd aan geweest.
Maar ik ben er vanaf gekomen. Gebruik het nu altijd max 10 dagen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kan ook heel goed sprayenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
* MizzezAmy houdt een grapje over sprayen binnenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Uit eigen ervaring kan ik melden dat suikerspinnen ook erg verslavend kunnen zijnSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Mijn zeester gonaden zitten vol voor jouquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
* MizzezAmy houdt een grapje over sprayen binnenHey there sunshine lift my heart
Damn.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
* MizzezAmy houdt een grapje over sprayen binnen
Jij snapt mijquote:
Jaquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lippenbalsem kan ook verslavend zijn.
Deze
Oeh, dit klinkt romantischquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn zeester gonaden zitten vol voor jou
Ik heb Japanse niveauquote:
Is topHey there sunshine lift my heart
Ik dacht aan iets anders toen ik 'zeester' lasIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vaseline op je lippen daar krijg ik toch bepaalde gedachtes bij
Sorry not sorryBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik ben opper zeesterquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:00 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik dacht aan iets anders toen ik 'zeester' lasHey there sunshine lift my heart
Ligt eraan welke lippenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:00 schreef StevenHyde het volgende:
Sorry not sorryIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ass to mouth?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:00 schreef StevenHyde het volgende:
Sorry not sorry![]()
![]()
Ja, dat had zijn vrouw, toen vriendin.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lippenbalsem kan ook verslavend zijn.
Ik ging ze helpen verhuizen.
Bij alles wat je oppakte, kwamen er meerdere kleuren Labello tevoorschijn.![]()
Iedere tas zijn eigen labelloHey there sunshine lift my heart
Vertelquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:00 schreef StevenHyde het volgende:
Sorry not sorryIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik had altijd blistex, en moest dat ook gewoon bij me hebben anders paniek.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Altijd toch?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha jij gaat direct van 0 naar 100 😏![]()
![]()
Die staat niet eens zo hoog in de taboe grafiekquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha jij gaat direct van 0 naar 100 😏Hey there sunshine lift my heart
Dat spul bijt toch heel erg?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had altijd blistex, en moest dat ook gewoon bij me hebben anders paniek.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die is ook lekkerquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had altijd blistex, en moest dat ook gewoon bij me hebben anders paniek.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Zeker minder hoog dan knuffelenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die staat niet eens zo hoog in de taboe grafiek
Nog steeds geschokt hier
Zou niet durvenHey there sunshine lift my heart
Niet op mijn lippen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja gelukkig snap ik ze meestal nietquote:
Dudje zo weer instructie gevenHey there sunshine lift my heart
Ik moest wel eens ergens krabben nadat ik tijgerbalsem op wat spieren gesmeerd had
De snottedoekjes zijn opquote:Hey there sunshine lift my heart
Welke spierenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:06 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik moest wel eens ergens krabben nadat ik tijgerbalsem op wat spieren gesmeerd had
Heel de dag al voor mezelf morgen zorgenquote:
Nu mag hij het doenHey there sunshine lift my heart
En zo is hetquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heel de dag al voor mezelf morgen zorgen
Nu mag hij het doen
Op zich is verplicht wegblijven niet verkeerd (ook al is de reden niet leuk), maar ik heb me prima vermaakt.quote:![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:06 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik moest wel eens ergens krabben nadat ik tijgerbalsem op wat spieren gesmeerd had![]()
![]()
quote:
Groot gelijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heel de dag al voor mezelf morgen zorgen
Nu mag hij het doen![]()
Morgen hopelijk wel beterHey there sunshine lift my heart
Mensen, wat is 'gequeend worden'?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je had jeuk?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:06 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik moest wel eens ergens krabben nadat ik tijgerbalsem op wat spieren gesmeerd had![]()
![]()
Mijn oom had spullen voor paarden, zat ook een middel bij tegen spierpijn
Spul stonk maar werkte wel binnen een paar minutenHey there sunshine lift my heart
Ik leer iedere dag weer wat bijquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat je met een regenboogvlagje mag gaan zwaaien?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Effe bolkon op hoor.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Weekendquote:
Hey there sunshine lift my heart
Ik vond je posts trouwens wel heel mooi. Jammer dat je daar vakantie voor hebt gekregen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Op zich is verplicht wegblijven niet verkeerd (ook al is het niet leuk), maar ik heb me prima vermaakt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Anoniem gegaan.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
Post @:harrie hier nog wel eens?
@:djmo weet jij dat?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Volgens mij wilde die op anoniemquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:djmo weet jij dat?
Of hij heeft weer vakantieHey there sunshine lift my heart
Harrie is op anoniem.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:djmo weet jij dat?![]()
Dacht dat het anonieme niet kon @-enquote:Hey there sunshine lift my heart
Maar dan kan ik hem toch niet mentionenquote:
Is dat een woord?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik hier?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Bijzonder want ik kan ook niets vinden met Mycroft. Over het algemeen betekend dat dat iemand op anoniem is gegaan.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee. Want anders had ik hem niet kunnen @:harrie![]()
Iemand anders heeft die naam gekaaptquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Maar dan kan ik hem toch niet mentionen
Is dat een woord?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik zat vanmiddag nog hier naar te kijken!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Speciaal voor @:MooieTop6
Bekijk deze YouTube-video![]()
Of dat inderdaad.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Iemand anders heeft die naam gekaapt![]()
Ahaquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Iemand anders heeft die naam gekaapt
Mag dat?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Iemand anders heeft die naam gekaaptHey there sunshine lift my heart
Yepquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
SnietjemousThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
19 crimes al getest?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dat account is nog geen 2 weken oudquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Maar dan kan ik hem toch niet mentionen
Is dat een woord?![]()
Stomquote:Hey there sunshine lift my heart
Iemand heeft mijn oude nick ook gekaapt, nou, hoop dat diegene er blij mee is
Hoi allen
trouwens OMG
Ik heb een lijst aan mentions nu, moet ik me zorgen gaan maken voor ik ze ga lezen of niet?Do what you love, love what you do!![]()
Jaquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:13 schreef kree het volgende:
Hoi allen
trouwens OMG
Ik heb een lijst aan mentions nu, moet ik me zorgen gaan maken voor ik ze ga lezen of niet?I'm surrounded by morons!
Hoi allen
trouwens OMG
Ik heb een lijst aan mentions nu, moet ik me zorgen gaan maken voor ik ze ga lezen of niet?Hey there sunshine lift my heart
Dat is voor mij een reden om geen afstand te nemen van een naam. Zou er eerder voor kiezen er niet meer mee te posten.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:13 schreef MooieTop6 het volgende:
Iemand heeft mijn oude nick ook gekaapt, nou, hoop dat diegene er blij mee is![]()
Hoi allen
trouwens OMG
Ik heb een lijst aan mentions nu, moet ik me zorgen gaan maken voor ik ze ga lezen of niet?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
blijf dat toch beetje lafjes vinden hoor ineens onder andere naam doorgaan. Maar aan de andere kant, mits met goeie redenen kan ik het begrijpen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja mag wel. Hoewel mijn oude naam is ook geanoniemeerdDo what you love, love what you do!![]()
Neequote:Zat dus een wildvreemde te mentionenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:13 schreef MooieTop6 het volgende:
Iemand heeft mijn oude nick ook gekaapt, nou, hoop dat diegene er blij mee is
Echt hequote:
Gezelligquote:
Boeiuhquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:14 schreef kree het volgende:
[..]
blijf dat toch beetje lafjes vinden hoor ineens onder andere naam doorgaan. Maar aan de andere kant, mits met goeie redenen kan ik het begrijpen.I'm surrounded by morons!
Ik mis @loveyoulongtimeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja als je op anoniem bent gegaan dan mag je niet meer terugkomen onder die naam. Dan wordt deze direct weer op anoniem.gezet.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:14 schreef kree het volgende:
[..]
blijf dat toch beetje lafjes vinden hoor ineens onder andere naam doorgaan. Maar aan de andere kant, mits met goeie redenen kan ik het begrijpen.
Vandaar deze nieuwe naam
Je bent zelfquote:
I'm surrounded by morons!
Is lastig voor sommigequote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is voor mij een reden om geen afstand te nemen van een naam. Zou er eerder voor kiezen er niet meer mee te posten.
Te lage drempelHey there sunshine lift my heart
De enige reden waarom ik ooit op anoniem zou gaan is als ik een publiek figuur zou worden.
Dan wil je niet dat men kan gaan vissen in al die drek die je in 20 jaar neer hebt geplempt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Meh. Geregistreed en nog niet terug geweestquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee
[..]
Zat dus een wildvreemde te mentionen![]()
Hoi kree. Ik stel gewoon de vraag maar even. Hebben jullie nu al euh ge.... koffie gedronken?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Grrrrrrrr!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De enige reden waarom ik ooit op anoniem zou gaan is als ik een publiek figuur zou worden.
Dan wil je niet dat men kan gaan vissen in al die drek die je in 20 jaar neer hebt geplempt.
Zijn zat andere redenen te bedenkenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kun jij als poes mij komen knuffelen?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De huiskatten laten het afweten en ik wil knuffelsHey there sunshine lift my heart
Oeh ik ben ook benieuwd naar het vervolg op de soapquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoi kree. Ik stel gewoon de vraag maar even. Hebben jullie nu al euh ge.... koffie gedronken?Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Nee echt totaal niet, volledige crisis johquote:I'm surrounded by morons!
Maar ik ga zo in slaap vallen denk ik
Ben ik!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ow maar volgens mij mogen we het niet over anoniemen en kloontjes hebben
Anders wordt swj boos
Heeft Kree weer een vlam?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoi kree. Ik stel gewoon de vraag maar even. Hebben jullie nu al euh ge.... koffie gedronken?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Is uiteindelijk voor ieder een eigen keuze maar je moet er dus wel rekening mee houden dat die naam weer vrijkomt en opnieuw geregistreerd kan worden. Als diegene dezelfde UI neemt en zich voordoet als de originele houder dan kan dat vervelende situaties opleveren. Vermoedelijk levert het een ban op maar toch.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is lastig voor sommige
Te lage drempel![]()
Ik wil je poes best knuffelen hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kun jij als poes mij komen knuffelen?
De huiskatten laten het afweten en ik wil knuffels
I'm surrounded by morons!
Krijg ik gezeik mee met Doedels.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kun jij als poes mij komen knuffelen?
De huiskatten laten het afweten en ik wil knuffels
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee echt totaal niet, volledige crisis joh
Of vakantiequote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ow maar volgens mij mogen we het niet over anoniemen en kloontjes hebben
Anders wordt swj boosHey there sunshine lift my heart
Of allebeiIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Een oude waar hij weer contact mee heeft.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee johquote:
Die is druk bezig met zijn IKEA vrouw appenHey there sunshine lift my heart
Als dat geen neuken wordtquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een oude waar hij weer contact mee heeft.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ditquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die moet je zelf in elkaar schroeven?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee joh
Die is druk bezig met zijn IKEA vrouw appen
Ik ben niet bekend met die grafiekquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die staat niet eens zo hoog in de taboe grafiekBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
@DeZwabber heb jij m nog ergens?quote:Hey there sunshine lift my heart
Nee daarmee gaat hij naar meubelboulevards enzoquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die moet je zelf in elkaar schroeven?Hey there sunshine lift my heart
![]()
Zolang niemand een TR zet is er volgens mij niets aan de hand en mag je het over veel dingen gewoon hebben.![]()
Die taboo grafiek vond ik leerzaam, dus maar even opgeslagen
Enjoy the silence.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sowieso, Jezus, jij blij dat je dat uitbesteed hebt!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee daarmee gaat hij naar meubelboulevards enzo"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Het kan altijd nog, op anoniem gaan, mocht je daartoe besluiten. Dus ik doe het voorlopig ook (nog) niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb ook zeker een paar keer op het punt gestaan. Maar na wat bedenktijd toch niet gedaan.How can I make this topic about me?![]()
Laat maar, ik zie nu de edit.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het kan altijd nog, op anoniem gaan.![]()
![]()
Er is ook nog een lilak2quote:
En de werkvrouw
En de gamemilf
En nog een paarHey there sunshine lift my heart
Jupquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sowieso, Jezus, jij blij dat je dat uitbesteed hebt!
Verdeel en heersHey there sunshine lift my heart
Waarom zou je er dan voor kiezen om op anoniem te gaan, je kan toch ook besluiten om niet meer te posten.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het kan altijd nog, op anoniem gaan, mocht je daartoe besluiten. Dus ik doe het voorlopig ook (nog) niet.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik bedoel er niets raars mee. Mocht dat zo over komenquote:![]()
Wat ook kan is dat je gewoon stopt met posten onder je oude naam en simpelweg een nieuwe neemt.How can I make this topic about me?![]()
Dees.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom zou je er dan voor kiezen om op anoniem te gaan, je kan toch ook besluiten om niet meer te posten.
Ik wilde zeggen dat striptease voor mij taboe is maar dat gelooft niemand meer na de meet.quote:
Mensen ik vond het weer een grote eer en een waar genoegen vanavond, maar ik ga mn tas pakken en naar bed, eens kijken of ik vannacht meer dan 2u42 aan slaap kan vatten.![]()
Soms gaat het leven zoquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom zou je er dan voor kiezen om op anoniem te gaan, je kan toch ook besluiten om niet meer te posten.
Ja, dat kan ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of gewoon met een ander account gaan posten. Ik bedoel; niemand weet wie ik ben![]()
![]()
Well, well, well, look who the cat dragged in.quote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Hier blijven jij, ik ben speciaal voor jou weer terug gekomenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
Mensen ik vond het weer een grote eer en een waar genoegen vanavond, maar ik ga mn tas pakken en naar bed, eens kijken of ik vannacht meer dan 2u42 aan slaap kan vatten.![]()
Die van die bachelor was wel pittigquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat striptease voor mij taboe is maar dat gelooft niemand meer na de meet.Hey there sunshine lift my heart
Nee, ik twijfel er aan of je überhaupt taboes hebt!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat striptease voor mij taboe is maar dat gelooft niemand meer na de meet.![]()
![]()
Moet ik wel onder de nieuwe user niet steeds koffie drinken anders wordt de link iets te snel gelegd.
Tot later leave.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
Mijn volkoren wraps ook nietquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah ja, dat ding. Waardeloos want dat van mij staat er niet opTrotste mama van Ambar
Haha zou de arme man nog steeds nachtmerries hebben?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die van die bachelor was wel pittigSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Moet ik wel onder de nieuwe user niet steeds koffie drinken anders wordt de link iets te snel gelegd.
Ik vind het zo jammer dat als je een wat ouder topic terug leest je dan zoveel anonieme users ziet.quote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ff poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb je gemist.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Well, well, well, look who the cat dragged in.
Die is het terug van zijn huwelijk reisquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha zou de arme man nog steeds nachtmerries hebben?Hey there sunshine lift my heart
Als ik je username en UI zie heb ik wel een ideequote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:26 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Precies.
Of gewoon met een ander account gaan posten. Ik bedoel; niemand weet wie ik ben
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
En dat was dan nog maar een bachelor. Moet je voorstellen dat je voor een master gaat, of gast promoveren!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die van die bachelor was wel pittig![]()
Elke user max één kloonquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-07-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. KillemWieft / 338 / +90 / +132 / 126 / 231
2. Vino_Tinto / 270 / +84 / +77 / 1965 / 2073
3. FreshFruit / 235 / +56 / +67 / 623 / 770
4. loveislikeakiss / 177 / +23 / +46 / 981 / 1086
5. DJMO / 108 / +63 / +24 / 229 / 280
6. MizzezAmy / 89 / +9 / +21 / 421 / 489
7. Dr.Mikey / 71 / +24 / +21 / 57 / 85
8. marretak / 59 / +17 / +0 / 37 / 70
9. RedShoe / 56 / +26 / +7 / 1126 / 1169
10. mario390 / 54 / +22 / +9 / 226 / 261
11. KoningWouter / 53 / +5 / +1 / 305 / 326
12. sp3c / 51 / +28 / +0 / 140 / 150
13. gebrokenglas / 50 / +19 / +7 / 336 / 369
14. Lovely / 47 / +10 / +10 / 542 / 579
15. hemarookworst / 45 / +10 / +16 / 253 / 294
16. Fogel / 37 / +9 / +0 / 260 / 298
17. Bally-b / 29 / +24 / +5 / 10 / 17
18. greysbones / 27 / +7 / +11 / 302 / 319
19. Sally / 27 / +23 / +0 / 35 / 55
20. StevenHyde / 25 / +5 / +4 / 134 / 157SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ja. En je hebt ook echt geen idee meer wie het is want alle anonieme users krijgen volgens mij hetzelfde userid dus via Mycroft is het 1 grote bak anonieme posts bij elkaar.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat als je een wat ouder topic terug leest je dan zoveel anonieme users ziet.
Nuja dat is natuurlijk ook het doel van anonimiteit
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-07-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. KillemWieft / 338 / +90 / +132 / 126 / 231
2. Vino_Tinto / 270 / +84 / +77 / 1965 / 2073
3. FreshFruit / 235 / +56 / +67 / 623 / 770
4. loveislikeakiss / 177 / +23 / +46 / 981 / 1086
5. DJMO / 108 / +63 / +24 / 229 / 280
6. MizzezAmy / 89 / +9 / +21 / 421 / 489
7. Dr.Mikey / 71 / +24 / +21 / 57 / 85
8. marretak / 59 / +17 / +0 / 37 / 70
9. RedShoe / 56 / +26 / +7 / 1126 / 1169
10. mario390 / 54 / +22 / +9 / 226 / 261
11. KoningWouter / 53 / +5 / +1 / 305 / 326
12. sp3c / 51 / +28 / +0 / 140 / 150
13. gebrokenglas / 50 / +19 / +7 / 336 / 369
14. Lovely / 47 / +10 / +10 / 542 / 579
15. hemarookworst / 45 / +10 / +16 / 253 / 294
16. Fogel / 37 / +9 / +0 / 260 / 298
17. Bally-b / 29 / +24 / +5 / 10 / 17
18. greysbones / 27 / +7 / +11 / 302 / 319
19. Sally / 27 / +23 / +0 / 35 / 55
20. StevenHyde / 25 / +5 / +4 / 134 / 157ThxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey wrappedHey there sunshine lift my heart
Ik ben zo slecht in nieuwe usernames aan oude koppelenTrotste mama van Ambar
Onmogelijkquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik je username en UI zie heb ik wel een idee![]()
![]()
Hoiquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben zo slecht in nieuwe usernames aan oude koppelenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Taboes genoeg, maar ik merk wel dat ik met het klimmen der jaren steeds minder schaamte krijg.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik twijfel er aan of je überhaupt taboes hebt!![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: