SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Knap dat hij daar op kan fietsen zegquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik had even 6 maand vakantie.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:31 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Hey kerellange tijd niet gezien, maar welkom back
![]()
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik like deze TT.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Toe maarquote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had even 6 maand vakantie.![]()
Bekijk deze YouTube-videomaar leuk je weer te zien hier
![]()
![]()
Thanks. Fijn weekend alvast.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:35 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Toe maarmaar leuk je weer te zien hier
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe is het leven, Heer @FreshFruit?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik mis de smileysIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik sta op de perfecte positiequote:
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Zou rakenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja ik mis vooral dequote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Terecht welquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zoals u kan zien best wel prettig. En met u dan?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pole ja?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik weetquote:
Ja heerlijk, lekker op vakantiequote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoals u kan zien best wel prettig. En met u dan?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hey Bbquote:
Hey Vinoquote:
Dirty mind .quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha waarom verwacht ik nu een inkomende @:ToT met face down ass up“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ToTGodquote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha waarom verwacht ik nu een inkomende @:ToT met face down ass up
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee hooguit mocktails.quote:
In gezelschap van eene geheelonthouder drink ik ook geen alcoholSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
quote:
Dan moet je dat juist doenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee hooguit mocktails.
In gezelschap van eene geheelonthouder drink ik ook geen alcoholIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Netjes van jequote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee hooguit mocktails.
In gezelschap van eene geheelonthouder drink ik ook geen alcohol![]()
![]()
Held van mequote:nog iets leuks gepland staan voor het weekend?
Ja, die ToT tochquote:
Nee ik ben een sociale drinkerquote:
![]()
Kopje thee dan maar?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik vind het goed van je.
Niet iedereen is alcoholist“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ff poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Daar schijten de vissen in.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, vriend is niet voor niets geheelonthouder, dus ga dan niet voor zn neus een cocktail drinken.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik vind het goed van je.
Niet iedereen is alcoholist
Ik kan wel een dagje zonder cocktailsSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
ToTGodquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die sinaasappel smaak echt naar fanta?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Sinaasappel en berry boost
Die vind ik het lekkerst![]()
Daar heb ik vapes van.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Sinaasappel en berry boost
Die vind ik het lekkerst“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ow dat vind ik echt wel tof van jequote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, vriend is niet voor niets geheelonthouder, dus ga dan niet voor zn neus een cocktail drinken.
Ik kan wel een dagje zonder cocktails
Sorry ToT, bij sommige dingen moet ik gewoon aan je denkenquote:![]()
Ik geniet even van de stilte.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Kun je gewoon doen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee hooguit mocktails.
In gezelschap van eene geheelonthouder drink ik ook geen alcoholHow can I make this topic about me?![]()
Ja zootje gras en riet maaien hierachterquote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Held van menog iets leuks gepland staan voor het weekend?
Over 2 weken vrienden en kennisen uitgenodigd met hun tenten campers en caravans om er een dolle boel van te maken hier, hoop op knap weer. Word echt leuk, niks geen gezeik over vergunning en weet ik veel wat.
Maar denk nu wel, waar ben ik aan begonnen![]()
![]()
Ja weet ik, maar geen behoefte aan danquote:Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Dan moet je naar la trappequote:Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Dat wordt vast wel gezelligquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:01 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ja zootje gras en riet maaien hierachter
Over 2 weken vrienden en kennisen uitgenodigd met hun tenten campers en caravans om er een dolle boel van te maken hier, hoop op knap weer. Word echt leuk, niks geen gezeik over vergunning en weet ik veel wat.
Maar denk nu wel, waar ben ik aan begonnen.
How can I make this topic about me?![]()
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:01 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Maar denk nu wel, waar ben ik aan begonnen
Mijn uitnodiging is zoek geraakt bij de post denk ik![]()
Dat gevoel is over twee weken nog sterkerquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:01 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Maar denk nu wel, waar ben ik aan begonnen
Hoop dat t gezellig wordt. En droog weer.![]()
![]()
Kom bij mij ijsjes bouwenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Mijn uitnodiging is zoek geraakt bij de post denk ik
Hey there sunshine lift my heart
Ja, ik drink ook niet maar iedereen mag van mij gewoon zijn glaasje drinken hoor, word daar niet warm of koud vanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben gestopt met vrouwen volgen op verzoek van justitie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haiquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat doe ik graag.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik drink ook niet maar iedereen mag van mij gewoon zijn glaasje drinken hoor, word daar niet warm of koud van
Dat gaat een dolle boel worden.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:01 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Maar denk nu wel, waar ben ik aan begonnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Over 2 weken?quote:
Ik zou best wel even met de poezen willen knuffelen nu eigenlijk ja
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:06 schreef bondage het volgende:
[..]
FF hoeft je alleen maar vastgetapet af te leveren en ik maak er een mooi pakketje van.gekkie
![]()
* gebrokenglas wil Vino_Tinto ook wel intapen en naar je toe sturenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:06 schreef bondage het volgende:
[..]
FF hoeft je alleen maar vastgetapet af te leveren en ik maak er een mooi pakketje van.
BondageGodquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:06 schreef bondage het volgende:
[..]
FF hoeft je alleen maar vastgetapet af te leveren en ik maak er een mooi pakketje van.
Win/win situatie.quote:
Mag allemaalquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Over 2 weken?
Ik zou best wel even met de poezen willen knuffelen nu eigenlijk ja
Fluffy houdt van knuffelenHey there sunshine lift my heart
PINNIEquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Is onderwegquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Mijn uitnodiging is zoek geraakt bij de post denk ik![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:08 schreef maily het volgende:
[..]
Ja hier:
VBL / EK Vrouwen #1: Afscheidstoernee van Andries
Daar ga ik niet postenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:08 schreef maily het volgende:
[..]
Ja hier:
VBL / EK Vrouwen #1: Afscheidstoernee van Andries![]()
![]()
quote:![]()
Hopelijk arriveert hij nog op tijd!
Welke vrouw heet er Andries?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:08 schreef maily het volgende:
[..]
Ja hier:
VBL / EK Vrouwen #1: Afscheidstoernee van Andries“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vasttapen, niet intapen inderdaad. Of eet jij voor je verjaardag ook alle taart op en laat niets over voor de rest?quote:![]()
![]()
Gelijk de onesie weer uit?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fluffy klinkt ook heel knuffelbaarquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mag allemaal
Fluffy houdt van knuffelen
Onee, ik laat zelfs altijd eerst de anderen kiezen en neem zelf als laatste.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Vasttapen, niet intapen inderdaad. Of eet jij voor je verjaardag ook alle taart op en laat niets over voor de rest?How can I make this topic about me?![]()
Fijne avondquote:
En succes
Nohquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Onee, ik laat zelfs altijd eerst de anderen kiezen en neem zelf als laatste.![]()
![]()
Taart?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Vasttapen, niet intapen inderdaad. Of eet jij voor je verjaardag ook alle taart op en laat niets over voor de rest?Hey there sunshine lift my heart
Neequote:
Mokka smaakt naar koffieHey there sunshine lift my heart
Ja, dat is de autocorrect.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Kaart of taart?
Ik hou niet van appels
[ Bericht 0% gewijzigd door gebrokenglas op 04-07-2025 20:33:14 ]How can I make this topic about me?![]()
Ik heb mn eerste calorieën op
Het was een ham-kaascroissant
FmlSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Mokka is viesquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Je lust geen mokka of helemaal geen taart?
Heb zin in een goede progressHey there sunshine lift my heart
Arretjescake?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
Chocolade taart
Red velvet
SlagroomtaartHow can I make this topic about me?![]()
Ik heb nog wel een proteïneshotje voor jequote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb mn eerste calorieën op
Het was een ham-kaascroissant
Fml
Ja lekker thnx. Lekker weekend, heb je nog plannen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is niet te etenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat schijnt ook geweldig te zijn. Ik heb het nooit gehad.
Ken je dat niet? is 80% boter en koekkruimels.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kom jij hier?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:15 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een proteïneshotje voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand houdt van jou dat je dat niet kent?quote:Hey there sunshine lift my heart
Ja, ga ik nog wel even doen nog, even eropuit.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lekker thnx. Lekker weekend, heb je nog plannen?
[ Bericht 1% gewijzigd door gebrokenglas op 04-07-2025 20:33:43 ]How can I make this topic about me?![]()
Als mensen mij arretjescake aanbieden denk ik dat ze me hatenSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kom jij hier?Dat kan wel hoor, we zijn hier heeeel wat gewendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij gemaakt met heerlijke witte chocoladeSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Net een lekkere espresso op, kan er eerst weer tegenaan.quote:Je lust geen koffie?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mokka is vies
Heb zin in een goede progress![]()
Oeh, witte chocolade.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:18 schreef MizzezAmy het volgende:
Tenzij gemaakt met heerlijke witte chocolade
Neequote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Net een lekkere espresso op, kan er eerst weer tegenaan.
[..]
Je lust geen koffie?
Koffie is voor volwassenenHey there sunshine lift my heart
Haha ja, maar ik gedraag mij altijd voorbeeldigquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan wel hoor, we zijn hier heeeel wat gewend
uhuhquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, maar ik gedraag mij altijd voorbeeldig
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kom jij hier?Vanavond kom ik weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze post sla ik even op.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, maar ik gedraag mij altijd voorbeeldig“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik drink ook wel eens koffieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Get a room.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn neus zit zo vol dat mijn ogen hun vocht niet kwijt kunnenHey there sunshine lift my heart
Hopelijk ik ook danquote:
ScherfBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nice guys finish lastHey there sunshine lift my heart
Ik ga mn best doen vannacht wel gewoon te slapenquote:
Slapen zou fijn zijn
Ik heb er weinig vertrouwen inHey there sunshine lift my heart
* MizzezAmy houdt grapje over vocht binnenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mijn neus zit zo vol dat mijn ogen hun vocht niet kwijt kunnen
Ik meestal als eerste, afhankelijk van de knapheid van het slachtofferquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Toe maar hoor.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
* MizzezAmy houdt grapje over vocht binnen
Oooh ja, die belediging aan mijn adres was ik al bijna weer vergetenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik meestal als eerste, afhankelijk van de knapheid van het slachtoffer
Godver dat mijn elfde zenuw ook nog zitten kuttenHey there sunshine lift my heart
@KillemWieft houdt de wacht vannacht. De rest gaat lekker slapen
Ja wil je dingen in mijn vochtige ook prikken?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
* MizzezAmy houdt grapje over vocht binnenHey there sunshine lift my heart
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niks 'hopelijk'. Je BENT er gewoon.
GGG
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja wil je dingen in mijn vochtige ook prikken?![]()
![]()
Ik mis @JustinKIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, maar ik gedraag mij altijd voorbeeldigquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
* MizzezAmy houdt grapje over vocht binnen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
GermanGooGirl?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee, dat is geen kink van mijquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja wil je dingen in mijn vochtige ook prikken?(ik neem aan dat ook oog of oor is, beiden geen kink, zelfs geen natte vinger in het oor
)
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ken wel wat Fransen!
Of is het de Franse taal?
Vanavond uit eten geweest met het gezin. Geen knoop in de maag deze keer dus lekker veel gegeten
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Oog jaquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dat is geen kink van mij(ik neem aan dat ook oog of oor is, beiden geen kink, zelfs geen natte vinger in het oor
)
Tof.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vanavond uit eten geweest met het gezin. Geen knoop in de maag deze keer dus lekker veel gegeten
Wat heb je gehad? Een flinke biefstuk of enorme schnitzel?How can I make this topic about me?![]()
Terecht welquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Sushi en grill. Dus echt van alles. Was lekkerquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tof.
Wat heb je gehad? Een flinke biefstuk of enorme schnitzel?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Deze helemaal gemistquote:![]()
Maar is inderdaad frisjes. Iets wat helemaal ik niet erg vind, kan ik ook weer gewoon onder deken slapen.![]()
Neus!quote:Hey there sunshine lift my heart
Doe ook steeds airco aan en dan weer uitquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Deze helemaal gemist![]()
Maar is inderdaad frisjes. Iets wat helemaal ik niet erg vind, kan ik ook weer gewoon onder deken slapen.
Geniet jij nog een beetje?quote:
En kan ik punten krijgen voor alle stapjes die ik doe ipv te moeten bolken?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
GebrokenGlasGodquote:
Of Good giving and game
In de woonkamer is het nog steeds 25.0 °C, de slaapkamer is 24.6 °Cquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Deze helemaal gemist![]()
Maar is inderdaad frisjes. Iets wat helemaal ik niet erg vind, kan ik ook weer gewoon onder deken slapen.How can I make this topic about me?![]()
Ik hoop hetquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sorry ToT, bij sommige dingen moet ik gewoon aan je denken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zit uit te stellen om pijnstillers te pakken zodat ik er meer baat bij heb bij het slapenHey there sunshine lift my heart
O, echt?quote:Don't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
Immer positiefquote:
Wie?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je vind het gewoon fijn om onesie aan te hebben. Snap ik welquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Doe ook steeds airco aan en dan weer uit![]()
![]()
Diequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Moet je geen spiegel opbouwen?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zit uit te stellen om pijnstillers te pakken zodat ik er meer baat bij heb bij het slapenSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
LolDon't follow me. I am lost too
Nope duck it
Dud0r instructies gegevenHey there sunshine lift my heart
Deze vrouw hequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Deze is niet zo dikquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Je vind het gewoon fijn om onesie aan te hebben. Snap ik welIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Weekend
Don't follow me. I am lost too
Nou mooi.quote:Don't follow me. I am lost too
Nog redelijk warm... Hier is het op dit moment 19 in de ruimte waar ik zit, als ik echter de ramen dicht doe loopt het langzaam op. Warmte zit nog in de muren.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In de woonkamer is het nog steeds 25.0 °C, de slaapkamer is 24.6 °C
Nog paar dagen dan is het weg.![]()
Niks doenquote:
Don't follow me. I am lost too
Ik geloof dat redshoe en ik voor het eerst dezelfde mening delen
Ik kan amper denken dus ik moet nietsquote:Hey there sunshine lift my heart
Dit was vanochtend. Ik werd verleid om het bed niet uit te gaanquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nee wordt weer warmquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Nog redelijk warm... Hier is het op dit moment 19 in de ruimte waar ik zit, als ik echter de ramen dicht doe loopt het langzaam op. Warmte zit nog in de muren.
Nog paar dagen dan is het weg.Hey there sunshine lift my heart
Haha dat sowieso niet natuurlijk, gewoon doen wat je zelf wilquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik kan amper denken dus ik moet niets
Of wat dudje zegt
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
Forum Opties Forumhop: Hop naar: